tvss//

tvss

toitsun murtohälytin vm -96 carina e. pitäs saada uusi kauko-ohjain,oliskohan mitään mahdollista?

9

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sbsf

      Näihin autoihin ei saa uutena mitään erikoisempaa osaa. Kulutusosia lähinnä. Poistuneet menopelit on paalattu tai viety Afrikkaan.

      • tvss//

        saahan 15 vuotta vanhaan telkkariinkin kaukosäätimen,kait nyt jossain on näitä varalla?mikä firma näitä murtohälyttimiä on tuonut maahan ja mikä asentanut,pystyisikös ohjelmoimaan uuden kapulan?


      • HAHAHAHAHAHAHA
        tvss// kirjoitti:

        saahan 15 vuotta vanhaan telkkariinkin kaukosäätimen,kait nyt jossain on näitä varalla?mikä firma näitä murtohälyttimiä on tuonut maahan ja mikä asentanut,pystyisikös ohjelmoimaan uuden kapulan?

        Joo kysy Toyotalta ne varmaan auttaa.


      • tvss//
        HAHAHAHAHAHAHA kirjoitti:

        Joo kysy Toyotalta ne varmaan auttaa.

        huomaa heti ettei näillä vastaajilla ole vielä korvantaustat kuivunut (teinejä) keskenkasvuisia merkki fanaatikoita.


    • Eemeli C.

      Kyseessä on Toyotan oma systeemi? Kaukosäädintä ei saa uutena ainakaan Toyo-liikkeistä. Purkaamoista voi kysellä ja jos tuurilla löytyy, niin se pitää ohjelmoida merkkiliikkeessä uudelleen.
      Toinen vaihtoehto on purkaa koko järjestelmä. Se voi olla jopa järkevämpää.

      • Aarne Y

        Voi hyvää päivää , miksi otat ongelman itsellesi 50€ rötisköstä, parempi olisi jos
        hävittäisit mokoman CarinaE:n.


      • Eemeli C.
        Aarne Y kirjoitti:

        Voi hyvää päivää , miksi otat ongelman itsellesi 50€ rötisköstä, parempi olisi jos
        hävittäisit mokoman CarinaE:n.

        no, voi hyvää yötä? Omaisuudet ovat juuri sen arvoisia kuin maksat niistä. Sinulle muiden ihmisten autot ovat tuon (50€) arvoisia ja toiset haluavat korjata muuten hyvää.
        Toivottavasti autosi leviää tielle ja Carinat ohittavat romusi.


      • carina e
        Eemeli C. kirjoitti:

        no, voi hyvää yötä? Omaisuudet ovat juuri sen arvoisia kuin maksat niistä. Sinulle muiden ihmisten autot ovat tuon (50€) arvoisia ja toiset haluavat korjata muuten hyvää.
        Toivottavasti autosi leviää tielle ja Carinat ohittavat romusi.

        Tietääkö kukaan miten tuon systeemin voi purkaa, kun parauttelee milloin sattuu. Nytkin pitää olla akun miinusnapa pois jotta ei naapurit herää väärään hälytykseen.


      • Eemeli C.
        carina e kirjoitti:

        Tietääkö kukaan miten tuon systeemin voi purkaa, kun parauttelee milloin sattuu. Nytkin pitää olla akun miinusnapa pois jotta ei naapurit herää väärään hälytykseen.

        Tarkista akun kuntoisuus. Hälyttimet voivat alkaa kirkumaan akun huonouden takia. Esimerkiksi Toyota- liikkeissä tiedetään kuinka se puretaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe