Pakkahuoneen

valikoimasta

Miten on, saako vegaani Pakkahuoneelta nykyäänkään mitään muuta evästä kuin kahvia ja mehujäätä?

En ole viitsinyt aikoihin käydä edes kyselemässä kun kaikki on ollut maitotaloustuotteilla "pilattua".

11

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motorvan

Taita lama ilmotta olemasolostas ugis juur tollaviisi, et munkei pienennetä ja hintoi sit tarkisteta ylöspäi. Mä en nykyjäs siel pali istuskelekaa ko siel ei saa poltel tupakki ko yhdes nurkkapöydäs ulkon ja seki ain jonku kukkapaitase varaama, joka ryystä kaffettas iän kaike

• ....................

vuosi vuodelta karmeampia...todella kumisen sitkeitä...

• SmartUki

Vegaani on kyllä kiva eläin, mutta tuskin sille kahvilasta ruokaa saa. Oikea osoite on eläinkauppa.

• juuh,munki ei oll enä sama kaliperi ko enne,,,,ne ova ilma kardemummat ja jollan tavall hiuka niinko sitkiöiki,,,mahtak vika ol mun hamppaisan,mutt se kardemumman puuttumine harmitta....

• huomannut vegaani että pakkahuoneensistuksessa on myös paljon käytetty eläinperäisiä tuotteita, on hylkeennahkaa ja sianveressäkeitettyä punamultaa jne...

• seiniä nuole?

Munkkeja voi valmistaa aivan hyvin myös ilman maitoa ja kananmunia eikä makukaan siitä kärsi, monista muista makeista leivonnaisista nyt puhumattakaan.

Kyse on asiakkaan huomioimisesta ja sitä paitsi moni muukin kuin vegaani joutuu jättämään maitotaloustuotteita sisältävät tuotteet ostamatta.

Useimmista paikoista löytyy nykyään vaihtoehtoja. Miten lienee ylistetyn Pakkahuoneen valikoiman laita tänä kesänä? Onko edes tofujäätelöä? Ei ole ollut aiemmin.

• viihdykettä
        seiniä nuole? kirjoitti:

Munkkeja voi valmistaa aivan hyvin myös ilman maitoa ja kananmunia eikä makukaan siitä kärsi, monista muista makeista leivonnaisista nyt puhumattakaan.

Kyse on asiakkaan huomioimisesta ja sitä paitsi moni muukin kuin vegaani joutuu jättämään maitotaloustuotteita sisältävät tuotteet ostamatta.

Useimmista paikoista löytyy nykyään vaihtoehtoja. Miten lienee ylistetyn Pakkahuoneen valikoiman laita tänä kesänä? Onko edes tofujäätelöä? Ei ole ollut aiemmin.

seinälle Mona Caritan kuvan? Muinoin oli esim. Suosikissa.

• motorvan
        viihdykettä kirjoitti:

seinälle Mona Caritan kuvan? Muinoin oli esim. Suosikissa.

Monacaritoita joka paikkaha. sil ei ol mittä raja tos fanittamises. Oli kuulema teettän siit Suosiki Monacarita julisteest koko seinän kokose suurennukse. Vääränlaisil ihmisil raha siunaantunu

• näköhavaintoja?
        motorvan kirjoitti:

Monacaritoita joka paikkaha. sil ei ol mittä raja tos fanittamises. Oli kuulema teettän siit Suosiki Monacarita julisteest koko seinän kokose suurennukse. Vääränlaisil ihmisil raha siunaantunu

48-vuotias muuten nykyään.

• jäin lorvimaan
        näköhavaintoja? kirjoitti:

48-vuotias muuten nykyään.

ja ei muuten asu Kaliforniassa, vaan e-suomessa nykyään. Näköhavaintoja kuulemma ei-niin-hehkeä enää.

• vois vaikk oll sualast piirakka,ja vaikk makkiaki,,,määki ostaissin kyll vaa...pyyretä uurestas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2488
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1889
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1839
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1588
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe