Eli kuinka kauan menee vihkisormuksien kaiverruksiin? eli jos maanataina menen sormusliikkeeseen,valitsen sormuksen jne...niin milloin saan sormuksen kaiverruksineen takaisin?
Niin ja mitä ylipäätään kaiverretaan vihkisormukseen? pelkkä päiväys?vai puolison nimi ja päiväys?vai kummankin puolison nimi ja päiväys?
kuinka kauan?
3
958
Vastaukset
- Mie vaan
Mie hoidin ton kaiverruksen myöhemmi, ko en viel sormusta hankittaessa tienny mitä siihen vois kaivertaa. Kun sitte vein sormuksen kaiverrutukseen ni siinä kesti n.30min...ei varmaa niikä pitkää itse kaiverruksessa menny, mut tuommosen ajan päästä menin takas liikkeeseen.
Sormukseenha voi kaiverruttaa melkee mitä vaan, mikä tuntuu itestä hyvältä. Miun sormuksessa lukee Myö yhes päivämäärä. On just miun näkönen teksti. Mietin asiaa aika pitkään, luin aiheesta keskusteluja ja tää oli sit eka mikä tuli mieleen. Aika monella taitaa olla vaan nimet pvm. - Mallymelooni
Eihän siinä kaiverruksessa juurikaan mee kun 30 minsaa, mutta onko siellä sellainen sormus jonka haluat. Onko heillä vain mallisormuksetm joista tilataan sulle sellainen kuin haluat ja just sun kokoa? Sormusten teossa voi mennä 2 viikkoa, riippuen onko pyhiä välissä eli juhannus voi tuoda tohon puoli viikkoa enemmän.
- ...
Ei siihen kaiverrukseen tosiaan mene kauaa, mutta jos liikkeessä on työn alla muita kaiverruksia jonossa ennen sinua, se saattaa kestää. Ja eihän se sormuskaan tosiaan välttämättä heti löydy. Meillä on sormuksissa puolison nimi ja päiväys. Luulisin, että se on yleisin tapa, mutta sinnehän voi kaivertaa mitä haluaa, tietysti tilan puitteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391