Tälläne on täydellinen poikaystävä, pojat

15-v tyttöystävä

Tapasin viikko sit ihanimman mahdollisen jätkän ja nyt me seukataan. Se on aivan mielettömän hyvännäkönen ja rakastaa mua todella. Sil on ihan älyttömän hyvät hiukset, sellaset blondit, vähä sekaset ja germanen taka-jj. Sit sen silmät, aah, suuret suklaanruskeet silmät, tosi germaset. Ja tosi hyvä kroppa, lihaksikas ja kiintee ja se on sillee hyvin ruskettunu. Se myös pukeutuu tosi ihanasti, sellaseen kohtuullisen kalliiseen huppariin ja rentoihin farkkuihin, jotka on melko alhaalla. Se on oikeesti täydellinen kokonaisuus. Sil on tosi mageet korvakorut ja se tatuoi mun nimen sen lihaksikkaaseen käsivarteen eilen. Oikeest, mä oon iha hulluna siihe.

Nyt ku peruskoulu loppu, niin voidaan viettää aikaa kylillä kahestaa ja meidän molempien kaveripiirin kaa. Se on tosi huomaavainen ja tarjoaa aina mulle juomat. Röökit se saa sen broidilt, joka on 18, nii ei oo ongelmaa senkää puolest. On aivan ihanaa tuijottaa sen germasiin silmiin, kun me rentoudutaan röökil. Ja sit sen hiukset... aah. Kun ollaan sängys nii mun on iha pakko silittää niit koko ajan. Toivottavast se pääsee siihe lukioon mihin mä oon menos. Viime vuona kyseisen mestan keskiarvoraja oli 7,2 ja sen päättötodistuksen keskiarvo oli 6,9. Se sai liikast ja valinnaisest liikast molemmist kympin :D, mut ei se muuten oikee keskity kouluun, joka kyl on iha hyvä asia, niin voidaan viettää enemmä aikaa keskenämme. On tosi tärkeet, että te pojat huomioitte tyttöystävänne ja sen se kyl taitaa :).

Vietettii äske tosi hyvää aikaa kampis ja stadis muutenki, oltiin lintsil chillailemassa ja imuttelemassa. Sil on tosi hieno mopo, ja sillee me tavattiinki, et se iski mulle silmää mopon seläs. Sil on kyl pari exää, mut se kerto mulle et rakastaa mua kaikist eniten. Tässä on taas sitä huomaavaisuutta. Sil on myös tosi hauskoi kavereita, me aina vedetää röökit yhessä meidän vaikomestassa.

Jos ootte tälläsii, kundit, nii älkää huoliko, varmasti hurmaatte tytön :). Muistakaa vaa olla menevii, hauskoi ja huomaavaisii tyttöystäväänne kohtaan. Eikä me tytöt tykätä mistään stressaavista vakavanaamoista, chillatkaa.

132

6013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • This Shit..

      Et oo voinu viel tavata ihaninta mahollista kunnei olla nähty ees....

      • Heh....

        Hahaa Aika jäänmurtaja :DD


      • Anonyymi

        Novoiaametavata


    • essq

      Siis tapasit viikko sit ihanimman mahdollisen jätkän. Viikon tuntemisen jälkeen jo tatuoidaan nimet käsivarteen yms. Pikkusen nopeeta toimintaa, kohta varmaan jo kihlatkin. Uuh. Ei mee läpi ja vaik oliskin totta nii ei tuu kestään. Ja todellakaan täydelliset poikaystävät ei ole tuollaisia juovia ja polttavia "pikku" aikuisia.

      • 15-v tyttöystävä

        et onko se hyvä kundikaveri vai ei. Se on germasin jätkä mitä oon ikinä tavannu, eikä se yritä esittää mitään aikuista hapannaamaa, vaan on hullun hauska ja menevä. Me OIKEESTI rakastetaan toisiamme, sen vaan tuntee. Se kerto mulle, et ei kunnolla ees välittäny sen edellisistä tyttöystävistä, vaan oli säälistä niiden kaa(ja ne sen edelliset on kyl ihan nättejä), ja nyt vasta mun kaa tuntee oikeest rakastavansa.

        Kerroin tän, koska haluun vaan et te pojat, jotka täällä kerrotte ettette saa muijaa, tiedätte mist me "muijat" tykätää. Me tykätää germasist pojist, jotka on rentoi ja huomaavaisii. Mun kullan kanssa ei aika käy pitkäks :D


      • essq
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        et onko se hyvä kundikaveri vai ei. Se on germasin jätkä mitä oon ikinä tavannu, eikä se yritä esittää mitään aikuista hapannaamaa, vaan on hullun hauska ja menevä. Me OIKEESTI rakastetaan toisiamme, sen vaan tuntee. Se kerto mulle, et ei kunnolla ees välittäny sen edellisistä tyttöystävistä, vaan oli säälistä niiden kaa(ja ne sen edelliset on kyl ihan nättejä), ja nyt vasta mun kaa tuntee oikeest rakastavansa.

        Kerroin tän, koska haluun vaan et te pojat, jotka täällä kerrotte ettette saa muijaa, tiedätte mist me "muijat" tykätää. Me tykätää germasist pojist, jotka on rentoi ja huomaavaisii. Mun kullan kanssa ei aika käy pitkäks :D

        Ainaha ne jätkät sanoo et "Sä oot parempi kun noi edelliset". Miks kukaan on säälistä jonkun kanssa...? EI TAINNU JÄTKÄLLÄ SIT OLLA VIENTIÄ KUN PITI OTTAA VAAN JOKU.... SÄÄLISTÄ! Miten viikon jälkeen jo voi rakastaa, siinäpä vasta on kysymys? Ja mistäs voit tietää ettei se sunki kaa ole vaan säälistä...??Hohhoijaa....


      • Odi et amo
        essq kirjoitti:

        Ainaha ne jätkät sanoo et "Sä oot parempi kun noi edelliset". Miks kukaan on säälistä jonkun kanssa...? EI TAINNU JÄTKÄLLÄ SIT OLLA VIENTIÄ KUN PITI OTTAA VAAN JOKU.... SÄÄLISTÄ! Miten viikon jälkeen jo voi rakastaa, siinäpä vasta on kysymys? Ja mistäs voit tietää ettei se sunki kaa ole vaan säälistä...??Hohhoijaa....

        ollaan säälisätä HYVÄNNÄKÖISTEN tyttöjen kaa.....se haluu vaa persettä.
        No ei, kyl mä uskon et jos toi on totta ni ei välttämättä, mut hei, onks joku rakastunu viikossa, ei siinä ajassa ehi tuntemaan toisen huonoja puoliakaan. Ja kaikilla on niitä!!


      • fdfdrrg
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        et onko se hyvä kundikaveri vai ei. Se on germasin jätkä mitä oon ikinä tavannu, eikä se yritä esittää mitään aikuista hapannaamaa, vaan on hullun hauska ja menevä. Me OIKEESTI rakastetaan toisiamme, sen vaan tuntee. Se kerto mulle, et ei kunnolla ees välittäny sen edellisistä tyttöystävistä, vaan oli säälistä niiden kaa(ja ne sen edelliset on kyl ihan nättejä), ja nyt vasta mun kaa tuntee oikeest rakastavansa.

        Kerroin tän, koska haluun vaan et te pojat, jotka täällä kerrotte ettette saa muijaa, tiedätte mist me "muijat" tykätää. Me tykätää germasist pojist, jotka on rentoi ja huomaavaisii. Mun kullan kanssa ei aika käy pitkäks :D

        Mikä saatanan "germanen"? Aivan sairaan ärsyttävä sana!


      • joojooojoojo
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        et onko se hyvä kundikaveri vai ei. Se on germasin jätkä mitä oon ikinä tavannu, eikä se yritä esittää mitään aikuista hapannaamaa, vaan on hullun hauska ja menevä. Me OIKEESTI rakastetaan toisiamme, sen vaan tuntee. Se kerto mulle, et ei kunnolla ees välittäny sen edellisistä tyttöystävistä, vaan oli säälistä niiden kaa(ja ne sen edelliset on kyl ihan nättejä), ja nyt vasta mun kaa tuntee oikeest rakastavansa.

