Lomakuvia Pietarista

pietarinmatkaaja

Tuli käytyä jokunen vuosi sitten Pietarissa. Otin matkalta kuvia ja nyt olen saanut ne nettiin. Voit tutustua kuviin osoitteessa:

http://minnematka.com/component/option,com_joomgallery/func,viewcategory/catid,14/

7

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mies

Kuvien perusteella voisi luulla olevansa hiljaisessa kaupungissa.

• Pustiki

Sama älykkö Tallinnan sivulla. Kuvannut kirkon torneja ja autioita katuja. Odottakaa, kohta hän laittaa matkakertomuksen näille sivuille ei tapahtumarikkaasta matkastaan. No, joku taaplaa tyylillään ja se siitä. Pysyisi vain poissa, kun ei hänellä ole mitään kerrottavaa.
        Tallinnan sivuille hän teki matkakertomuksen, jonka hän oli tehnyt v.2008. Todella ajankohtaista.
        Vanha kööri on poistunut sivuilta (=tosimatkaajat) omille sivuilleen näitten höröläisten takia.
        Se olisi kaikkien matkaajien etu, että jaettaisiin aitoa ja ajankohtaista itse koettua tosi tietoa matkoistamme. Etenkin aloitteville Venäjän matkaajille.
        Jämäkkää tietoa kaivataan esim. : marko135kg, katjajkl ja muut. Palatkaa takaisin.

• haiskukkanen
        Pustiki kirjoitti:

Sama älykkö Tallinnan sivulla. Kuvannut kirkon torneja ja autioita katuja. Odottakaa, kohta hän laittaa matkakertomuksen näille sivuille ei tapahtumarikkaasta matkastaan. No, joku taaplaa tyylillään ja se siitä. Pysyisi vain poissa, kun ei hänellä ole mitään kerrottavaa.
        Tallinnan sivuille hän teki matkakertomuksen, jonka hän oli tehnyt v.2008. Todella ajankohtaista.
        Vanha kööri on poistunut sivuilta (=tosimatkaajat) omille sivuilleen näitten höröläisten takia.
        Se olisi kaikkien matkaajien etu, että jaettaisiin aitoa ja ajankohtaista itse koettua tosi tietoa matkoistamme. Etenkin aloitteville Venäjän matkaajille.
        Jämäkkää tietoa kaivataan esim. : marko135kg, katjajkl ja muut. Palatkaa takaisin.

Mikä sinua vaivaa? Kyllähän kaksikin vuotta vanha matkakertomus on pätevä. Ei heti tule mieleen mitään paikkaa maailmasta missä kulttuuri, ihmiset sekä ympäristö muuttuisi radikaalisisti. Esimerkiksi Dubai. Vaikka siellä rakennetaan hitosti, niin kyllä kaksi vuotta vanha kertomus on pätevä. Ei se kulttuuri siinä ajassa muutu niin paljoa. Sinulla muuten voisin sanoa suoraan haista jaska!

• jorma pekka
        Pustiki kirjoitti:

Ole sinä hiljaa! Minä nautin kyllä täysin minnematka.com:ista !

• en mene
        jorma pekka kirjoitti:

Ole sinä hiljaa! Minä nautin kyllä täysin minnematka.com:ista !

on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
        näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara.

• uuno007
        en mene kirjoitti:

on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
        näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara.

Voin taata että tuolta sivulta ei kyllä viruksia saa. Ne on nuo aikuisviihdesivustot ne vaarallisimmat virusten suhteen eikä niistäkää saa jos järkeä käyttääpi:)

• VAROKAA
        uuno007 kirjoitti:

Voin taata että tuolta sivulta ei kyllä viruksia saa. Ne on nuo aikuisviihdesivustot ne vaarallisimmat virusten suhteen eikä niistäkää saa jos järkeä käyttääpi:)

näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3062
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      74
      2944
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    10. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      31
      1295
    Aihe