Etsitään Rottweiler narttua jalostukseen

rtwn

Kasvattaja etsii vähintään kaksi vuotiasta Rottweiler narttua jalostuskäyttöön, eli liisataan!
Nartun tulee olla tutkittu, lonkat, kyynäret ja silmät. Tai voidaan myös tutkia myöhemmin, kuitenkin ennen astutusta. Luonnetesti tai vastaava olisi suotavaa olla suoritettuna.
Pennut rekisteröidään asianmukaisesti ym.
Eli siis ei etsitä koiraa jalostukseen rahan vuoksi!! Vaan haetaan uutta verta jalostukseen.

Jos tahdot nartustasi pennut, mahdollisesti itsellesi uuden pennun tai et kerkiä itse koiraasi
pennuttaa niin ota rohkeasti yhteyttä!! Sähköpostiin: [email protected]

4

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtwn

Lisäystä edelliseen: Nartun tulee siis olla Suomen Kennelliiton rekisterissä!

• rottiegirl2

Up uros etsii narttua meillä paperit niinhän myös sinun nartullasi

• kaijjo

No ootpahan kasvattaja jos täällä koiraa jalostukseen etsin!? Ei taida muut kasvattajat antaa sinullr narttu jalostus käyttöön, onko uros niin huono vaiko si ä kasvattajana epämääräinen?

• oikea-kasvattaja

Kukaan rehellinen kasvattaja ei näillä palstoilla etsi toisen koiraa käytettäväksi jalostukseen!! Jokainen hommaa omat koiransa tai liisaa kasvattajatutulta.Tällä palstalla etsivät ovat pentutehtailijoita,älkää hyvät ihmiset antako koiraanne sellaiselle lainaan.Muistakaa myös,että on mahdollista,että narttu kuolee synnytykseen tms.Kasvattaminen ei ole halpaa lystiä ja esim.raha mahdolliseen sektioon pitää olla varattu valmiiksi,samoin eläinlääkäri jos muuten tarvitsee apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60