Ehdoton vankeus

milla67875446

Olisi muutama kysymys ehdottomasta vankeudesta.

1. Kuuluuko ehdottomaan vankeuteen aina ennen vankilaan joutumista tutkintavankeus eli sellainen että on vankilassa sen esitutkinta-ajan?

2. voiko esim jonku asian takia josta on tehty rikosilmoitus, saada ehdotonta vankeutta oikeudessa vaikka ei ole edes pidätetty ja on vapaana ja saa vaan normaalisti ajan poliisikuulusteluun?

3. Mikä ja millainen rikos on lievin rikos, josta ensikertalainen voi joutua ehdottomaan vankeuteen?

4. Minulla on psyykkinen sairaus ja asperger ja muitaki terveydellisiä rajoitteita. jo 2 tai 3 terveydenhuollon hoitajaa/lääkäriä joihin mulla oli hoitosuhde, tekivät minusta rikosilmoitukset häirinnästä ja aggressiivisista solvauksista ja ainaki 1 hakenu lähestymiskieltoa?
joudunko vankilaan vai selviinkö sakoilla?

5

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla67875446

lieventävinä asianhaaroina mulla tässä jutussa

terveydentila
      oon totellu ku poliisi kieltäny olemasta asianomistajiin yhteydessä

oon jättäny asianomistajat rauhaan

oon enskertalainen rikoksentekijä

lisäksi kaikki sanoo mulle että et sinä vankilaan joudu. mut silti mulla pakonomanen tarve pyöritellä asiaa mielessäni jatkuvaan. johtuu mielenterveyden häiriöstä.

monet olettaa et mä joudun pakkohoitoon tai johonki laitokseen mut ite en tiiä asiaa...

• .........

Eihän tuosta nyt vankilaan joudu, tuskin tulee sakkojakaan. Kerrot kaiken tuon myös poliisikuulustelussa ja lupaat jättä asianosaiset rauhaan, ja myös jätät !!

• Herman Jakolev
        ......... kirjoitti:

Eihän tuosta nyt vankilaan joudu, tuskin tulee sakkojakaan. Kerrot kaiken tuon myös poliisikuulustelussa ja lupaat jättä asianosaiset rauhaan, ja myös jätät !!

Törkyratti on sellainen ja lakikirjassa vaikka kuinka paljon lisää.Siis älä vaivaa aivojasi.

• space cadet

1. Ei.

2. Kyllä.

3. Tyypillisesti törkeä rattijuopumus, jos promilleja on päälle 2.5 eikä tuomittu sovellu yhdyskuntapalveluun.

4. Et joudu vankilaan. Tyypillisiä sakkojuttuja, tai sitten lyhyt ehdollinen vankeusrangaistus (kun ei tiedä yksityiskohtia, niin ei voi arvioida tarkkaan, eikä se palstalaisten tehtävä olekaan).

• Ibrahim Shukupolli

Olla,että et saa vankeutta,kuin muutaman kuukauden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe