Valkovuoto-ongelmia

jopp

Eli mulla on ongelmia valkovuodon kanssa. Tiedossa melkoisen pitkä sepustus, mutta ole kiltti, ja lue se silti: )

Noin kuukausi sitten kävin lääkärillä pahanhajuisen, sekä runsaan valkovuodon takia. Mitään testejä tekemättä se määräsi ostamaan apteekista sellaisia emätinpuikkoja, jotka tasapainottavat emättimen bakteerikantaa. No näin tein, ja käytin kaksi kuuden päivän kuuria Vagi-C:tä putkeen. Tämän jälkeen mielestäni oireet kyllä helpottivat, ainakin hajun suhteen.

Kuukautiseni eivät ole oikein koskaan olleet täysin säännölliset, päivän parin heittoja suuntaan tai toiseen on ollut. Yleensä ne ovat olleet myös aika runsaat. Nyt ne kuitenkin olivat viikon myöhässä, ja niukemmat kuin koskaan aiemmin.

Heti kuukautisten jälkeen palasivat myös vuoto-ongelmat. Kävin samantien hakemassa apteekista tätä Vagi-Ctä, mutta vaikka kuuri onkin jo puolessa välissä, ei sillä ole mielestäni ollut juurikaan vaikutusta. Valkovuoto on kellertävää, paksua ja melkoisen tahmeaa.

Kaikkein eniten minua kuitenkin ihmetyttää melko pienet ruskeat pilkut, joita aina välillä on valkovuodon seassa? Ei kai nämä vaan ole jotain kuolleita kudoksia? :s Pelkään todella paljon, että minulla on nyt kohdunkaulansyöpä..............

Mahdollisen hiivan varalta ajattelin kokeilla, jos viiliin kastetulla tampoonilla olisi jotain vaikutusta. Äsken kuitenkin kun otin sen pois, oli siihenkin tarttunut näitä ruskeita pilkkuja. Mitä ihmettä? Siinä saattoi olla jopa hiukan verta, en ole ihan varma...

Yhdyntöjä minulla ei ole ollut, eli sukupuolitaudeille ei ole tosiaankaan mahdollisuutta.

Olen aivan kauhuissani ja paniikissa. Pelkään syöpää KUOLLAKSENI. Tarkoituksena olisi kyllä marssia heti maanantaina yksityiselle varaamaan gynelle aikaa, toivottavasti sinne pääsisi mahd. pian.

Jos teillä on mitään käsitystä mistä tämä voisi johtua, tai osaisitte sanoa joitakin rauhoittavia ja lohduttavia sanoja, niin tehkää se, kiitos!

5

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • periaatteessa minulla myös saman tyyppisiä oireita, ei tosin ruskeita viiruja, mutta tulee toisinaan rusehtavaa ja verensekaistakin valkovuotoa, jos ei hiivaa ole niin luulen että bakteerifloora menee vain sekaisin, ei kannata ensisijaisesti pelätä kohdunlaulan syöpää, mutta jos mietityttää niin kannattaa se papa- koe käydä ottamassa jos et ole reilu vuoteen käynyt

      • jopp

        No papassa en ole vielä koskaan käyny, vaikka melko samojen ongelmien kanssa olen aiemminkin kerran, pari käynyt..Kummatkin tk:n lääkärit on sanonu jotakin siihen malliin, että "sultahan me ei papaa sitten voidakaan ottaa" (koska yhdyntöjä ei tosiaan ole ollut), mutta eihän sen pitäisi varsinaisesti este papalle siltikään olla?

        No jokatapauksessa, huomenna oon lääkärille menossa, toivottavasti homma selviää.


    • Vera23

      Minulla on ollu kanssa sama ongelma huomasin sen kyllä jokin aikaa sitten mutta en ole tätä enne niin huomioinut kunnes aloin tänäään asiasta googlettaa mutta vastausta ei ole vielä löytynyt

      Ja kohdunkaulansyövän rokotteet on kyllä hoidettu

    • Miina0

      Lueskelin netistä että valkovuodon mukana voi tulla jonkin laisia kuolleita soluja joka on täysin normaalia☺️

    • Kokeilehan

      Ota maitohappobakteerit päivittäiseen käyttöön. Ilmottele parin viikon päästä onko tilanne muuttunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe