Juhlat

Sara

Sain juuri ulko-oveni auki ja kaikki kassit ja pussit raahattua eteiseeni, olin ollu shoppailemassa ja sen taas kyllä huomas.
Jalkani oli kuin tulessa, ryömin viimeisillä voimillani olkkarin sohvalle ja otin kengät ähisten pois. Enään ei puutunut kuin viini lasi kädestä niin olisin ollut taivassa.
Yritin kovasti saada sen tapahtumaan pelkällä ajatuksen voimalla mutta turhaan, oli itse kaadettava viini jos sitä teki mieli.
Avasin parvekkeenn oven ja lämmin ilmavirta tuuli kasvoilleni, oli toukokuun loppua ja kesä oli ihan käsin kosketeltavissa.
Aurinko lämmitti mukavasti ja ilmassa tuoksui nurmikkoi. Tämän kesän viettäisin pelkästään lomailessa, nyt oli pakko antaa aikaa itselleni ja mahtaville romansseille. Päätin just lähteä laittamaan kylpyä valmiiksi kun puhelin alkoi soida. Mielessä kävi jo että annan sen soida mutta kun huomasin että se oli Jukka oli vastattava. Jukka oli mun kamu yläasteelta asti ja pelkkä kaveri. Joskus oltiin kännissä sorruttu pussaileen ja siinä kaikki, en tuntenut mitään seksuaalista häntä kohtaa eikä hänkään minua kohtaan. Jukka piti blondeista ja minä olin liian tumma sen makuun.
Muruseni pienoiseni, kuinka voin palvella? vastasin iloisesti.
Toisessa päässä oli hetken hiljaisuus, ja sitten alkoi mieletön huuto ja kirvaus.
Pidin luuria kauempana korvasta muuten olisi varmaankin tärykalvo räjähtäny.
Mitä helvettiä sä huudat! Huusin takas.
Sä perkuleen nakku , Jukka sanoi hiljaa.
Mitä mä oon sulle sanonu et kirjota asioita lapulle ylös, ku sä et muista muuten mitään.
Se sanoi kauheen katkeraan ääneen ja
sillon saman tien mulle tuli mieleen et olin menny lupaamaan sille jo pari viikkoa sitten että lähen sen aveciksi bileisiin.
Irvistelin yksikseni partsilla ku samalla yritin miettiä et miten tämä juttu ratkastaan.
Sain Jukan lepyteltyä sen verran et se vielä huoli mut sinne juhliin. Kello 1800 piti olla kamppeet päällä ja menossa, oli tulossa ihan auto hakeen.
Se joka ne bileet järkkää on Jukan joku duuni kamu ja ne on bibalo oli kuuluisia, kukaan ei koskaan tienny mitä siellä tulis tapahtuun.
Vakuuttelin vielä Jukalle et mä ehdin mukaan kun suljin luurin.
Singahdin suoraan ammeeseen ja se oli todellinen pika sukellus.
Kuivattelin itseäni makkarissa ja samalla katselin itselleni alusvaatteita.
Tänä iltana pitäs tehdä jotain jännää.
Tällästä mahdollisuutta ei kannate jättää väliin. Mä etsin itselleni miehen vaikka yhdeksi yöksi mutta nyt oli pakko saada huomiota ja jotain muutakin. ;)
Sain etsittyä itselleni mustat alusvaatteet ja tietenkin ihanat sukkanauhani.
Nämä jos mitkä oli seksikkäät, steyupit ja kaikki.
Laitoin punaiset korkkarit jalkaani ja peilailin itseäni peilistä.
Levitin iholleni vielä mangorasvaa ja ihostani tuli kimmoisa ja kiiltävä.
Näytti hyvältä ruskettuneella ihollani ja tuoksui vielä paremmalta.
Hiukset nostin ylös kevyelle nutturalle ja annoin muutaman hius kiekuran jäädä vapaaksi.
Otin kauppakassistani upean punaisen mekon minkä olin ostanut, sen selkä oli avoin ja se oli solmittava niskan takaa kiini. Helma oli nätisti röyhelöinen.
Laitoin huulikiiltoa huulilleni kun kuulin sumerin soivan, näin nopeestikko aika meni.
Menin eteisee ja viimeinen tarkastus peilistä, pidä hauskaa sanoin peilikuvalleni.
Pidän varmasti, Lupasin hymyillen.
Pääsin alas ja jähmetyin ovelle,
Jukka seisoi mielettömän hienon limusiinin vieressä ja piti ovea auki.
Tadaa! Se sanoi iloisesti.
Mähän sanoin et näitä bileitä ei kannate missata.
No ei todellakaan sain sanottua ja menin sisään autoon.
Jukka antoi heti skumppalasin käteen ja hymyili veikeästi.
Tästä illasta tehdään ikimuistoinen, eikö nakkuni? Jukka sanoi. Kilistettiin laseja ja juopastiin pohjanamaankautta.
Mun mahaan alkoi ilmestyä perhosia kun oltiin tulossa lähemmäs, Jukka kertoi pikkasen et millaisia ihmisiä sinne oli tulossa, myyntialan porukkaa ja ihan tavallisia ihmisiä.
Oli tosi jännää ku en tuntenu ketään muuta kun Jukan.
Auto kurvas mahtavan kartanon eteen ja ovi aukes. Miltä mä näytän muruseni? , kysäsin Jukalta. Taivaallisesta mussuni taivalliselta! Jukka sanoi ja tuuppas mua eteen päin.
Nousin autosta ylös ja käännyin odottaan Jukkaa, kun mun jalat meinas pettää, mä näin mikä komistus oli ollut meidän kuskina.
Seisoin vaan tumput suorina varmaanki suu auki ja tuijotin sitä ihanaa.
On kauheen epäkohteliasta tuijottaa vieraita ihmisiä Jukka sanoi ja kaappas kädestä kiinni. Mun oli viel äpakko vilkasta kun se jäi siihen auton viereen seisoon , se vilkutti mulle.
Mä oon rakastunu, sanoin Jukalle lumoutuneena. Nyt jo! Sä et sit kauaa jaksanu odottaa. Bileet ei oo edes vielä alkanu kun Nakku on jo "rakastunu" Jukka avautui nauraen.
Me naurettiin kummatki koko matka ovelle saakka. Jukan kaveri tuli avaaman oven ja tarjos heti viini lasit käteen.
Seisoin aulassa joka oli ihan mieletömän suuri, mahtavat portaat lähti kiertään huoneen kummaltakin puolelta. Päässäni alkoi ihan heittään kun piti kattoa ympäriinsä. Oli se niin mielettömän kokoinen.
Jukka meni vähän sivummalle kaverinsa kans joka aukaisi sellasen kaapin.
Ajattelin että pojat on varmaankin baarikaappille heti menossa.
Pian Jukka vinkkas mulle et tänne päin.
Olin justalkamassa sanomaan et mä en ihan vielä ota mitään tiukkaa kun näin mitä kaapissa oli sisällä.
Erinlaisia naamioita jotka oli koristeltu kauniisti. Mua alkoi naurattaan, katoin Jukkaa ja näin sen ilmeestä et näitten juhlien tarkoitus oli muuttunu meille tosi jännäksi.
Otin kauniin kultaisen naamioin ja laitoin sen hiuksiini kiinni pinneillä.
Jukka alkoi tietenki heti pöljäileen naamari päässä jotain ja oli taas pokassa pitelemistä. Meidät ohjattiin isojen ovien viereen, ovien takaa avautui erittäin iso sali jossa oli bileet täydessä käynnissä.
Naamio kasvoja näkyi joka paikassa.
Mä hikersin jännityuksestä. Jukan kanssa sanottiin kumpikin melkein yhtää aikaa että pidetään hauskaa ja sit me erottiin eri teille. Huomasin heti baaritiskin ja päätin lähteä sinne kun sieltä oli kiva katsastella ihmisiä.
Tilasin siiderin ja imasin sitä pillilläni jospa se pikksien rauhottaisi.
Hienoa miten kaikki oli järkätty näin, tanssilava oli salin keskellä ja porukka joras siellä jo hulluna.
Saisko liittyä neidin seuraan kuului takaani, käännyin ja näin miehen jolla oli jännän näköinen naamoi kasvoillaan.
Hänen kroppansa näytti hyvältä nopeasti katsottuna, tummat housut ja punainen kauluspaita jossa oli normaalia isommat kaulukset.
Saa tottakai liittyä, sain sanottua.
Melkoiset bileet on tänne järkätty hän sanoi mahtavalla äänellä.
Se ääni sai kylmätväreet kulkemaan lävitseni. Aika jännät eikö? Se vielä sanoi.
Äänestä kuulin ettei hänkään ollut tänne boolin takia tullut. Kuvittelin että millaiset ihanat huulet hänellä varmaankin oli.
Neiti! Hän sanoi kovempaa.
Anteeksi, mitä sanoit? Olin ihan sokissa.
Hän alkoi nauraman ihanasti ja nyt olin onnellinen että minulla oli naamio kasvojen edessä.
Missä sä äsken olit? Hän kysyi.
Naureskelin, Sä et halua tietää.
Ehkä mä tänään vielä haluan, Hän otti mua kädestä kiinni.
Käsi tuntui kuumalta.
Yritin kovasti katsoa jos pystyisin näkemään hänen silmänsä.
Mentäiskö istumaan sohville, ja annetaan muidenki tilata.
Säpsähdin taas, joo kyllähän tuo sopii.
Lähdin pöydästä ensimmäisenä ja pystyi tuntemaan kuinka hän seurasi katseellaan vartaloani. Menimme sivustalla olevaan sohvaan ja istuin alas.
Siemasin siideriä taas jospa se saisi vartaloni pikkaisen jäähtymään.
Tässä miehessä oli jotain mitä en ollut koskaan tuntenut, vai johtuiko se tästä jännityksestä.
En edes tiedä ollenkaan miltä hän näyttää tai kuka hän edes on.
Ei se haitannut, hän oli lumonnut minut.
Hän puhui minulle talosta missä olimme , mihin tätä oli ennen käytetty ja millaisia vanhoja esineitä täällä oli.
Lumoutuneena kuuntelin hänen pehmeää ääntänsä. Hän tuli minua lähemmäs ja siirsi kätensä selkäni taakse. Hän hellästi hipaisi selkääni ja minäkin nojauduin eteenpäin. Siiirsin käteni hänen reidelle ja puristelin sitä hellästi.
Hänen kätensä kulki edes takasin selkääni ja huomasin itseni keinuvan hänen käden liikeidensä mukana.
Olin jo pyytämässä että hän lähtisi mukaani kun hän nousi ja otti kädestäni kiinni.
Tanssi mun kans, Hän pyysi.
Taustalla soi hidas kappele Wiced Game ja mä olin ihan sulaa.
Hän painautui mua vasten ja tunsin kuinka hän halusi mua , sivelin kädellä hänen niskaansa.
Mä tunsin sen hengityken kun hän tuli lähelle mun korvaa.
Mä haluaisin suudella sua , hän sanoi otti mua tiukemmin kiinni.
Hän puristi hellästi mua pepusta ja taisin päästää pienen voihkasun.
Tää on ihan järjetöntä, ajatelin mielessäni.
Mä en tiedä mitään hänestä ja mä haluan häntä niin paljon jo että mä valun.
Kuvittelin kokoajan hänen huuliaan kuinka koskettelisi jokaista kohtaa mun vartalossa.
Mä haluun sua, sain kuiskattua hänelle.
Hän lähti viemään mua talon perällä olevaan huoneeseen jossa oli tupakoitsiat.
Mentiin pieneen huoneeseen joka osottautui pesuhuoneeksi.
Mä menin edeltä ja nojasin lavuaariin päin kun hän tuli takaapäin mua vasten.
Hän piti toisella kädellä mua reidestä kiinni ja tosiella kädellä hän hyväili mun kaulaa.
Tää on ihan uskomatonta että mä haluan sua näin paljon, sanoin sille.
Hyys, ole vaan siinä. Se sanoi hellästi.
Ja mä olin niin hiljaa kun pystyin , ei käynyt mielessäkään että olisin käskenyt hänen lopettaa. Mä katsoin häntä peilin kautta ja halusin ottaa naamarin pois.
Mut samassa hän siirsi kätensä paljaalle pepulleni. Hän sormilla nosti srtigien narua ja kosketti mua hipasten.
Sä oot ihan märkä, hän sanoi ja mulla heitti päässä.
Sen ääni oli niin mahtava että mulla oli vaikeuksisa pysyä pystyssä.
Nopeesti se käänsi mut ja nosti mut lavuaarin pöydälle ja tuli mun haarojen väliin .
Hän siveli käsillään mun jalkoja hitaasti ja koko ajan hän katsoi mua.
Mä halusin eroon tästä naamarista ja olin ottamassa sitä pois kun se otti kädestä kiinni ja liikutti käteni jalkojeni väliin niin että sain itse koskettaa itseäni ja tunteä kuinka märkä todellakin olin.
Sitten hän siirsi sormeni hänen naamoinsa alle ja nuolaisi sormeani.
Hengitin hitaammin , sen kuuma kieli liikkui sormieni välissä.
Ihanasti se pikkuisen näykkäsi mua sormestani.
Hän painautui kiinni minuun ja kiedoin jalat hänen ympärille .
Halusin hänet heti sisääni.
Hän silitti selkääni ja otti käteni kiinni selkäni taakse ja taivutin selkäni kaarelle.
Leikitään hän sanoi hiljaa.
Leikitään sanoin takas.
Hän nosti minut ylös ja hän meni oven viereen,
Leikitään hän vielä sanoi ja meni pois.
Istuin pöydän päällä ihan sekaisn ja luulin että hän tulee takasin. Hetken siinä istuin hijaa kun sitten tajusin ettei hän tule takaisin.
Otin naamion pois ja katsoin itseni peilistä. Mitä helvettiä tää nyt oli, mietin.
Leikitään hän kyllä sanoi. Sitten hymy levisin kasvoilleni. Eli leikitään, ja pistin naamion takaisin ja menin hänen peräänsä.
Joka puolella vilisi naamioita mutta juuri sitä tiettyä naamiota ei löytynyt.
Etsin häntä joka paikasta mutta turhaan.
Tää ei voi loppua näin. Tai tottakai se loppuu, mun tuurilla.
Löysin Jukan etsimiseni jälkeen ja sanoin sille että mun juhlat oli juhlittu.
Jukka oli hetken hämillään mutta lupas mennä sanoon kuskille et tulee ovelle.
Mun kroppa oli ihan sekaisin , haluisin sitä miestä niin paljon mutta mihin hän oli kadonnut. Ei mitään näkynyt koko miehestä ja mun oli nieltävä tappio.
Menin aulaan ja jätin naamion siihen.
Kiitin juhlista ja menin autoon joka odotti ovi auki pihalla.
Istahdin sinne ja otin vähän poreilevaa.
Mä en voinut uskoa että tää kaikki loppu näin.
Mä meen yksin taas himan ihmetteleen.
Siemailin skumppaa ja katselin ulos kun huomasin että olemme pikkasen väärässä suunnassa.
Mietin hetken että tää on joku oikaisu retti mutta auto meni vaan syvemmälle metsään.
Tumma ikkuna meni alas päin ja huusin kuskille että on herra pikkasen eksyny reitiltään.
Kaikki on hyvin, rentoudu. Kuului edestä.
Mun karvat nousi pystyy, tuo ääni.
Mun mysteeri mies oli se komea kuski.
Ei voi olla, naureskelin ja huomasin auton olevan pysähtyny.
Ovi aukes ja niin se komistus tuli mun viereen. Kuinka jumalattoman komea hän olikaan, vaaleat hiukset ja ihan harmaat silmät.
Olin aivan mykistynyt.
Toni, hän sanoi ja ojensi kätensä.
Mira, sanoin hymyillen ja ojensin kans käteni. Toni otti mua kädestä ja hellästi se suuteli sitä ja lähti tulemaan mun kättä pitkin ylemmäs. Pienillä pusuilla se peitti koko mun käden ja lopetti ,kun vastaan tuli minun kasvoni.
Anteeksi se sanoi mulle , mä en voinu antaa sun mennä.
Sä näytät niin jumalaiselta että mun oli pakko saada sut.
En sanonut mitään vaan laitoin käden hänen niskan taakse ja painoin hellästi huuleni hänen huulia vasten.
Toni hymähti. Se tuli mun haarojen väliin polvilleen ja pusutellen mun kaulaa ja meni koko ajan kidutavan hitaasti alaspäin .
Hän otti toisen rintani paljaaksi ja nuolaisi nänniäni. Voihkasin nautinnosta.
Hellästi hän näykkäsi nänniäni ja siirtyi alemmas. Hitaasti hän nosti hameeni ylös samalla suudellen masuani, hän siirtyi vielä alemmaksi.
Hellästi hän nuolasii minua housujeni läpi jotka olivat kostuneet läpi. Voihkin enkä enään pysynyt paikoillani. Varovasti hän siirsi housuja sivuun ja nuolais minunn kostunutta pilluani.
Painoin häntä lähemmäs minua, hitaasti hän nuoli minua ja minä lensin pilviin.
Hänen kuuma kielensä ei jättänyt mitään kohtaa käymättä niin taitava hän oli.
Availin hänen paitaansa ja jokaisen napin kohdalla annoin pusun hänelle , rinnoille ja masulle.
Hyvin treennattu kroppa hänellä olikin, pelkkää lihasta.
Etenin alas päin kun huomasin häen alavatsassaan olevan tatuoinnin, jotain siinä luki mutta sekin tuntui niin kiihottavalta että en edes osannut lukea. Sain suudeltua hänen kovaa kaluaan, Toni voihki halusta.
Ota mut sun sisään, Mira mä pyydän.
Nouisin hänen syliinsä ja tulin hänen päälle, silittelin hänen kovalla kalullaa itseäni. Leikitään sanoin hänelle kiusaten.
Toni hymähti, ja otti mua niskasta kiinni.
Enään ei leikitä hän sanoi ja painoi minua hitaasti alas päin. Niin hitaasti hän tuli syvälle minuun.
Liikuin hitaasti hänen mukanaan ja hän taivutti minua taakse päin.
Sä olet mun jumalatar se sanoi. Ja sä tunnut juuri siltä.
Tuntui niin hyvältä että oli pakko liikkua nopeammin. Tonin ääni sai vielä enenmmän minut kiihottumaan ja ei mennyt hetkeäkään kun tunsin orgasmin tulevan.
Kummatkin melkein huusimme nautinnota.
Hikisinä ja hengästyneinä olimme toisiin kietoutuneita.
Katsoimme toisiamme,
ei meidän tarvinnut puhua mitään.
Kummatkin me tiesimme että tästä tulisi jotain kaunista ja uskomatonta.
Tämä oli meidän kohtalo.

Jees, kertokaas taas mielipiteet. Tuli pikkasen kiirus lopussa mut toivottavasti on hyvää luettavaa. Sori jos on virheitä! ;D

2

3825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neito

      mitä siinä tatuoinnissa luki?...
      se asia jäi vähä mietityttää......

      mutta oli se ihan hyvä tarina ;)

    • kiitos

      kiitos! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe