Kaikista turhista soittelijoista ja kaupittelijoista olen päässyt tehokkaimmin eroon ilmoittamalla tietoni puhelintarjonnan rajoituspalveluun (ns. Puhelin-Robinson), joka on voimassa aina 3 vuotta kerrallaan. Voimaantulo vie oman aikansa, kestää tovin ennen kuin kielto välittyy kaikille palvelussa mukana oleville yrityksille.
Itselläni soitot ovat loppuneet 99,9-prosenttisesti, vain muutama satunnainen yrittäjä on reilun kuuden vuoden aikana rimpauttanut (uusin tietenkin palveluni aikanaan kun se melkein 3 v. oli kulunut). Näitä satunnaisia soittajia olen sitten välittömästi pyytänyt poistamaan kaikki yhteystietoni heidän asiakasrekisteristään/soittolistaltaan, ja tämä on aina onnistunut ilman mitään mutinoita tai ongelmia.
Jos tilapäisessä mielenhäiriössä sattuisin täyttämään esim. messuilla kilpailu- tai muita kuponkeja, jätän niihin aina puhelinnumeroni laittamatta ja rastitan ruudun, jossa kiellän haluavani puljulta tarjouksia/mainoksia missään muodossa.
Minulle ei todellakaan myydä väkisin tyrkyttämällä vasten tahtoani yhtään mitään - osaan kyllä itse ottaa yhteyttä yrityksiin sitten kun tarvitsen heidän tuotteitaan tai palveluitaan.
Oudot numerot eivät soittele
Yatzyx
2
293
Vastaukset
- Saa soittaa öinpäivi
Kun minulle ei kukaan muukaan soita, niin toivoisin edes, ettå nämä puhelinmyyjätyttöset edes soittelisivat. Kuinka pääsen heidän suosioolliseen soittopiiriinsä?
- Yatzyx
Ihan siksi, ettei tarvitse alkaa luomaan mitään "älä-vastaa" -soittajaryhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091