Flamingosaarelle...kannattaako lähteä lasten kanssa? Kokemuksia?
Veneretki
2
246
Vastaukset
- Elna9
Minkä ikäisiä lapsia? Matka saareen kestää toistatuntia ja laivalla on kuuuma! Ohjelmaa on, tanssia ja verkonlaskua, ranskaksi ja saksaksi. "saari" on pelkkkä hiekkasärkkä jossa parituntia aikaa uimiselle. Ranta toooodella loiva =) Saarella myös todella kuumaa, luonnollisesti=) Ruokailu majoissa ja ohjelmaa, jälleen rankaksi ja saksaksi. Skandinaavit huomioidaan muutamalla lauseella englanniksi. Pieni lapsi ei ohjelmasta juuri perusta, voi tulla aikapitkäksi. Paluu taas ohjelman merkeissä. Päivä oli aika pitkä mutta minusta ruokailukokemuksena oikein mukava.
Totuushan se on mutta ehkä vähän ikävä fiilis jäi kun saarelta lähdettäessä laiva tyhjensi wc:n rantaveteen...no onneksi uimme saaren toisella rannalla!- viikko vielä
vastauksestasi...lapset on kymmenen vuotiaita mutta taidamme vielä miettiä tätä retki mahdollisuutta=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882