Pakkaseen jäänyt viime syksyltä telkkä ja kyyhkynen.
Uskaltaako syödä vielä?
3
3880
Vastaukset
- syö pois!
Aivan hyvää lihaa jos olet sen hyvänä ja puhtaana pakastanut.
Riistanliha säilyy pakkasessa erinomaisesti ja kauan. Itse olen kokeillut
kahden vuodenkin pakastusta. Jos lihaan on jäänyt näkyvää rasvaa niin
rasvan maku on muuttunut, rasvattomassa lihaas ei ole mitään makueroja.
Sitäpaitsi; liha ei pilaannu kunnon pakastimessa. Ruotsin valtio myi
puolaan 25v vanhaa pakastelihaa rehuksi mutta sitä kuulemma syötettiin
ravintoloissa. Vaarallista ylivuotinen pakasteliha ei ole ja makuaisti kyllä
kertoo loput! Bon apetito! - Haverisen Jokke
Itselläni on monia sorsa, kyyhky ja kanalintuja vielä pakkasessa syksyiltä 2008 ja tietenkin viime syksyiset lähes kaikki. Yleensä tulee edellisvuotisia syötyä ja viime syksyiset sitten seuraavaks. On yksi ukkometsokin syksyltä 2007 joka tulee laitettua tässä lähiviikkoina. Eikä mitään makueroja ole ollut. Tosiaan kunnon pakastin pitää lihat kunnossa. Ja kun otusta ei heitä jossain epämääräisessä pussissa jotenkin vain sinne vaan pussiin kunnon merkintä. Laji ja vuosi. Esim telkkä 2007.
- OrginalCheyenne
Tossa maalis-huhtikuun vaihteessa söin jäniksiä jotka oli vuodelta 2003... (ei mitään vikaa havaittavissa)
Piti noita pakastettuja kiireesti syödä kun arkkupakastin hajosi eikä omaan kaappi-pakastimen ja naapurin pakastimeen saanut kaikkea mahtumaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849