Kaikista turhista soittelijoista ja kaupittelijoista olen päässyt tehokkaimmin eroon ilmoittamalla tietoni puhelintarjonnan rajoituspalveluun (ns. Puhelin-Robinson), joka on voimassa aina 3 vuotta kerrallaan. Voimaantulo vie oman aikansa, kestää tovin ennen kuin kielto välittyy kaikille palvelussa mukana oleville yrityksille.
Itselläni soitot ovat loppuneet 99,9-prosenttisesti, vain muutama satunnainen yrittäjä on reilun kuuden vuoden aikana rimpauttanut (uusin tietenkin palveluni aikanaan kun se melkein 3 v. oli kulunut). Näitä satunnaisia soittajia olen sitten välittömästi pyytänyt poistamaan kaikki yhteystietoni heidän asiakasrekisteristään/soittolistaltaan, ja tämä on aina onnistunut ilman mitään mutinoita tai ongelmia.
Jos tilapäisessä mielenhäiriössä sattuisin täyttämään esim. messuilla kilpailu- tai muita kuponkeja, jätän niihin aina puhelinnumeroni laittamatta ja rastitan ruudun, jossa kiellän haluavani puljulta tarjouksia/mainoksia missään muodossa.
Minulle ei todellakaan myydä väkisin tyrkyttämällä vasten tahtoani yhtään mitään - osaan kyllä itse ottaa yhteyttä yrityksiin sitten kun tarvitsen heidän tuotteitaan tai palveluitaan.
Oudot numerot eivät soittele
Yatzyx
2
329
Vastaukset
- Saa soittaa öinpäivi
Kun minulle ei kukaan muukaan soita, niin toivoisin edes, ettå nämä puhelinmyyjätyttöset edes soittelisivat. Kuinka pääsen heidän suosioolliseen soittopiiriinsä?
- Yatzyx
Ihan siksi, ettei tarvitse alkaa luomaan mitään "älä-vastaa" -soittajaryhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752