Naapurini Pieraisi hississä

Lotta M-L

Olin juuri alenemassa hissillä seitsemännestä kerroksesta kun hiss pysähtyi kuudenteen kerrokseen.
Sisää asteli mitä ilmeisimmin ei akateeminen henkilö, joka pieraisi kesken matkan.!. Olin oksentaa,
meillä kyllä kotona on kasvatukseen (koulutuksen lisäksi) kuulunut brutaalien käytöstapojen poistaminen.

40

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PierreLeChief

      "meillä kyllä kotona on kasvatukseen (koulutuksen lisäksi) kuulunut brutaalien käytöstapojen poistaminen."

      Tuskinpa vain teillä mitään kasvatusta on ollut ja vaikka olisikin ollut, niin mitä se luonnevikaan auttaisi ?
      Anna toisten pierrä, niinhän sinäkin teet, pieret milloin huvittaa !
      Kerrankin olin oksentaa kun te tulitte ja pieraisitte, että se niistä käytöstavoistanne !
      Eihän tässä maailmassa ole ketään muita kuin sinä ?

      • Pieni paukku

        Mä en oo ennen tiennytkään, että naapuri ei saa pierrä hississä! Isännöitsijä saa laittaa leimalla varustetun lapun hissin seinälle, jossa kieltää naapureilta hississä peireskelyn.

        Jos satun naapurin kanssa samaan hissiin, niin voin sormellani osoittaa lappua, ettei naapuri aiokaan pieraista!


      • Anonyymi
        Pieni paukku kirjoitti:

        Mä en oo ennen tiennytkään, että naapuri ei saa pierrä hississä! Isännöitsijä saa laittaa leimalla varustetun lapun hissin seinälle, jossa kieltää naapureilta hississä peireskelyn.

        Jos satun naapurin kanssa samaan hissiin, niin voin sormellani osoittaa lappua, ettei naapuri aiokaan pieraista!

        Skitsonaapurini ei kestä elämisen ääniä. Mutta muuttakoon itse pois https://www.verkkouutiset.fi/yle-onko-pyykinpesu-yolla-hairitsevaa-elamaa-lakimiehelta-yllattava-vastaus/#e3704926


    • pencilman

      pierua pidättää on muutakin salattavaa.... niinhän se sanonta menee. Kyl taas täytyy nostaa luonnollisessta asiasta iso kohu. Toivottavasta tämä naapuri on yhtä avara mielinen sinua kohtaan samallalailla sinä häntä kohtaan. Meinaan joskus vaan tulee semmonen hätäpieru joka kivistää vatsaa että on pakko päästää ilmoille... niin voi sattua kenelle tahansa. se ei kysy aikaa taikka paikkaa.

      • ldftyk

        Voi voi.. Hyvä sanonta on raiskattu ja menettänyt samalla hohtonsa.


    • sullaonttopää

      Keksi jotakin hauskempaa. Kirjoittaja on taas se sama pojankloppi, joka esiintyy naisena. Ei ole kaikki muumit sulla kotona!

      Sitäpaitsi Suomessa on koulutustaso noussut, yhä useammalla on korkean asteen tutkinto. Nämä provot tunnistaa aina samasta tyylistä. Voi sua pientä!

    • Maj-Lis, 58 år

      Hyh hyh ja uffaffaa! Hur brutal! Vår svensktalande bättre folk visar ju att det är visst BRUTALT att PLYTTA..... Fyffaan!!

      • Maj-Lis, 58 år

        Nej men du kan själv inte skriva. Orden "sveska" finns det inte alls och om du menade "svenska", den är EN , inte ETT


      • Åke..........
        Maj-Lis, 58 år kirjoitti:

        Nej men du kan själv inte skriva. Orden "sveska" finns det inte alls och om du menade "svenska", den är EN , inte ETT

        Min röv är en stor böld, skit alltid blomkruka och kasta på balkongen


    • Uolevi 75v

      Nuo ei-akateemiset ovat kyllä oikeita törkimyksiä! Ei minun nuoruudessani, kyllä vitsaa olisi tullut tuollaisesta tempusta raappahousujen persuksille!

