Suvussani on noitia, meedioita, shamaaneja ja ihminen joka puhuu kuolleille . Se on minusta jo aikamoinen kirjo ihmisiä , joilta olen perinyt kasvoni , mieleni ja ruumiini .
Onko mitenkään mahdollista , että minussa olisi jotain samaa , kuin heissä ? Liittyykö suku noituuteen ?
Noita-verta
7
441
Vastaukset
- en siis ole ainut
Ei välttämättä, ite en tiiä mistä oon itelleni noitaverta hankkinut -> pystyn yliluonnolliseen, esim. näkemään aurat ja ottamaan yheyttä henkiin. Isän puolella suvussa ollaan hyvin salaperäisiä mutta empä mä muuta tiiäkkää :/
mut haluisin tietää mistä noituus on vereeni päässyt.- 3hds
Silkkaa riivausta. Olet mahdollisesti lukenut jo lapsena kirjoja, jotka saastuttavat lukijan demonisilla hengillä (Harry Potterin, Twilightit ym.). Etsi apua Jumalasta. Muu ei auta.
- sarccast
3hds kirjoitti:
Silkkaa riivausta. Olet mahdollisesti lukenut jo lapsena kirjoja, jotka saastuttavat lukijan demonisilla hengillä (Harry Potterin, Twilightit ym.). Etsi apua Jumalasta. Muu ei auta.
Tai demonisilla hengillä jotka ovat peräisin Raamatusta ja Jeesuksesta. Etsi apua näkymättömästä vaaleanpunaisesta yksisarvisesta.
- 2 + 20
Kannattaako edes kysyä, "liittyykö suku noituuteen"? Onhan tuo itsestään selvää!
Olet perisynnin saastuttama. Tee parannus synneistäsi ja perisynnistä, ota Jumalan armo vastaan ja Jeesus Herraksesi. Raamattu kieltää noituuden erittäin jyrkästi!- monopoli
Kilpailu on nujerrettava!
- adsffds
jos haluat
- Anonyymi
Tässä todistus, että voi vapautua ja löytää avun. https://opendoors.fi/2019/10/04/en-enaa-palvele-paholaisia-olen-ottanut-vastaan-jeesuksen-kristuksen-quanin-matka-shamaanista-pastoriksi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1045715Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652552Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401552- 941333
- 1241077
- 64843
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8841- 66837
- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731