Kuka ?

runo64

Sinäkin muutuit puroksi
ja laskit tuhansina helmiäis pisaroina
muistojeni virtaan.

Muistan sen kun tulit yöhön
kanssani
ja jäit päiviini
riistäen niiden riipaisevat sävyt
minulta.

Tässä aamun hämärässä
kaupungin sydän on kylmän yksinäinen
kuten minäkin

ja vaikka kohtaan sinut niin monin kasvoin
mutta missä liityt rinnalleni kulkemaan
lisää muistoja tuomaan

ja kuka olisit
se kokonainen loppu elämäkö ?
se tärkein ...

8

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *saaga*

      odottamasta
      katsos että yhtäkkiä
      rinnallasi kävelee
      hän joka haluaa
      jakaa kanssasi
      tän ensimäisenkin päivän
      loppuelämän polulla

      elämänympyrät ovat
      ihmeellisiä
      usko vaan

      • runo64-1

        ... ja sen kummemmin turhia miettimättä
        kirjoitettu tekele.

        uskoa pitää ihmeisiin
        että todellisuus tarinaksi
        kuin satukirjojen väliin tulee
        ja vie mennessään ... ihmeisiin
        koskettaviin ...

        kiitän vierailustasi tarinoiden tarina
        ja toivon päiväsi olevan sinulle
        hyvä ja kaunis
        sellainen josta syntyy muistoja ...


    • kriittinen lukija

      Sinulla on ainekset ja valmius tehdä mahtava runo, olet ahtanut vain hieman liikaa tarpeetonta materiaalia vesittämään sitä. Mielestäni ensimmäinen ja viimeinen säe ovat sellaisia rasitteitä, ne tekevät jutusta kliseemäistä siirappia. Kuvaus kohdassa aamun hämärästä eteenpäin on myös turhan kliseemäinen, kumpi on tärkeämpi, kaupungin vai oman sydämesi autius.
      Toivon, että mietit erilaisia vaihtoehtoja, annat runollesi aikaa kypsyä, lopputulos on varmasti mahtava

      • runo64-1

        ... oikeassa olet
        mutta ajatus autiosta kaupungista on sellainen
        ettei sieltä ei tule kukaan vastaan.

        niinpä pitäisi pysähtyä miettimään
        mutta yksi tunnuslauseeni on: että pitää syöksyä suinpäin elämään
        katumaan ehtii aina myöhemminkin ... jälkeenpäin.

        tämä syntyi siitä ilosta että josko alkaisi taas joka aamu kirjottamaan
        mutta onneksi se meni ohitse .. sellainen ajatus.

        kiitän todella hyvästä palautteestasi
        kyllä jotkut ajatuksesi menevät ns. korvan taakse
        ja toivotan myös mitä parhainta päivää sinulle.


    • Juuri tuollaista,surumielistä,on usein elämä..Ihminen on yksin,niin yksin ja kaipaa toista ihmistä lähelleen..
      Kaunis, runosi on..Pidän siitä.. Vaikka "Toivo", on ehkä kulunut sana jo,mutta silti,sen varassa elämme..
      Yksinäisyys on ahdistavaa..ja niin yleistä..Mutta,nyt on kainis ja kirkas päivä,nautimme siitä,emmekä murehdi mistään. Kiitos sinulle taas ja mukavaa päivää.. ILOA! t.Irkku

      • runo64-1

        ... huomenta symppis ystäväin.

        elämä on pitkä jono hetkiä
        joten kaikkea mukaan mahtuu
        ilo ja suru meitä kuljettaa
        hetkeen seuraavaan vie
        ja mikä odottaa mutkan
        tai taivaanrannan takana
        on ainoa arvoitus
        jolla on väliä ...

        kiitän ja toivotan
        mitä parhainta tähän viikonlopun aattopäivään
        rakas ystävä
        lämmöllä sydämestäni.


    • Se kaikki meitä viehättää.
      Ollaan näet sankareita kaikki.
      Ihan jokainen,
      Minäkin vaikka olenkin
      rääpäleistä rääpälein.

      Toinen ihana runosi tänään.
      Putkahti minun silmään.
      Kiitos,,,,,hymyn kera

      • runo64-1

        ... mikä välille jää
        voi olla kokonainen elämä
        koettu tai toiveet siitä ... paremmasta.

        et todellakaan ole rääpäle
        vaan suuri runoilijatar
        sanoineen
        ihan suuresta sydämestään ...

        kiitokset jälleen
        ja hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe