ja juhannusta erityisesti eräälle hienolle steinerilaiselle vaikuttajanaiselle.
Oikein ruusuista kesää
8
702
Vastaukset
- pistää, kukka
Sinua ja syömmeäsi koko kesän ja juhannuksen. Ihana tuoksu....
- iuiuiuiu
Hei, olisi todella mielenkiintoista tietää ketä tarkoitat. Edes koulu ja tehtävä.
- uiuiuiuiui
kaikkein parhaimmalle ja suurimmalle. Hän on ehdoton ykkönen.
- Haaremilainen
Rouvapa tietenkin!
- ruusuruusuruusu
Haaremilainen kirjoitti:
Rouvapa tietenkin!
Kissankello kilkkaa, ruusunpiikki pistää...Miljoona, miljooa, miljoona, ruusua... Heijaa, ruusut TULIPUNAISET, sua varten vain on kukkineet... On metsän siimeksessä pien villiruusunenen - ja toivottavasti se kukoistaa. Ruusuista tulevaisuutta maailman parhaalle naiselle. Ilman sinua niin moni kuolee ja voi pahoin.
- viehättävä nainen
ruusuruusuruusu kirjoitti:
Kissankello kilkkaa, ruusunpiikki pistää...Miljoona, miljooa, miljoona, ruusua... Heijaa, ruusut TULIPUNAISET, sua varten vain on kukkineet... On metsän siimeksessä pien villiruusunenen - ja toivottavasti se kukoistaa. Ruusuista tulevaisuutta maailman parhaalle naiselle. Ilman sinua niin moni kuolee ja voi pahoin.
suurelle kuningattarelle ja rouvalle, sillä minä taas annan maailman viehättävimmälle vaikuttajanaiselle. Olkoon jokaisella oma idolinsa - ja minun ei ole sama, kuin sinun - siinä hännystelijöiden joukossa. Onko turvallista olla "takalistossa" suojassa haaremin musisoinnissa? Olet lisänä / jatkeena PÄÄEMOLLE, joka ei ole yksin mitään.
- huseeraavahuseeraaja
viehättävä nainen kirjoitti:
suurelle kuningattarelle ja rouvalle, sillä minä taas annan maailman viehättävimmälle vaikuttajanaiselle. Olkoon jokaisella oma idolinsa - ja minun ei ole sama, kuin sinun - siinä hännystelijöiden joukossa. Onko turvallista olla "takalistossa" suojassa haaremin musisoinnissa? Olet lisänä / jatkeena PÄÄEMOLLE, joka ei ole yksin mitään.
jossakin, jotta voi tuntea itsensä tarkeäksi. Muuta, kun elämässä ei ole, kuin hyvän ihmisen esittäminen.
- susanna ruusunen
huseeraavahuseeraaja kirjoitti:
jossakin, jotta voi tuntea itsensä tarkeäksi. Muuta, kun elämässä ei ole, kuin hyvän ihmisen esittäminen.
hei aloittaja. sinut on tunnistettu. toistat tätä jankutusta ruusuista jo toistamiseen. kaikki ok siellä kallon sisäpuolella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714949Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893444- 423358
- 502629
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141389
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027