        Kerroin tän, koska haluun vaan et te pojat, jotka täällä kerrotte ettette saa muijaa, tiedätte mist me "muijat" tykätää. Me tykätää germasist pojist, jotka on rentoi ja huomaavaisii. Mun kullan kanssa ei aika käy pitkäks :D

        Noniin.... HAHAHHA


      • ebin :D
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        et onko se hyvä kundikaveri vai ei. Se on germasin jätkä mitä oon ikinä tavannu, eikä se yritä esittää mitään aikuista hapannaamaa, vaan on hullun hauska ja menevä. Me OIKEESTI rakastetaan toisiamme, sen vaan tuntee. Se kerto mulle, et ei kunnolla ees välittäny sen edellisistä tyttöystävistä, vaan oli säälistä niiden kaa(ja ne sen edelliset on kyl ihan nättejä), ja nyt vasta mun kaa tuntee oikeest rakastavansa.

        Kerroin tän, koska haluun vaan et te pojat, jotka täällä kerrotte ettette saa muijaa, tiedätte mist me "muijat" tykätää. Me tykätää germasist pojist, jotka on rentoi ja huomaavaisii. Mun kullan kanssa ei aika käy pitkäks :D

        Se kerto mulle, et ei kunnolla ees välittäny sen edellisistä tyttöystävistä, vaan oli säälistä niiden kaa(ja ne sen edelliset on kyl ihan nättejä), ja nyt vasta mun kaa tuntee oikeest rakastavansa. ei migää iskurepla tai mikää ebin hahahaa XDXDXD


      • Anonyymi

        Jooko


    • ....

      Hieman hämäävä otsikko, koska kukaan ei ole täydellinen.

      • tällänevaajoo

        oikeest toi sun jätkäs kuulostaa ihan täydeltä kusipäältä, joka on ollu monen tytön kaa vaan seksin takia. Varmaa se on niillekki kertonu rakastavansa, mutta... voi voi.

        Sori nyt vaan, mutta JO ton ulkonäön perusteella(muodikas nättipoika) VOI arvata mikä hän on todella miehiään. Mun kokemukseni näistä nättipojista ei oo kovin hyvä, vaikka ihan mies olenkin. Ei se oikeesti susta välitä, vaan omasta maineestaan. Sen on pakko polttaa ja juoda ja pyörittää tyttöjä. Ja sit viel huono keskiarvo... oon lähes sataprosenttisen varma, että sillä ei oo hyvät mielessä.


      • ''Ekstaasissa''

        Kyllä on


      • poeeeeeeeka
        tällänevaajoo kirjoitti:

        oikeest toi sun jätkäs kuulostaa ihan täydeltä kusipäältä, joka on ollu monen tytön kaa vaan seksin takia. Varmaa se on niillekki kertonu rakastavansa, mutta... voi voi.

        Sori nyt vaan, mutta JO ton ulkonäön perusteella(muodikas nättipoika) VOI arvata mikä hän on todella miehiään. Mun kokemukseni näistä nättipojista ei oo kovin hyvä, vaikka ihan mies olenkin. Ei se oikeesti susta välitä, vaan omasta maineestaan. Sen on pakko polttaa ja juoda ja pyörittää tyttöjä. Ja sit viel huono keskiarvo... oon lähes sataprosenttisen varma, että sillä ei oo hyvät mielessä.

        mistä sä tiedät et kaikki tytöt haluu menevän(bilettävän), chillaavan(aineita käyttävän) ja huomaavaisen(valehtelevan) pojan. Ite taidan olla sellanen sun kuvailema hapannaama, kun en biletä tai iske jokaista vastaantulevaa hyvännäköstä tyttöä.

        Sun poikaystäväs kuulostaa valehtelematta kusipäältä. Just tollasten kaa ne hyvännäkösimmät(kusipäisimmät) tytöt on aina, mutta sä et nyt ihan pahimmalta tapaukselta tunnu, pelkästään naaivilta ja sosiaalisesti riippuvaiselta. Varotan sua, et ei se pitkään sun kanssa oo, kun kerran on jo sänkyynki päässy. Kysy itseltäsi; ootko tämän jätkän kanssa enemmän "huomaavaisuuden" vai ulkonäön takia. Vastaa rehellisesti.


      • kesäheila4
        poeeeeeeeka kirjoitti:

        mistä sä tiedät et kaikki tytöt haluu menevän(bilettävän), chillaavan(aineita käyttävän) ja huomaavaisen(valehtelevan) pojan. Ite taidan olla sellanen sun kuvailema hapannaama, kun en biletä tai iske jokaista vastaantulevaa hyvännäköstä tyttöä.

        Sun poikaystäväs kuulostaa valehtelematta kusipäältä. Just tollasten kaa ne hyvännäkösimmät(kusipäisimmät) tytöt on aina, mutta sä et nyt ihan pahimmalta tapaukselta tunnu, pelkästään naaivilta ja sosiaalisesti riippuvaiselta. Varotan sua, et ei se pitkään sun kanssa oo, kun kerran on jo sänkyynki päässy. Kysy itseltäsi; ootko tämän jätkän kanssa enemmän "huomaavaisuuden" vai ulkonäön takia. Vastaa rehellisesti.

        @ poeeeeeeeka: sun kanssas niin samaa mieltä


      • 15-v tyttöystävä
        ''Ekstaasissa'' kirjoitti:

        Kyllä on

        mitä tää nyt oikein on? Mä ku kuvittelin, et mua onniteltais, mut suurin piirtein jokaine vaa väittää, et mun poikaystävä on joku vitun gigolo. Okei, sil on saattanu joskus olla vähä sellane maine, mut se oikeesti RAKASTAA mua, ollaan oltu vast kerran sängys eikä se sinne mitenkää hinkunu. Ok, meen nyt röökille ja sut ehk nukkuu.

        PS: iha hyvännäköne toi jätkä tos linkis, mut mun kundikaveri on jopa ihanampi :)


      • Truustooribro
        poeeeeeeeka kirjoitti:

        mistä sä tiedät et kaikki tytöt haluu menevän(bilettävän), chillaavan(aineita käyttävän) ja huomaavaisen(valehtelevan) pojan. Ite taidan olla sellanen sun kuvailema hapannaama, kun en biletä tai iske jokaista vastaantulevaa hyvännäköstä tyttöä.

        Sun poikaystäväs kuulostaa valehtelematta kusipäältä. Just tollasten kaa ne hyvännäkösimmät(kusipäisimmät) tytöt on aina, mutta sä et nyt ihan pahimmalta tapaukselta tunnu, pelkästään naaivilta ja sosiaalisesti riippuvaiselta. Varotan sua, et ei se pitkään sun kanssa oo, kun kerran on jo sänkyynki päässy. Kysy itseltäsi; ootko tämän jätkän kanssa enemmän "huomaavaisuuden" vai ulkonäön takia. Vastaa rehellisesti.

        ASIAA, MIES! (:


    • 8 + 16

      "..ja germanen taka-jj." --> Lopetin lukemisen :D

    • humphreyy

      aika nyhveröpojulta vaikuttaa..''tarjoaa juomat'' joo jotain vitun siideriä.. ja isoveli oikein ostaa tupakat sille.. itse olen 16 ja ei mitään ongelmaa.. nykyajan tytöt tykkää tuollaisista epämiehistä, kellä blondit hiukset ja ''nätti naama'' ym.. minä itse jätin lukion kesken yhden vuoden jälkeen teidän nuorten homopoikien ja kamalien tyttöjen takia.

    • helvetin idiootti...

      ''Se on aivan mielettömän hyvännäkönen'' Mielipidekysymys
      ''Sil on ihan älyttömän hyvät hiukset'' Mielipidekysymys
      ''Se myös pukeutuu tosi ihanasti'' Mielipidekysymys
      ''Se on oikeesti täydellinen kokonaisuus'' Hyvin Epätodennäköstä.



      Siinä sun täydellinen miehes !!!

      • 15-v tyttöystävä

        humpreyy: ihan vahvaa juomaa se tarjoo ja kyl se on röökii itekki ostanu ja varastanu, mut eipähä joudu kyttien kaa tekemisiin ku sen broidi ostaa

        Ja se ei todellakaa oo mikään nyhverö. Sil on oikeest iha mielettömät vatsalihakset ja on hakannu ihan varteenotettaviaki tyyppejä. Siis oikeest, se on aika vitun suosittu ja kaikki tykkää siit. Se on menevä ja hauska. Ja se rakastaa mua, kyl mä sen tunnen. Ei siis todellakaan oo mikään nörtähtävä hintti.

        Ja kaikki tytöt, joiden kaa mä oon puhunu siit on sanonu että se on iha mielettömän näköne, et siinä sitä mielipidettä :D


      • Kerronvaaa
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        humpreyy: ihan vahvaa juomaa se tarjoo ja kyl se on röökii itekki ostanu ja varastanu, mut eipähä joudu kyttien kaa tekemisiin ku sen broidi ostaa

        Ja se ei todellakaa oo mikään nyhverö. Sil on oikeest iha mielettömät vatsalihakset ja on hakannu ihan varteenotettaviaki tyyppejä. Siis oikeest, se on aika vitun suosittu ja kaikki tykkää siit. Se on menevä ja hauska. Ja se rakastaa mua, kyl mä sen tunnen. Ei siis todellakaan oo mikään nörtähtävä hintti.

        Ja kaikki tytöt, joiden kaa mä oon puhunu siit on sanonu että se on iha mielettömän näköne, et siinä sitä mielipidettä :D

        Kaikki tollaset jotka pitää itseään kovana jätkänä, ei todellisuudessa ole lähelläkään sitä. Ne on niitä mammanpoikia. Trollihan tää on, mut jos tollanen jätkä menis urputtaa jollekki elämää nähdylle, tulis se aika nopeesti sieltä häntä koipien välissä pois.


      • 15-v tyttöystävä
        Kerronvaaa kirjoitti:

        Kaikki tollaset jotka pitää itseään kovana jätkänä, ei todellisuudessa ole lähelläkään sitä. Ne on niitä mammanpoikia. Trollihan tää on, mut jos tollanen jätkä menis urputtaa jollekki elämää nähdylle, tulis se aika nopeesti sieltä häntä koipien välissä pois.

        Ja ihan vaa siitä, et mun kundikaveri kävi kännis viime syksynä urputtaa eräälle elämää nähneelle, kuten asian ilmaisit. Se oli sillon vähä sekasi, nyt se on kyl vähä rauhottunu, mut eipä elämää nähneellä ollu mitään mahollisuuksii. Kundikaveri hakkas sen sairaalakuntoon ja joutu poliisin kaa tekemisiin. Et kyl se on äijä.

        Ja sit viel, et se pelaa jääkiekkoo ja on innokas tappelija ja tuskin koskaan hävii. Jotenki vaa meihi tyttöihi iskee tollaset aggressiivisemmat hurjapäät, joiden pahisulkokuoren alla onkin rakastava tyyppi :D


      • dsfgdhf
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Ja ihan vaa siitä, et mun kundikaveri kävi kännis viime syksynä urputtaa eräälle elämää nähneelle, kuten asian ilmaisit. Se oli sillon vähä sekasi, nyt se on kyl vähä rauhottunu, mut eipä elämää nähneellä ollu mitään mahollisuuksii. Kundikaveri hakkas sen sairaalakuntoon ja joutu poliisin kaa tekemisiin. Et kyl se on äijä.

        Ja sit viel, et se pelaa jääkiekkoo ja on innokas tappelija ja tuskin koskaan hävii. Jotenki vaa meihi tyttöihi iskee tollaset aggressiivisemmat hurjapäät, joiden pahisulkokuoren alla onkin rakastava tyyppi :D

        nyt ei kuulosta hyvälle.


      • rakastanmunmiestä<3<
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Ja ihan vaa siitä, et mun kundikaveri kävi kännis viime syksynä urputtaa eräälle elämää nähneelle, kuten asian ilmaisit. Se oli sillon vähä sekasi, nyt se on kyl vähä rauhottunu, mut eipä elämää nähneellä ollu mitään mahollisuuksii. Kundikaveri hakkas sen sairaalakuntoon ja joutu poliisin kaa tekemisiin. Et kyl se on äijä.

        Ja sit viel, et se pelaa jääkiekkoo ja on innokas tappelija ja tuskin koskaan hävii. Jotenki vaa meihi tyttöihi iskee tollaset aggressiivisemmat hurjapäät, joiden pahisulkokuoren alla onkin rakastava tyyppi :D

        voi sua pikku teinityttöä... kaikille ihmisille niiden oma rakas on kaikista ihanin, sun poikaystävä ei välttämättä oo just se ketä kaikki haluuaa vaikka ilmeisesti niin luulet. On mullakin poikaystävä ja mun silmissä ihana, hyvännäkönen, huomaavainen ns. täydellinen. mun kavereilla on myös poikaystäviä ketä ne pitää täydellisinä mutta muut ei välttämättä.. mun mielestä sun jätkä kuulostaa vaa vitun urpolta, voin ihan perustella:
        blondi takatukka ja fashion vaatteet=HOMO(homoudessa ei ole mitään vikaa mutta kuitenkin),FRUITTARI
        paljon röökiä, alkoholia, varastelua ja hakkaamista= WANNABE AIKUINEN, LUULEE ITSESTÄÄN LIIKAA, HUOMION KIPEÄ
        kampissa hengailua=MASSATEINI ja LUULEE OLEVANSA COOL

        mut ei tää haittaa ku oot varmaa itekki ihan samanlainen röökiä vetävä kamppi hengari:D

        eikä saa unohtaa sitä et se on paneskellu muitaki ja väittää jälkeenpäin et se teki sen vaa säälistä... Uskotsä oikeesti et sä oot jotenki erityinen niihin verrattuna:D:D:D sori vaa mut oot ihan ku ne muutki tytöt ton suhteen jälkee, ei se sua tuu muistaa yhtään sen jännempänä

        Mut onnee kuitenki, se on tärkeintä et oot onnellinen sen kaa:D


      • öpdkäkölkdlö
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Ja ihan vaa siitä, et mun kundikaveri kävi kännis viime syksynä urputtaa eräälle elämää nähneelle, kuten asian ilmaisit. Se oli sillon vähä sekasi, nyt se on kyl vähä rauhottunu, mut eipä elämää nähneellä ollu mitään mahollisuuksii. Kundikaveri hakkas sen sairaalakuntoon ja joutu poliisin kaa tekemisiin. Et kyl se on äijä.

        Ja sit viel, et se pelaa jääkiekkoo ja on innokas tappelija ja tuskin koskaan hävii. Jotenki vaa meihi tyttöihi iskee tollaset aggressiivisemmat hurjapäät, joiden pahisulkokuoren alla onkin rakastava tyyppi :D

        sä yleistät et kaikki rakastaa just sun jätkän tyyppisii jätkii? sori, MÄ jättäisin jätkän joka hakkais muita ja varastelis. ei milläää pahalla


      • humphreyy
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        humpreyy: ihan vahvaa juomaa se tarjoo ja kyl se on röökii itekki ostanu ja varastanu, mut eipähä joudu kyttien kaa tekemisiin ku sen broidi ostaa

        Ja se ei todellakaa oo mikään nyhverö. Sil on oikeest iha mielettömät vatsalihakset ja on hakannu ihan varteenotettaviaki tyyppejä. Siis oikeest, se on aika vitun suosittu ja kaikki tykkää siit. Se on menevä ja hauska. Ja se rakastaa mua, kyl mä sen tunnen. Ei siis todellakaan oo mikään nörtähtävä hintti.

        Ja kaikki tytöt, joiden kaa mä oon puhunu siit on sanonu että se on iha mielettömän näköne, et siinä sitä mielipidettä :D

        jaa hakannut tyyppejäkin.. miksi?
        suositut pojat ovat aina tuollaisia nättinaamapojuja.


