Mikä ero näillä on? Circadinilla on mahdollisia haittavaikutuksia. Onko Melatoniinilla samat? Ainakin itselläni tuntuu, kuin paino olisi lähtenyt nousuun Melatoninilla. Onko kellään samoja kokemuksia?
Melatonin 3 mg/Circadin
6
5505
Vastaukset
- ..
2 mg:n melatoniinia, depot-valmiste eli siis pitkävaikutteinen. Totta kai niissä kummassakin on samat haittavaikutukset....tosin depot-valmisteessa vaikutus on tasaisempi kuin lyhytvaikutteisessa, joten jotkut sivuv.ovat erilaisia. Mutta yhtä kaikki, melatoniinivalmiste mikä melatoniinivalmiste.
- Melatonine
Circadin = Pitkävaikutteinen Melatoniini.
Tästä pitkävaikutteinen melatoniini PAAALJON halvemmalla:
http://www.iherb.com/p/41639?rcode=mop737
- lilac pompom
haittavaikutukset tosiaan on samat, jos niitä nyt on. muuta eroa (hinnan lisäksi) en huomannut kuin että circadinilla meni nukahtamisessa kauemmin ja heräilin aamuyöstä, vaikka pitäisi olla pitkävaikutteisempi. melatoniini 3mg taas nukutti nopeammin ja ehkä syvemmin, mut sen kanssa kannattaa tosiaan pysyä annoksessa, otin joskus muutaman liikaa, ja vaikutus tuntui monta päivää. väsytti ja turvotti. koko kroppa naamasta nilkkoihin on ollut aika turvoksissa, ja muutenkin vetämätön olo... tiedä sitten johtuuko ko lääkkeestä.
niin, ja paino on noussut. samaa oon miettinyt, onko melatoniinilla vaikutusta asiaan ja tullu siihen tulokseen, että on. ainakin nesteenkertymisen osin, ja kun on voimaton, ei sitä paljoa jaksa liikkuakaan.- Korjausta aloituksee
sen verran aloitustani, että Melatoniinini on 1mg:n vahvuista (yliopiston apteekin valm.), ja minulla alkoi heti turvottamaan kauttaaltaan, kasvoista lähtien, painoa nousi hyvin pian (normaalisti ei noin nouse. Olen hentorakenteinen). Vatsaan tuli turvotusta kovasti, sekä ummetusta. Uneenkaan ei ole minulla auttanut. Lopetan tämän valmisteen, ja jatkan pelkillä unilääkkeillä. Onneksi annokseni eivät ole isoja.
- melatonin..
minulla ollut nämä jo yli vuoden ja ei eroa .
minulla paino sama olen todella laiha (alipainoinen) en ole huomannut mitään sivuvaikutusta . ainoa on että alussa oli aamuisin sellanen haamumainen pikkupäänsärky joka hävisi heti kun söi aamiaisen
minä suosittelen tätä apteekin 3 mg
tämä hyvä lääke kun ei tule niitä riippuvaisuuksia ja muisti häiriöitä suunkuivumisia ym .. joita tulee esim. pentsoista - Näin päin minulla
Melatoniini 1 mg:n ottamisten jälkeen. Ei edes unilääkkeet auttaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676