Miten on, saako vegaani Pakkahuoneelta nykyäänkään mitään muuta evästä kuin kahvia ja mehujäätä?
En ole viitsinyt aikoihin käydä edes kyselemässä kun kaikki on ollut maitotaloustuotteilla "pilattua".
Pakkahuoneen
11
318
Vastaukset
- motorvan
Taita lama ilmotta olemasolostas ugis juur tollaviisi, et munkei pienennetä ja hintoi sit tarkisteta ylöspäi. Mä en nykyjäs siel pali istuskelekaa ko siel ei saa poltel tupakki ko yhdes nurkkapöydäs ulkon ja seki ain jonku kukkapaitase varaama, joka ryystä kaffettas iän kaike
- ....................
vuosi vuodelta karmeampia...todella kumisen sitkeitä...
- SmartUki
Vegaani on kyllä kiva eläin, mutta tuskin sille kahvilasta ruokaa saa. Oikea osoite on eläinkauppa.
juuh,munki ei oll enä sama kaliperi ko enne,,,,ne ova ilma kardemummat ja jollan tavall hiuka niinko sitkiöiki,,,mahtak vika ol mun hamppaisan,mutt se kardemumman puuttumine harmitta....
huomannut vegaani että pakkahuoneensistuksessa on myös paljon käytetty eläinperäisiä tuotteita, on hylkeennahkaa ja sianveressäkeitettyä punamultaa jne...
- seiniä nuole?
Munkkeja voi valmistaa aivan hyvin myös ilman maitoa ja kananmunia eikä makukaan siitä kärsi, monista muista makeista leivonnaisista nyt puhumattakaan.
Kyse on asiakkaan huomioimisesta ja sitä paitsi moni muukin kuin vegaani joutuu jättämään maitotaloustuotteita sisältävät tuotteet ostamatta.
Useimmista paikoista löytyy nykyään vaihtoehtoja. Miten lienee ylistetyn Pakkahuoneen valikoiman laita tänä kesänä? Onko edes tofujäätelöä? Ei ole ollut aiemmin. - viihdykettä
seiniä nuole? kirjoitti:
Munkkeja voi valmistaa aivan hyvin myös ilman maitoa ja kananmunia eikä makukaan siitä kärsi, monista muista makeista leivonnaisista nyt puhumattakaan.
Kyse on asiakkaan huomioimisesta ja sitä paitsi moni muukin kuin vegaani joutuu jättämään maitotaloustuotteita sisältävät tuotteet ostamatta.
Useimmista paikoista löytyy nykyään vaihtoehtoja. Miten lienee ylistetyn Pakkahuoneen valikoiman laita tänä kesänä? Onko edes tofujäätelöä? Ei ole ollut aiemmin.seinälle Mona Caritan kuvan? Muinoin oli esim. Suosikissa.
- motorvan
viihdykettä kirjoitti:
seinälle Mona Caritan kuvan? Muinoin oli esim. Suosikissa.
Monacaritoita joka paikkaha. sil ei ol mittä raja tos fanittamises. Oli kuulema teettän siit Suosiki Monacarita julisteest koko seinän kokose suurennukse. Vääränlaisil ihmisil raha siunaantunu
- näköhavaintoja?
motorvan kirjoitti:
Monacaritoita joka paikkaha. sil ei ol mittä raja tos fanittamises. Oli kuulema teettän siit Suosiki Monacarita julisteest koko seinän kokose suurennukse. Vääränlaisil ihmisil raha siunaantunu
48-vuotias muuten nykyään.
- jäin lorvimaan
näköhavaintoja? kirjoitti:
48-vuotias muuten nykyään.
ja ei muuten asu Kaliforniassa, vaan e-suomessa nykyään. Näköhavaintoja kuulemma ei-niin-hehkeä enää.
vois vaikk oll sualast piirakka,ja vaikk makkiaki,,,määki ostaissin kyll vaa...pyyretä uurestas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262488- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51839- 1851766
- 291588
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248