Kommenttia reittisuunnitelmaan

DaDaa!

Ollaan kaverin kanssa lähdössä molempian ihka ekalle interreilille juhannuksena, whippee! Nyt kyselisinkin teiltä viisaammilta mitä olette mieltä reittisuunnitelmastamme, kaikki kommentit, vinkit ja kritiikit otetaan vastaan :D Tässä tulee:

Turku-Tukholma (laivalla, samana päivänä juna Köpikseen johon paikat varattu vr:n kautta) ja siitä etiäpäin
Köpis- Berliini - Praha - Wien - Venetsia - Milano - Nizza - Barcelona (josta ostettu lennot Suomeen)

Mitä olette mieltä? Matkabudjetti molemmilla semmonen 1500€. Kannattaako mielestänne varata paikkoja jo Suomesta joihinki juniin? Iso osa yhteyksistä oli supplement junia, mutta yöjuniin ei aiota, luuletteko että noilla väleillä on junissa tilaa, jos paria päivää ennen aina käy asemalta paikkoja ostamassa? Pari kolme päivää ajateltiin kaupungeissa viettää, ja Barcelonassa sitte mahd. vähän pidempään. Majotuksena on mietitty hostellien ohella couchsurfingia, mutta tuntuu vähän vaivalloiselta, onko kokemuksia?

Thanks jo etukäteen vastauksista ja antoisaa matkailua kaikille muilleki reissaajille!

1

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bikku

Mikäs siinä jos näin olette reittinne ajatelleet. Rahallenne saatte kyllä huomattavasti enemmän vastinetta ja sisältöä, jos lähdette Berliinistä esimerkiksi Wroclawin, Krakovan, Budapestin ja Bratislavan kautta koukkaamaan Italiaan, Praha on kyllä must sekin. Monet rautatieasemat todellisia helmiä ja edullisen hintatason voi hyödyntää monin eri tavoin. Huomaatte sen kyllä viimeistään Italiassa ja Etelä-Ranskassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3057
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2674
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1513
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      1009
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      913
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      829
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe