Mikä ero näillä on? Circadinilla on mahdollisia haittavaikutuksia. Onko Melatoniinilla samat? Ainakin itselläni tuntuu, kuin paino olisi lähtenyt nousuun Melatoninilla. Onko kellään samoja kokemuksia?
Melatonin 3 mg/Circadin
6
5878
Vastaukset
- ..
2 mg:n melatoniinia, depot-valmiste eli siis pitkävaikutteinen. Totta kai niissä kummassakin on samat haittavaikutukset....tosin depot-valmisteessa vaikutus on tasaisempi kuin lyhytvaikutteisessa, joten jotkut sivuv.ovat erilaisia. Mutta yhtä kaikki, melatoniinivalmiste mikä melatoniinivalmiste.
- Melatonine
Circadin = Pitkävaikutteinen Melatoniini.
Tästä pitkävaikutteinen melatoniini PAAALJON halvemmalla:
http://www.iherb.com/p/41639?rcode=mop737
- lilac pompom
haittavaikutukset tosiaan on samat, jos niitä nyt on. muuta eroa (hinnan lisäksi) en huomannut kuin että circadinilla meni nukahtamisessa kauemmin ja heräilin aamuyöstä, vaikka pitäisi olla pitkävaikutteisempi. melatoniini 3mg taas nukutti nopeammin ja ehkä syvemmin, mut sen kanssa kannattaa tosiaan pysyä annoksessa, otin joskus muutaman liikaa, ja vaikutus tuntui monta päivää. väsytti ja turvotti. koko kroppa naamasta nilkkoihin on ollut aika turvoksissa, ja muutenkin vetämätön olo... tiedä sitten johtuuko ko lääkkeestä.
niin, ja paino on noussut. samaa oon miettinyt, onko melatoniinilla vaikutusta asiaan ja tullu siihen tulokseen, että on. ainakin nesteenkertymisen osin, ja kun on voimaton, ei sitä paljoa jaksa liikkuakaan.- Korjausta aloituksee
sen verran aloitustani, että Melatoniinini on 1mg:n vahvuista (yliopiston apteekin valm.), ja minulla alkoi heti turvottamaan kauttaaltaan, kasvoista lähtien, painoa nousi hyvin pian (normaalisti ei noin nouse. Olen hentorakenteinen). Vatsaan tuli turvotusta kovasti, sekä ummetusta. Uneenkaan ei ole minulla auttanut. Lopetan tämän valmisteen, ja jatkan pelkillä unilääkkeillä. Onneksi annokseni eivät ole isoja.
- melatonin..
minulla ollut nämä jo yli vuoden ja ei eroa .
minulla paino sama olen todella laiha (alipainoinen) en ole huomannut mitään sivuvaikutusta . ainoa on että alussa oli aamuisin sellanen haamumainen pikkupäänsärky joka hävisi heti kun söi aamiaisen
minä suosittelen tätä apteekin 3 mg
tämä hyvä lääke kun ei tule niitä riippuvaisuuksia ja muisti häiriöitä suunkuivumisia ym .. joita tulee esim. pentsoista - Näin päin minulla
Melatoniini 1 mg:n ottamisten jälkeen. Ei edes unilääkkeet auttaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1821284- 791052
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93859- 77845
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114603- 47580
- 18548