Kävin Budapestissä muutama vuosi sitten ja otin sieltä paljon kuvia. Osan laitoin Internettiin seuraavalle sivulle:
http://minnematka.com/component/option,com_joomgallery/func,viewcategory/catid,43/
Voitte käydä siellä ihailemassa kuviani:)
Lomakuvia Budapestistä
21
1224
Vastaukset
- hiirulainenkin
Upeita kuvia, kiitos kun jaat ne muidenkin kanssa. Saako niitä kopioida ja käyttää vapaasti ???
- utarest
Hienoja kuvia. Hyvät ilmatkin on sattunu sinulle reisullasi:)
- jorma pekka
Hienoja kuvia:) Missäs maassa tuo Bukarest on?
- reissumummo ;-)
Romanian pääkaupunki on Bukarest, Unkarin palstalla on Unkarin pääkaupunki keskustelu aiheena - siis BUDAPEST - kyllä se on joskus Budabestinä mainittuna "nomen est omen" eli Nimi on enne! Tervetuloa.
- ei uskalla
reissumummo ;-) kirjoitti:
Romanian pääkaupunki on Bukarest, Unkarin palstalla on Unkarin pääkaupunki keskustelu aiheena - siis BUDAPEST - kyllä se on joskus Budabestinä mainittuna "nomen est omen" eli Nimi on enne! Tervetuloa.
on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara . - reissumummo
ei uskalla kirjoitti:
on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara .?????
Mielestäni yllä oleva viesti on taas äärimmäisen ärsyttävää.
Täältä palstalta minä AINA olen saanut sopivia ja höydyllisiä infoja ja mielipiteitä. - pirun kiusaajat
reissumummo kirjoitti:
?????
Mielestäni yllä oleva viesti on taas äärimmäisen ärsyttävää.
Täältä palstalta minä AINA olen saanut sopivia ja höydyllisiä infoja ja mielipiteitä.Ajatelkaapa miten upea paikka maapallo olisi jos ihmiset eivät sabotoisi toisiaan. Aina pitää miettiä mihin ja keneen voi luottaa. Varmaan koko internetti kaatuu joskus siihen että siitäkin on tehty kiusaamisväline monille ja niin hyödyllinen kun se on oikein käytettynä!
- tero555
Kauniita kuvia, kiitos :)
- unkaria_gp
Unkari on Suomen sukulaismaa :)
- vfdeedc
Mistähän tollainen käsitys oikein on tullut ??
Ja vitut on.
Jos muutama sana muistuttaa Suomenkieltä ,niin ei se vielä mitään merkitse.
Jos molemmissa maissa asuu mustalaisia paljon ,niin siitäkö johtuu.
Puhutaan sitten että Romaniakin voisi olla sukulaiskansa- häivy täältä!
vfdeedc, sinä joka kirjoitat tänne soopaa...olet täysi surkimus takuulla omassa elämässäsi, tyyppi joka ei uskalla sanoa naamasta naamaan kenellekään mitään mutta täällä kasvottomana solvaa muita. Olet todella halveksittava raukka!!!
- Sitä samaa toivotaan
häivy täältä! kirjoitti:
vfdeedc, sinä joka kirjoitat tänne soopaa...olet täysi surkimus takuulla omassa elämässäsi, tyyppi joka ei uskalla sanoa naamasta naamaan kenellekään mitään mutta täällä kasvottomana solvaa muita. Olet todella halveksittava raukka!!!
Oletko kännissä ,??
- kulttyyriolut
Sitä samaa toivotaan kirjoitti:
Oletko kännissä ,??
Meitsi on ainakin Bulgariassa 24/7 kännis.
- janne on
Unkari on nasta paikka kunhan sinne ei tule Janneja
- ei Janne
Saako silmäpussi Porttila tula Unkariin ??
- janne on
Ootko sä se homo?
- kivapoika1
Transsu se siellä kirjoittaa . Saako sinua pussata pyllyyn
- janne on
ei saa!
- ei Janne
Terv Jannelle täältä Budapestistä !!!
- janne on
Ootko sen Porttilan kanssa siel? Onks sulla joku fetissi oikeasti Porttilaa kohtaan?
- janne on
Heittiks homo voltin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882