Kertokaahan kokemuksistanne Tukholman Gröna Lundista. Hintataso, miten käy eurojen kanssa? Onko yhdistettyjä laiva-huvipuistojuttuja päiväksi tai pariksi, ettei tarvitsis kauheesti nähdä vaivaa hakemisissa?
Kuinka iso se huvipuisto oikein on ja pitkätkö jonotukset? Mitä ny mieleen juolahtaa, niin pistäkäähän tulemaan. Miten turvallinen se puisto yleensä on?KIITOS!
Infoa, pliis!
6
488
Vastaukset
- rasti ole
http://www.vikingline.fi/maissa/ruotsi/vikingedut.asp
http://www.gronalund.com/
Helpointa viikkarilla, kävelet laivalta vanhan kaupungin Slussenin kulmalle, lautalla yli ja olet huvipuiston portilla. Jonoja lienee silloin kuin suomessakin. Spökhusettiin joutuu vähän jonottamaan aina, kun ei ole kokoaikaa auki (lisähinta).- Äitsyli
Eurothan ei taida käydä sellaisenaan?
- kurnuja
Äitsyli kirjoitti:
Eurothan ei taida käydä sellaisenaan?
Kurnuja tarviit, pienen määrän voi vaihtaa vaikka laivasa (kurssi ei ole yleensä ollut hyvä).
- typerykset
miksi ihmeessä eurojen pitäisi käydä ruotsissa, tällaisiä idiootteja on yllättävän paljon liikenteessä kyselemässä eurojen käytöstä. miksi ihmeessä ruotsissa jonka valuutta on kruunu pitäisi eurojen käydä.
- Äitsyli
Käyhän Virossakin eurot, vaikka niillä on vielä oma kruunu. Mitä kummaa tuossa kysymyksessä siis on?
- järjenkäyttöä jos on
Äitsyli kirjoitti:
Käyhän Virossakin eurot, vaikka niillä on vielä oma kruunu. Mitä kummaa tuossa kysymyksessä siis on?
ei virossakaan kelpaa eurot, jotkut myyjät /myymälät saattavat vastaanottaa euroja mutta kyllä kruunu on edelleenkin viron virallinen valuutta.
kelpaahan suomessakin finnairin koneissa us dollari, ruotsinkruunu jne jne jne mutta ei se tarkoita että linnanmäella kepaa.
aivojen käyttö on sallittua ja joskus jopa toivottavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618