osaakos asianomaiset mulle selventää, minkälaisia konkreettisia eroja OPISKELULLA on Ravintolakoulu Perhossa ja ammattikoulujen kokkilinjoilla? Onko Perhossa gastronomisesti korkeampilaatuista opetusta? opetetaanko amisten kokkilinjoilla vain koulun ruokala-tyyppisen ruoan väsäämistä?kumpi on parempi ja miksi? kokemuksia, kiitos!
mitä eroa Perholla ja amisten kokkilinjoilla??
2
629
Vastaukset
- ravintolakokki05
jos oot hotelli- ja ravintola-alan linjalla niin ei siellä mitään suurtalous ja catering alojen juttuja opeteta.kai se ammattinimike RAVINTOLAkokki jotain kertoo????
- otaselväämikäoamis
ihan oikeesti nyt, onko sun mielestä se perho vaan ja ainoastaan ainoa ravintolakoulu ja se ei oo sitten amis????????? ei vttu älä hakeudu mihinkään amikseen jos et edes sen vertaa tiedä. ja sen sanon että perho on huonompi kuin esim. roihuvuoren koulu, senhän näkee jo kaikista taitajakilpailuista sun muista.roihika on helsingin paras ja perho kakkonen. perho on vaan antanut mukamas sellasen kuvan että se on hyväkin. mitä minun kaverini joka opiskelee siellä, sanoo että ottavat sinne juurikin "evo-luokalta" eniten porukkaa. En astuisi jalallakaan sinne ongelmanuorten joukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.771295- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48933- 63931
- 48824
- 41772
- 47772
- 39708