Suvussani on noitia, meedioita, shamaaneja ja ihminen joka puhuu kuolleille . Se on minusta jo aikamoinen kirjo ihmisiä , joilta olen perinyt kasvoni , mieleni ja ruumiini .
Onko mitenkään mahdollista , että minussa olisi jotain samaa , kuin heissä ? Liittyykö suku noituuteen ?
Noita-verta
7
394
Vastaukset
- en siis ole ainut
Ei välttämättä, ite en tiiä mistä oon itelleni noitaverta hankkinut -> pystyn yliluonnolliseen, esim. näkemään aurat ja ottamaan yheyttä henkiin. Isän puolella suvussa ollaan hyvin salaperäisiä mutta empä mä muuta tiiäkkää :/
mut haluisin tietää mistä noituus on vereeni päässyt.- 3hds
Silkkaa riivausta. Olet mahdollisesti lukenut jo lapsena kirjoja, jotka saastuttavat lukijan demonisilla hengillä (Harry Potterin, Twilightit ym.). Etsi apua Jumalasta. Muu ei auta.
- sarccast
3hds kirjoitti:
Silkkaa riivausta. Olet mahdollisesti lukenut jo lapsena kirjoja, jotka saastuttavat lukijan demonisilla hengillä (Harry Potterin, Twilightit ym.). Etsi apua Jumalasta. Muu ei auta.
Tai demonisilla hengillä jotka ovat peräisin Raamatusta ja Jeesuksesta. Etsi apua näkymättömästä vaaleanpunaisesta yksisarvisesta.
- 2 + 20
Kannattaako edes kysyä, "liittyykö suku noituuteen"? Onhan tuo itsestään selvää!
Olet perisynnin saastuttama. Tee parannus synneistäsi ja perisynnistä, ota Jumalan armo vastaan ja Jeesus Herraksesi. Raamattu kieltää noituuden erittäin jyrkästi!- monopoli
Kilpailu on nujerrettava!
- adsffds
jos haluat
- Anonyymi
Tässä todistus, että voi vapautua ja löytää avun. https://opendoors.fi/2019/10/04/en-enaa-palvele-paholaisia-olen-ottanut-vastaan-jeesuksen-kristuksen-quanin-matka-shamaanista-pastoriksi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812456- 1832024
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1761898Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221701Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311615- 1241532
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781219Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711195Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771143Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,651142