No niin. Olen nyt pitänyt lomaa pelistä about 3 kk ja olisin taas aloittelemassa, mutta eipä ollut niin helppoa kuin muina vuosina "loman" jälkeen.
Olenko nyt oikeassa kun sanon, että mun pitää ostaa toi avaimenperä ennen kuin voin pelata? En nimittäin pääse ostamaan peliaikaa enkä juuri mihinkään kun kyselee joka paikassa -6 number digit codea-
Ja puhelin on niin paska, ettei siihen saanu sitä ohjelmaa.
Ahistaa! tahtoo..pelata..pakko..pelata...
authenticator
3
359
Vastaukset
Ei sitä autentikaattoria tarvitse jos ei ole accolleen sitä asentanut. Eri asia sitten tietenkin on olet jollekin muulle accosi tiedot antanut ja tämä on autentikaattorin siihen asentanut.
Kyllä sen sieltä pois saa jos lähettää kopiot henkkareista, cd avaimet ja muuta tarpeellista blizzun supporttiin.- vitutuksen multihuip
OK. Eli tämä tarkoittaa sitä, että joku on laittanut sen mun accountille. En ole itse sitä asentanut. Vittu
vitutuksen multihuip kirjoitti:
OK. Eli tämä tarkoittaa sitä, että joku on laittanut sen mun accountille. En ole itse sitä asentanut. Vittu
Näin näyttäis nykyään nuo kultafarmarit tekevän, että kun saavat jonkun accountin tunnarit käsiinsä lyövät ensimmäisenä autentikattorin accolle jolloin pääsevät hieman pidempään tekemään mitä haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!611824Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1461566Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12923- 98898
- 87780
- 60579
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko40563- 38534
- 55496