Moi! Mulla on sakemanni joka on narttu ja 9kk.
Tässä on mun ongelma:Aina kun me ollaan lenkillä ja jos tulee toinen koira vastaan se haukkuu ja vetää voimillasa koiran luo..se ei kuuntele mua ollenkaan! Kotona se on todella tottelevainen koira.Mitä tehdä?
Koirani...AUTTAKAA!
3
1040
Vastaukset 3
- mie vaan
ota joku mistä houkutin (pallo, keppi, makkaraa, yms. mitä koirasi ei voi vastustaa) mukaan ulkoilu reissulle ja aina kun näet koiran niin houkuttele koirasi huomio pois toisesta koirasta. Itse tosin olen käyttänyt myös järeämpiä keinoja eli selätys joka rähinän jälkeen ja jo loppui riuhtominen ja haukku.
kannattaa myös liikkua koiran kanssa esim koirakoulutuskentällä tai näyttelyalueella missä on paljon koiria. ei se koira kauaa jaksa joka koiralle haukkua...- sakemanni
Kiitusta!
- näin
osta kiristyspanta.. kummasti vetäminen loppuu, kun alkaa happi loppua.. Alkuun se tuntuu itsestä eläinrääkkäykseltä, mutta koira oppii siihen ja unohtaa vetämisen... pitäisi ainakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201508
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta202990Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.144588Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.221501- 187499
- 25444
- 182433
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut10432Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393- 38388