Mitä "hullua" haluaisit tehdä

Listatkaa hulluilta tuntuvia asioita joita haluaisitte tehdä.
Minäkin listaan tähän, kunhan kerkeän, mutta nyt on taas mentävä.... "Im on the road again...La La La...." :D

83

3903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porukkaa olevan paikalla. En nyt tiedä haluaisinko mitään hullua tehdä, kun kaikki sellaset on tullu jo nuoruudessa tehtyä, sitä enään tässä iässä taida viitsiä.

      • päätetään, että niin kauan kuin kroppa ja pää jotenkin toimii, ei koskaan sanota "enää tässä iässä".. ;) Toisaalta ei mullekaan äkkiseltään mitään hullua tuu mieleen.. =)


      • Kai sitä tuli itsekkin nuoruudessa tehtyä jotakin hullua, mutta paljon on asioita joita ei ole tullut tehtyä kun on tehnyt jotakin muuta. Minulla olisi halua kerätä jonkinlainen kulttuuri ja ajanvieteryhmä kasaan ja rekisteröidä se yhdistykseksi. Voisi esimerkiksi järjestää kivoja tapahtumia, kuten rullarusettiluistelut tai rullaluistinkiekko-ottelu, amerikkalaisilla säännöillä baseball ottelu, pussijuoksukisoja, säkkitanssikilpailut, "kuka-uskaltaa" kilpailuja, "vanhusten"-moporetki, ruuanlaittokilpailuja, täytekakkukisoja ym.. Siis kaikki pitäisivät kuitenkin sisällään paljon enemmän kuin mitä pelkkä nimi kertoo ja se voisi jotenkin saada meidän ikäiset liikkumaan ja mikä tärkeintä nauramaan itselleen ja muille.
        Tietysti olisi vielä senkin lisäksi kaikki teatterit ja taidenäyttelyt.
        Minun mielestä ei kannattaisi jämähtää paikoilleen. Tai mistä minä tiedä kuinka värikästä teidän muiden elämä on, mutta minä ainakin kaipaisin tuollaista väriä omaan elämääni.


      • Duke.of.America kirjoitti:

        Kai sitä tuli itsekkin nuoruudessa tehtyä jotakin hullua, mutta paljon on asioita joita ei ole tullut tehtyä kun on tehnyt jotakin muuta. Minulla olisi halua kerätä jonkinlainen kulttuuri ja ajanvieteryhmä kasaan ja rekisteröidä se yhdistykseksi. Voisi esimerkiksi järjestää kivoja tapahtumia, kuten rullarusettiluistelut tai rullaluistinkiekko-ottelu, amerikkalaisilla säännöillä baseball ottelu, pussijuoksukisoja, säkkitanssikilpailut, "kuka-uskaltaa" kilpailuja, "vanhusten"-moporetki, ruuanlaittokilpailuja, täytekakkukisoja ym.. Siis kaikki pitäisivät kuitenkin sisällään paljon enemmän kuin mitä pelkkä nimi kertoo ja se voisi jotenkin saada meidän ikäiset liikkumaan ja mikä tärkeintä nauramaan itselleen ja muille.
        Tietysti olisi vielä senkin lisäksi kaikki teatterit ja taidenäyttelyt.
        Minun mielestä ei kannattaisi jämähtää paikoilleen. Tai mistä minä tiedä kuinka värikästä teidän muiden elämä on, mutta minä ainakin kaipaisin tuollaista väriä omaan elämääni.

        minä varmaan käsitin sitten tuon hullun asian ihan toiseksi jutskaksi. Noita mitä luettelit niin mun mielestä niissä ole mitään hullua. :)) Ihan tavallisia asioita joita taidetaan joka pitäjässä järjestää muutenkin ja eikun sekaan vaan. :))


      • Anjaniina.
        Duke.of.America kirjoitti:

        Kai sitä tuli itsekkin nuoruudessa tehtyä jotakin hullua, mutta paljon on asioita joita ei ole tullut tehtyä kun on tehnyt jotakin muuta. Minulla olisi halua kerätä jonkinlainen kulttuuri ja ajanvieteryhmä kasaan ja rekisteröidä se yhdistykseksi. Voisi esimerkiksi järjestää kivoja tapahtumia, kuten rullarusettiluistelut tai rullaluistinkiekko-ottelu, amerikkalaisilla säännöillä baseball ottelu, pussijuoksukisoja, säkkitanssikilpailut, "kuka-uskaltaa" kilpailuja, "vanhusten"-moporetki, ruuanlaittokilpailuja, täytekakkukisoja ym.. Siis kaikki pitäisivät kuitenkin sisällään paljon enemmän kuin mitä pelkkä nimi kertoo ja se voisi jotenkin saada meidän ikäiset liikkumaan ja mikä tärkeintä nauramaan itselleen ja muille.
        Tietysti olisi vielä senkin lisäksi kaikki teatterit ja taidenäyttelyt.
        Minun mielestä ei kannattaisi jämähtää paikoilleen. Tai mistä minä tiedä kuinka värikästä teidän muiden elämä on, mutta minä ainakin kaipaisin tuollaista väriä omaan elämääni.

        minä.
        Luulin että jotain todella hurjempaa ;)
        Tuon tyylisiä juttuja järjestetään kesällä, joka kylässä, siitä vaan osallistumaan ;)
        Itsellä ei tuon tyyliset jutut kiinnosta, sori vain


      • tanj a
        Duke.of.America kirjoitti:

        Kai sitä tuli itsekkin nuoruudessa tehtyä jotakin hullua, mutta paljon on asioita joita ei ole tullut tehtyä kun on tehnyt jotakin muuta. Minulla olisi halua kerätä jonkinlainen kulttuuri ja ajanvieteryhmä kasaan ja rekisteröidä se yhdistykseksi. Voisi esimerkiksi järjestää kivoja tapahtumia, kuten rullarusettiluistelut tai rullaluistinkiekko-ottelu, amerikkalaisilla säännöillä baseball ottelu, pussijuoksukisoja, säkkitanssikilpailut, "kuka-uskaltaa" kilpailuja, "vanhusten"-moporetki, ruuanlaittokilpailuja, täytekakkukisoja ym.. Siis kaikki pitäisivät kuitenkin sisällään paljon enemmän kuin mitä pelkkä nimi kertoo ja se voisi jotenkin saada meidän ikäiset liikkumaan ja mikä tärkeintä nauramaan itselleen ja muille.
        Tietysti olisi vielä senkin lisäksi kaikki teatterit ja taidenäyttelyt.
        Minun mielestä ei kannattaisi jämähtää paikoilleen. Tai mistä minä tiedä kuinka värikästä teidän muiden elämä on, mutta minä ainakin kaipaisin tuollaista väriä omaan elämääni.

        Erinomaisia ideoita ja sain niistä vähän vinkkiä muutamiin tapahtumiin, joita suunnittelen.

        Raaka totuus tosiaan on, ettei kuvailemasi ikärajoitteella olevia tapahtumia oikeasti ole. Jos joku todellakin väittää vastaavia löytäneensä varttuneemmille hauskan vetäjän kera haluan ehdottomasti linkitykset sellaisiin yrityksiin. Enkä tarkoita yritystapahtumia tuottavia, vaan jonkun rohkean yrittäjän joka niitä kaiken aikaa vetää.

