Olen ajatellut osta luurinetistä uuden puhelimen, nyt mun päässä pyörii vaan se, onko luurinetti luotettava?
Onko kenelläkään osto kokemuksia tai jotain?
Onko se luotettava?
Tietääkö joku? :)
Luurinetti.com
6
13657
Vastaukset
- Koskiw
Pari puhelinta tuolta ostanut suurinpiirtein vuosi välissä eikä moitittavaa tähän mennessä
- ååbå
Ei mitään ongelmia. Erittäin hyvä, ellei liiankin hyvä, ilmoitus tilauksen kulusta. Jokainen vaihe ilmoitettiin erikseen sähköpostiin: "tilaus otettu käsittelyyn" "tuote pakkauksessa" " tuote lähetetty" .
Tilasin sieltä puhelimeen akun. Tein tilauksen illalla. Seuraavana päivänä tilaus postitettiin ja sen jälkeisenä priority kirjeenä omassa postilaatikossa.
Erittäin nopea toimitus siis.
itse annan plusssaa- Anonyymi
Itse tilasin Luurinetistä puhelimen suojakuoren. Ainoa asia mikä onnistui nopeasti oli tuotteen maksu, itse suojakuorta ei ole näkynyt.
Oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus tuosta firmasta, tai ainakin maksu tapahtuu vasta sitten kun tuote on kädessä. Myös Verkkokauppa.com kokemukseni ovat saman suuntaiset.
- Anonyymi
en tilaa luurinetistä mitään, ei pidetä lupauksia, mitä mainostetaan.
- Anonyymi
Moi, vastailen vaikka viestiketju on vanha. Tilasin ekaa kertaa täältä. Toimitus oli tosi nopea. Tuote oli laadukas ja hinta oli hyvä. Kaikki (tilaus, toimitus ja siitä informointi jne ) toimi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787