Olen ajatellut osta luurinetistä uuden puhelimen, nyt mun päässä pyörii vaan se, onko luurinetti luotettava?
Onko kenelläkään osto kokemuksia tai jotain?
Onko se luotettava?
Tietääkö joku? :)
Luurinetti.com
8
14655
Vastaukset
- Koskiw
Pari puhelinta tuolta ostanut suurinpiirtein vuosi välissä eikä moitittavaa tähän mennessä
- ååbå
Ei mitään ongelmia. Erittäin hyvä, ellei liiankin hyvä, ilmoitus tilauksen kulusta. Jokainen vaihe ilmoitettiin erikseen sähköpostiin: "tilaus otettu käsittelyyn" "tuote pakkauksessa" " tuote lähetetty" .
Tilasin sieltä puhelimeen akun. Tein tilauksen illalla. Seuraavana päivänä tilaus postitettiin ja sen jälkeisenä priority kirjeenä omassa postilaatikossa.
Erittäin nopea toimitus siis.
itse annan plusssaa- Anonyymi
Itse tilasin Luurinetistä puhelimen suojakuoren. Ainoa asia mikä onnistui nopeasti oli tuotteen maksu, itse suojakuorta ei ole näkynyt.
Oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus tuosta firmasta, tai ainakin maksu tapahtuu vasta sitten kun tuote on kädessä. Myös Verkkokauppa.com kokemukseni ovat saman suuntaiset.
- Anonyymi
en tilaa luurinetistä mitään, ei pidetä lupauksia, mitä mainostetaan.
- Anonyymi
Moi, vastailen vaikka viestiketju on vanha. Tilasin ekaa kertaa täältä. Toimitus oli tosi nopea. Tuote oli laadukas ja hinta oli hyvä. Kaikki (tilaus, toimitus ja siitä informointi jne ) toimi hyvin.
- Anonyymi00007
Luurinetin toiminta päättyi (2006-2026)
- Anonyymi00008
Rip
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858