D-Link reititin on adsl-modeemissa ja antenni sojottaa tuossa muutaman metrin päässä.
-lagattomasti ei netti toimi.
Verkkoasetukset antaa kuvanmukaiset tiedot,esim. löytää jonkun ´sikanaaman´verkon-mutta sekään ei toimi salasanaan puuttuessa.
http://simplest-image-hosting.net/i0-nc3a4yttc3b6kuva202010-06-1320kohteessa2016-56-53-png.png
-mitähän asetuksia pitäisi muuttaa ja sisältääkö iMaccini (Leopart) sisäisen vastaanottimen`-vai ei?
-pitääkö hommata Airport-laite?
Langattomasti ei ...
4
372
Vastaukset
- 1stMacFinn
Ei mulle tule tuollaista Laitteet-kohtaa ollenkaan. Ettei vaan olisi niin, että yrität luoda sillä iMacilla verkon ja jakaa sitä eteenpäin muille laitteille?
iMacissa on 99,9 % varmuudella wlankortti (Airport) vakiona ja näkyyhän se tuosta jo.
Jos sulla on ethernet-kaapeli kiinni koneessa, wlan-verkko ei toimi ellet jaa sitä lankaverkko eteenpäin Airportilla.
Airport Extreme tai Express tukiasemaa et tarvitse, mutta laita sen D-Linkin (suunnilleen huonoin mahdollinen laite muuten) asetukset kuntoon, jotta se verkko toimii.- 1stMacFinn
Kun sulla on Järjestelmäasetukset auki ja sieltä Verkko, oikean alakulman kysymysmerkistä (ja valikkopalkista) löytyvät Ohjeet, lue niitä, moni asia selviää.
- Mäkkitupalainen
Jos lähistöllä on toimiva standardinmukainen WLAN-tukiasema, niin Mac löytää sen itse tuossa tuokiossa ilman mitään virittelyjä, kunhan annat salasanan tarvittaessa.
- tunteja hukkaan-EI
Sain kuitenkin homman (DI-524) pelaamaan soittamalla D-linkin palveluun-erittäin täsmällisillä ohjeilla osasi kaveri auttaa-ja homma rulaa langattomasti.Eikä mitään ohjelmalevyjä tarvittu haalia.
Avainsana taisi olla laitteen resetointi n 15sek.
http://www.dlink.fi/cs/Satellite?c=Page&childpagename=DLinkEurope-FI/DLTechHome&cid=1197318960925&p=1197318960925&pagename=DLinkEurope-FI/DLWrapper
(maksuton puhelu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402726Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201969- 621934
- 881701