tvss//

tvss

toitsun murtohälytin vm -96 carina e. pitäs saada uusi kauko-ohjain,oliskohan mitään mahdollista?

9

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sbsf

      Näihin autoihin ei saa uutena mitään erikoisempaa osaa. Kulutusosia lähinnä. Poistuneet menopelit on paalattu tai viety Afrikkaan.

      • tvss//

        saahan 15 vuotta vanhaan telkkariinkin kaukosäätimen,kait nyt jossain on näitä varalla?mikä firma näitä murtohälyttimiä on tuonut maahan ja mikä asentanut,pystyisikös ohjelmoimaan uuden kapulan?


      • HAHAHAHAHAHAHA
        tvss// kirjoitti:

        saahan 15 vuotta vanhaan telkkariinkin kaukosäätimen,kait nyt jossain on näitä varalla?mikä firma näitä murtohälyttimiä on tuonut maahan ja mikä asentanut,pystyisikös ohjelmoimaan uuden kapulan?

        Joo kysy Toyotalta ne varmaan auttaa.


      • tvss//
        HAHAHAHAHAHAHA kirjoitti:

        Joo kysy Toyotalta ne varmaan auttaa.

        huomaa heti ettei näillä vastaajilla ole vielä korvantaustat kuivunut (teinejä) keskenkasvuisia merkki fanaatikoita.


    • Eemeli C.

      Kyseessä on Toyotan oma systeemi? Kaukosäädintä ei saa uutena ainakaan Toyo-liikkeistä. Purkaamoista voi kysellä ja jos tuurilla löytyy, niin se pitää ohjelmoida merkkiliikkeessä uudelleen.
      Toinen vaihtoehto on purkaa koko järjestelmä. Se voi olla jopa järkevämpää.

      • Aarne Y

        Voi hyvää päivää , miksi otat ongelman itsellesi 50€ rötisköstä, parempi olisi jos
        hävittäisit mokoman CarinaE:n.


      • Eemeli C.
        Aarne Y kirjoitti:

        Voi hyvää päivää , miksi otat ongelman itsellesi 50€ rötisköstä, parempi olisi jos
        hävittäisit mokoman CarinaE:n.

        no, voi hyvää yötä? Omaisuudet ovat juuri sen arvoisia kuin maksat niistä. Sinulle muiden ihmisten autot ovat tuon (50€) arvoisia ja toiset haluavat korjata muuten hyvää.
        Toivottavasti autosi leviää tielle ja Carinat ohittavat romusi.


      • carina e
        Eemeli C. kirjoitti:

        no, voi hyvää yötä? Omaisuudet ovat juuri sen arvoisia kuin maksat niistä. Sinulle muiden ihmisten autot ovat tuon (50€) arvoisia ja toiset haluavat korjata muuten hyvää.
        Toivottavasti autosi leviää tielle ja Carinat ohittavat romusi.

        Tietääkö kukaan miten tuon systeemin voi purkaa, kun parauttelee milloin sattuu. Nytkin pitää olla akun miinusnapa pois jotta ei naapurit herää väärään hälytykseen.


      • Eemeli C.
        carina e kirjoitti:

        Tietääkö kukaan miten tuon systeemin voi purkaa, kun parauttelee milloin sattuu. Nytkin pitää olla akun miinusnapa pois jotta ei naapurit herää väärään hälytykseen.

        Tarkista akun kuntoisuus. Hälyttimet voivat alkaa kirkumaan akun huonouden takia. Esimerkiksi Toyota- liikkeissä tiedetään kuinka se puretaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe