Suomalaiset vaahtoavat jääkiekosta vaikka olisi mikä vuodenaika. MM-kisoista tv-kanavat vaikenivat viimeisiin päiviin asti, mutta jääkiekosta höpötetään kaikki pelaajien pierutkin. Eikö teitä hävetä! 1. fakta: Jalkapallo on suurin ja suosituin, mutta jääkiekko on marginaalilaji kuten puunhalaajat koko väestössä.
Ylen selostajat ovat idiootteja. Aina vuodesta toiseen ihaillaan Englantia, Hollantia ja Brasiliaa voittajasuosikkeina. Kaksi ensimmäistä selittyy suomalaisella potkupallotasolla, joka on kymmeniä vuosia jäljessä muusta Euroopasta. Selostajan suosikkien edesottamukset ovat jatkuvasti "loistavia, upeita" jne. vaikka todellisuudessa suoritus olisi tavanomainen tai surkea. Brasilian kannattaminen johtuu suomalaisella alemmuudentunteella ja pelolla olla häviävä osapuoli. Perustelu, että Brasilia jne. pelaavat iloista ja hyökkäävää peliä, ei merkitse mitään. 2. fakta: Yksinkertaisesti pelityyli ei tuo voittoa vaan maalit, joukkueen yhtenäisyys ja taidot. Muissa eurooppalaisissa maissa ei koskaan kannatettaisi ei-eurooppalaista maata, jos toinen osapuoli on eurooppalainen. Suomalaiset ovat kusihousuja.
Jatkuva puhe seurapeleistä on turhaa roskaa, koska moni hyvin seurassa pelannut ei kestä suurkisojen painetta. 3. fakta: Jalkapallon historiaan pääsee menestymällä sekä seurapeleissä että suurkisoissa. Viimeisin oli Zinedine Zidane - paras pelaaja kautta aikojen!
Suomalaisten on korkea aika keskittyä olennaiseen - tarmo, aika ja rahat jalkapallolle, että tehtäisiin suomalaisen urheilun suurin saavutus pääsemällä ensin jalkapallon EM-kisoihin!! Vai vieläkö keskitytään halonhakkuuseen?
Luuseri-Suomi
Ruotsalainen ryssä
1
234
Vastaukset
- joosamaamielt
Samaa mieltä, sitä jääkiekkoa pitää aina hehkuttaa, ja siinäkään suomi ei enää pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526