      • Anonyymi

        Pierasin liesituulettimeen. Heh.


    • Lotta L-M

      Olen jo kannellut EIT:hen, ohittaen monta "kapulaa" näissä rattaissa, joka on Tekniikan Tohtori mieheni mukaan kuin ranskalaisen auton vaihteistossa.
      Odotan päätöstä hyvinkin nopeasti, koska veljeni työskentelee Brysselissä kyseisen elimen ylemmissä johtotehtävissä.
      Låtar de bra till svensktalande popular?..........(behöver inte svara).

    • anna mun kaikki kest

      kyllähän maailmaan hajua mahtuu.....eikö sulla muuta tekemistä ole kun valittaa tollasta paskaa täällä.....epäilenpä että piereskelet itsekin...se kun sattuu olemaan ihan normaalia,hyvä ihminen!

    • Et vissii oo trolli tai mitää?

    • eräs-mies

      töistä tullessani kotiin menin tyhjään hissiin, lisäksi sinne tuli myös joku nuorehko naishenkilö. Sitten kesken hissimatkan ylöspäin satuin vahingossa pieraisemaan kovaäänisesti ja nainen katsoi minua kummeksuva ja paheksuva ilme kasvoillaan. Melkein alkoi hävettämään mutta nopeasti kokosin itseni, katsoin häntä, osoitin häntä sormella ja sanoin: "se olit sinä" ja olin muina miehinä siihen asti kunnes hissi muutaman sekunnin kuluttua saapui kerrokseen jossa jäin pois.

      • Arto :D


    • pierupekka

      Valita ihmeessä isännöitsijälle ja vaadi häntä selvittämään asioiden taustat! Viet sitten tämän katastrofaalisen asian yhtiökokoukseen juristisi avustamana.

      • Anonyymi

        Miehet, jotka pierevät hississä, HeSen tietävät!


      • Anonyymi

        Miehet, jotka pierevät hississä, HeSen tietävät!


    • perseestä...

      mut pikku vika kerrostalossa muihin ääniin ja hajuihin verrattuna ja haju ja ääni mahdollisesti tässä tapauksessa rajoittui hissiin! ei pitäs valittaa....oisit vastannut samalla mitalla..meillä yläkerran ukko pieree joka aamu samaan aikaan klo. 7-8 kovaäänisesti....ja uuden muijansakin aikaan kehtaa piereä...hyi

    • insinöörimajuri L.S.

      ... rangaistukseksi koko joukkueelle hoonata hanurit kuusenoksilla puhtaaksi.
      T:
      Lasse Sievinen, Insinööri Majuri

    • Anonyymi

      Minä Matti Olavi meikäläinen, joka olen käynyt yhteiskuntatieteiden tohtorin tutkinnon, asun kerrostalon kuudennessa kerroksessa ja niin voi sattua;-
      Pieraisin vahingossa kiireessä, kun olisi pitänyt mennä linja-auto on. Niinpä menin aivan keskivaiheille ovien viereen enkä kertaakaan katsonut ympärilleni sillä haju seurasi minua. Lopulta eräs mies kysyi suoraan, että pääsikö teiltä housuun, anteeksi huomautus ja siihen minä, että joku vain pieraisin vieressä, enhän sitä minä itse, en minä.

      • Anonyymi

        Tapahtuipa minullekin vuosia sitten, että olin ostoskeskuksen metroaseman hississä, johon tuli eräs mummo ja mies ja nainen. Mummo seisou peräseinän edessä takana, ja minä siinä keskellä. Yhtäkkiä tyli aivan järkyttävä pierun löyhkä ahtaassa hississä. Meinasin tukehtua. Haju oli aivan kammottava. Mies ja nainen katsoivat välillä minua ja välillä mummoa. Ja ei, en todellakaan ollut pieraisija, vaan todennäköisesti se mummo, koska muut olivat ihmeissään. Mutta mummo ei ollut millänsäkään. Kyllä tuollainen ahtaassa tilassa piereskely toisten silmille on todella törkeää. Olisi pieraissut hetken kuluttua ulkona. Siellä pääsee pakoon löyhkää.


    • Anonyymi

      Tirkistelijä taas liikkeellä Veteraanikuja 1 Kurkimäestä.

    • Anonyymi

      Minäpäs paskon hissiin. Kunilla ntie7 HEKA.

    • Anonyymi

      Täällä Kunilla ntie 7 oli hississä stanallinen kuntakinte eilen. Seuraavaks saat vittu pataas niin lujaa, ettei fattatätisikään tunnista sinua enää.
      Voimia omaisille.

    • Anonyymi

      Itku pitkästä ilosta, pieru kauan nauramisesta!

    • Anonyymi

      Itsekin harrastan tuollaista, parasta on kun vääntää oikein krapulapierut ennenkuin jää hissistä pois ja hissiin astuu samantien joku hienohelma =D

      • Anonyymi

        Minö pieren käytäväaaä ettei kotiini haju tui


    • Anonyymi

      Näin hengityssairaana, leivonta tuoksut ovat miellyttäviä eivätkä jää kerrostalo asuntoihin päiviksi haisemaan. Toisin on valkosipuli tai vahvasti maustetut ruoat. Varsinkin sauna iltana on kauheaa kun pitää talvella raitistaaa läpivedolla asuntoa. Tällaisen ruoan haju ja tupakinhaju jämähtää yläkerran asuntoihin. Keittiö on asuntooni ainut lämmin huone ja haluaisin pitää ovea auki.

    • Anonyymi

      Ohjeena on:
      Piere ulkona tai hississä, älä kotona. Naapuri noudatti tätä ohjetta.
      Ei kannata harkita muuttoa uusiin tornitaloihin.
      Siellä voi hississä olla mahtavat aromit!

      • Anonyymi

        Naapuri juo pihassa ja käy kusella verkkokellarin viemärriin😀


    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset pieree,kakkaa,pissii.

    • Anonyymi

      Tiijjä häntä millon pierettää, joten suapi olla varullaan jotta kerkivvää käytävvään, ku haju jiäp jäläkkeen. Sitte o nii nolo tilanne seurroovan kerran ku vasttaan tulloo uuvemman kerran.

    • Anonyymi

      Järjestä hajusteita tai piere itse lisää. Varsinkin naapurin oven takana.

    • Anonyymi

      Naapurini ei ole siivonnut moneen kuukauteen ja tämä usean henkolön ja kotieläimen porukka ei myöskään käy suihkussa, hajut peitetään hajuvedellä.
      He kypsentävät ja lämmittävät mausteisia ruokia useaan otteeseen yöaikaan ja tupakoivat, myös alaikäiset.
      Haju on niin hirveä, että on pakko yrittää tuulettaa jatkuvasti myös yöaikaan mutta huonolla menestyksellä.
      Lisäksi hakkaavat patteria.
      Eivät kestä muilta tulevia ääniä lainkaan mutta asuvat kerrostalossa.
      Aikaisemmat naapurini ovat siivonneet viikottain ja peseytyneet tarpeeksi usein eivätkä ole tupakoineet. Omassa kodissani silloin raikas tuoksu.
      Itse siivoan kunnolla viikottain ja pientä siistimistä päivittäin sekä huolehdin hygieniasta. Jos lämmitän ruokaa, tuuletan myös asuntoni sen jälkeen enkä tupakoi. Samaa toivoisi haisuliperheeltä.
      Tällainenhan vaikuttaa asunnon arvoon jos näytön aikana haisee.

    • Anonyymi

      Hississä piereminen on perseestä

    • Anonyymi

      Naapurini mikron ääni kuuluu tähän aikaan!!

    • Anonyymi

      Mitä tossa on ihmeellistä? En mä ainakaan pierua paitsi koulussa. Jos tuntemattomia ihmisiä vain lähellä nii en kyl pidättele yhtään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe