Kaikista turhista soittelijoista ja kaupittelijoista olen päässyt tehokkaimmin eroon ilmoittamalla tietoni puhelintarjonnan rajoituspalveluun (ns. Puhelin-Robinson), joka on voimassa aina 3 vuotta kerrallaan. Voimaantulo vie oman aikansa, kestää tovin ennen kuin kielto välittyy kaikille palvelussa mukana oleville yrityksille.
Itselläni soitot ovat loppuneet 99,9-prosenttisesti, vain muutama satunnainen yrittäjä on reilun kuuden vuoden aikana rimpauttanut (uusin tietenkin palveluni aikanaan kun se melkein 3 v. oli kulunut). Näitä satunnaisia soittajia olen sitten välittömästi pyytänyt poistamaan kaikki yhteystietoni heidän asiakasrekisteristään/soittolistaltaan, ja tämä on aina onnistunut ilman mitään mutinoita tai ongelmia.
Jos tilapäisessä mielenhäiriössä sattuisin täyttämään esim. messuilla kilpailu- tai muita kuponkeja, jätän niihin aina puhelinnumeroni laittamatta ja rastitan ruudun, jossa kiellän haluavani puljulta tarjouksia/mainoksia missään muodossa.
Minulle ei todellakaan myydä väkisin tyrkyttämällä vasten tahtoani yhtään mitään - osaan kyllä itse ottaa yhteyttä yrityksiin sitten kun tarvitsen heidän tuotteitaan tai palveluitaan.
Oudot numerot eivät soittele
Yatzyx
2
345
Vastaukset
- Saa soittaa öinpäivi
Kun minulle ei kukaan muukaan soita, niin toivoisin edes, ettå nämä puhelinmyyjätyttöset edes soittelisivat. Kuinka pääsen heidän suosioolliseen soittopiiriinsä?
- Yatzyx
Ihan siksi, ettei tarvitse alkaa luomaan mitään "älä-vastaa" -soittajaryhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2254145Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343595Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi363519Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1183487Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k243447Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1133306- 153296
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202954Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2512481Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!192405