ja juhannusta erityisesti eräälle hienolle steinerilaiselle vaikuttajanaiselle.
Oikein ruusuista kesää
8
677
Vastaukset
- pistää, kukka
Sinua ja syömmeäsi koko kesän ja juhannuksen. Ihana tuoksu....
- iuiuiuiu
Hei, olisi todella mielenkiintoista tietää ketä tarkoitat. Edes koulu ja tehtävä.
- uiuiuiuiui
kaikkein parhaimmalle ja suurimmalle. Hän on ehdoton ykkönen.
- Haaremilainen
Rouvapa tietenkin!
- ruusuruusuruusu
Haaremilainen kirjoitti:
Rouvapa tietenkin!
Kissankello kilkkaa, ruusunpiikki pistää...Miljoona, miljooa, miljoona, ruusua... Heijaa, ruusut TULIPUNAISET, sua varten vain on kukkineet... On metsän siimeksessä pien villiruusunenen - ja toivottavasti se kukoistaa. Ruusuista tulevaisuutta maailman parhaalle naiselle. Ilman sinua niin moni kuolee ja voi pahoin.
- viehättävä nainen
ruusuruusuruusu kirjoitti:
Kissankello kilkkaa, ruusunpiikki pistää...Miljoona, miljooa, miljoona, ruusua... Heijaa, ruusut TULIPUNAISET, sua varten vain on kukkineet... On metsän siimeksessä pien villiruusunenen - ja toivottavasti se kukoistaa. Ruusuista tulevaisuutta maailman parhaalle naiselle. Ilman sinua niin moni kuolee ja voi pahoin.
suurelle kuningattarelle ja rouvalle, sillä minä taas annan maailman viehättävimmälle vaikuttajanaiselle. Olkoon jokaisella oma idolinsa - ja minun ei ole sama, kuin sinun - siinä hännystelijöiden joukossa. Onko turvallista olla "takalistossa" suojassa haaremin musisoinnissa? Olet lisänä / jatkeena PÄÄEMOLLE, joka ei ole yksin mitään.
- huseeraavahuseeraaja
viehättävä nainen kirjoitti:
suurelle kuningattarelle ja rouvalle, sillä minä taas annan maailman viehättävimmälle vaikuttajanaiselle. Olkoon jokaisella oma idolinsa - ja minun ei ole sama, kuin sinun - siinä hännystelijöiden joukossa. Onko turvallista olla "takalistossa" suojassa haaremin musisoinnissa? Olet lisänä / jatkeena PÄÄEMOLLE, joka ei ole yksin mitään.
jossakin, jotta voi tuntea itsensä tarkeäksi. Muuta, kun elämässä ei ole, kuin hyvän ihmisen esittäminen.
- susanna ruusunen
huseeraavahuseeraaja kirjoitti:
jossakin, jotta voi tuntea itsensä tarkeäksi. Muuta, kun elämässä ei ole, kuin hyvän ihmisen esittäminen.
hei aloittaja. sinut on tunnistettu. toistat tätä jankutusta ruusuista jo toistamiseen. kaikki ok siellä kallon sisäpuolella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389