tvss//

tvss

toitsun murtohälytin vm -96 carina e. pitäs saada uusi kauko-ohjain,oliskohan mitään mahdollista?

9

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sbsf

      Näihin autoihin ei saa uutena mitään erikoisempaa osaa. Kulutusosia lähinnä. Poistuneet menopelit on paalattu tai viety Afrikkaan.

      • tvss//

        saahan 15 vuotta vanhaan telkkariinkin kaukosäätimen,kait nyt jossain on näitä varalla?mikä firma näitä murtohälyttimiä on tuonut maahan ja mikä asentanut,pystyisikös ohjelmoimaan uuden kapulan?


      • HAHAHAHAHAHAHA
        tvss// kirjoitti:

        saahan 15 vuotta vanhaan telkkariinkin kaukosäätimen,kait nyt jossain on näitä varalla?mikä firma näitä murtohälyttimiä on tuonut maahan ja mikä asentanut,pystyisikös ohjelmoimaan uuden kapulan?

        Joo kysy Toyotalta ne varmaan auttaa.


      • tvss//
        HAHAHAHAHAHAHA kirjoitti:

        Joo kysy Toyotalta ne varmaan auttaa.

        huomaa heti ettei näillä vastaajilla ole vielä korvantaustat kuivunut (teinejä) keskenkasvuisia merkki fanaatikoita.


    • Eemeli C.

      Kyseessä on Toyotan oma systeemi? Kaukosäädintä ei saa uutena ainakaan Toyo-liikkeistä. Purkaamoista voi kysellä ja jos tuurilla löytyy, niin se pitää ohjelmoida merkkiliikkeessä uudelleen.
      Toinen vaihtoehto on purkaa koko järjestelmä. Se voi olla jopa järkevämpää.

      • Aarne Y

        Voi hyvää päivää , miksi otat ongelman itsellesi 50€ rötisköstä, parempi olisi jos
        hävittäisit mokoman CarinaE:n.


      • Eemeli C.
        Aarne Y kirjoitti:

        Voi hyvää päivää , miksi otat ongelman itsellesi 50€ rötisköstä, parempi olisi jos
        hävittäisit mokoman CarinaE:n.

        no, voi hyvää yötä? Omaisuudet ovat juuri sen arvoisia kuin maksat niistä. Sinulle muiden ihmisten autot ovat tuon (50€) arvoisia ja toiset haluavat korjata muuten hyvää.
        Toivottavasti autosi leviää tielle ja Carinat ohittavat romusi.


      • carina e
        Eemeli C. kirjoitti:

        no, voi hyvää yötä? Omaisuudet ovat juuri sen arvoisia kuin maksat niistä. Sinulle muiden ihmisten autot ovat tuon (50€) arvoisia ja toiset haluavat korjata muuten hyvää.
        Toivottavasti autosi leviää tielle ja Carinat ohittavat romusi.

        Tietääkö kukaan miten tuon systeemin voi purkaa, kun parauttelee milloin sattuu. Nytkin pitää olla akun miinusnapa pois jotta ei naapurit herää väärään hälytykseen.


      • Eemeli C.
        carina e kirjoitti:

        Tietääkö kukaan miten tuon systeemin voi purkaa, kun parauttelee milloin sattuu. Nytkin pitää olla akun miinusnapa pois jotta ei naapurit herää väärään hälytykseen.

        Tarkista akun kuntoisuus. Hälyttimet voivat alkaa kirkumaan akun huonouden takia. Esimerkiksi Toyota- liikkeissä tiedetään kuinka se puretaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2774
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      954
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      935
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      797
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      86
      650
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe