Eli kuinka kauan menee vihkisormuksien kaiverruksiin? eli jos maanataina menen sormusliikkeeseen,valitsen sormuksen jne...niin milloin saan sormuksen kaiverruksineen takaisin?
Niin ja mitä ylipäätään kaiverretaan vihkisormukseen? pelkkä päiväys?vai puolison nimi ja päiväys?vai kummankin puolison nimi ja päiväys?
kuinka kauan?
3
1126
Vastaukset
- Mie vaan
Mie hoidin ton kaiverruksen myöhemmi, ko en viel sormusta hankittaessa tienny mitä siihen vois kaivertaa. Kun sitte vein sormuksen kaiverrutukseen ni siinä kesti n.30min...ei varmaa niikä pitkää itse kaiverruksessa menny, mut tuommosen ajan päästä menin takas liikkeeseen.
Sormukseenha voi kaiverruttaa melkee mitä vaan, mikä tuntuu itestä hyvältä. Miun sormuksessa lukee Myö yhes päivämäärä. On just miun näkönen teksti. Mietin asiaa aika pitkään, luin aiheesta keskusteluja ja tää oli sit eka mikä tuli mieleen. Aika monella taitaa olla vaan nimet pvm. - Mallymelooni
Eihän siinä kaiverruksessa juurikaan mee kun 30 minsaa, mutta onko siellä sellainen sormus jonka haluat. Onko heillä vain mallisormuksetm joista tilataan sulle sellainen kuin haluat ja just sun kokoa? Sormusten teossa voi mennä 2 viikkoa, riippuen onko pyhiä välissä eli juhannus voi tuoda tohon puoli viikkoa enemmän.
- ...
Ei siihen kaiverrukseen tosiaan mene kauaa, mutta jos liikkeessä on työn alla muita kaiverruksia jonossa ennen sinua, se saattaa kestää. Ja eihän se sormuskaan tosiaan välttämättä heti löydy. Meillä on sormuksissa puolison nimi ja päiväys. Luulisin, että se on yleisin tapa, mutta sinnehän voi kaivertaa mitä haluaa, tietysti tilan puitteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497