Filppari kiinnostaisi

nytkaikkimulleheti

Kiinnostaisi lähteä lomalle Filippiineihin, 4-5 viikoksi ja ihan ns omatoimimatkalle. Ei aikaisempaa kokemusta Filppareista ja olisikin mukava lähteä jonkun (mies)kaverin/kavereiden kanssa jolla olisi jo kokemusta maasta. Vaimonhakumatkalle en ole lähdössä, vaikka sinkkumiehenä "en tosiaankaan sylje lasiin" ja pikku seikkailut on paikallaan, mutten ole vakavissani aloittamassa mitään. Maa kiinnostaa, samaten olisi hyvä jos matkakaveri olisi myös kiinnostunut sukeltamisesta, kortti on. Sekä kiinnostaisi käydä useissa eri paikoissa eikä tosiaankaan jäädä junnaamaan paikoilleen ja vain rannoilla löhöäminen ei kiinnosta. Mies, hetero 50 hyväkuntoinen. Aktiiviloma, luonto, meri, vähän juhlimista ja neitoja, kaikenlainen uusi kiinnostaa.
Manila, Pinatubo, Enkelikaupunki, Palawan, Cebu, Mactan... suunnittelee paikalla sitten, riippuen kuinka aikaa on. Mp vuokrauskin esim mahdollinen vaihtoehto? Ajankohta on sitten sovittavissa, nyt, kesä, syksy, talvi?

11

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vojne

      Mieli tekis lähteä, mutta eukko ei päästä!

      • eikä ihmekään

        ettei eukkos päästä.


    • filppareilleko

      Reissu kiinostais, mut ei yksin.

      • yksin olla...

        Jos menet esim. Cebuun niin käyt viikonloppuna mango squarella vaikkapa Juliana discossa niin takaan että seuraa löytyy. Varo vain tyttöpoikia.. Niitä on joskus vaike erottaa oikeasta naisesta.
        Itse olen mennyt sinne aina yksin niin ei tarvitse neuvotella muiden kanssa mitä tehdään ja filpparit (niin miehet kuin naisetkin) on ystävällistä väkeä joiden kanssa on helppo tutustua. Jos etsit rauhallista sukelluskohdetta niin Malapascua on sellainen. Sieltäkin kyllä löytyy seuraa niin paljon kuin haluaa..
        Jos et halua sitoa itseäsi naiseen niin Cebussa esim. on puolta halvemmat naiset kuin Manilassa tai angelesissa. Kun tinkaa suoraan tytön kanssa niin 10-15 euroa yö, sutenöörien kanssa ei kannata olla tekemisissä ..


      • mutta tuo ei nyt
        yksin olla... kirjoitti:

        Jos menet esim. Cebuun niin käyt viikonloppuna mango squarella vaikkapa Juliana discossa niin takaan että seuraa löytyy. Varo vain tyttöpoikia.. Niitä on joskus vaike erottaa oikeasta naisesta.
        Itse olen mennyt sinne aina yksin niin ei tarvitse neuvotella muiden kanssa mitä tehdään ja filpparit (niin miehet kuin naisetkin) on ystävällistä väkeä joiden kanssa on helppo tutustua. Jos etsit rauhallista sukelluskohdetta niin Malapascua on sellainen. Sieltäkin kyllä löytyy seuraa niin paljon kuin haluaa..
        Jos et halua sitoa itseäsi naiseen niin Cebussa esim. on puolta halvemmat naiset kuin Manilassa tai angelesissa. Kun tinkaa suoraan tytön kanssa niin 10-15 euroa yö, sutenöörien kanssa ei kannata olla tekemisissä ..

        kuitenkaan ollut tarkoitus koko asialle. Tarkoitus olisi lähteä ns. tien päälle, kiertelemään, sinne minne nenä näyttää, eikä kiertää baareja tai diskoja tai kerätä naisia listalle. Nähdä muutakin kuin suurkaupunkielämää. Maaseutua, eri saaria, merta, monipuolisesti. Thaimaasta on vastaavaa kokemusta paljonkin. Malapascua ja Cebu on ollut suunnitelmissa mukana myös, miten aika antaa myöten, ja.. ainahan on sitten mahdollisuus tehdä toisia retkiä uusille saarille. Tuossa tavassa yksin liikkuminen ei ehkä ole mikään ihanne ratkaisu?


      • mabalacat
        mutta tuo ei nyt kirjoitti:

        kuitenkaan ollut tarkoitus koko asialle. Tarkoitus olisi lähteä ns. tien päälle, kiertelemään, sinne minne nenä näyttää, eikä kiertää baareja tai diskoja tai kerätä naisia listalle. Nähdä muutakin kuin suurkaupunkielämää. Maaseutua, eri saaria, merta, monipuolisesti. Thaimaasta on vastaavaa kokemusta paljonkin. Malapascua ja Cebu on ollut suunnitelmissa mukana myös, miten aika antaa myöten, ja.. ainahan on sitten mahdollisuus tehdä toisia retkiä uusille saarille. Tuossa tavassa yksin liikkuminen ei ehkä ole mikään ihanne ratkaisu?

        ei tää angeles city niin paha paikka oo kun puhutaan, toki tarkkana pitää olla joka asiassa. Jos haluat matkustella filippiineillä, laita postia olli.phils at gmail.com itse olen kiertänyt autolla suurinpiirtein koko luzon islandin ja yli 10tkm, jonkinlainen kokemus täällä reissaamisesta,,,,itse asun noin 10km AC:stä, Mabalacat:ssa, täältä on hyvät kulkuyhteydet, NLEX ja STEX moottoritiet Manilaan, Subic Bay,,,,, jne


      • 19+1
        yksin olla... kirjoitti:

        Jos menet esim. Cebuun niin käyt viikonloppuna mango squarella vaikkapa Juliana discossa niin takaan että seuraa löytyy. Varo vain tyttöpoikia.. Niitä on joskus vaike erottaa oikeasta naisesta.
        Itse olen mennyt sinne aina yksin niin ei tarvitse neuvotella muiden kanssa mitä tehdään ja filpparit (niin miehet kuin naisetkin) on ystävällistä väkeä joiden kanssa on helppo tutustua. Jos etsit rauhallista sukelluskohdetta niin Malapascua on sellainen. Sieltäkin kyllä löytyy seuraa niin paljon kuin haluaa..
        Jos et halua sitoa itseäsi naiseen niin Cebussa esim. on puolta halvemmat naiset kuin Manilassa tai angelesissa. Kun tinkaa suoraan tytön kanssa niin 10-15 euroa yö, sutenöörien kanssa ei kannata olla tekemisissä ..

        Oon varmaan vitun ruma valkoihonen kun Julianasta ei ole koskaan lohjennut, Hump 1 on siihen huomattavasti parempi paikka.

        Aika paljon tallain Suomi24:n perusteella taalla on suomalaisia, vaikkei niita juuri kaupungilla nae. Kerran tormasin juuri Humpissa.


      • kauan aikaa

        heti pyörii monta huoraa jaloisa. Enempii saa potkia tieltä.


    • 28 x....

      Tarjontaa enemmän kuin kysyntää. Tytöt maailman soreimpia jois toki
      ruskeita jollei väriä vierasta. Hinnat enemmän kuin kohdallaan.

      Suosittelen lämpimästi. Kuumaa ja kosteata kuin helvetissä; sekä
      paikanpäällä että tyttösten jalkoväleissä....

      Muista paikoista minulla ei tietoa mutta edellä oli matti kulkevaisten
      tietoiskuja,
      vitun hyvää matkaa toivottelee

      • tanga

        manilasta senverran kokemusta, että liikenne täyttä helvettiä, nykyään otan kuljettajan,,,, muutaman keran ajellu manilass ja joutunut paikallisten liikennepoliisien hirmuvallan kohteeksi ;) 500p per kyttä,,, green hills san juanissa mainio ostospaikka, divisoriassa halpaa mutta vaarallista,,,, Mall of asia ehkä turvallisin ostoskeskus turistille, tyttöbaareja en oo kokeillu muutakun angelesissa ja subic bayssa,,, niihinki kyllästyy aika nopeesti, turistina menee ehkä pariviikkoo. Mitä kauemman täällä asuu, sitä vähemmän haluaa mennä turistien nylkemis paikkoihin.


      • flipparit seksikohde

        ja jopa sun ikäiselle papalle irtoaa näistä aasian maista rahalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe