Kamagra kysymys

Masa%

Ostin kaveriltani 4 liuskaa Thaimaasta tuotua -mainittua tuotetta.

Viikonloppuna kokeilin ja homma toimi kutakuinkin hyvin mutta ihmettelin jälkivaikutuksia,eli huimausta ja sydämen tykytystä ajoittain,samoin tunnetta että elimistössä on nyt jotain vierasta ainetta,ja se tunne kesti pitkään...
Täytyy myöntää että hieman pelotti kokeilla kun näistä pillereistä on niin monia juttuja liikkeellä.
Varsinkin kun yllätyksekseni tabletin sisältö olikin valkoista tiivihköä jauhetta...eli se vihreänturkoosi olikin vain kuori.
Alkuun otin kolmasosan,mutta toisella kerralla pieni murunen riitti "asiaan".
Samoin jälkivaikutus oli pienempi.

Haluaisin varmistaa muilta kamagraa käyttäneiltä tabletin sisällön,eli valkoista "jauhetta"?

Kiitos.

7

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaaliin..

      Eikö se nyt millään mene kaaliin että nuo kaukoidästä tuodut voi sisältää aivan mitä tahansa! On vehnäjauhoa, on malarialääkettä, on rotanmyrkkyä, on lattiavahaa...

      Eikö sekään mene kaaliin että reseptilääkkeiden luovutus toiselle on rikos ja siitä voi joutua liemeen, jos esim. kaverillasi on piilevä sydänvika ja hän kuukahtaa kun käyttää sinulta ostettua Viagraa, silloin sinä olet vastuussa.

      • *********

        Menee menee kaaliin ja tuntuu kaverilla menevän >muuallekkin:))
        Luulisin että tällä sivustolla on turha vouhotttaa RESEPTILÄÄKKEIDEN LUOVUTTAMISESTA pätkääkään.
        Taitaa lähes 70% tavarasta olla "joltain kaverilta"..

        Vastatkaa nyt jos tiedätte kuuluuko siinä olla jauhomaista ainetta sisällä vai ei?


      • oikeaa tietoa
        ********* kirjoitti:

        Menee menee kaaliin ja tuntuu kaverilla menevän >muuallekkin:))
        Luulisin että tällä sivustolla on turha vouhotttaa RESEPTILÄÄKKEIDEN LUOVUTTAMISESTA pätkääkään.
        Taitaa lähes 70% tavarasta olla "joltain kaverilta"..

        Vastatkaa nyt jos tiedätte kuuluuko siinä olla jauhomaista ainetta sisällä vai ei?

        Kyllä. Sisältö on valkeaa.

        Olit tosi viisas kun otit vain kolmasosan. Teho on jo riittävä kai neljäsosallakin.

        Kamagran (tässä on otettu viagran joka on samaa tavaraa, eli sildenafiili) haittavaikutukset:

        "Haittavaikutukset
        Lääke voi aiheuttaa mm. päänsärkyä, ihon kuumotusta, pahoinvointia, huimausta tai nenän tukkoisuutta. Lieviä näköhäiriöitä, kuten värisävyjen muuttumista, lisääntynyttä valoisuutta tai epäselvänä näkemistä, on myös esiintynyt. Harvinaisena on raportoitu myös kuulon heikkenemistä tai äkillistä kuuroutumista. On myös mahdollista, että siitin pysyy kivuliaasti jäykistyneenä useita tunteja tabletin ottamisen jälkeen. Tällöin on syytä hakeutua lääkärin hoitoon."
        (lähde: Yliopiston apteekki,)

        Eli nuo oireet ovat ihan oletettuja.

        Tästä valmistajan sivuille:
        http://www.ajantapharma.com/products.html

        Esim yliopiston apteekissa on jo neljä korvaavaa tuotetta vigralle, jokainen niistä hinnaltaan 5,25/kpl.
        VIZARSIN / Krka
        SILDENAFIL ACTAVIS / Actavis
        SILDENAFIL RATIOPHARM / Ratiopharm
        SILDENAFIL SANDOZ / Sandoz


      • Masa%
        oikeaa tietoa kirjoitti:

        Kyllä. Sisältö on valkeaa.

        Olit tosi viisas kun otit vain kolmasosan. Teho on jo riittävä kai neljäsosallakin.

        Kamagran (tässä on otettu viagran joka on samaa tavaraa, eli sildenafiili) haittavaikutukset:

        "Haittavaikutukset
        Lääke voi aiheuttaa mm. päänsärkyä, ihon kuumotusta, pahoinvointia, huimausta tai nenän tukkoisuutta. Lieviä näköhäiriöitä, kuten värisävyjen muuttumista, lisääntynyttä valoisuutta tai epäselvänä näkemistä, on myös esiintynyt. Harvinaisena on raportoitu myös kuulon heikkenemistä tai äkillistä kuuroutumista. On myös mahdollista, että siitin pysyy kivuliaasti jäykistyneenä useita tunteja tabletin ottamisen jälkeen. Tällöin on syytä hakeutua lääkärin hoitoon."
        (lähde: Yliopiston apteekki,)

        Eli nuo oireet ovat ihan oletettuja.

        Tästä valmistajan sivuille:
        http://www.ajantapharma.com/products.html

        Esim yliopiston apteekissa on jo neljä korvaavaa tuotetta vigralle, jokainen niistä hinnaltaan 5,25/kpl.
        VIZARSIN / Krka
        SILDENAFIL ACTAVIS / Actavis
        SILDENAFIL RATIOPHARM / Ratiopharm
        SILDENAFIL SANDOZ / Sandoz

        Kiitos tiedosta!
        Tosin olin jo varma asiasta että tavara on ehtaa,sillä vaikutus on hämmästyttävän tehokas ja juuri oikeaan paikkaan:))
        Sitäpaitsi uusi #ystäväni# on "rahoittanut" matkansa jo vuosikaudet mainitun tuotteen "välittämisellä" tänne Suomipojille..meni vain kauan aikaa ennekuin uskalsin ostaa ja kokeilla.
        Tuskinpa hän olisi enää hengissä' jos tuote"" olisi jotain muuta kuin luvattua.

        Mutta edelleen ihmettelen ÄÄNEEN >voimakasta tunnetta siitä että elimistössä on muutakin ainetta kuin kaurapuuroa paikalla.
        Täytynee kokeilla seuraavaksi ihan pientä pillerinmurua avuksi -illan rientoon...

        Eipä tässä muuta kuin lerppukerholaisille lujaa uskoa luontaistuotteisiin:))


      • Luigi Cravatto
        Masa% kirjoitti:

        Kiitos tiedosta!
        Tosin olin jo varma asiasta että tavara on ehtaa,sillä vaikutus on hämmästyttävän tehokas ja juuri oikeaan paikkaan:))
        Sitäpaitsi uusi #ystäväni# on "rahoittanut" matkansa jo vuosikaudet mainitun tuotteen "välittämisellä" tänne Suomipojille..meni vain kauan aikaa ennekuin uskalsin ostaa ja kokeilla.
        Tuskinpa hän olisi enää hengissä' jos tuote"" olisi jotain muuta kuin luvattua.

        Mutta edelleen ihmettelen ÄÄNEEN >voimakasta tunnetta siitä että elimistössä on muutakin ainetta kuin kaurapuuroa paikalla.
        Täytynee kokeilla seuraavaksi ihan pientä pillerinmurua avuksi -illan rientoon...

        Eipä tässä muuta kuin lerppukerholaisille lujaa uskoa luontaistuotteisiin:))

        Viagran kopioita (=geneerisiä valmisteita) saa halvalla apteekista. Onko nykyään mitään mieltä sekaantua näihin epämääräisiin valmisteisiin?

        Oikeista lääkkeistä tietää mitä saa ja tuotevastuu toimii. Kenelle ajattelit valittaa, jos saat terveyshaittoja tai jos pillerit eivät olekaan toimivia? Rahaakaan et merkittävästi säästä ja Intialaisten rinnakkaisvalmisteiden tullessa apteekkiin, hintaero kutistuu olemattomaksi. Hölmöläisen hommaa nämä salakuljetuspillerit.


      • dfdffd
        Luigi Cravatto kirjoitti:

        Viagran kopioita (=geneerisiä valmisteita) saa halvalla apteekista. Onko nykyään mitään mieltä sekaantua näihin epämääräisiin valmisteisiin?

        Oikeista lääkkeistä tietää mitä saa ja tuotevastuu toimii. Kenelle ajattelit valittaa, jos saat terveyshaittoja tai jos pillerit eivät olekaan toimivia? Rahaakaan et merkittävästi säästä ja Intialaisten rinnakkaisvalmisteiden tullessa apteekkiin, hintaero kutistuu olemattomaksi. Hölmöläisen hommaa nämä salakuljetuspillerit.

        itse suosittelen näitä tehnyt kolme tilausta ja aina saapuu http://www.erektiopillerit.com/Generic-Cialis-Professional/


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe