Ajattelinpa kysyä, että onko kellään kokemusta laivamatkasta Suomesta Saksaan ja sitten siitä eteenpäin autolla tms. Espanjaan ja sieltä laivalla Kanariansaarille? Paljonko maksaa (suurinpiirtein) esim. tuo suomi-saksa laivamatka? entä koko matka, jos jollain on kokemusta..?
Vastaukset 9
- lentäen
ko reitille mahdollista moinen juttu...ideana ihan ok mutta ei vaan mahdollsita. valmiita risteilyjä missä laiva käy Kanarialla mutta se onkin jo eri juttu ja eivät lähde Saksasta.
- pesukarhukissaa
eräs tuttuni joskus kertoi,(eipä sitten tullut kysyttyä siinä vaiheessa tarkemmin), että miehensä oli tullut suomesta autonsa kanssa kanarialle.. hän oli ensin mennyt laivalla suomesta saksaan ja ajanut itse autollaan saksasta espanjaan. espanjasta sitten lähtenyt laivalla kanarialle... enkä tarkoittanut että saksasta lähtisi laivalla... matka kestäis varmaan ainakin 2 viikkoa ja pitäisi varmaan hotelleissa viettää yöt..
pesukarhukissaa kirjoitti:
eräs tuttuni joskus kertoi,(eipä sitten tullut kysyttyä siinä vaiheessa tarkemmin), että miehensä oli tullut suomesta autonsa kanssa kanarialle.. hän oli ensin mennyt laivalla suomesta saksaan ja ajanut itse autollaan saksasta espanjaan. espanjasta sitten lähtenyt laivalla kanarialle... enkä tarkoittanut että saksasta lähtisi laivalla... matka kestäis varmaan ainakin 2 viikkoa ja pitäisi varmaan hotelleissa viettää yöt..
Tässä saattaisi olla yksi mahdollisuus:
http://www.trasmediterranea.es/index.asp?section=trayectos&lang=ES.- muuttolintu43
masseur kirjoitti:
Tässä saattaisi olla yksi mahdollisuus:
http://www.trasmediterranea.es/index.asp?section=trayectos&lang=ES.matkoja, esim. 2 h auto 1470 Eur, mutta Portugalista Portimaosta pääsee Kanarialle Las Palmasiin 2 h auto alle 500 Euron. Teimme matkan helmikuussa 2010. Myrskyistä oli. En vähällä mene uudestaan, kun 2 yötä ja 2 1/2 päivää oksensin. Mutta jos sattuu olemaan kaunis ilma, voi matka varmaan olla mukavakin. Joka tapauksessa: matkapillerit mukaan. Miehelläni ei ollut juuri mitään ongelmia, minulla on melkein aina pienemmissä laivoissa, busseissa.
- autoilu43
muuttolintu43 kirjoitti:
matkoja, esim. 2 h auto 1470 Eur, mutta Portugalista Portimaosta pääsee Kanarialle Las Palmasiin 2 h auto alle 500 Euron. Teimme matkan helmikuussa 2010. Myrskyistä oli. En vähällä mene uudestaan, kun 2 yötä ja 2 1/2 päivää oksensin. Mutta jos sattuu olemaan kaunis ilma, voi matka varmaan olla mukavakin. Joka tapauksessa: matkapillerit mukaan. Miehelläni ei ollut juuri mitään ongelmia, minulla on melkein aina pienemmissä laivoissa, busseissa.
ajo Tallinnan kautta Balttian läpi oli myös mielenkiintoista. Ajaminen sujui hyvin koko matkan Saksaan. Portugalissa oli parhaat tiet.
- aidalla pääsee
http://www.aida.de/reise/BL12110409/
Tuolla pääsee ja Funchalissa usein bongattu nuo Aidan laivat.
P&O on toinen vaihtoehto, mutta ei tietenkään Saksan lähtöjä.
- ihan itse
www.tallink.fi
- tapa tämäkin
Lähdimme 3 aikuista ja 2 lähes aikuista lasta Fuerteventuran saaresta autollamme Espanjan mantereen Caditziin, (ei ollut kallis). Sieltä jatkoimme Saksaan ja Saksasta laivalla Helsinkiin.
Matka kesti Espanjan mantereelta 4 vrk Helsinkiin. Nukuimme henkiläautossa, koska mukana oli vielä pari koiraa. Välillä pysähdyimme yöllä bensa-aseman nurkille johon laitoimme peitot ja saatiin jalat suoriksi.
Hoteliin ei ollut rahaa, koska ainoaan luottokorttiimme oli tullut häiriö.
Tässä 1 tapaus. En ehkä ihan suosittele ensikertalaisille. - Anonyymi
Portugaliin Saksan kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681095
- 981054
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i22912Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔62852Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124835- 134817
- 57745
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27721Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen20710- 45666
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol47650- 19617
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48600Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.82596- 48594
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128594Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142592- 35590
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6583Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12559