Eli mulla on ongelmia valkovuodon kanssa. Tiedossa melkoisen pitkä sepustus, mutta ole kiltti, ja lue se silti: )
Noin kuukausi sitten kävin lääkärillä pahanhajuisen, sekä runsaan valkovuodon takia. Mitään testejä tekemättä se määräsi ostamaan apteekista sellaisia emätinpuikkoja, jotka tasapainottavat emättimen bakteerikantaa. No näin tein, ja käytin kaksi kuuden päivän kuuria Vagi-C:tä putkeen. Tämän jälkeen mielestäni oireet kyllä helpottivat, ainakin hajun suhteen.
Kuukautiseni eivät ole oikein koskaan olleet täysin säännölliset, päivän parin heittoja suuntaan tai toiseen on ollut. Yleensä ne ovat olleet myös aika runsaat. Nyt ne kuitenkin olivat viikon myöhässä, ja niukemmat kuin koskaan aiemmin.
Heti kuukautisten jälkeen palasivat myös vuoto-ongelmat. Kävin samantien hakemassa apteekista tätä Vagi-Ctä, mutta vaikka kuuri onkin jo puolessa välissä, ei sillä ole mielestäni ollut juurikaan vaikutusta. Valkovuoto on kellertävää, paksua ja melkoisen tahmeaa.
Kaikkein eniten minua kuitenkin ihmetyttää melko pienet ruskeat pilkut, joita aina välillä on valkovuodon seassa? Ei kai nämä vaan ole jotain kuolleita kudoksia? :s Pelkään todella paljon, että minulla on nyt kohdunkaulansyöpä..............
Mahdollisen hiivan varalta ajattelin kokeilla, jos viiliin kastetulla tampoonilla olisi jotain vaikutusta. Äsken kuitenkin kun otin sen pois, oli siihenkin tarttunut näitä ruskeita pilkkuja. Mitä ihmettä? Siinä saattoi olla jopa hiukan verta, en ole ihan varma...
Yhdyntöjä minulla ei ole ollut, eli sukupuolitaudeille ei ole tosiaankaan mahdollisuutta.
Olen aivan kauhuissani ja paniikissa. Pelkään syöpää KUOLLAKSENI. Tarkoituksena olisi kyllä marssia heti maanantaina yksityiselle varaamaan gynelle aikaa, toivottavasti sinne pääsisi mahd. pian.
Jos teillä on mitään käsitystä mistä tämä voisi johtua, tai osaisitte sanoa joitakin rauhoittavia ja lohduttavia sanoja, niin tehkää se, kiitos!
Valkovuoto-ongelmia
5
729
Vastaukset
periaatteessa minulla myös saman tyyppisiä oireita, ei tosin ruskeita viiruja, mutta tulee toisinaan rusehtavaa ja verensekaistakin valkovuotoa, jos ei hiivaa ole niin luulen että bakteerifloora menee vain sekaisin, ei kannata ensisijaisesti pelätä kohdunlaulan syöpää, mutta jos mietityttää niin kannattaa se papa- koe käydä ottamassa jos et ole reilu vuoteen käynyt
- jopp
No papassa en ole vielä koskaan käyny, vaikka melko samojen ongelmien kanssa olen aiemminkin kerran, pari käynyt..Kummatkin tk:n lääkärit on sanonu jotakin siihen malliin, että "sultahan me ei papaa sitten voidakaan ottaa" (koska yhdyntöjä ei tosiaan ole ollut), mutta eihän sen pitäisi varsinaisesti este papalle siltikään olla?
No jokatapauksessa, huomenna oon lääkärille menossa, toivottavasti homma selviää.
- Vera23
Minulla on ollu kanssa sama ongelma huomasin sen kyllä jokin aikaa sitten mutta en ole tätä enne niin huomioinut kunnes aloin tänäään asiasta googlettaa mutta vastausta ei ole vielä löytynyt
Ja kohdunkaulansyövän rokotteet on kyllä hoidettu - Miina0
Lueskelin netistä että valkovuodon mukana voi tulla jonkin laisia kuolleita soluja joka on täysin normaalia☺️
- Kokeilehan
Ota maitohappobakteerit päivittäiseen käyttöön. Ilmottele parin viikon päästä onko tilanne muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768