Kaikista turhista soittelijoista ja kaupittelijoista olen päässyt tehokkaimmin eroon ilmoittamalla tietoni puhelintarjonnan rajoituspalveluun (ns. Puhelin-Robinson), joka on voimassa aina 3 vuotta kerrallaan. Voimaantulo vie oman aikansa, kestää tovin ennen kuin kielto välittyy kaikille palvelussa mukana oleville yrityksille.
Itselläni soitot ovat loppuneet 99,9-prosenttisesti, vain muutama satunnainen yrittäjä on reilun kuuden vuoden aikana rimpauttanut (uusin tietenkin palveluni aikanaan kun se melkein 3 v. oli kulunut). Näitä satunnaisia soittajia olen sitten välittömästi pyytänyt poistamaan kaikki yhteystietoni heidän asiakasrekisteristään/soittolistaltaan, ja tämä on aina onnistunut ilman mitään mutinoita tai ongelmia.
Jos tilapäisessä mielenhäiriössä sattuisin täyttämään esim. messuilla kilpailu- tai muita kuponkeja, jätän niihin aina puhelinnumeroni laittamatta ja rastitan ruudun, jossa kiellän haluavani puljulta tarjouksia/mainoksia missään muodossa.
Minulle ei todellakaan myydä väkisin tyrkyttämällä vasten tahtoani yhtään mitään - osaan kyllä itse ottaa yhteyttä yrityksiin sitten kun tarvitsen heidän tuotteitaan tai palveluitaan.
Oudot numerot eivät soittele
Yatzyx
2
341
Vastaukset
- Saa soittaa öinpäivi
Kun minulle ei kukaan muukaan soita, niin toivoisin edes, ettå nämä puhelinmyyjätyttöset edes soittelisivat. Kuinka pääsen heidän suosioolliseen soittopiiriinsä?
- Yatzyx
Ihan siksi, ettei tarvitse alkaa luomaan mitään "älä-vastaa" -soittajaryhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048829Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723218- 171704
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79965- 55963
- 65910