Noita-verta

minä vain

Suvussani on noitia, meedioita, shamaaneja ja ihminen joka puhuu kuolleille . Se on minusta jo aikamoinen kirjo ihmisiä , joilta olen perinyt kasvoni , mieleni ja ruumiini .
Onko mitenkään mahdollista , että minussa olisi jotain samaa , kuin heissä ? Liittyykö suku noituuteen ?

7

529

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en siis ole ainut

Ei välttämättä, ite en tiiä mistä oon itelleni noitaverta hankkinut -> pystyn yliluonnolliseen, esim. näkemään aurat ja ottamaan yheyttä henkiin. Isän puolella suvussa ollaan hyvin salaperäisiä mutta empä mä muuta tiiäkkää :/
      mut haluisin tietää mistä noituus on vereeni päässyt.

• 3hds

Silkkaa riivausta. Olet mahdollisesti lukenut jo lapsena kirjoja, jotka saastuttavat lukijan demonisilla hengillä (Harry Potterin, Twilightit ym.). Etsi apua Jumalasta. Muu ei auta.

• sarccast
        3hds kirjoitti:

Silkkaa riivausta. Olet mahdollisesti lukenut jo lapsena kirjoja, jotka saastuttavat lukijan demonisilla hengillä (Harry Potterin, Twilightit ym.). Etsi apua Jumalasta. Muu ei auta.

Tai demonisilla hengillä jotka ovat peräisin Raamatusta ja Jeesuksesta. Etsi apua näkymättömästä vaaleanpunaisesta yksisarvisesta.

• 2 + 20

Kannattaako edes kysyä, "liittyykö suku noituuteen"? Onhan tuo itsestään selvää!

Olet perisynnin saastuttama. Tee parannus synneistäsi ja perisynnistä, ota Jumalan armo vastaan ja Jeesus Herraksesi. Raamattu kieltää noituuden erittäin jyrkästi!

• monopoli

Kilpailu on nujerrettava!

• adsffds

jos haluat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1434
    2. 115
      1396
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      198
      939
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      327
      885
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      231
      819
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      723
    7. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      233
      697
    8. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      671
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      630
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      601
    Aihe