Eilisessä Saksan ja Austraalian välisessä matsissa ilmeni Saksan kärkimiesten, Podolskin ja Klosen, huimat maalimäärät maaotteluissa. Klose on tehnyt nyt 49 maalia ja Podolski muistaakseni 39. Ja Poldi on vasta 25-vuotias. Onhan noi ihan käsittämättömiä määriä. Suomen kaikkien aikojen paras, eli Litti, on tehnyt muistaakseni 21 maalia.
Millaisiin maalimääriin muut kisoissa pelaavat kärkimiehet ovat yltäneet, tietääkö joku? Esim. Brasilian, Argentiinan, Espanjan, Hollannin, Englannin ja Italian parhaat maalintekijät? Siis nimenomaan kuinka monta maalia ovat tehneet maaotteluissa?
Maaottelumaalit
Wanha Futaaja
0
321
Luetuimmat keskustelut
- 1681460
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 121498
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479- 25473