itä-pasilaan asumaan?/east-pasila?

a.viuhkonen

hei.
olen anne, 28-vuotias toimintaterapeuttiopiskelija, joka rakastaa reissaamista, uusien kulttuurien kohtaamista, musiikkia, tanssia, toimia, tehdä hassuja asioita, laittaa ruokaa, katsella leffoja, kuunnella musiikkia ja käydä keikoilla/tampata aamun sarastukseen, urheilla, ravata teattereissa eli sanotaanko aktiivista elämää. Minun pitäisi valmistua nyt vuoden loppuun mennessä, joten tammikuu on vielä auki, kutsuvatko uudet seikkailut vai helsingin talvi.

etsin nyt itä-pasilan kolmioon kahta uutta asukasta edellisten tilalle elokuusta alkaen, ainakin joulukuun loppuun. tarjolla on siis kaksi kalustamatonta huonetta, hieman eri kokoisia, mutta vuokra kummassakin 332e sähkö/hesari ja netti yht.n.20e/kk. lisäksi asunnossa on parveke, keittiö jossa mahtuu löhöilemään ja iso kylpyhuone. pesutupa on ilmainen ja sauna on mahdollista varata.

olen asunut erilaisten ihmisten kanssa ja kokemuksien saattelemana haluan nyt listata minulle tärkeitä asioita, joita sinulta yhdessäasumiselta edellyttäisin:
- pidän siitä, että asukkailla on jotakin yhteistä, eikä vain pelkkä katto pään päällä- voimme siis keskustella, jakaa asioita, laittaa yhdessä ruokaa, lähteä ulos tai vain istua iltaa porukalla.
- pidän siisteydestä. en vahdi perässäsi onko matto suorana ja villakoiria sänkysi alla, mutta toivon, että osaat oma-aloitteisesti tarrautua imuriin, luuttuun tai tiskiharjaan, tai voimme järjestää yhdessä siivoustalkoita, jolloin jokainen tekee jotakin
- olisi kiva jos olisit enemmän kuin 20-vuotias
- rento, rehellinen ja myös sopivan rauhallinen ilmapiiri suotuisaa
- olen couchsurfing-jäsen, joten asunnossa saattaa asustella satunnaisesti reppureissaajia.
- asunnossa kierrätetään
- käyn viikonloppuisin paljon ulkona, mutta olisi kiva, mikäli asunto ei olisi bileluola. yhteisiä juhlia voidaan tietty järjestellä
noh, siinä jo melko paljon.lisää myöehemmin:)

heya. im searching nice, friendly, open-minded and clean over 20-years person to share my 3rooms kitchen balcony-flat. i have 2rooms (without furnitures) to rent, both is 332euros about 20euros of newspaper/internet/electricity.

please take a contact: [email protected]

1

373

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedotonxds

- Neliömäärä huoneissa ja koko asunnossa?
      - Miten hyväkuntoinen asunto?
      - Montako sataa meteriä Pasilan asemalle sanoo reittipas.fi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      239
      754
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      655
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      610
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      427
    6. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      424
    7. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      406
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      387
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41