Kanarialle laivalla

pesukarhukissaa

Ajattelinpa kysyä, että onko kellään kokemusta laivamatkasta Suomesta Saksaan ja sitten siitä eteenpäin autolla tms. Espanjaan ja sieltä laivalla Kanariansaarille? Paljonko maksaa (suurinpiirtein) esim. tuo suomi-saksa laivamatka? entä koko matka, jos jollain on kokemusta..?

9

3993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentäen

ko reitille mahdollista moinen juttu...ideana ihan ok mutta ei vaan mahdollsita. valmiita risteilyjä missä laiva käy Kanarialla mutta se onkin jo eri juttu ja eivät lähde Saksasta.

• pesukarhukissaa

eräs tuttuni joskus kertoi,(eipä sitten tullut kysyttyä siinä vaiheessa tarkemmin), että miehensä oli tullut suomesta autonsa kanssa kanarialle.. hän oli ensin mennyt laivalla suomesta saksaan ja ajanut itse autollaan saksasta espanjaan. espanjasta sitten lähtenyt laivalla kanarialle... enkä tarkoittanut että saksasta lähtisi laivalla... matka kestäis varmaan ainakin 2 viikkoa ja pitäisi varmaan hotelleissa viettää yöt..

• pesukarhukissaa kirjoitti:

eräs tuttuni joskus kertoi,(eipä sitten tullut kysyttyä siinä vaiheessa tarkemmin), että miehensä oli tullut suomesta autonsa kanssa kanarialle.. hän oli ensin mennyt laivalla suomesta saksaan ja ajanut itse autollaan saksasta espanjaan. espanjasta sitten lähtenyt laivalla kanarialle... enkä tarkoittanut että saksasta lähtisi laivalla... matka kestäis varmaan ainakin 2 viikkoa ja pitäisi varmaan hotelleissa viettää yöt..

Tässä saattaisi olla yksi mahdollisuus:

http://www.trasmediterranea.es/index.asp?section=trayectos&lang=ES.

• muuttolintu43
        masseur kirjoitti:

Tässä saattaisi olla yksi mahdollisuus:

http://www.trasmediterranea.es/index.asp?section=trayectos&lang=ES.

matkoja, esim. 2 h auto 1470 Eur, mutta Portugalista Portimaosta pääsee Kanarialle Las Palmasiin 2 h auto alle 500 Euron. Teimme matkan helmikuussa 2010. Myrskyistä oli. En vähällä mene uudestaan, kun 2 yötä ja 2 1/2 päivää oksensin. Mutta jos sattuu olemaan kaunis ilma, voi matka varmaan olla mukavakin. Joka tapauksessa: matkapillerit mukaan. Miehelläni ei ollut juuri mitään ongelmia, minulla on melkein aina pienemmissä laivoissa, busseissa.

• autoilu43
        muuttolintu43 kirjoitti:

matkoja, esim. 2 h auto 1470 Eur, mutta Portugalista Portimaosta pääsee Kanarialle Las Palmasiin 2 h auto alle 500 Euron. Teimme matkan helmikuussa 2010. Myrskyistä oli. En vähällä mene uudestaan, kun 2 yötä ja 2 1/2 päivää oksensin. Mutta jos sattuu olemaan kaunis ilma, voi matka varmaan olla mukavakin. Joka tapauksessa: matkapillerit mukaan. Miehelläni ei ollut juuri mitään ongelmia, minulla on melkein aina pienemmissä laivoissa, busseissa.

ajo Tallinnan kautta Balttian läpi oli myös mielenkiintoista. Ajaminen sujui hyvin koko matkan Saksaan. Portugalissa oli parhaat tiet.

• aidalla pääsee

• ihan itse

www.tallink.fi

• tapa tämäkin

Lähdimme 3 aikuista ja 2 lähes aikuista lasta Fuerteventuran saaresta autollamme Espanjan mantereen Caditziin, (ei ollut kallis). Sieltä jatkoimme Saksaan ja Saksasta laivalla Helsinkiin.
      Matka kesti Espanjan mantereelta 4 vrk Helsinkiin. Nukuimme henkiläautossa, koska mukana oli vielä pari koiraa. Välillä pysähdyimme yöllä bensa-aseman nurkille johon laitoimme peitot ja saatiin jalat suoriksi.
      Hoteliin ei ollut rahaa, koska ainoaan luottokorttiimme oli tullut häiriö.
      Tässä 1 tapaus. En ehkä ihan suosittele ensikertalaisille.

• Anonyymi

Portugaliin Saksan kautta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5485
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2789
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2561
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2419
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1964
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      237
      1626
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1263
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1153
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1125
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90