tvss//

tvss

toitsun murtohälytin vm -96 carina e. pitäs saada uusi kauko-ohjain,oliskohan mitään mahdollista?

9

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sbsf

      Näihin autoihin ei saa uutena mitään erikoisempaa osaa. Kulutusosia lähinnä. Poistuneet menopelit on paalattu tai viety Afrikkaan.

      • tvss//

        saahan 15 vuotta vanhaan telkkariinkin kaukosäätimen,kait nyt jossain on näitä varalla?mikä firma näitä murtohälyttimiä on tuonut maahan ja mikä asentanut,pystyisikös ohjelmoimaan uuden kapulan?


      • HAHAHAHAHAHAHA
        tvss// kirjoitti:

        saahan 15 vuotta vanhaan telkkariinkin kaukosäätimen,kait nyt jossain on näitä varalla?mikä firma näitä murtohälyttimiä on tuonut maahan ja mikä asentanut,pystyisikös ohjelmoimaan uuden kapulan?

        Joo kysy Toyotalta ne varmaan auttaa.


      • tvss//
        HAHAHAHAHAHAHA kirjoitti:

        Joo kysy Toyotalta ne varmaan auttaa.

        huomaa heti ettei näillä vastaajilla ole vielä korvantaustat kuivunut (teinejä) keskenkasvuisia merkki fanaatikoita.


    • Eemeli C.

      Kyseessä on Toyotan oma systeemi? Kaukosäädintä ei saa uutena ainakaan Toyo-liikkeistä. Purkaamoista voi kysellä ja jos tuurilla löytyy, niin se pitää ohjelmoida merkkiliikkeessä uudelleen.
      Toinen vaihtoehto on purkaa koko järjestelmä. Se voi olla jopa järkevämpää.

      • Aarne Y

        Voi hyvää päivää , miksi otat ongelman itsellesi 50€ rötisköstä, parempi olisi jos
        hävittäisit mokoman CarinaE:n.


      • Eemeli C.
        Aarne Y kirjoitti:

        Voi hyvää päivää , miksi otat ongelman itsellesi 50€ rötisköstä, parempi olisi jos
        hävittäisit mokoman CarinaE:n.

        no, voi hyvää yötä? Omaisuudet ovat juuri sen arvoisia kuin maksat niistä. Sinulle muiden ihmisten autot ovat tuon (50€) arvoisia ja toiset haluavat korjata muuten hyvää.
        Toivottavasti autosi leviää tielle ja Carinat ohittavat romusi.


      • carina e
        Eemeli C. kirjoitti:

        no, voi hyvää yötä? Omaisuudet ovat juuri sen arvoisia kuin maksat niistä. Sinulle muiden ihmisten autot ovat tuon (50€) arvoisia ja toiset haluavat korjata muuten hyvää.
        Toivottavasti autosi leviää tielle ja Carinat ohittavat romusi.

        Tietääkö kukaan miten tuon systeemin voi purkaa, kun parauttelee milloin sattuu. Nytkin pitää olla akun miinusnapa pois jotta ei naapurit herää väärään hälytykseen.


      • Eemeli C.
        carina e kirjoitti:

        Tietääkö kukaan miten tuon systeemin voi purkaa, kun parauttelee milloin sattuu. Nytkin pitää olla akun miinusnapa pois jotta ei naapurit herää väärään hälytykseen.

        Tarkista akun kuntoisuus. Hälyttimet voivat alkaa kirkumaan akun huonouden takia. Esimerkiksi Toyota- liikkeissä tiedetään kuinka se puretaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe