olen pohtinut sitä kun olen 14 ja hankkimassa pvn ensi mopoksi, niin haluaisin tietää että tarvitseeko liikenteessä vilkut,peilit ja miten te muut jos menette kauppaan niin miten jätätte moponne kun eihän sitä voi lukita, tai renkaan voi itse lukita mutta jokuhan voi polkasta sen käyntiin, niin miten te muut sitten lukitsette jne. Kiitos jo etukäteen .
suzuki pv ja sen ehdot
12
1250
Vastaukset
- pv aloittelia
=D
- spagu
Tarvii olla peilit ja vilkut. Mopossa on ohjauslukko vakiona ja jos vielä omalla lukolla lukitset pyörän niin eihän sitä varastaa voi ainakaan ajamalla vaikka käyntiin saisikin. Mahtaa olla raato jos vielä jostain PVn löydät.
- pv aloittelia
spagu kirjoitti:
Tarvii olla peilit ja vilkut. Mopossa on ohjauslukko vakiona ja jos vielä omalla lukolla lukitset pyörän niin eihän sitä varastaa voi ainakaan ajamalla vaikka käyntiin saisikin. Mahtaa olla raato jos vielä jostain PVn löydät.
ajattelin kysyä. ja kyllä niitä pv:itä ostamalla vielä saa helposti ;)
- spagu
pv aloittelia kirjoitti:
ajattelin kysyä. ja kyllä niitä pv:itä ostamalla vielä saa helposti ;)
niin paskaksi että jos sulla on vaikka kesätöitä niin osta ennemmin joku uudehko skootteri ni on turvallisempaaki.
- pv aloittlia
spagu kirjoitti:
niin paskaksi että jos sulla on vaikka kesätöitä niin osta ennemmin joku uudehko skootteri ni on turvallisempaaki.
en kyllä skootterimiehiä ole ja diggaan enemmän noista peeveistä kun ne on vain jotenkin hienoija
- spagu on idiootti
pv aloittlia kirjoitti:
en kyllä skootterimiehiä ole ja diggaan enemmän noista peeveistä kun ne on vain jotenkin hienoija
sinä et vittu taida mopoista mitää tietää , varsinkaan peeveistä !!! ei tarvitse vilkkuja ! on niin vanha . peilin tarvitset vasemmalle puolelle . mulla oli pv ja vein sen huoltoo ja ne teki siihen virta lukon mulle ! ja yks hyvä kikka on jos on aikaa nappaa tulppa mukaa ei siinä hirvee työ ole.
- pv aloittelia
spagu on idiootti kirjoitti:
sinä et vittu taida mopoista mitää tietää , varsinkaan peeveistä !!! ei tarvitse vilkkuja ! on niin vanha . peilin tarvitset vasemmalle puolelle . mulla oli pv ja vein sen huoltoo ja ne teki siihen virta lukon mulle ! ja yks hyvä kikka on jos on aikaa nappaa tulppa mukaa ei siinä hirvee työ ole.
tossa olı kunnon ntıetoa thx
- qweteg
Ei mitää vitun imuria :D:D:D PV Kunnon peli, saat siihen ite laittamalla virtalukon tai just nappaat tulpan mukaan ei kukaan vie. Löytyy sitä vielä hyviä PV:eitä ja kannattaa kahtoa ostoksen jälkeen tosiaan et kaikki kunnos, ei se huollettuna jätä tielle ;) mene PV-Foorumille! siellä PV:sta asiaa.
- ota oikea määrä
kirjoittelee jatkuvasti. Koeta nyt uskoa ettei ole hauska juttu. Ei naurata ketään.
- jotain muuta
suorastaan yllyttää tekemään ilkivaltaa. Reijästä vaan vähän soraa sisään ja ajot on ajettu sen saman tien!
- vari
jotain muuta kirjoitti:
suorastaan yllyttää tekemään ilkivaltaa. Reijästä vaan vähän soraa sisään ja ajot on ajettu sen saman tien!
heheh, ole varovainen sen tulpan kanssa jos otat pois. Kuumasta koneesta en suosittele tulppaa ottamaan pois ennen kuin on jäähtynyt. Ja sade säällä menee vedet sylinteriin.
- HiHHiHHiH
vari kirjoitti:
heheh, ole varovainen sen tulpan kanssa jos otat pois. Kuumasta koneesta en suosittele tulppaa ottamaan pois ennen kuin on jäähtynyt. Ja sade säällä menee vedet sylinteriin.
Kannattaa kun hommaa PVn niin vetästä pakoputkeen oma pippeli ja katsoa kuinka nokinen se on. jos on nokinen kannata uudelleen kikkelin laittoa putken perille. ja lopuksi kun työnnöt loppu niin putsaamaan putki, ja onnellisena ajelemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057