Kaikista turhista soittelijoista ja kaupittelijoista olen päässyt tehokkaimmin eroon ilmoittamalla tietoni puhelintarjonnan rajoituspalveluun (ns. Puhelin-Robinson), joka on voimassa aina 3 vuotta kerrallaan. Voimaantulo vie oman aikansa, kestää tovin ennen kuin kielto välittyy kaikille palvelussa mukana oleville yrityksille.
Itselläni soitot ovat loppuneet 99,9-prosenttisesti, vain muutama satunnainen yrittäjä on reilun kuuden vuoden aikana rimpauttanut (uusin tietenkin palveluni aikanaan kun se melkein 3 v. oli kulunut). Näitä satunnaisia soittajia olen sitten välittömästi pyytänyt poistamaan kaikki yhteystietoni heidän asiakasrekisteristään/soittolistaltaan, ja tämä on aina onnistunut ilman mitään mutinoita tai ongelmia.
Jos tilapäisessä mielenhäiriössä sattuisin täyttämään esim. messuilla kilpailu- tai muita kuponkeja, jätän niihin aina puhelinnumeroni laittamatta ja rastitan ruudun, jossa kiellän haluavani puljulta tarjouksia/mainoksia missään muodossa.
Minulle ei todellakaan myydä väkisin tyrkyttämällä vasten tahtoani yhtään mitään - osaan kyllä itse ottaa yhteyttä yrityksiin sitten kun tarvitsen heidän tuotteitaan tai palveluitaan.
Oudot numerot eivät soittele
Yatzyx
2
376
Vastaukset
- Saa soittaa öinpäivi
Kun minulle ei kukaan muukaan soita, niin toivoisin edes, ettå nämä puhelinmyyjätyttöset edes soittelisivat. Kuinka pääsen heidän suosioolliseen soittopiiriinsä?
- Yatzyx
Ihan siksi, ettei tarvitse alkaa luomaan mitään "älä-vastaa" -soittajaryhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368