Valkovuoto-ongelmia

jopp

Eli mulla on ongelmia valkovuodon kanssa. Tiedossa melkoisen pitkä sepustus, mutta ole kiltti, ja lue se silti: )

Noin kuukausi sitten kävin lääkärillä pahanhajuisen, sekä runsaan valkovuodon takia. Mitään testejä tekemättä se määräsi ostamaan apteekista sellaisia emätinpuikkoja, jotka tasapainottavat emättimen bakteerikantaa. No näin tein, ja käytin kaksi kuuden päivän kuuria Vagi-C:tä putkeen. Tämän jälkeen mielestäni oireet kyllä helpottivat, ainakin hajun suhteen.

Kuukautiseni eivät ole oikein koskaan olleet täysin säännölliset, päivän parin heittoja suuntaan tai toiseen on ollut. Yleensä ne ovat olleet myös aika runsaat. Nyt ne kuitenkin olivat viikon myöhässä, ja niukemmat kuin koskaan aiemmin.

Heti kuukautisten jälkeen palasivat myös vuoto-ongelmat. Kävin samantien hakemassa apteekista tätä Vagi-Ctä, mutta vaikka kuuri onkin jo puolessa välissä, ei sillä ole mielestäni ollut juurikaan vaikutusta. Valkovuoto on kellertävää, paksua ja melkoisen tahmeaa.

Kaikkein eniten minua kuitenkin ihmetyttää melko pienet ruskeat pilkut, joita aina välillä on valkovuodon seassa? Ei kai nämä vaan ole jotain kuolleita kudoksia? :s Pelkään todella paljon, että minulla on nyt kohdunkaulansyöpä..............

Mahdollisen hiivan varalta ajattelin kokeilla, jos viiliin kastetulla tampoonilla olisi jotain vaikutusta. Äsken kuitenkin kun otin sen pois, oli siihenkin tarttunut näitä ruskeita pilkkuja. Mitä ihmettä? Siinä saattoi olla jopa hiukan verta, en ole ihan varma...

Yhdyntöjä minulla ei ole ollut, eli sukupuolitaudeille ei ole tosiaankaan mahdollisuutta.

Olen aivan kauhuissani ja paniikissa. Pelkään syöpää KUOLLAKSENI. Tarkoituksena olisi kyllä marssia heti maanantaina yksityiselle varaamaan gynelle aikaa, toivottavasti sinne pääsisi mahd. pian.

Jos teillä on mitään käsitystä mistä tämä voisi johtua, tai osaisitte sanoa joitakin rauhoittavia ja lohduttavia sanoja, niin tehkää se, kiitos!

5

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • periaatteessa minulla myös saman tyyppisiä oireita, ei tosin ruskeita viiruja, mutta tulee toisinaan rusehtavaa ja verensekaistakin valkovuotoa, jos ei hiivaa ole niin luulen että bakteerifloora menee vain sekaisin, ei kannata ensisijaisesti pelätä kohdunlaulan syöpää, mutta jos mietityttää niin kannattaa se papa- koe käydä ottamassa jos et ole reilu vuoteen käynyt

• jopp

No papassa en ole vielä koskaan käyny, vaikka melko samojen ongelmien kanssa olen aiemminkin kerran, pari käynyt..Kummatkin tk:n lääkärit on sanonu jotakin siihen malliin, että "sultahan me ei papaa sitten voidakaan ottaa" (koska yhdyntöjä ei tosiaan ole ollut), mutta eihän sen pitäisi varsinaisesti este papalle siltikään olla?

No jokatapauksessa, huomenna oon lääkärille menossa, toivottavasti homma selviää.

• Vera23

Minulla on ollu kanssa sama ongelma huomasin sen kyllä jokin aikaa sitten mutta en ole tätä enne niin huomioinut kunnes aloin tänäään asiasta googlettaa mutta vastausta ei ole vielä löytynyt

Ja kohdunkaulansyövän rokotteet on kyllä hoidettu

• Miina0

Lueskelin netistä että valkovuodon mukana voi tulla jonkin laisia kuolleita soluja joka on täysin normaalia☺️

• Kokeilehan

Ota maitohappobakteerit päivittäiseen käyttöön. Ilmottele parin viikon päästä onko tilanne muuttunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      827
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe