Kawa zx6r-04

sarppa10

APUA! Avuton nainen kyselee, mistä tiedän onko menny vaihteista palautusjousi, vai onko vika muualla..Vaihteet ei mee kolmosesta alapäin kun satunnaisesti..poljin vaan painuu mut ei ota pykälää.. Kävin kyselemässä yhestä korjaus liikkeestä tänään, heitti että saattaa olla tonninkin remontti edessä. Ei kai vaan nyt naista taas huijata..?

5

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kawa 250 FII
      • sarppa10

        Teki edelliskesänä muutaman kerran, mutta meni ohi. Nyt alkukesän toiminu moitteettomasti, yhtäkkiä alko vaan jäämään kolmoselle. Ei ylimääräsiä ääniä,tai muuta erikoista :( Ja juu, kiitos laitan ^^:)


    • sfdh

      Kun ite olin ninjaa ostamassa, niin suositeltiin ostamaan uudempaa mallia, koska kyseisen mallin laatikkoja on mennyt rikki. Laatikko on vähän huonosti toteutettu, eli sen saa hitusen helpommin rikki. Liikkeen ukot tuskin olivat naista huijaamassa, jos laatikko on sökönä... Voi toki olla vaihtajassa joku vika, mutta sekin tulee tod näk melko kalliiksi

    • jorkkulajorkku

      Näin niinkun kokemuksesta tiän sannoo jotta harvassa pärrässä putoo vaihteet suurimmalta ykköselle ilman kytkimellä tartuntaa ottamatta jos sattuu toppuuttamaan pysäksiin asti isoin pykälä päällä! Eli jos on kyse tästä toimintamallista niin suosittelen pudottelemaan vaihteita alaspäin vauhdin hiljetessä ja samalla voi säästää jarrupaloja kun koneellakin voi jarrutella!

      Jos taasen ajotapa on niinkuin yleisimmin moni käyttää niin saattapa siellä olla siirtäjässä vikaa ja tonnihan siihen äkkiä uppoaa kun kone pitää pitkälti nyppiä auki vikaa korjattaessa, työt maksaa ja osat myös!

      Monesti näkee kun aletaan jarruttelemaan ja sitten vaihdepoljinta sotketaan kun vierasta sikaa alaspäin, siirtomekanismit ei siitä tykkää kyllä yhtään :)

      Toivotaan ettei ole kallis vika

    • pertsa 56

      kuulostaa tutulta,mulla oli ihan sama ongelma ja epäilin sit et jotain suurempaa remppaa tiedos mutta vesi oli ruostuttanu vaihde vivun juuresta.elikkä vaihde vipu irti ja jotain rasvaa väliin ja vähä aikaa kun venkslaa ees taas niin toimii taas kuin uusi.
      ihan vaan tiedoksi muillekin kun näköjään muillakin on samaa vikaa kawois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe