Ovat ihan kamalassa kunnossa. Muutettiin vähän aikaa sitten Nuorisosäätiön kämppiin ja vuokra on todella kallis. Täällä jokasella asukkaalla on vaikka mitä tuholaisia kotona (sokeritoukkia, kuoriaisia jne), erittäin kylmiä ja halvasti tehtyjä. Huomaa kyllä eron ku menee jonkun kaverin ja perhen luona että se ei ole säätiön kämppä, siellä on lämpöä eikä ole ötököitä missään ja alue on hyvin hoidettu. Varsinkin Porslahdentien kämpät ovat kuin puuhökkeleitä, näyttävät siltä että ne kohta romahtavat alas ja todella likasen näköisiä.
En suosittele!
Nuorisosäätiön kämpät!
6
824
Vastaukset
Tuota kannattaisi huoltoon soittaa, tulevat myrkyttämään ne sokeritoukat ja turkiskuoriaiset, joita esiintyy jopa omistusasunnoissa. Olisit ottanut sen tarjotun tukihenkilön vai mikä opastaja se on, joka olisi neuvonut miten tuollaisissa tilanteissa toimitaan, jos ei omat taidot riitä (kylmyys, ötökät jne.)
- ooiikpps
monta kertaa 2 isännöitsijälle. Olen myös puhunut muiden asukkaiden puolesta koska kukaan ei kestä tätä tuholais invaasio, ei ole kämppä missä ei olisi kuoriaisia tai toukkia!! Jos maksan vuokran kiltisti joka on myös erittäin kallis, ni oletan myös että saan hyvää palvelua. Mutta ei heitä kiinnosta paskakaan mitä asukkaat sanovat!!
On se helppoa lakaista asiat matton alle. Minä ja mieheni ei olla tyhmiä. Epäilen myös että täällä on pahoja kosteusvaurioita mutta eihän ne sano sitä. Vuosaaressa ei ole kiva asua koska he olettavat että kaikki ovat roskaväkeä.
Ne saa kyllä korvata kaikki meidän tavarat jos hyönteiset on tuhonnut niitä tai jos niistä tulee käyttökelvottomat ( esim munat jotka eivät lähde millään pois). Ja traumat koska minulla on erittäin paha ötökkäfobia, sen takia joudun kärsiä, en nuku yöllä ja en uskalla koskea mihinkään.
Myrkkyihin meille on mennyt hirveästi rahaa, 2 kuukauden aikana ja ötökät eivät häviä mihinkään. En tiedä enään mitä tehdä!! hermot räjähtävät kohta tässä menee järki! - johtaja :
ooiikpps kirjoitti:
monta kertaa 2 isännöitsijälle. Olen myös puhunut muiden asukkaiden puolesta koska kukaan ei kestä tätä tuholais invaasio, ei ole kämppä missä ei olisi kuoriaisia tai toukkia!! Jos maksan vuokran kiltisti joka on myös erittäin kallis, ni oletan myös että saan hyvää palvelua. Mutta ei heitä kiinnosta paskakaan mitä asukkaat sanovat!!
On se helppoa lakaista asiat matton alle. Minä ja mieheni ei olla tyhmiä. Epäilen myös että täällä on pahoja kosteusvaurioita mutta eihän ne sano sitä. Vuosaaressa ei ole kiva asua koska he olettavat että kaikki ovat roskaväkeä.
Ne saa kyllä korvata kaikki meidän tavarat jos hyönteiset on tuhonnut niitä tai jos niistä tulee käyttökelvottomat ( esim munat jotka eivät lähde millään pois). Ja traumat koska minulla on erittäin paha ötökkäfobia, sen takia joudun kärsiä, en nuku yöllä ja en uskalla koskea mihinkään.
Myrkkyihin meille on mennyt hirveästi rahaa, 2 kuukauden aikana ja ötökät eivät häviä mihinkään. En tiedä enään mitä tehdä!! hermot räjähtävät kohta tässä menee järki!mene töihin ja osta oma asunto!
- Tietävä
johtaja : kirjoitti:
mene töihin ja osta oma asunto!
Just niin!
- mä vaan
Tietävä kirjoitti:
Just niin!
Höpöhöpö. Ei ne tuholaiset majoittuessaan kysele kelle asukas asumisestaan maksaa, pankille vai vuokranantajalle. On niitä tuholaisia omistusasunnoissakin.
- Anonyymi
ooiikpps kirjoitti:
Myrkkyihin meille on mennyt hirveästi rahaa, 2 kuukauden aikana ja ötökät eivät häviä mihinkään. En tiedä enään mitä tehdä!! hermot räjähtävät kohta tässä menee järki!Moi olen muuttamassa porslahden tielle niin kysyn onko niitä ötököitä vielä siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856