        Jos oikein Duke.of.Americaa ymmärsin, niin jaksaa sitoutua ryhmään. Juurihan täällä haikailtiin keski-ikäisten kesäleiriä ja pitäähän niissä tekemistäkin olla :) Koko ajan ei voi viettää yötä notskin äärellä viinilasin kanssa ja puskissa möyryten :)


      • silloin nuor
        Duke.of.America kirjoitti:

        Kai sitä tuli itsekkin nuoruudessa tehtyä jotakin hullua, mutta paljon on asioita joita ei ole tullut tehtyä kun on tehnyt jotakin muuta. Minulla olisi halua kerätä jonkinlainen kulttuuri ja ajanvieteryhmä kasaan ja rekisteröidä se yhdistykseksi. Voisi esimerkiksi järjestää kivoja tapahtumia, kuten rullarusettiluistelut tai rullaluistinkiekko-ottelu, amerikkalaisilla säännöillä baseball ottelu, pussijuoksukisoja, säkkitanssikilpailut, "kuka-uskaltaa" kilpailuja, "vanhusten"-moporetki, ruuanlaittokilpailuja, täytekakkukisoja ym.. Siis kaikki pitäisivät kuitenkin sisällään paljon enemmän kuin mitä pelkkä nimi kertoo ja se voisi jotenkin saada meidän ikäiset liikkumaan ja mikä tärkeintä nauramaan itselleen ja muille.
        Tietysti olisi vielä senkin lisäksi kaikki teatterit ja taidenäyttelyt.
        Minun mielestä ei kannattaisi jämähtää paikoilleen. Tai mistä minä tiedä kuinka värikästä teidän muiden elämä on, mutta minä ainakin kaipaisin tuollaista väriä omaan elämääni.

        naisten pussijuoksu.
        Näin sellasen parikymppisenä ja isot lollot meinas tulla yhen naisen paidan kauluksesta kaikkien nähtäville. Siin ois ukoille kiva harraste,vai


    • Anjaniina.

      vain.
      olen tehnyt kaiken minkä halunnutkin.
      Jos olisin nuorempi, olisin tutkimusmatkailija...enää ei kehtaa...

    • No, mun hulluus täyttyisi parhaiten, jos lähtisin luomulammasfarmariksi jonnekin Saimaan saareen. Opettelisin omavaraisuutta ja elelisin kalastellen ja lampaita hoidellen.

      Se on jo kulunut hullutus, mutta minkäs teet... ei se kuitenkaan sen viisaammaksi ole muuttunut, vaikka onkin kliseeksi juuttunut.

    • aikanaan Finlandiahiihdon 70-vuotiaana. Jos vaikka yrittäs samaa, on onneksi vuosia aikaa treenata!

    • viivatiina

      laulaa orkesterin säestyksellä ja sen vielä teenkin joskus sit voisin opetella ajaan vielä moottoripyörällä uskon senkin vielä toteutuvan oon jo ajanu mopolla ja mönkkärillä paljon on koettu mutta paljon on vielä kokematta...

      • HTZA

        joku tehnyt!
        Ruotsinlaivalla, Silja Linellä, 10v. sitten.
        Karaokeyleisö (osa, tuttuja, meillä kun oli yhdistyksen kokousreissu), veivät viestiä yökerhoon, bändille ja kun siirryttiin sinne, kutsui se minut lavalle ja Hopeinen kuu oli pakko vetää.
        Aika vaikeata se oli, kun ennestäänkin kutitti vatsanpohjasta.
        Herran juuuuumala sitä aplodien määrää, vaativat jotain toista laulua vaan ei bändi suostunut.
        Bändin laulaja oli kyllä rohkea mies, meni laulamaan MINUN jälkeeni.
        Köhöm..khöm.
        Ja tarina on tosi.

        H.


      • hujostelija
        HTZA kirjoitti:

        joku tehnyt!
        Ruotsinlaivalla, Silja Linellä, 10v. sitten.
        Karaokeyleisö (osa, tuttuja, meillä kun oli yhdistyksen kokousreissu), veivät viestiä yökerhoon, bändille ja kun siirryttiin sinne, kutsui se minut lavalle ja Hopeinen kuu oli pakko vetää.
        Aika vaikeata se oli, kun ennestäänkin kutitti vatsanpohjasta.
        Herran juuuuumala sitä aplodien määrää, vaativat jotain toista laulua vaan ei bändi suostunut.
        Bändin laulaja oli kyllä rohkea mies, meni laulamaan MINUN jälkeeni.
        Köhöm..khöm.
        Ja tarina on tosi.

        H.

        ja sille :

        http://www.youtube.com/watch?v=fXI2qKOj3pc&feature=related


      • egoläskiä
        HTZA kirjoitti:

        joku tehnyt!
        Ruotsinlaivalla, Silja Linellä, 10v. sitten.
        Karaokeyleisö (osa, tuttuja, meillä kun oli yhdistyksen kokousreissu), veivät viestiä yökerhoon, bändille ja kun siirryttiin sinne, kutsui se minut lavalle ja Hopeinen kuu oli pakko vetää.
        Aika vaikeata se oli, kun ennestäänkin kutitti vatsanpohjasta.
        Herran juuuuumala sitä aplodien määrää, vaativat jotain toista laulua vaan ei bändi suostunut.
        Bändin laulaja oli kyllä rohkea mies, meni laulamaan MINUN jälkeeni.
        Köhöm..khöm.
        Ja tarina on tosi.

        H.

        Tärkee juttu sinulle on oma itsesi. Hyvä itsetunto on paikallaan, mutta oman, oman, oman , oman egon toistaminen on typerää, huomaatko itse. Ei siinä mitään, voit nyt heittää tähän tiskiin ego-läskiä omaan tapaasi, asia ei kuitenkaan muuksi muutu.


      • HTZA

      • HTZA
        egoläskiä kirjoitti:

        Tärkee juttu sinulle on oma itsesi. Hyvä itsetunto on paikallaan, mutta oman, oman, oman , oman egon toistaminen on typerää, huomaatko itse. Ei siinä mitään, voit nyt heittää tähän tiskiin ego-läskiä omaan tapaasi, asia ei kuitenkaan muuksi muutu.

        että se sinua rassaa.
        Mutta otat minut turhan vakavasti.
        Useimmat ovat jo oppineet suhtautumaan minuun "oikein" tai sitten oikein-väärin.
        Ota asia huumorilla ja lähde tyyliin mukaan.
        H.


      • pykniläski
        egoläskiä kirjoitti:

        Tärkee juttu sinulle on oma itsesi. Hyvä itsetunto on paikallaan, mutta oman, oman, oman , oman egon toistaminen on typerää, huomaatko itse. Ei siinä mitään, voit nyt heittää tähän tiskiin ego-läskiä omaan tapaasi, asia ei kuitenkaan muuksi muutu.

        Hatsa sitten reippaana miehenä valuttamaan pykni-läsikä parilalle.


      • GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

        Laitan linkin parille kaverille, jotka olivat reissussa mukana.
        Aikanaan ne hommasta kuittailivat, taitavat taas kuittailla.
        :)
        H.

        hyvä että pidit, siksi latoinkin 'tuntemattomana'


      • pygmikko
        HTZA kirjoitti:

        että se sinua rassaa.
        Mutta otat minut turhan vakavasti.
        Useimmat ovat jo oppineet suhtautumaan minuun "oikein" tai sitten oikein-väärin.
        Ota asia huumorilla ja lähde tyyliin mukaan.
        H.

        Ei auta selittelyt. Itse kattelinn itseeni 180/80 ja hampaat kunnossa, kuinkas pygni sulla?


      • HTZA
        pygmikko kirjoitti:

        Ei auta selittelyt. Itse kattelinn itseeni 180/80 ja hampaat kunnossa, kuinkas pygni sulla?

        184/102
        Ne hampaat kun vielä on, ovat kunnossa.
        Kitaransoitto vei osan.


      • HTZA
        pykniläski kirjoitti:

        Hatsa sitten reippaana miehenä valuttamaan pykni-läsikä parilalle.

        Kuiviinkin makkaroihin.
        Vähän vaivaa tuo nimitys, sen pitäisi olla Pyknikko.
        Ja se että on ylipainoinen, ei ole sama kuin pyknikko.

        Ja 184 cm. ei ole myöskään Pygmi.
        H.


      • ei ole
        HTZA kirjoitti:

        Kuiviinkin makkaroihin.
        Vähän vaivaa tuo nimitys, sen pitäisi olla Pyknikko.
        Ja se että on ylipainoinen, ei ole sama kuin pyknikko.

        Ja 184 cm. ei ole myöskään Pygmi.
        H.

        antaa numeron jollekin naiselle, kun nyt noin kiusataan.


      • HTZA
        ei ole kirjoitti:

        antaa numeron jollekin naiselle, kun nyt noin kiusataan.

        palstalla, miehillekin.
        Kaikki saavat soittaa.
        Ja mitä tulee kiusaamiseen, niin ämmänläyskät ovat tehneet sitä, kautta aikojen, nykyään, kyllä minulle.
        Muta olen urhea.

        0408738085


      • GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

        palstalla, miehillekin.
        Kaikki saavat soittaa.
        Ja mitä tulee kiusaamiseen, niin ämmänläyskät ovat tehneet sitä, kautta aikojen, nykyään, kyllä minulle.
        Muta olen urhea.

        0408738085

        voisi vetää ehdotuksen että nikkinimenä olisikin toimiva numerosarja ja useampaa numerosarjaa ei saisi olla samasta osoitteesta, ennenkuin pankkiyhteystunnilla olisi varmistanut kakkosnumerosarjan ja ykkösnumerosarjan jne eri-persoonaisuuden: näi pääsisi eroon turhan massiivisista nikkiparvista ja toisaalta myös olisi helppo napautta muutama kuumalinja nappula jolloin voisi tarkistaa toisen sanoman myös sanallisesti ja jopa ehkä kuvallisestikin. ....

        ... ei suinkaan siu oo kesäkissahaaremii perustamassa ja sinne mutamaa vaihtomieskollia kisuja viihdyttämään?


      • HTZA
        GloriaJoy kirjoitti:

        voisi vetää ehdotuksen että nikkinimenä olisikin toimiva numerosarja ja useampaa numerosarjaa ei saisi olla samasta osoitteesta, ennenkuin pankkiyhteystunnilla olisi varmistanut kakkosnumerosarjan ja ykkösnumerosarjan jne eri-persoonaisuuden: näi pääsisi eroon turhan massiivisista nikkiparvista ja toisaalta myös olisi helppo napautta muutama kuumalinja nappula jolloin voisi tarkistaa toisen sanoman myös sanallisesti ja jopa ehkä kuvallisestikin. ....

        ... ei suinkaan siu oo kesäkissahaaremii perustamassa ja sinne mutamaa vaihtomieskollia kisuja viihdyttämään?

        Jos nyt jotain kissoja olisi, saattaisivat olla vuosikertakissoja. Osa kypsynyt, toiset sitten eivät.
        Sopii se minulle.


      • miaauuu
        HTZA kirjoitti:

        Jos nyt jotain kissoja olisi, saattaisivat olla vuosikertakissoja. Osa kypsynyt, toiset sitten eivät.
        Sopii se minulle.

        ovat kypsyneet ohi sinusta, kaikki eivät halua kuulua tarhaasi.


      • Oletteko
        GloriaJoy kirjoitti:

        voisi vetää ehdotuksen että nikkinimenä olisikin toimiva numerosarja ja useampaa numerosarjaa ei saisi olla samasta osoitteesta, ennenkuin pankkiyhteystunnilla olisi varmistanut kakkosnumerosarjan ja ykkösnumerosarjan jne eri-persoonaisuuden: näi pääsisi eroon turhan massiivisista nikkiparvista ja toisaalta myös olisi helppo napautta muutama kuumalinja nappula jolloin voisi tarkistaa toisen sanoman myös sanallisesti ja jopa ehkä kuvallisestikin. ....

        ... ei suinkaan siu oo kesäkissahaaremii perustamassa ja sinne mutamaa vaihtomieskollia kisuja viihdyttämään?

        hyi helvetti jotain homoja?


      • :))
        Oletteko kirjoitti:

        hyi helvetti jotain homoja?

        hatzan haaremihommat ne tuntuu olevan vastatuulessa.


      • HTZA
        Oletteko kirjoitti:

        hyi helvetti jotain homoja?

        G.J ei ole homo.
        Enkä minäkään, ainakaan vielä.
        Olis kyllä kumaa jos alkaisinkin, 80v., unelmoimaan anjuskan sijasta esim. Yleismiehestä..
        Vaatisin kyllä heti, ainakin kolmella kopiolla, että töpseli on vdettävä seinästä irti, välittömästi.

        :)
        H.


      • oletteko
        HTZA kirjoitti:

        G.J ei ole homo.
        Enkä minäkään, ainakaan vielä.
        Olis kyllä kumaa jos alkaisinkin, 80v., unelmoimaan anjuskan sijasta esim. Yleismiehestä..
        Vaatisin kyllä heti, ainakin kolmella kopiolla, että töpseli on vdettävä seinästä irti, välittömästi.

        :)
        H.

        no jo alkoi olla selittelyn makua haaremin ruusuilla


      • ?
        :)) kirjoitti:

        hatzan haaremihommat ne tuntuu olevan vastatuulessa.

        piti tekemän.
        Mää en tunne Hatzaa, mutta jospa soitan!
        Sit mä voisin lähte hänen kaa johki tekee hulluja.


      • HTZA kirjoitti:

        joku tehnyt!
        Ruotsinlaivalla, Silja Linellä, 10v. sitten.
        Karaokeyleisö (osa, tuttuja, meillä kun oli yhdistyksen kokousreissu), veivät viestiä yökerhoon, bändille ja kun siirryttiin sinne, kutsui se minut lavalle ja Hopeinen kuu oli pakko vetää.
        Aika vaikeata se oli, kun ennestäänkin kutitti vatsanpohjasta.
        Herran juuuuumala sitä aplodien määrää, vaativat jotain toista laulua vaan ei bändi suostunut.
        Bändin laulaja oli kyllä rohkea mies, meni laulamaan MINUN jälkeeni.
        Köhöm..khöm.
        Ja tarina on tosi.

        H.

        Minä olen laulanut Tallinnan laivalla ja kun sanoin etten kyllä yksin mene opettaja lupautui kaveriksi ja pari "go go tyttöä" tanssijaksi. Pojat, miksi kiusaatte ja tuotatte vain harmin....suosio oli taattu.

        Sittemmin olen laulanut karaokea siellä sun täällä mutta nyt erittäin kyllästynyt koko touhuun. Yleensä poistun paikalta jos sellaiseen vahingossa eksyn.


    • GloriaJoy

      miust ois mukava päästä joksikin taustahahmoksi ,vaikka johonkin teatteriesitykseen, olisi aika mielenkiintoista ilta illan perään istua samana kulissina, kun teatteriesitys kuitenkin aina olisi jollain tavalla uudentuore pieneltä ripaukseltaan yleisön vaihtumisen vuoksi ... tosi käheetä ois jos vois samalla tutista vaikka yhden äännähyksen vuoksi, jonka vois päästää tietys vaihees esitystä (ei haittaa jos unohan, tai toistan sen vahinkos tai esitän vääräs paikkaa, koska muut ei kuitenkaan kuule ;-) ...)

    • erotique

      Haluaisin naida lentokoneessa ihanaa eroottista naista.

      • HTZA

        Mitäs tuo nyt tarkoittikaan...
        Joteski tuntuu että siitä on kirjoitettu jossain 20v palstala?


      • Anjaniina.

        siellä lentokoneessakaan sen kummempaa kuin kanootissakaan.
        Se fantasia on...korvien välissä...


    • Okei. Yks hullu juttu olis mitä haluaisin kokeilla, on hakea metsästä ämpärillinen kusiaisia ja kipata se partsille ja sen jälkeen kuunnella kuinka naapurit (tupakoivat) kiroaa ettei pääse omalle partisse röökille, kun ne murkut etsii poispääsyä. Omat ikkunat ja ovet tietenkin ovat silloin kiinni. Kauankohan niillä murkuilla kestää kotiin palaaminen??

      • HTZA

        Hyvää tupakkaa polttavat tuoksuvat hyvälle.
        Vuosisatoja, ovat hyvää Whiskeytä ja hyvää tupakkaa nauttineet miehet saaneet naisia, ja jos, nyt, ei kokonaan, niin ainakin suudelmia.
        Meitä, nuorempiakin, on pussattu Omppuviinin ja määrätynlaisen poltettavan, sekoituksenakin, ja on pussattu pitkään ja hartaasti.
        Muistaakseni, oli tilanteita joissa minusta ei haluttu päästää irti, ollenskaan.
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        Hyvää tupakkaa polttavat tuoksuvat hyvälle.
        Vuosisatoja, ovat hyvää Whiskeytä ja hyvää tupakkaa nauttineet miehet saaneet naisia, ja jos, nyt, ei kokonaan, niin ainakin suudelmia.
        Meitä, nuorempiakin, on pussattu Omppuviinin ja määrätynlaisen poltettavan, sekoituksenakin, ja on pussattu pitkään ja hartaasti.
        Muistaakseni, oli tilanteita joissa minusta ei haluttu päästää irti, ollenskaan.
        H.

        Hazardiiii. En ole väittänytkään että kaikki haisisivat pahalle, kun itsekkin poltan ja tietenkin tuoksun siitä huolimatta hyvälle, mutta kiva olis kiusata muita.
        Juu muistan kuinka jotkut poikaset väitti että tyttöset ei meinanneet päästää irti suudellessaan, mutta olen toista mieltä..iilimatoja joka pojanköriläs oli kun vain huulet kiinni johonkin sai. Fritsujakin tuli kun ei irti päässyt.


      • En kerro
        HTZA kirjoitti:

        Hyvää tupakkaa polttavat tuoksuvat hyvälle.
        Vuosisatoja, ovat hyvää Whiskeytä ja hyvää tupakkaa nauttineet miehet saaneet naisia, ja jos, nyt, ei kokonaan, niin ainakin suudelmia.
        Meitä, nuorempiakin, on pussattu Omppuviinin ja määrätynlaisen poltettavan, sekoituksenakin, ja on pussattu pitkään ja hartaasti.
        Muistaakseni, oli tilanteita joissa minusta ei haluttu päästää irti, ollenskaan.
        H.

        Eli, osaat sitten suudella. Minä arvostan miestä joka suutelee niin, että polvet notkahtaa :)) Muulla ei sitten niin väliä olekaan.


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        Hazardiiii. En ole väittänytkään että kaikki haisisivat pahalle, kun itsekkin poltan ja tietenkin tuoksun siitä huolimatta hyvälle, mutta kiva olis kiusata muita.
        Juu muistan kuinka jotkut poikaset väitti että tyttöset ei meinanneet päästää irti suudellessaan, mutta olen toista mieltä..iilimatoja joka pojanköriläs oli kun vain huulet kiinni johonkin sai. Fritsujakin tuli kun ei irti päässyt.

        on havaittavissa.
        Kaivahan huivit esille.
        Nimim: Köriläs


      • HTZA
        En kerro kirjoitti:

        Eli, osaat sitten suudella. Minä arvostan miestä joka suutelee niin, että polvet notkahtaa :)) Muulla ei sitten niin väliä olekaan.

        selkärangassani.
        Nykyään painotetaan, aina, pyllynpuristelua, mutta kyllä se menee näin:

        Kiedo kädet naisen ympärille, kokonaan, vedä hänet kiinni vartaloosi, niin tiukkaan kun voit.
        Aloita suutelu, 3 sek. jälkeen liuta, molemmat, kätesi lapaluiden kohdalle ja anna niiden, hellästi liukua alemmaksi, siirtyä kylkiluille, ja laskeutua hitaasti vyötärölle, vetäise, tiukasti, naisen lantio omaasi vasten.
        Pitele tiukasti, naiselta löystyy koivet.
        Muista että Banaani on kohdallaan.


      • HTZA kirjoitti:

        on havaittavissa.
        Kaivahan huivit esille.
        Nimim: Köriläs

        Nyt hyppyhäntäinen suus suppuun. Minultahan menee kohta maine, jälleen kerran, jos siinä lirkuttelet.
        Ehei muhun kuule tollanen tepsi..
        *nakkelee niskojaan*


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        Nyt hyppyhäntäinen suus suppuun. Minultahan menee kohta maine, jälleen kerran, jos siinä lirkuttelet.
        Ehei muhun kuule tollanen tepsi..
        *nakkelee niskojaan*

        alkaa olla vanhaa tarinaa.
        Minusta sille voisi luoda uuden tarinan?
        Joka säilyy muistoissa, yhtä kauan.
        Ja vielä netissä! Sitä ei unohtaisi kukaan, kirjaimellisesti.

        Pus
        H.


      • Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

        selkärangassani.
        Nykyään painotetaan, aina, pyllynpuristelua, mutta kyllä se menee näin:

        Kiedo kädet naisen ympärille, kokonaan, vedä hänet kiinni vartaloosi, niin tiukkaan kun voit.
        Aloita suutelu, 3 sek. jälkeen liuta, molemmat, kätesi lapaluiden kohdalle ja anna niiden, hellästi liukua alemmaksi, siirtyä kylkiluille, ja laskeutua hitaasti vyötärölle, vetäise, tiukasti, naisen lantio omaasi vasten.
        Pitele tiukasti, naiselta löystyy koivet.
        Muista että Banaani on kohdallaan.

        Hah, olipas hauskasti kerrottu. Joo, jotenkin noin se menee.
        Mutta täs pätkähti suuren suuri MUTTA.
        Nimittäin vaikka itse Otteet toimisivat ja Banaanikin olisi kohdallaan, niin tämä kaikki ihanuus saattaa latistua niin paljon, että melekeen menee miinuksen puolelle.
        Mitä häh? Miks häh? Kuinniin häh? Mitä kummaakummaakummaa ?

        Se varsinainen Suutelu. Miten se toimii: Onhan sillä nyt eroa, miten huulet tökkää toisen huuliin.

        Mulla on ollut semmonen Tanskandoggi, joka alkoi kuolaamaan aivan Hirvittävästi, jos sille alkoi antamaan jotakin erityistä herkkua. Ei meinannut millään ehtiä antaa sille vaikkapa makkaraa niin nopiaa, ettei se olis valuttanut kuolaa norona lattialle lähes liramääräisesti.

        Jos semmonen taskandoggimainen suudelma paiskautuu naisen naamaan, niin siinä pahimmas tapaukses tapahtuu hukkuminen. Ei kivaa :(

        Mutta ei sekään kivaa ole, jos on semmonen liian kuiva suudelma. Mies venyttää huulimättäät trönölle, kutsun sitä Aku Ankka-suudelmaksi. Kuivat huulet tökkäävät huulet toisen huuliin, persoonattoman eleettömästi ja mitään-tekemättömän-paikallaan-olevaisesti.

        Ja entäs se, jos työntää kielen toisen kurkkuun, ettei henki kulje. Tarttee naisen nenänreikien sisäpuoli olla räätön :), jotta saa tarvitsemaansa happea.

        Hohhoijaa, tais taas tulla vähä pitkä sepustus. Takaraivos olis ollu muitakin esimerkkejä. Kuten jos halkasee vesimeloonin neljään osaan ja ottaa yhen puolikkaan ja rupee hengen hädäs sitä syömään. Aattele mielikuvaa. Jos Semmosella ahneudella alkais naisen huulia ja puolta naamaa jyystämään, niin minä en ainakaan tykkäisi semmosesta.

        Okei, minä lopeta. Lupaan, että pyrin tästä eteenpäin kirjoittamaan lyhykäisemmin. Siis lupaus koskee tätä päivää. Huomisesta en tiiä :)

        Hiki tuli :)


      • HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Hah, olipas hauskasti kerrottu. Joo, jotenkin noin se menee.
        Mutta täs pätkähti suuren suuri MUTTA.
        Nimittäin vaikka itse Otteet toimisivat ja Banaanikin olisi kohdallaan, niin tämä kaikki ihanuus saattaa latistua niin paljon, että melekeen menee miinuksen puolelle.
        Mitä häh? Miks häh? Kuinniin häh? Mitä kummaakummaakummaa ?

        Se varsinainen Suutelu. Miten se toimii: Onhan sillä nyt eroa, miten huulet tökkää toisen huuliin.

        Mulla on ollut semmonen Tanskandoggi, joka alkoi kuolaamaan aivan Hirvittävästi, jos sille alkoi antamaan jotakin erityistä herkkua. Ei meinannut millään ehtiä antaa sille vaikkapa makkaraa niin nopiaa, ettei se olis valuttanut kuolaa norona lattialle lähes liramääräisesti.

        Jos semmonen taskandoggimainen suudelma paiskautuu naisen naamaan, niin siinä pahimmas tapaukses tapahtuu hukkuminen. Ei kivaa :(

        Mutta ei sekään kivaa ole, jos on semmonen liian kuiva suudelma. Mies venyttää huulimättäät trönölle, kutsun sitä Aku Ankka-suudelmaksi. Kuivat huulet tökkäävät huulet toisen huuliin, persoonattoman eleettömästi ja mitään-tekemättömän-paikallaan-olevaisesti.

        Ja entäs se, jos työntää kielen toisen kurkkuun, ettei henki kulje. Tarttee naisen nenänreikien sisäpuoli olla räätön :), jotta saa tarvitsemaansa happea.

        Hohhoijaa, tais taas tulla vähä pitkä sepustus. Takaraivos olis ollu muitakin esimerkkejä. Kuten jos halkasee vesimeloonin neljään osaan ja ottaa yhen puolikkaan ja rupee hengen hädäs sitä syömään. Aattele mielikuvaa. Jos Semmosella ahneudella alkais naisen huulia ja puolta naamaa jyystämään, niin minä en ainakaan tykkäisi semmosesta.

        Okei, minä lopeta. Lupaan, että pyrin tästä eteenpäin kirjoittamaan lyhykäisemmin. Siis lupaus koskee tätä päivää. Huomisesta en tiiä :)

        Hiki tuli :)

        Kielellä.
        Se alkaa kevyillä kosketuksilla, siis huulilla.
        Tässä on luonto tehnyt hienosti, suudelman odotus saa hengityksen kiihtymään, ja koska suu on valmistunut suudelmaan, hoidetaan hengitys nenällä.
        Ja silloin tulee toisen tuoksu, jos on pessyt hiukset hyvällä shampoolla, tahi laittanut partavettä.
        Ja mukana tulee kiihtyneen partnerin Feromonit.
        Ymmärrän Heikkua hyvin.
        Jos on ottanut koirantyyppisen miehen, tai päinvastoin, ei suudelmasta voi nauttia.

        Ai niin, suudelma jatkuu kiihtyneellä hengityksellä, koko ajan haluaa enemmän ja enemmän, joten huulien kosketus käy vaativammaksi, huulten värähtely käy "väkivaltaisemmaksi", Feromonien määrä lisääntyy.
        Kädet alkavat irtautua syleilystä, ja kädet alkavat vaellella.
        Pieni kieli livahtaa toiseen, toinen kieli kohtaa kielen, hommasta tulee kielien "kaksintaistelu".
        Ja sitten koko juttu johtaa toiseen kieleen.


      • En kerro
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Hah, olipas hauskasti kerrottu. Joo, jotenkin noin se menee.
        Mutta täs pätkähti suuren suuri MUTTA.
        Nimittäin vaikka itse Otteet toimisivat ja Banaanikin olisi kohdallaan, niin tämä kaikki ihanuus saattaa latistua niin paljon, että melekeen menee miinuksen puolelle.
        Mitä häh? Miks häh? Kuinniin häh? Mitä kummaakummaakummaa ?

        Se varsinainen Suutelu. Miten se toimii: Onhan sillä nyt eroa, miten huulet tökkää toisen huuliin.

        Mulla on ollut semmonen Tanskandoggi, joka alkoi kuolaamaan aivan Hirvittävästi, jos sille alkoi antamaan jotakin erityistä herkkua. Ei meinannut millään ehtiä antaa sille vaikkapa makkaraa niin nopiaa, ettei se olis valuttanut kuolaa norona lattialle lähes liramääräisesti.

        Jos semmonen taskandoggimainen suudelma paiskautuu naisen naamaan, niin siinä pahimmas tapaukses tapahtuu hukkuminen. Ei kivaa :(

        Mutta ei sekään kivaa ole, jos on semmonen liian kuiva suudelma. Mies venyttää huulimättäät trönölle, kutsun sitä Aku Ankka-suudelmaksi. Kuivat huulet tökkäävät huulet toisen huuliin, persoonattoman eleettömästi ja mitään-tekemättömän-paikallaan-olevaisesti.

        Ja entäs se, jos työntää kielen toisen kurkkuun, ettei henki kulje. Tarttee naisen nenänreikien sisäpuoli olla räätön :), jotta saa tarvitsemaansa happea.

        Hohhoijaa, tais taas tulla vähä pitkä sepustus. Takaraivos olis ollu muitakin esimerkkejä. Kuten jos halkasee vesimeloonin neljään osaan ja ottaa yhen puolikkaan ja rupee hengen hädäs sitä syömään. Aattele mielikuvaa. Jos Semmosella ahneudella alkais naisen huulia ja puolta naamaa jyystämään, niin minä en ainakaan tykkäisi semmosesta.

        Okei, minä lopeta. Lupaan, että pyrin tästä eteenpäin kirjoittamaan lyhykäisemmin. Siis lupaus koskee tätä päivää. Huomisesta en tiiä :)

        Hiki tuli :)

        Siinäpä se. Nuoruudessani oli kaksi, siis kaksi miestä jotka osasivat suudella, ah niin ihanasti :))
        Eikä sitten muuta.
        Sen jälkeen onkin sitten ollut melko hiljaista, sillä saralla.


      • Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

        Kielellä.
        Se alkaa kevyillä kosketuksilla, siis huulilla.
        Tässä on luonto tehnyt hienosti, suudelman odotus saa hengityksen kiihtymään, ja koska suu on valmistunut suudelmaan, hoidetaan hengitys nenällä.
        Ja silloin tulee toisen tuoksu, jos on pessyt hiukset hyvällä shampoolla, tahi laittanut partavettä.
        Ja mukana tulee kiihtyneen partnerin Feromonit.
        Ymmärrän Heikkua hyvin.
        Jos on ottanut koirantyyppisen miehen, tai päinvastoin, ei suudelmasta voi nauttia.

        Ai niin, suudelma jatkuu kiihtyneellä hengityksellä, koko ajan haluaa enemmän ja enemmän, joten huulien kosketus käy vaativammaksi, huulten värähtely käy "väkivaltaisemmaksi", Feromonien määrä lisääntyy.
        Kädet alkavat irtautua syleilystä, ja kädet alkavat vaellella.
        Pieni kieli livahtaa toiseen, toinen kieli kohtaa kielen, hommasta tulee kielien "kaksintaistelu".
        Ja sitten koko juttu johtaa toiseen kieleen.

        feromonit ja hormoonit saaman Hartsalla selkävoiton järjestä jo pikkuhiljaa...
        näköjään


      • HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

        feromonit ja hormoonit saaman Hartsalla selkävoiton järjestä jo pikkuhiljaa...
        näköjään

        perustelu olisi paikallaan.
        Ninjaseni.
        H.


      • Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

        Kielellä.
        Se alkaa kevyillä kosketuksilla, siis huulilla.
        Tässä on luonto tehnyt hienosti, suudelman odotus saa hengityksen kiihtymään, ja koska suu on valmistunut suudelmaan, hoidetaan hengitys nenällä.
        Ja silloin tulee toisen tuoksu, jos on pessyt hiukset hyvällä shampoolla, tahi laittanut partavettä.
        Ja mukana tulee kiihtyneen partnerin Feromonit.
        Ymmärrän Heikkua hyvin.
        Jos on ottanut koirantyyppisen miehen, tai päinvastoin, ei suudelmasta voi nauttia.

        Ai niin, suudelma jatkuu kiihtyneellä hengityksellä, koko ajan haluaa enemmän ja enemmän, joten huulien kosketus käy vaativammaksi, huulten värähtely käy "väkivaltaisemmaksi", Feromonien määrä lisääntyy.
        Kädet alkavat irtautua syleilystä, ja kädet alkavat vaellella.
        Pieni kieli livahtaa toiseen, toinen kieli kohtaa kielen, hommasta tulee kielien "kaksintaistelu".
        Ja sitten koko juttu johtaa toiseen kieleen.

        Vähän vaikea kommentoida, kun en ole testannut huuliasi ja niiden toimivuutta :)
        Moninaisista asioista nuo ovat kiinni, nuo suutelot.
        Kiesus, etkai saanut sellaista käsitystä, että olisin ottanut koiratyyppisen aviomiehen :/ Ehei, hän oli kyllä kielitaitoinen mies, ammatista huolimatta :) jos nyt saan yhen vitsin viäntää tähän vastaukseeni :) Joo, se vitsi oli lauseen loppuosa, ei se kielitaituisuus-kohta, ettei ymmärretä väärin.
        En toki, en olisi koirasuuta ottanut. Mutta kokemusta kuitenkin on koirasuudelmasta ja olen onnellinen, kun hengitän ja elän. :)


      • HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

        feromonit ja hormoonit saaman Hartsalla selkävoiton järjestä jo pikkuhiljaa...
        näköjään

        Onkohan AnjaniinanKIN, hengitys, jotenkin kiihtynyt?


      • Heikunkeikku
        En kerro kirjoitti:

        Siinäpä se. Nuoruudessani oli kaksi, siis kaksi miestä jotka osasivat suudella, ah niin ihanasti :))
        Eikä sitten muuta.
        Sen jälkeen onkin sitten ollut melko hiljaista, sillä saralla.

        Kuule "En kerro" olisit vaan kertonut pikkuruisen tarkemmin :)
        Minulla on kyllä vakaa käsitys siitä, että tuo suuteleminen on semmonen taitolaji, että vain aniharva sen osaa kiitettävästi. Jos tarttis numeroin sanoa, niin 90%:sti miehen suudelma Ei ole 100%:nen ja vain 10%:a suutelee 100%:sti. Tosin tommonen 85%:sti suudeltu suudelma on mukiinmenevää luokkaa, vaikkei ylläkkään parhaimpaan ja mieluisampaan suudelmaan, tosin pienellä opastuksella siitä saattaa kehkeytyä aimo mojovan tuntuinen suudelma.


      • Anjaniina.
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Kuule "En kerro" olisit vaan kertonut pikkuruisen tarkemmin :)
        Minulla on kyllä vakaa käsitys siitä, että tuo suuteleminen on semmonen taitolaji, että vain aniharva sen osaa kiitettävästi. Jos tarttis numeroin sanoa, niin 90%:sti miehen suudelma Ei ole 100%:nen ja vain 10%:a suutelee 100%:sti. Tosin tommonen 85%:sti suudeltu suudelma on mukiinmenevää luokkaa, vaikkei ylläkkään parhaimpaan ja mieluisampaan suudelmaan, tosin pienellä opastuksella siitä saattaa kehkeytyä aimo mojovan tuntuinen suudelma.

        ajatelleet, miten merkittävä on ENSISUUDELMA?
        Jokaisen seurustelukaverin kans.
        Sitä ei kannata tehdä hätäillen, vaan pitkään ja harkiten.
        Suudella ENSIMMÄISEN KERRAN.
        Siihen pitäis sisältyä tunnelataus ja paikan ja ajan pitäis olla oikea.
        Se on merkittävä rituaali ja pitäisi sellaisena säilyttää!
        Ei mitään häsläystä vaan stop!
        Tämä tehdään oikein ja oikealla ajalla...


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Hah, olipas hauskasti kerrottu. Joo, jotenkin noin se menee.
        Mutta täs pätkähti suuren suuri MUTTA.
        Nimittäin vaikka itse Otteet toimisivat ja Banaanikin olisi kohdallaan, niin tämä kaikki ihanuus saattaa latistua niin paljon, että melekeen menee miinuksen puolelle.
        Mitä häh? Miks häh? Kuinniin häh? Mitä kummaakummaakummaa ?

        Se varsinainen Suutelu. Miten se toimii: Onhan sillä nyt eroa, miten huulet tökkää toisen huuliin.

        Mulla on ollut semmonen Tanskandoggi, joka alkoi kuolaamaan aivan Hirvittävästi, jos sille alkoi antamaan jotakin erityistä herkkua. Ei meinannut millään ehtiä antaa sille vaikkapa makkaraa niin nopiaa, ettei se olis valuttanut kuolaa norona lattialle lähes liramääräisesti.

        Jos semmonen taskandoggimainen suudelma paiskautuu naisen naamaan, niin siinä pahimmas tapaukses tapahtuu hukkuminen. Ei kivaa :(

        Mutta ei sekään kivaa ole, jos on semmonen liian kuiva suudelma. Mies venyttää huulimättäät trönölle, kutsun sitä Aku Ankka-suudelmaksi. Kuivat huulet tökkäävät huulet toisen huuliin, persoonattoman eleettömästi ja mitään-tekemättömän-paikallaan-olevaisesti.

        Ja entäs se, jos työntää kielen toisen kurkkuun, ettei henki kulje. Tarttee naisen nenänreikien sisäpuoli olla räätön :), jotta saa tarvitsemaansa happea.

        Hohhoijaa, tais taas tulla vähä pitkä sepustus. Takaraivos olis ollu muitakin esimerkkejä. Kuten jos halkasee vesimeloonin neljään osaan ja ottaa yhen puolikkaan ja rupee hengen hädäs sitä syömään. Aattele mielikuvaa. Jos Semmosella ahneudella alkais naisen huulia ja puolta naamaa jyystämään, niin minä en ainakaan tykkäisi semmosesta.

        Okei, minä lopeta. Lupaan, että pyrin tästä eteenpäin kirjoittamaan lyhykäisemmin. Siis lupaus koskee tätä päivää. Huomisesta en tiiä :)

        Hiki tuli :)

        Ompas täällä hottia, tästä taidetaan tehdä pussaus koppia? :)))


      • Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

        Onkohan AnjaniinanKIN, hengitys, jotenkin kiihtynyt?

        ei se pelkällä lirkuttelulla kiihdy, päinvastoin, hyytyy hyvinkin jäiseksi..


      • HTZA
        HTZA kirjoitti:

        selkärangassani.
        Nykyään painotetaan, aina, pyllynpuristelua, mutta kyllä se menee näin:

        Kiedo kädet naisen ympärille, kokonaan, vedä hänet kiinni vartaloosi, niin tiukkaan kun voit.
        Aloita suutelu, 3 sek. jälkeen liuta, molemmat, kätesi lapaluiden kohdalle ja anna niiden, hellästi liukua alemmaksi, siirtyä kylkiluille, ja laskeutua hitaasti vyötärölle, vetäise, tiukasti, naisen lantio omaasi vasten.
        Pitele tiukasti, naiselta löystyy koivet.
        Muista että Banaani on kohdallaan.

        tuli nähtyä, viime yönä?
        H.


    • En lähde erikseen etsimään mutta kohdalle osuessa tekisi mieleni suorittaa laskuvarjolla tandem hypyn.

      Ei se nyt mitään hullua ole mutta kiinnostaisi kuitenkin.

    • vasso-Q

      Kristallikruunun laittaisin mökin ulkovessaan jos sellaisen halvalla jostain löytäisin. Ei hyyskässä sähköäkään ole, mutta oispas se mukavaa istua asioillaan kun kruunu olisi katossa.

      Kansantanhut, harrastelijateatteri, kuorolaulu, yksinlaulu tai makkaranpaisto kämppärillä eivät niinkään kiinnosta. Muutenkin olen pitkän elämäni aikana melkein kaiken tehnyt mitä olen halunnut ja vaikea on keksiä enää uutta. Ehkäpä oikein vanhaksi eläminen ois aika extreemiä. Ysiysinä täällä vielä huitelisi. Jää nähtäväksi pystynkö tuon toteuttamaan.

    • te.li

      Jos laitettais mummo kuumailmapalloon, kun täyttää 60v. Silloin on kyllä kylymä tammikuu, se olis kaiketi hulluinta mitä saattaisin tehdä korkeen paikan kammosena.

      • GloriaJoy

        sitä ole pakko olla Suomess, vaan vaikka Australiassa tai Canadassa tai ..... . Koko lähisuku.


      • te.li
        GloriaJoy kirjoitti:

        sitä ole pakko olla Suomess, vaan vaikka Australiassa tai Canadassa tai ..... . Koko lähisuku.

        Haavetta vain, ainakin ittelle. :)


      • te.li kirjoitti:

        Haavetta vain, ainakin ittelle. :)

        Iltaa pohojanmaalta!
        Mitähän tehtääsihin jotta mainittas. Tapettaasiinko taloon kissi, vai .........................?
        Tua kuumailimapallo on hyvä, siinä on tasaanen kyyti ja näkööhän sieltä vaikka Vöyrin kirkon.
        terv. minä ja Tiitu


      • te.li
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

        Iltaa pohojanmaalta!
        Mitähän tehtääsihin jotta mainittas. Tapettaasiinko taloon kissi, vai .........................?
        Tua kuumailimapallo on hyvä, siinä on tasaanen kyyti ja näkööhän sieltä vaikka Vöyrin kirkon.
        terv. minä ja Tiitu

        Tuumasin tänään työs, kun mietin mitä tekis jotta mainittas :)) Oli niin mahrottoman vähän niitä "töitä" paikalla. No sitten vaan siivottiin ja laitettiin paikkoja kuntoon uutta kautta varten.

        Toisaalta kuumailmapalloreissu kiehtoo, mutta kesäaikaan. Vävy on sen sortin seikkailija, että saattas toteuttaakkin tuollaisen tapahtuman.

        terveisin Mä :)


      • Heikunkeikku
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

        Iltaa pohojanmaalta!
        Mitähän tehtääsihin jotta mainittas. Tapettaasiinko taloon kissi, vai .........................?
        Tua kuumailimapallo on hyvä, siinä on tasaanen kyyti ja näkööhän sieltä vaikka Vöyrin kirkon.
        terv. minä ja Tiitu

        Ja jos kuumailmapallolla ei sitä Vöyrin kirkkoa näkisi, niin vois ruveta tyyräämään, että se pallo sinne Vöyrille päin ohjautuis. Vöyrin kirkossa olis kattelemista, se on Suomen vanhin käytössä oleva puukirkko. Viimeksi kävin siellä pari vuotta sitten. Ei, en mennyt kuumailmapallolla, vaan ihan autolla hurahutin.
        Mitä kuumailmapalloon tulee, niin minua ei saisi semmoseen millään. Korkeintaan sitten voisin istahtaa pallon koriin, jos se ankkuroitaisiin tiukasti maan kamaraan kiinni. Ilmaan en nousisi semmosella.


      • HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Ja jos kuumailmapallolla ei sitä Vöyrin kirkkoa näkisi, niin vois ruveta tyyräämään, että se pallo sinne Vöyrille päin ohjautuis. Vöyrin kirkossa olis kattelemista, se on Suomen vanhin käytössä oleva puukirkko. Viimeksi kävin siellä pari vuotta sitten. Ei, en mennyt kuumailmapallolla, vaan ihan autolla hurahutin.
        Mitä kuumailmapalloon tulee, niin minua ei saisi semmoseen millään. Korkeintaan sitten voisin istahtaa pallon koriin, jos se ankkuroitaisiin tiukasti maan kamaraan kiinni. Ilmaan en nousisi semmosella.

        kilauttaa kaverille.
        Hän ajoi kuumailmapallonajokortin 80-luvun alussa ja ajeluttaa vieläkin.
        Pitäisiköhän keikulle suunnitella pieni ajelu?
        Kaverini on ollut sinkkuna 4 vuotta ja entinen muijani ja kavereiden muijat kehuivat häntä komeaksi.


      • Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

        kilauttaa kaverille.
        Hän ajoi kuumailmapallonajokortin 80-luvun alussa ja ajeluttaa vieläkin.
        Pitäisiköhän keikulle suunnitella pieni ajelu?
        Kaverini on ollut sinkkuna 4 vuotta ja entinen muijani ja kavereiden muijat kehuivat häntä komeaksi.

        No ajelua kyllä voi suunnitella, jos kerran mainitsit kaveri olevan komia. Jotenkin komioihin on enämpi vetovoimaa. Mutta kuumailmapalloiluun en ryhtyne. Noh, ellei hän sitten ole NIIN komia, että alankin ryhtyilemään :) Alkajaisiksi voisi istuskella vain maan kamaralla, voishan se kuumailmapallo siinä pään yläpuolella mojuskella, ei se mua haittaisi.

        Toinen vaihtoehto olisi sellainen, että minä laittaisin jotkut läpinäkymättömät plätyskät silmiini ja siten varmistaisin sen, ettei mahan pohjaa ala kouristamaan korkeanpaikan kammoisen silmissä. Ja jos mahanpohjaa kouraisee, niin se sitten johtuu ihan muusta asiasta, kuin ylläällä olosta ja se ei ole sitten ollenkaan pahasta.:)


    • G.J.

      vois menneistä valita niin miu mummukkainen haluis kyl viel kokee hevosenkärreihin koottavan vapaasti mätettävän heinän tallomisen ensin kuormaan, kuorman päällä matkailun ladolle ja sit liukumisen sielt alas jonkun sykkyyn ;-) ja pienten sammakkojen iloinen pompinta ois kivaa katseltavaa.

    • vaellus islanninhevosilla, - ja vielä mie meen ja teen sen :)

      • Heikunkeikku

        Oon paljon, Paljon hullumpaakin kuullut. Itse asiassa islanninhevosilla ratsastaminen ei kuulosta ollenkaan hullulta. Se kuulostaan hyvin mukavalta ja hauskalta ja kivalta.
        Mene ihmeessä toteuttamaan "hullu" ideasi.
        Minä oon ratsastanut islanninhevosilla aika paljonkin. Kauhean pitkiä vaelluksia en tehnyt, mutta 2-3 tunnin matkoja kuitenkin. Metsässä pitkin polkuja, hiekkateitä ja niittyjen halki.
        Maastossa islanninhevonen on mainio, tukeva tallustaja ja rauhallinen olemus. Ja helppo laukata.
        Suosittelen.
        Kun oot yhen kerran ollut, sanot: "Ei hullumpaa, ei hullumpaa..."


      • HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Oon paljon, Paljon hullumpaakin kuullut. Itse asiassa islanninhevosilla ratsastaminen ei kuulosta ollenkaan hullulta. Se kuulostaan hyvin mukavalta ja hauskalta ja kivalta.
        Mene ihmeessä toteuttamaan "hullu" ideasi.
        Minä oon ratsastanut islanninhevosilla aika paljonkin. Kauhean pitkiä vaelluksia en tehnyt, mutta 2-3 tunnin matkoja kuitenkin. Metsässä pitkin polkuja, hiekkateitä ja niittyjen halki.
        Maastossa islanninhevonen on mainio, tukeva tallustaja ja rauhallinen olemus. Ja helppo laukata.
        Suosittelen.
        Kun oot yhen kerran ollut, sanot: "Ei hullumpaa, ei hullumpaa..."

        Vähän toisella tavalla.
        Islanninhevonen, kun on aika pieni koooltaan.
        Kasvattaa en voi, mutta alan syömään vähän enemmän.


      • Pirre*
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Oon paljon, Paljon hullumpaakin kuullut. Itse asiassa islanninhevosilla ratsastaminen ei kuulosta ollenkaan hullulta. Se kuulostaan hyvin mukavalta ja hauskalta ja kivalta.
        Mene ihmeessä toteuttamaan "hullu" ideasi.
        Minä oon ratsastanut islanninhevosilla aika paljonkin. Kauhean pitkiä vaelluksia en tehnyt, mutta 2-3 tunnin matkoja kuitenkin. Metsässä pitkin polkuja, hiekkateitä ja niittyjen halki.
        Maastossa islanninhevonen on mainio, tukeva tallustaja ja rauhallinen olemus. Ja helppo laukata.
        Suosittelen.
        Kun oot yhen kerran ollut, sanot: "Ei hullumpaa, ei hullumpaa..."

        olen yhen kerran elämässäni ratsastant, ja mukavaa menoa sekin, - paitsi ettei se heppa halunnut kääntyyä takaisin :)) Pakki puuttui, - kävelin takas portilta johon heppa jumiutui :)


    • 1. Tuntuisi ihan hullulta vastata näin hulluun aloitukseen.

      • Älä yhtään ujostele, kun kerran aloitit:D


      • Duke.of.America kirjoitti:

        Älä yhtään ujostele, kun kerran aloitit:D

        2. Hullulta tuntuisi varmaan matkustaa moottoripyörän kyydissä. Prinssithän eivät enää ratsasta hevosilla.


      • PupuPuskasta kirjoitti:

        2. Hullulta tuntuisi varmaan matkustaa moottoripyörän kyydissä. Prinssithän eivät enää ratsasta hevosilla.

        Mitenhän sitä pooloa voi pelata moottoripyörän selästä:)


      • Duke.of.America kirjoitti:

        Mitenhän sitä pooloa voi pelata moottoripyörän selästä:)

        Asfalttikentällä. Siinä kumi palaisi. Olisihan se nykyaikaisempaa kuin ponien selästä käsin pelaaminen nurmikolla.


    • Reilu ja rehti

      jättää vedättämättä. Kiusaus on suuri, mutta liian kahjo.

    • Koukussa kapuun

      Ensirakkauteen, kun olin10v ja hän 12. Se olisi varmasti tosi hulluutta. Joku vuosi sitten katselin rannalla, kun tämä " kapteeni" lähti laivallaan Saimaata seilaamaan turistijoukon kanssa ja mieleni teki mennä mukaan. Olisin varmasti jotenkin osannut nolata itseni, joten jätin väliin. Nyt ollaan lähestymässä 60v:n rajapyykkiä ja mies kipparoi vieläkin. Mutta mikäs mua estäis vaikka tänä kesänä hyppäämästä V:oon.

    • koisii

      näin aikaisin aamulla. Se se vasta hullua on. Ainakin mun laiselle aamuvirkulle.

    • Olen tehnyt jo kaikenlaista hullua elämäni aikana. Hulluinta mihin nyt olen ryhtynyt on tuo viheliäinen remppa jota teen yksin ja melkein poikkinainen jalka emännänjatkossa. Sillä olisi vielä maalattava kylppäri lattiasta kattoon. Mietin kuumeisesti pesukoneen siirtoa.

      Eilen ruuvasin käsipelillä ja huonoilla meisseleillä 3 rullaverhoa ikkunaan (aika hullua sekin) kiroilin kuin torimuija ja hiki tippui nenänpäästä. Miten lie ruuvit sattuneet sellaiseen kohtaan, etteivät millään halunneet mennä siihen mihin piti. No paikoillaan ovat ja Marimekon Putkinotkoverhot ikkunassa, niitä ihailen.

      Juu ja ostin keittiöön ihanan Retropöytäkaluston (hullua ?) Aina löytyy jotain lisää, kuten eilen huomasin, että tuo parvekkeen toinen ovi pitääkin maalata, niin ja valkoinen lipasto....

      Katsotaan sitten mitä hullua keksin kun aikaa tulee...

    • Donna piccolino

      mitä minä voisin tehdä olisi soittaa X-miehelleni melkein 30 vuoden jälkeen. Jotenkin vain on tämä esikoiseni isä alkanut mielessäni nykyään välillä kummittelemaan :o. Mutta en tosiaankaan soita. Meillä on kummallakin uudet kuviot ;)
      Minun tapaistani ei ole koskaan ollut vanhojen asioiden perään haikailu. En ymmärrä miksi nyt?

      • HTZA

        miksi nostit vanhan ketjun pintaan.
        Ennen kuin luin juttusi, näistä vanhojen ukkojen kaipauksista ja lasten kaipauksista on aloituksia riittänyt.
        Liian kokenutta on porukka, täällä.

        H.


    • Anonyymi

      Minun mielestä on hullua tehdä seksiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe