Onko kokemuksia molemmista? Kumpaa suosittelisit ja miksi? Suunnittelen yksin matkaa Turkkiin ja olen n. 40 v nainen.
Marmaris vai Alanya
2
902
Vastaukset
- hhanna.
Selam! Itse olen ollut kolme kertaa Alanyassa ja vain kerran Marmariksessa.. Hhmmm, tykkään kovasti molemmista mutta kyllä se mulle rakkaampi paikka on toi Alanya :) Ehkä siksi että tunnen sieltä paljon porukkaa :D Mutta siis, Marmaris on hieman rauhallisempi paikka mitä Alanya. Jos rakastaa biletystä ja yöelämää ni suosittelen Alanyaa!
- välmer*
Oltiin viime kesänä Marmariksessa ja tänä kesänä 2 vk Alanyassa.
Alanya on ihan ok,mutta ei oikein kolahtanut.Kaikki tarvittava tietysti löytyy.Biletyksestä en tie mittään...;)Meininki muutenkin vähän hektisempää...
Marmaris on mieleen,koska paikka on maisemiltaan kauniimpi ja muutenkin pienemmän koon puolesta kaikki löytyy lähempää.Rodokselle helppo mennä (mikä on suuri plussa).Lentokenttä lähempänä.
Ps.bonuksena voisin suositella myös Sideä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276