tvss//

tvss

toitsun murtohälytin vm -96 carina e. pitäs saada uusi kauko-ohjain,oliskohan mitään mahdollista?

9

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sbsf

      Näihin autoihin ei saa uutena mitään erikoisempaa osaa. Kulutusosia lähinnä. Poistuneet menopelit on paalattu tai viety Afrikkaan.

      • tvss//

        saahan 15 vuotta vanhaan telkkariinkin kaukosäätimen,kait nyt jossain on näitä varalla?mikä firma näitä murtohälyttimiä on tuonut maahan ja mikä asentanut,pystyisikös ohjelmoimaan uuden kapulan?


      • HAHAHAHAHAHAHA
        tvss// kirjoitti:

        saahan 15 vuotta vanhaan telkkariinkin kaukosäätimen,kait nyt jossain on näitä varalla?mikä firma näitä murtohälyttimiä on tuonut maahan ja mikä asentanut,pystyisikös ohjelmoimaan uuden kapulan?

        Joo kysy Toyotalta ne varmaan auttaa.


      • tvss//
        HAHAHAHAHAHAHA kirjoitti:

        Joo kysy Toyotalta ne varmaan auttaa.

        huomaa heti ettei näillä vastaajilla ole vielä korvantaustat kuivunut (teinejä) keskenkasvuisia merkki fanaatikoita.


    • Eemeli C.

      Kyseessä on Toyotan oma systeemi? Kaukosäädintä ei saa uutena ainakaan Toyo-liikkeistä. Purkaamoista voi kysellä ja jos tuurilla löytyy, niin se pitää ohjelmoida merkkiliikkeessä uudelleen.
      Toinen vaihtoehto on purkaa koko järjestelmä. Se voi olla jopa järkevämpää.

      • Aarne Y

        Voi hyvää päivää , miksi otat ongelman itsellesi 50€ rötisköstä, parempi olisi jos
        hävittäisit mokoman CarinaE:n.


      • Eemeli C.
        Aarne Y kirjoitti:

        Voi hyvää päivää , miksi otat ongelman itsellesi 50€ rötisköstä, parempi olisi jos
        hävittäisit mokoman CarinaE:n.

        no, voi hyvää yötä? Omaisuudet ovat juuri sen arvoisia kuin maksat niistä. Sinulle muiden ihmisten autot ovat tuon (50€) arvoisia ja toiset haluavat korjata muuten hyvää.
        Toivottavasti autosi leviää tielle ja Carinat ohittavat romusi.


      • carina e
        Eemeli C. kirjoitti:

        no, voi hyvää yötä? Omaisuudet ovat juuri sen arvoisia kuin maksat niistä. Sinulle muiden ihmisten autot ovat tuon (50€) arvoisia ja toiset haluavat korjata muuten hyvää.
        Toivottavasti autosi leviää tielle ja Carinat ohittavat romusi.

        Tietääkö kukaan miten tuon systeemin voi purkaa, kun parauttelee milloin sattuu. Nytkin pitää olla akun miinusnapa pois jotta ei naapurit herää väärään hälytykseen.


      • Eemeli C.
        carina e kirjoitti:

        Tietääkö kukaan miten tuon systeemin voi purkaa, kun parauttelee milloin sattuu. Nytkin pitää olla akun miinusnapa pois jotta ei naapurit herää väärään hälytykseen.

        Tarkista akun kuntoisuus. Hälyttimet voivat alkaa kirkumaan akun huonouden takia. Esimerkiksi Toyota- liikkeissä tiedetään kuinka se puretaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe