Kävin inseminaatiossa perjantaina. Tässä kyselen, että onko Lugesteron pakollinen lääke inseminaation jälkeen? Vai voiko loppukierron mennä "luomuna" eteenpäin? Miten te muut olette tehneet? Jotenkin alkaa tökkimään tuo hormoonien pumppaaminen jo, kun itsellä kuitenkin ihan ok oma kierto.
Lugesteronia inseminaation jälkeen?
5
2167
Vastaukset
- mörr......
Mulle tehty 4 inssiä ja olen käyttänyt vaan femar puregon pregnyl.. En ole kuullutkaan, että inssissä käytetään tuota lugesteronia.. Tänään just mietin, että olisiko siitä ollut mulle apua insseissä, kun ei ole tärpännyt?!
- Yksi inssiläinen
Taidan nyt 3. päivänä inseminaatiosta aloittaa kuitenkin tuon lugesteronin. Mutta annostus saa olla kyllä 1 kaps illalla ja 1 aamulla. Lääkärin reseptissä oli 2 kaps illalla ja 2 aamulla. Mutta imeytyminen emättimen kautta parempaa ja 4 kapselin päiväannoksia käytetään usein jopa IVF-hoidoissa. Joten saa mun mielestä puolet pienempi annos riittää mulle. Tuskin kaikille inssiläisille edes tätä on määrätty. Meillä oli 1. inssi siis pe. Diagnoosi: selittämätön lapsettomuus.
- inssillä plussannut
Yksi inssiläinen kirjoitti:
Taidan nyt 3. päivänä inseminaatiosta aloittaa kuitenkin tuon lugesteronin. Mutta annostus saa olla kyllä 1 kaps illalla ja 1 aamulla. Lääkärin reseptissä oli 2 kaps illalla ja 2 aamulla. Mutta imeytyminen emättimen kautta parempaa ja 4 kapselin päiväannoksia käytetään usein jopa IVF-hoidoissa. Joten saa mun mielestä puolet pienempi annos riittää mulle. Tuskin kaikille inssiläisille edes tätä on määrätty. Meillä oli 1. inssi siis pe. Diagnoosi: selittämätön lapsettomuus.
Meille tehtiin 1.inssi 27.5. Ennen inssiä käytin clomifenia pregnyl pienimmällä mahdollisella annoksella. Diagnoosi myöskin selittämätön lapsettomuus. Tällä hetkellä olen onnellisesti raskaana ja odotan ekaa ultraa joka on 1.7, jännittää että kuinka monta maha-asukkia siellä on.
- Yksi inssiläinen
inssillä plussannut kirjoitti:
Meille tehtiin 1.inssi 27.5. Ennen inssiä käytin clomifenia pregnyl pienimmällä mahdollisella annoksella. Diagnoosi myöskin selittämätön lapsettomuus. Tällä hetkellä olen onnellisesti raskaana ja odotan ekaa ultraa joka on 1.7, jännittää että kuinka monta maha-asukkia siellä on.
Vielä ainakin viikko pitäis yrittää jännäillä ennen testiä. Inssi oli siis viikko sitten perjantaina. Kaksi yhtä suurta = puhkeavaa munarakkulaa ultrassa näkyi. Joten jos onnistaa heti 1. yrityksestä, niin tiedä, vaikka tulisi jopa 2 ! :)
Mutta emme ole uskaltaneet vielä liikoja toiveita elätellä, ettei vain tulisi isoa pettymystä. Parempi olla odottavalla kannalla, pelätä pahinta ja olla iloisesti yllättynyt, jos sattuu sittenkin onnistamaan. - Anonyymi
Yksi inssiläinen kirjoitti:
Vielä ainakin viikko pitäis yrittää jännäillä ennen testiä. Inssi oli siis viikko sitten perjantaina. Kaksi yhtä suurta = puhkeavaa munarakkulaa ultrassa näkyi. Joten jos onnistaa heti 1. yrityksestä, niin tiedä, vaikka tulisi jopa 2 ! :)
Mutta emme ole uskaltaneet vielä liikoja toiveita elätellä, ettei vain tulisi isoa pettymystä. Parempi olla odottavalla kannalla, pelätä pahinta ja olla iloisesti yllättynyt, jos sattuu sittenkin onnistamaan.Miten Teille meni se eka kerta? Onnistuusko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944145
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.663403Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723044SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812519Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52336Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1992095Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302051- 41840
- 52746
- 70745