Noita-verta

minä vain

Suvussani on noitia, meedioita, shamaaneja ja ihminen joka puhuu kuolleille . Se on minusta jo aikamoinen kirjo ihmisiä , joilta olen perinyt kasvoni , mieleni ja ruumiini .
Onko mitenkään mahdollista , että minussa olisi jotain samaa , kuin heissä ? Liittyykö suku noituuteen ?

7

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en siis ole ainut

Ei välttämättä, ite en tiiä mistä oon itelleni noitaverta hankkinut -> pystyn yliluonnolliseen, esim. näkemään aurat ja ottamaan yheyttä henkiin. Isän puolella suvussa ollaan hyvin salaperäisiä mutta empä mä muuta tiiäkkää :/
      mut haluisin tietää mistä noituus on vereeni päässyt.

• 3hds

Silkkaa riivausta. Olet mahdollisesti lukenut jo lapsena kirjoja, jotka saastuttavat lukijan demonisilla hengillä (Harry Potterin, Twilightit ym.). Etsi apua Jumalasta. Muu ei auta.

• sarccast
        3hds kirjoitti:

Silkkaa riivausta. Olet mahdollisesti lukenut jo lapsena kirjoja, jotka saastuttavat lukijan demonisilla hengillä (Harry Potterin, Twilightit ym.). Etsi apua Jumalasta. Muu ei auta.

Tai demonisilla hengillä jotka ovat peräisin Raamatusta ja Jeesuksesta. Etsi apua näkymättömästä vaaleanpunaisesta yksisarvisesta.

• 2 + 20

Kannattaako edes kysyä, "liittyykö suku noituuteen"? Onhan tuo itsestään selvää!

Olet perisynnin saastuttama. Tee parannus synneistäsi ja perisynnistä, ota Jumalan armo vastaan ja Jeesus Herraksesi. Raamattu kieltää noituuden erittäin jyrkästi!

• monopoli

Kilpailu on nujerrettava!

• adsffds

jos haluat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      135
      4779
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      70
      3340
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      105
      3215
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      40
      2649
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2322
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      114
      1634
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1146
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      340
      1130
    9. 49
      882
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      701
    Aihe