      • joohh
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Ja ihan vaa siitä, et mun kundikaveri kävi kännis viime syksynä urputtaa eräälle elämää nähneelle, kuten asian ilmaisit. Se oli sillon vähä sekasi, nyt se on kyl vähä rauhottunu, mut eipä elämää nähneellä ollu mitään mahollisuuksii. Kundikaveri hakkas sen sairaalakuntoon ja joutu poliisin kaa tekemisiin. Et kyl se on äijä.

        Ja sit viel, et se pelaa jääkiekkoo ja on innokas tappelija ja tuskin koskaan hävii. Jotenki vaa meihi tyttöihi iskee tollaset aggressiivisemmat hurjapäät, joiden pahisulkokuoren alla onkin rakastava tyyppi :D

        "Jotenki vaa meihi tyttöihi"... fail. Tarkotit varmaan et "jotenki mun kaltaseen naiiviin ja tyhjäpäiseen"


      • gfhfgg
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Ja ihan vaa siitä, et mun kundikaveri kävi kännis viime syksynä urputtaa eräälle elämää nähneelle, kuten asian ilmaisit. Se oli sillon vähä sekasi, nyt se on kyl vähä rauhottunu, mut eipä elämää nähneellä ollu mitään mahollisuuksii. Kundikaveri hakkas sen sairaalakuntoon ja joutu poliisin kaa tekemisiin. Et kyl se on äijä.

        Ja sit viel, et se pelaa jääkiekkoo ja on innokas tappelija ja tuskin koskaan hävii. Jotenki vaa meihi tyttöihi iskee tollaset aggressiivisemmat hurjapäät, joiden pahisulkokuoren alla onkin rakastava tyyppi :D

        kun poikaystäväs hakkaa toisia sairaalakuntoon. Elämää nähneitä ihmisiä? Entä kun te ootte nähny elämää? Hakkaako se sitten sut? Pelottavaa


      • Joku vaan
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        humpreyy: ihan vahvaa juomaa se tarjoo ja kyl se on röökii itekki ostanu ja varastanu, mut eipähä joudu kyttien kaa tekemisiin ku sen broidi ostaa

        Ja se ei todellakaa oo mikään nyhverö. Sil on oikeest iha mielettömät vatsalihakset ja on hakannu ihan varteenotettaviaki tyyppejä. Siis oikeest, se on aika vitun suosittu ja kaikki tykkää siit. Se on menevä ja hauska. Ja se rakastaa mua, kyl mä sen tunnen. Ei siis todellakaan oo mikään nörtähtävä hintti.

        Ja kaikki tytöt, joiden kaa mä oon puhunu siit on sanonu että se on iha mielettömän näköne, et siinä sitä mielipidettä :D

        Juu, kaikki pitää siitä tosi paljon, varmaan myös ne joita se on niin kovasti hakannut? Aika tyhmä se kyllä on jos tuo tarinas on totta.. Tatuoi nimes käteensä, eli idiootti. Varmaa saa vielä toisenki tyttöystävän ku sillä on jo toisen nimi kädessä.


      • mc nsD ls-b
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Ja ihan vaa siitä, et mun kundikaveri kävi kännis viime syksynä urputtaa eräälle elämää nähneelle, kuten asian ilmaisit. Se oli sillon vähä sekasi, nyt se on kyl vähä rauhottunu, mut eipä elämää nähneellä ollu mitään mahollisuuksii. Kundikaveri hakkas sen sairaalakuntoon ja joutu poliisin kaa tekemisiin. Et kyl se on äijä.

        Ja sit viel, et se pelaa jääkiekkoo ja on innokas tappelija ja tuskin koskaan hävii. Jotenki vaa meihi tyttöihi iskee tollaset aggressiivisemmat hurjapäät, joiden pahisulkokuoren alla onkin rakastava tyyppi :D

        vaik onki vanha keskustelu nii vastaan silti...t :D sanoit et ootte tuntenu viikon mut sit sanoit et "et mun kundikaveri kävi kännis viime syksynä..."


      • nii-iiiiiiiin
        Kerronvaaa kirjoitti:

        Kaikki tollaset jotka pitää itseään kovana jätkänä, ei todellisuudessa ole lähelläkään sitä. Ne on niitä mammanpoikia. Trollihan tää on, mut jos tollanen jätkä menis urputtaa jollekki elämää nähdylle, tulis se aika nopeesti sieltä häntä koipien välissä pois.

        eipä tällä kaverilla taidakkaan olla sitä häntää...


    • Hajoooos.....!!!!!

      ''ja on hakannu ihan varteenotettaviaki tyyppejä.'' :DDDDdsdffffffff

    • täydellinen ???

      Kaikesta tekstistä päätellen poikaystäväs vaikuttaa aika säälittävältä...

      • 15-v tyttöystävä

        Jos se näkis ton viestin, niin varmana tulis ja vetäis niin kovaa turpaa et nenä murtuis. Tätä ketjuu mä en sille kuitenkaa näytä, enkä varsinkaa tota viestiä. Tää Henkka vois vammautua loppuiäkseen tai pahempaa.

        Se on oikeesti äijä. Mut eniten mä rakastan siinä sitä, et se huomioi mua. Mennää tänää stadii bilettää yöllä :D

        Mun kundikaverilla on siis oma aggressiivinen puolensa, mut se vaa tekee siit entistä germasemman, ku tietää etä oon nyt "kesyttäny" sen. Sen silmät...


      • dfsfghfgohk
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Jos se näkis ton viestin, niin varmana tulis ja vetäis niin kovaa turpaa et nenä murtuis. Tätä ketjuu mä en sille kuitenkaa näytä, enkä varsinkaa tota viestiä. Tää Henkka vois vammautua loppuiäkseen tai pahempaa.

        Se on oikeesti äijä. Mut eniten mä rakastan siinä sitä, et se huomioi mua. Mennää tänää stadii bilettää yöllä :D

        Mun kundikaverilla on siis oma aggressiivinen puolensa, mut se vaa tekee siit entistä germasemman, ku tietää etä oon nyt "kesyttäny" sen. Sen silmät...

        miks te aina kuolaatte tollasten nuorisokriminaalien perään?


      • niinaaa-
        dfsfghfgohk kirjoitti:

        miks te aina kuolaatte tollasten nuorisokriminaalien perään?

        Ei todellakaan kuolata - vaan noi tyhjäpäiset pissikset kuolaa. Eräillä meistä on järkeä päässä ja kattoo enemmän sitä luonnetta.


      • Suomen kieli halluss
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Jos se näkis ton viestin, niin varmana tulis ja vetäis niin kovaa turpaa et nenä murtuis. Tätä ketjuu mä en sille kuitenkaa näytä, enkä varsinkaa tota viestiä. Tää Henkka vois vammautua loppuiäkseen tai pahempaa.

        Se on oikeesti äijä. Mut eniten mä rakastan siinä sitä, et se huomioi mua. Mennää tänää stadii bilettää yöllä :D

        Mun kundikaverilla on siis oma aggressiivinen puolensa, mut se vaa tekee siit entistä germasemman, ku tietää etä oon nyt "kesyttäny" sen. Sen silmät...

        Sinä ja sinun luolamiehes voitte ihan rauhassa rellestää siellä "Stadissanne" niin vitun paljon kuin kiinnostaa. Ite en alkais seurustelemaan polttavan, kännäävän ja muita hakkaavan pojan kanssa. Hyi saatana oikeesti.

        Ja opettele puhumaan suomea kiitos.


    • poikavain

      tapasin maailman ihanimman jätkän eilen ja nyt rakastin sitä koko loppuelämäni ja se on siis tosi GERMANEN

      siis kaatuko sen päälle kermaa eilen illallisella?

      "On aivan ihanaa tuijottaa sen germasiin silmiin, kun me rentoudutaan röökil" ..... ei muuta

    • nähtäis...

      Huohhh vaikkei naisii saiskaa lyödä saisit maistaa mun oikeeta suoraa :)
      Samoin sun äijä boifrendis....

      Noeikai, onha tää selvä trolli, jatkakaa ruokkimista.

    • Aloittaja !!!

      Ja sen poikaystävä Saunan takana on vielä tilaaaaaaarghhhh !!!!!!!!!!!

      • 15-v tyttöystävä

        nyt mä lähen tonne stadiin bailaamaan poikaystävän ja sen kamujen kaa. Taidan pyytää pari omaaki kaverii mukaa, nii voidaan pistää päät sekasi helsingin yöelämässä :D
        Kunddikaveri tietää yhen aika vitun hyvän paikan, jossa meno ei ole turhan vakavaa, vaan todella vauhdikasta. Aamul on varmaa melkone krapula XD


      • 23v
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        nyt mä lähen tonne stadiin bailaamaan poikaystävän ja sen kamujen kaa. Taidan pyytää pari omaaki kaverii mukaa, nii voidaan pistää päät sekasi helsingin yöelämässä :D
        Kunddikaveri tietää yhen aika vitun hyvän paikan, jossa meno ei ole turhan vakavaa, vaan todella vauhdikasta. Aamul on varmaa melkone krapula XD

        Poikaystäväs kerta niin kova jätkä niin sanoppas sille et tulee vetäseen mua turpaan. Katellaas miten tollanen pojankloppi oikein pärjää.


    • hmmmmmmmmm....

      siis voisko joku selittää mitä toi germa tarkottaa? :|

      • tfyhjkgl

        on massateinien käyttämä, viime vuonna yleistyny termi, joka tarkoittaa kaikkea "siistiä". Eli tyttö tai poika voi olla germanen eli seksikäs ja niin edespäin.


      • sfagdhijo
        tfyhjkgl kirjoitti:

        on massateinien käyttämä, viime vuonna yleistyny termi, joka tarkoittaa kaikkea "siistiä". Eli tyttö tai poika voi olla germanen eli seksikäs ja niin edespäin.

        pian toi sun kundikaveris jättää sut


      • fgcx
        sfagdhijo kirjoitti:

        pian toi sun kundikaveris jättää sut

        te kaikki dissaatte tota, must toi kundikaveri kuulostaa tosi sexyltä jätkältä


      • sfdgdsggdh
        fgcx kirjoitti:

        te kaikki dissaatte tota, must toi kundikaveri kuulostaa tosi sexyltä jätkältä

        sexy voi olla, muttei hyvä ihminen.


      • dsfgdfh
        sfdgdsggdh kirjoitti:

        sexy voi olla, muttei hyvä ihminen.

        luettavaa, mutta kuitenkin nauran.


      • heheheheeeeh
        tfyhjkgl kirjoitti:

        on massateinien käyttämä, viime vuonna yleistyny termi, joka tarkoittaa kaikkea "siistiä". Eli tyttö tai poika voi olla germanen eli seksikäs ja niin edespäin.

        En oo ikinä kuullu koko sanaa! tosi urpon kuuloinen 'sana'!!!


    • niinaaa-

      Jooh, ihan muutama virke hyppäs tässä silmille nii että iha pahaa tekee.

      Ensinnäkin: KUKAAN ei voi rakastua viikossa - sellanen rakkaus ei ainakaa aitoa ole, ei todellakaan. Ihan sääliks käy sua kohtaan ku uskot sitä sun "ihanan täydellistä kundias" ku se kusee sun naamalle sanomalla, että se rakastaa sua kaikkein eniten. Älä usko sitä, viikossa tai parissa se lemppaa sut. Ja minkähä hiton tarratatuoinnin se otti? Voi helvetti viikon jälkeen xD
      Toiseksi: Sun mielestä jätkä on täydellinen ku se laittaa koulun perseelleen ja samalla myös vaarantaa oman tulevaisuutesa? Helvetti mikä sua vaivaa?
      Kolmanneksi: "Kaikki tykkää siitä" ei vaan "sen tyhjäpäinen fanilauma ihkuttaa sen GERMASUUTTA". Ääliö, avaa silmäs ja huomaat että sakki inhoaa sitä.
      Neljänneksi: Sun mielestä se on joku helvetin kova äijä ku se varastaa kaupasta, polttaa, juo, hakkaa jonku sairaalakuntoon, on poliisille tuttu ja omaa tod.näk. rikosrekisterin? Mikä sua vaivaa? Millanen kusipäinen lissu sä oikeesti olet?
      Viidenneksi: Sä yleistät, että kaikki tytöt haluis tollasen säälistä sun kanssa olevan pelimiehen, joka on nii GERMANEN. Ei TODELLAKAAN halua! Tollasen pelimiehen haluaa vaan ne kusipäiset pussikaljalla viikottain juoksevat ämmät - kuten sinä. Kato, ku sellaset täysjärkiset tytöt haluaa kunnollisen jätkän eikä mitää nuorisokriminaalia.

      Mä en tiedä pitäskö sua sääliä vai nauraa päin naamaa ku uskot ton jätkän siirappisiin puheisiin - sänkyyn se haluaa sun kans, ei muuta. Voi hyvä luoja, että sä olet naiivi.

      No mut joo, palaillaan ku se sun GERMANEN kundikaveris on lempannu sut ja tuut tänne itkeen sun pahaa oloa. Adios.

      • xfghjklölkhjgfdgfhkj

        samaa mieltä edellisen kanssa. Jätkällä on pahasti jotain vialla jos se tatuoi sun nimen itteensä parin viikon jälkee.. se on hesalainen fruittari joka ihan tosissaan luulee olevansa jotain ja sä oot vaa massateini lissu joka huoraa ja dokaa koko nuoruutensa.. GRAZ


      • 15-v tyttöystävä
        xfghjklölkhjgfdgfhkj kirjoitti:

        samaa mieltä edellisen kanssa. Jätkällä on pahasti jotain vialla jos se tatuoi sun nimen itteensä parin viikon jälkee.. se on hesalainen fruittari joka ihan tosissaan luulee olevansa jotain ja sä oot vaa massateini lissu joka huoraa ja dokaa koko nuoruutensa.. GRAZ

        eilen yöl oli kyl kivaa. Oltii molemmat vähä kännis ja päädyttii sit sänkyy. Kondomii sentää muistettii käyttää :D Onneks, ois ehk pitäny ottaa vähä rauhallisemmi mut hauskaa oli. Päiväl ei kyl ollu hauskaa, olin ihan vitunmoisessa krapulassa. Nyt olo on jo parempi.


        PS: tuol joku esittää mua toisessa topicissa ja väittää et mun poikaystävä ois lyöny mua. En tiedä kuka se on, mutta nähtävästi joku on suuttunut minulle todella. Ehkäpä hän on kade?


      • sdzfgcvh
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        eilen yöl oli kyl kivaa. Oltii molemmat vähä kännis ja päädyttii sit sänkyy. Kondomii sentää muistettii käyttää :D Onneks, ois ehk pitäny ottaa vähä rauhallisemmi mut hauskaa oli. Päiväl ei kyl ollu hauskaa, olin ihan vitunmoisessa krapulassa. Nyt olo on jo parempi.


        PS: tuol joku esittää mua toisessa topicissa ja väittää et mun poikaystävä ois lyöny mua. En tiedä kuka se on, mutta nähtävästi joku on suuttunut minulle todella. Ehkäpä hän on kade?

        ootte tosi mageita, kun biletätte helsingin yössä.


      • fxbgchv
        sdzfgcvh kirjoitti:

        ootte tosi mageita, kun biletätte helsingin yössä.

        sä alottaja oot nyt vähä pihalla


      • rgdtfdyhu

        sitä


      • dsfghdfg
        rgdtfdyhu kirjoitti:

        sitä

        trolli? Jotenki tuntuu siltä ettei oo...


      • smokeweedeveryda
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        eilen yöl oli kyl kivaa. Oltii molemmat vähä kännis ja päädyttii sit sänkyy. Kondomii sentää muistettii käyttää :D Onneks, ois ehk pitäny ottaa vähä rauhallisemmi mut hauskaa oli. Päiväl ei kyl ollu hauskaa, olin ihan vitunmoisessa krapulassa. Nyt olo on jo parempi.


        PS: tuol joku esittää mua toisessa topicissa ja väittää et mun poikaystävä ois lyöny mua. En tiedä kuka se on, mutta nähtävästi joku on suuttunut minulle todella. Ehkäpä hän on kade?

        Onko se sun varteenotettavia hakannu jätkäs tavannu tai hakannu ketään muita kun alle 10 vuotiaita? :)
        Hola amigos, sitten kun se vetää bandidosin, cannonball MCen tai muuten vaan jotain oikeasti varteenotettavaa turpaan niin taputan ja ihkutan sun germasta jätkääs


    • trööled

      hyvät kanssakeskustelijat. Olette langenneet spördöön.

      • 15-v tyttöystävä

        Ne ei suostunu päästämään mun poikaystävää siihen lukioon. Ei kuulemma ollut vapaita paikkoja ja keskiarvo oli liian alhaalla, jotain ihan käsittämätöntä paskaa. Sen keskiarvo oli piirun verran rajaa huonompi ja nyt sen pitää mennä amikseen. Se ois tullu siihen lukioon pelkästään mun takii ja nyt se ei vittu pääse :(

        On ollu tas vitun huono päivä. Onneks pian mennää bilettää, nii se lohduttaa mua :D


      • sdfdgdg
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Ne ei suostunu päästämään mun poikaystävää siihen lukioon. Ei kuulemma ollut vapaita paikkoja ja keskiarvo oli liian alhaalla, jotain ihan käsittämätöntä paskaa. Sen keskiarvo oli piirun verran rajaa huonompi ja nyt sen pitää mennä amikseen. Se ois tullu siihen lukioon pelkästään mun takii ja nyt se ei vittu pääse :(

        On ollu tas vitun huono päivä. Onneks pian mennää bilettää, nii se lohduttaa mua :D

        sulle tekee hyvää et voit keskittyä opintoihi, siksihän sä siellä lukiossa käyt?


      • 15-v tyttöystävä
        sdfdgdg kirjoitti:

        sulle tekee hyvää et voit keskittyä opintoihi, siksihän sä siellä lukiossa käyt?

        oltiin tos just röökil kundikaverin kaa ja oli kyl rentouttavaa. Se muuten osaa käyttää kieltään hyvin, jos tiiätte mitä tarkotan :D

        Vittu kun sama ei jatku syksyl, ainakaa päivisin. Sen kaikki kamutki menee amikseen, mut mun tyttökaverit tulee sinne lukioon. Sit koulun jälkeen voin taas antautua poikaystävän vietäväksi :)


      • uijkjkläö
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        oltiin tos just röökil kundikaverin kaa ja oli kyl rentouttavaa. Se muuten osaa käyttää kieltään hyvin, jos tiiätte mitä tarkotan :D

        Vittu kun sama ei jatku syksyl, ainakaa päivisin. Sen kaikki kamutki menee amikseen, mut mun tyttökaverit tulee sinne lukioon. Sit koulun jälkeen voin taas antautua poikaystävän vietäväksi :)

        Ihanaa lukee tän saman idiootti provoilijan juttuja täällä palstalla ja kaikki vielä viittii kommentoida ku kukaan ei tajuu et tää on vaan trolli :D


      • X---------dddddDDDDD

        SpedroO SPäDRE SPoraaaa Es x-DdddDDDDDDDdddDDDD SPÖDÄREReEa


      • adfasdf
        X---------dddddDDDDD kirjoitti:

        SpedroO SPäDRE SPoraaaa Es x-DdddDDDDDDDdddDDDD SPÖDÄREReEa

        tais se "täydellinen" poikaystävä jättää ku tyttö vaikeni viikoks xD


    • trololol

      Tän on pakko olla trolli vaikka tää onkin aika taitavasti kirjoitettu.

    • pirskuttaja

      joku täysin järjissään oleva tyyppi tän on kirjottanu kärjistääkseen teinipissisten pintaliitoelämää. kaikki ainekset löytyy mopoista imuttelun kautta röökipausseihin. itekki voisin ihteäni huvittaakseni tämmösen tänne kirjottaa, jos vaan osaisin tota teinien kieltä. pisteet sulle alottaja, taitavasti kirjotettu. jossain kohtaa vaan paljastavasti vedit vähän yli.

      • 15-v tyttöystävä

        ihana kesäpäivä, bailattii eilen hietsus kundikaverin kaa ja saatiin sen broidilt kossupullot. Ihan vitun hyvä meininki oli!


      • dodii.
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        ihana kesäpäivä, bailattii eilen hietsus kundikaverin kaa ja saatiin sen broidilt kossupullot. Ihan vitun hyvä meininki oli!

        mä en sanois että toi on täydellinen vielä, toki KAIKKI sanoo että mun poikaystävä on täydellinen mut sekin pitäis muistaa että täydellistä ei ole.
        mites sitten aikuisena jos jo nuorena on pahoinpidellyt ihmisiä, aikuisena siitä tulee ongelma, jos te olisitte viellä silloinkin yhdessä niin mitäs sä sitten tekisit kun se päivä koittaisi että se hakkaiskin sut.


    • wöööö-ö

      :D:D

      • dfsfssdffsfgjghjk

        Smäkdaunii katoin viimeksi 3 luokalla ja silloin kuulin, että se on feikkiä ja lähes märisin, sittemmin aikuistuin...


      • se kovaa kamaa
        dfsfssdffsfgjghjk kirjoitti:

        Smäkdaunii katoin viimeksi 3 luokalla ja silloin kuulin, että se on feikkiä ja lähes märisin, sittemmin aikuistuin...

        joskus 2004 vuoteen asti :)


      • teay5iuri

        vittu


      • 15-v tyttöystävä
        teay5iuri kirjoitti:

        vittu

        Tää lukio on ollu täyttä paskaa, ku kundiakveri ei oo täällä :( Se on joutunu amiksee, kuten jo aiemmin kerroin. Tai ehk pitäis sanoo, et mä oon joutunu lukioon ku koko meiddän kaveripiiri on siel amikses sen kaa. Ne kuulemma vaa bilettää siellä ja tääl lukios vaa jauhetaan paskaa jostain matikasta. Alan lintsata ihan varmana ens viikosta alkaen :):)


      • reayt
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Tää lukio on ollu täyttä paskaa, ku kundiakveri ei oo täällä :( Se on joutunu amiksee, kuten jo aiemmin kerroin. Tai ehk pitäis sanoo, et mä oon joutunu lukioon ku koko meiddän kaveripiiri on siel amikses sen kaa. Ne kuulemma vaa bilettää siellä ja tääl lukios vaa jauhetaan paskaa jostain matikasta. Alan lintsata ihan varmana ens viikosta alkaen :):)

        kundikaveril on ihan vitun hieno uus tatuointi sen käsivarres.


      • tekemään
        reayt kirjoitti:

        kundikaveril on ihan vitun hieno uus tatuointi sen käsivarres.

        luin koko artikkelin... ja tuhlasin about puol tuntii mun elämästä. nyt kaduttaa.


      • paskat:(
        15-v tyttöystävä kirjoitti:

        Tää lukio on ollu täyttä paskaa, ku kundiakveri ei oo täällä :( Se on joutunu amiksee, kuten jo aiemmin kerroin. Tai ehk pitäis sanoo, et mä oon joutunu lukioon ku koko meiddän kaveripiiri on siel amikses sen kaa. Ne kuulemma vaa bilettää siellä ja tääl lukios vaa jauhetaan paskaa jostain matikasta. Alan lintsata ihan varmana ens viikosta alkaen :):)

        Siis täähä on täys provo ja peelo, miks te ihmiset käytätte tähän aikaanne??!! Mieki tuhlasin tähän aikaani. (BTW emopojat o söpömpii ku fruidetXD) Olipaha pakko sanoo:P


    • sofaaaaaaaaaaa

      okei, ei mennyt sitten ollenkaan nappiin, pojat ei näin ei ollenkaan näin. Ekaks: ulkonäkö ei oo se tärkein ja tokaks, tupakka ei tee susta coolia... sry. Muistakaa kanssa että tyttjäkin on erillaisia, ei kaikki pidä muskelimasoista ja sikarisakareista. Ja vielä se että juot alaikäisenä niin.... terve menoa helvettiin

    • gdzs

      Älä nyt kuitenkaa usko kaikkee mitä se jätkä sannoo, pillua se kuitenki vaan haluaa :D

      "Nyt ku peruskoulu loppu, niin voidaan viettää aikaa kylillä kahestaa ja meidän molempien kaveripiirin kaa. Se on tosi huomaavainen ja tarjoaa aina mulle juomat. Röökit se saa sen broidilt, joka on 18, nii ei oo ongelmaa senkää puolest. On aivan ihanaa tuijottaa sen germasiin silmiin, kun me rentoudutaan röökil. Ja sit sen hiukset... aah. Kun ollaan sängys nii mun on iha pakko silittää niit koko ajan. Toivottavast se pääsee siihe lukioon mihin mä oon menos. Viime vuona kyseisen mestan keskiarvoraja oli 7,2 ja sen päättötodistuksen keskiarvo oli 6,9. Se sai liikast ja valinnaisest liikast molemmist kympin :D, mut ei se muuten oikee keskity kouluun, joka kyl on iha hyvä asia, niin voidaan viettää enemmä aikaa keskenämme. On tosi tärkeet, että te pojat huomioitte tyttöystävänne ja sen se kyl taitaa :). "

      Siis mitä vittua? :D Ketä kiinnostaa sun jätkäs keskiarvot sun muut numerot?? :DDDD
      Ensinnäki, mä oon seurustellu vähä yli kaks vuotta, mun jätkäkaveri on mua nuorempi ja se ostaa ite tupakat (tosin ollaan jo yli 20w). Se ei osta mulle koska yritän lopettaa ja se siinä just onki parasta! Se ei halua että mä poltan vaan teen niinku itte haluan tehä omalla elämälläni.
      Se huomioi mua alkuun kans koko ajan, ja rakastan vain sua pälä pälä pälä.
      Noh, ootas vaan niin tuoki loppuu aikanaan ja kuulet kehuja enää harvoin, hyvä ettei niitä tarvi pyytää.

      Kaikki miehet on just samanlaisia. Jos pillua saa niin kaikki on hyvin :D
      Onnea vaan täydellisen sulhos kanssa.

      • rgeahyu

        kuinkas mnoen kaa oot ollu kun noin rohekan väitteen esität. tutkimuksissa on usein vähintään 100 tyyppiä mukana, joten sulla on ehkä 1000 nii voit saada jotain mielikuvaa kaikista maailman miehistä.


    • asdfe4ed

      Ja se on sun mielipide. Joku muu likka voi pitää iha toisenlaisest pojast. Sit tärkein EI OLE OLEMAS TÄYDELLISTÄ POIKA/TYTTÖYSTÄVÄÄ sillä kukaan ei ole täydellinen. kaikki tekee virheitä

      • provo poika

        typerä provo tää vaan o


      • frgtrytjyt
        provo poika kirjoitti:

        typerä provo tää vaan o

        Vittu tätä lukiota! Ihan perseestä. Kundikaverikin on jotenki kylmempi ollu lhiaikoina kun joudun menemään tonne paskapaikkaan amiksen sijaan :(

        Noh, sit illalla :)


      • 0mfgH
        frgtrytjyt kirjoitti:

        Vittu tätä lukiota! Ihan perseestä. Kundikaverikin on jotenki kylmempi ollu lhiaikoina kun joudun menemään tonne paskapaikkaan amiksen sijaan :(

        Noh, sit illalla :)

        KUI TE TYYPIIDD OOTTE JAKSANU TÄÄL JTNN ÖÄÖÄÖÄÖÄ TROLLIJUTTUA JAUHAA (:
        mutta totta mua ei ainakaa todellakaa tollane jätkä kinostais ( :
        esim. mä pidän enemmän tummatukkaisista kuin vaaleatukkaisista pojista
        öömm no mä pidän enemmä semmosist jätkist jotka ei käytä noi naurettavii vaattei ö_ö
        ja munmielestä ois paree että jätkä huolehtis liikaa ku ois välittämättä
        mutnääo mielipidekysymyksii kaikki ( :


      • tobestuckinthesecond
        0mfgH kirjoitti:

        KUI TE TYYPIIDD OOTTE JAKSANU TÄÄL JTNN ÖÄÖÄÖÄÖÄ TROLLIJUTTUA JAUHAA (:
        mutta totta mua ei ainakaa todellakaa tollane jätkä kinostais ( :
        esim. mä pidän enemmän tummatukkaisista kuin vaaleatukkaisista pojista
        öömm no mä pidän enemmä semmosist jätkist jotka ei käytä noi naurettavii vaattei ö_ö
        ja munmielestä ois paree että jätkä huolehtis liikaa ku ois välittämättä
        mutnääo mielipidekysymyksii kaikki ( :

        toi poika kuulostaa rumalta, yökk on siin ällöö ku pojat kiinnittää ulkonäköö liikaa huomioo. sama juttu taas jos liian vähän. =) mut joo trollihan tämä - sinä siisss.


    • lollero(:

      germane :D:D::D:D:D: nolo trolli.

    • VALitan

      kyl toi sun germane fruittarikundis parin viikon pääst kyllästyy. Sit harmittaa ku saa sen kii pettämisestä :DDD

    • h6g54g63rtyu

      Rispektiä tälle trollille. Tosiaan osaa ärsyttää ihmisiä, kirjotus on sujuvaa, eikä sorru paskoihin amatööritrollin juttuihin. Täysi kymppi !

    • SDGbdfab

      DON'T FEED THE TROLL!!!! Succesfull troll is succesfull troll...

    • Nauran........

      "se on sillee hyvin ruskettunu"
      Ruskettunut. Siis RUSKETTUNUT?! Onko se poju ihan varmasti suomalainen vai asuuko se solariumissa?

    • 16-v tyttöystävä

      Mitä vittuu :D! Onks tääki viel tääl?

      No ok voisin vähän kertoo kuulumisia. Ensinnäki vaihdoin tos jouluna sinne amikseen mis mun kundikaveri on, ku en tosiaankaa jaksanu olla erossa siitä ja se lukio oli täynnä iha vitun hikettävää porukkaa. Tääl amikses on aika vitun rentoa: voidaan vaa chillata eikä kukaa valvoja ärjy yhtää ja porukkaki on rentoa ja ASIALLISTA. Röökiä saa helposti, eikä kamuja bustata, tyypit on reiluja tääl.
      Mun kundikaveri on muute värjänny hiukset taas sellasiks ihanan keltasiks ja aikoo taas kasvattaa taka-jj:n. Kuulin yhelt jätkält et se ois pettäny mua, mut sit paljastu et joku muija oli vaa yrittäny iskee sitä mut se lupas, ettei ollu koskenu kyseiseen ämmään. Sit se on vaihtanu tyylii vähä enemmän sellaseen hopparityyliin, kun ennen se oli jotain hopparin ja lätkäjätkän väliltä. Se pitää nykyään yhtä vitun germast(:D mikä vitun ongelma teil on ton sanan kaa?) pipoo, sellane vihree iso.

      Mut oikeest, kuka vittu kestää lukioo, iha vitun sairas paikka ja porukka luulee olevansa jotain neroja siel! Kundikaveri on nauranu aika vitusti, kun oon kertonu millast se porukka siel oli, tuskin kukaan on ikinä seurustellu, lukuunottamat yhtä ihan ok:n näköstä jätkää ja parii muijaa. Ja ei ne lukiohiket ees osais olla huomaavaisii tyttöi kohtaan, kun ne vaa hikettää jonkun hikise matika kanssa :D!

      Voin todellaki olla ilone, et mul on toi kundikaveri, kun sil riittää aikaa mulle ja toisinkun ne lukiohiiret, pitää huolta ulkonäöstään, chillaa ja osaa PITÄÄ HAUSKAA. Mikä vittu ongelma joillain ihmisil on, kun pitää murjottaa jossain kotona?? Onneks jotkut ees osaa ottaa rennommin ja nauttii elämästä. You only live once! Perjjantaina mennään taas porukoiden kaa stadii bilettää, tai sit yhen muijan luo.

      Mitäköhä pistäis sit päälle? Jotain joka sytyttäis kundikaverin, se tosiaanki ansaitsee se. Vaan yks huono puoli on sen germasuudes(Okei, en enää käytä tota sanaa ku se ärsyttää teit niin vitust, oon vaan tottunu käyttää sitä porukoiden kaa, iha normi sana), eli se et kaikki muijat kuolaa se perää. Ykshän niistä yritti jo iskee sitä kuten kerroin. No vittu mitä välii, mun kundikaveri se kuitenkin on

    • yhjuliul

      kuulostaa kuvottavalta koko kaveri!

    • te typerät blondit

      Kaikesta päätellen se jätkä huijaa sua jossain vaiheessa ja jättää sut. Mua oikeasti huvittaa, miten osa tytösitä on niin tyhmiä. Riittää vaan, että sanoo niille:"Baby, mä rakastan sua eniten" ja ottaa tatuoinnin. Voi teitä hölmöjä pikkutyttöjä!

      No joo sä ootkin vasta 15, niin on helppo ymmärtää että vielä uskot kaikenlaisia huijarijätkiä. No etköhän parissa vuodessa opi.

    • Jumalauta;D

      Nyt vittu oikeesti ;DDD En tajua miksi tää trolli kirjottaa kaiken ''meihin tyttöihin'' vaan iskee tällanen. Jumalauta toi jätkä kuulostaa ijettävältä ;DDD

    • hihoihohgoihoih

      Aika huono trolli.
      Liikunta kymppi ja 'jätkä' polttaa? Paskat

    • kkkko

      en jaksanu lukee ku kaks ekaa lausetta, mut onnee sulle ja sun viikon mittasee tutustumissuhteesee, jossa jo rakastatte toisianne.

    • joeletaxxii

      no nuorena o kiva bilettää eikä välittää koulust mut kyl se sit myöhemmi kostautuu:D

    • idkjfiljaoaajsd

      kuulostaapa kusipäält, HYI! ei huonoi puolii ja vaan ja ainoastaa hyvän näköne..... ketä kiinnostaa.. ..ainii lissui hups!

    • Snasit

      Poikkikses kuullostaa justii tollaselta joita on 13 tusinas

    • huohh...

      [x] kinosti sun unelmamiehes

    • ookooo xdlol

      Miks ihmees tuut tänne asti kertoo sun suhteest ku se ei kuulu ulkopuolisille? Varmaa joku sun mielikuvitusboyfrend! Ainii onnea vaa ikuisesti kestävään suhteeseenne!

    • tyttö95-

      Kuulostaa liian täydelliseltä, sellaiselta kuin joku TV-ruudussa näyttelevä komea miesnäyttelijä johon kaikki on rakastuneita... Ei mua ainakaan kiinnostais, että sen perässä on 100 muuta tyttöä...
      Ja jos polttaa vielä, niin siinähän pilaa sen komeutensa...

      Ja vielä....
      "Se sai liikast ja valinnaisest liikast molemmist kympin :D, mut ei se muuten oikee keskity kouluun, joka kyl on iha hyvä asia, niin voidaan viettää enemmä aikaa keskenämme"
      Normaalisti ihmiset eivät sanoisi noin, sillä se kostautuu jatkossa jos ei ole opiskellut ollenkaan.... En siis sano nauttivani koulunkäynnistä, mutta omaa tulevaisuuttahan varten se oikeastaan on, kukapa haluaisi heti kadulle?

    • haiskahtaa hyväksi käytöntä:dddd

    • haippaluoto

      Etsikää sitä rakkautta itsestänne, älkää ulkopuolelta. Jos sen sisältänsä löytää niin se itsestään säteilee ulkopuolelle. Gravitaation voimaa.

    • ei näin :O

      Okei,tollanen ulkonäkö on ihana,mutta LUONNE on tärkeämpää.Ajattele tulevaisuutta,sitten,kun(jos olette enää yhessä) perustatte perheen ja olette aikuisia,tarvitsette työpaikan ja rahaa,mutta työpaikan saamiseen vaikuttaa paljon,jos on rikosrekisteri,eli tämä tarkoittaa sitä,että ette saa rahaa,jolla elätätte itsenne,mahdolliset lapset ja asunnon maksu yms.

      Ja mä voin sanoo,et jos toi sun boyfrendi juo ja polttaa,ni muutaman vuoden päästä se EI TODELLAKAAN näytä samalta. Keltaset,mädät hampaat,kunto ihan nollassa ja haisee savulle.

      mä sanon vaa et toi on NIIN pinnallinen suhde ku voi ikinä oilla...

      • James-95

        Tuskin he ovat silloin yhdessä. Ei kovinkaan suuri prosentti teini-iän suhteista jatku aikuisikään asti. Nuorten suhteet ovat vain harjoittelua myöhempiä suhteita varten


    • vfjsc

      ei nuorien jutut koskaa kauaa kestä aina ollaa sille viikko yhes erotaa sit ehk takas yhtee ja erotaa... OIKEESTI :D

    • tatuoinnit- yäk.

      ja kuinkakohan monta tatuointia se on jo joutunu poistamaan..

    • janne .

      "Uus nainen on kohta vanha eksä"-Paperi-THC

    • jdsldjiejdigfhfrju

      noi toiset o vaa kateellisii

    • ...

      HERÄTYS !!!

    • perintö

      Kiitti kauheesti. Siis jos sulla ei oo vatsalihaksia tai hirveitä mörssäreitä käsivarsissa, et omista mopoa, et rusketu vaikka mikä olis, niin oot nyhverö hintti, joka ei ikinä tuu saamaan naista.

      Kannustavaa... -_-

    • ?

      ootteko jo kihloissa ?

    • OhhMama

      Ja sit kans ihanaa on se, ku poika antaa tulla lähelle ja syliin, on sellane kiltti mut vähä sellane ;) Sanoo kaikkee ihanaa, ja oikeesti osoittaa tykkäävänsä. Ja jos tykkää jostain tytöstä, sano se sille! Vaikka sä et tietäis et se on vaikka varattu, niin aina kandee yrittää ja sit luot tytölle hyvän mielen, kun saa pojalta huomiota :)

    • trollolloll

      Tämä on trolli, pakko olla :-D Tuo kuulosti kaikelta muulta, kuin ihanalta.

    • Mind blowing

      Jotenki tää...emmä tiiä...sai mulle surullisen mielen...oon joko pahoillani muille poijille, joilla ei oo samanlaisia tarinoita, kun sun miehelläs...tai sit oon vaa mustasukkanen...tai mustasukkanen...just siKS ET OON SEN EXÄ!!!!.....kai XD joo sekoon vähä XD Dont care...

      • Haudankaivaja

        Miksihän helvetissä täällä vielä vastaillaan 2 vuotta vanhoihin threadeihin?


    • Koska

      täällä on viisasta porukkaa, kuten oletkin jo varmaan huomannut..

    • cupcakexoxo

      Ei oo mun mielest mitään siistii, tos sun boyfrendis.. :D
      Sä sanoit, et KAIKKI tytöt dikkaa tommosista paholaisist.. :/
      Ei oo true.. Mä rakastan kilttei, romanttisii ja hellii poikii..

    • Makumakkara

      :D pilvilinnas on romahtanu jo? Kovaki jätkä vissii ku pistää porukkaa matalaksi, mut onhan se germane sentää. Eipä elävässä elämässä ykskää mies saa itelleen naista pahoinpitelemällä kanssaeläjiä, lähestymiskiellon jos sitäkään joku jaksaa hakia..

    • Anonyymi

      Itse muutin hetkessä tyttöystävän kanssa yhteen, pikapikaa sen jälkeen kihloihin ja naimisiin kun hän täytti 18v, itse olin silloin 21v.
      Erottiin kun olin 24v...

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe