Moi! Mulla on sakemanni joka on narttu ja 9kk.
Tässä on mun ongelma:Aina kun me ollaan lenkillä ja jos tulee toinen koira vastaan se haukkuu ja vetää voimillasa koiran luo..se ei kuuntele mua ollenkaan! Kotona se on todella tottelevainen koira.Mitä tehdä?
Koirani...AUTTAKAA!
3
946
Vastaukset
- mie vaan
ota joku mistä houkutin (pallo, keppi, makkaraa, yms. mitä koirasi ei voi vastustaa) mukaan ulkoilu reissulle ja aina kun näet koiran niin houkuttele koirasi huomio pois toisesta koirasta. Itse tosin olen käyttänyt myös järeämpiä keinoja eli selätys joka rähinän jälkeen ja jo loppui riuhtominen ja haukku.
kannattaa myös liikkua koiran kanssa esim koirakoulutuskentällä tai näyttelyalueella missä on paljon koiria. ei se koira kauaa jaksa joka koiralle haukkua...- sakemanni
Kiitusta!
- näin
osta kiristyspanta.. kummasti vetäminen loppuu, kun alkaa happi loppua.. Alkuun se tuntuu itsestä eläinrääkkäykseltä, mutta koira oppii siihen ja unohtaa vetämisen... pitäisi ainakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368