Kanarialle laivalla

pesukarhukissaa

Ajattelinpa kysyä, että onko kellään kokemusta laivamatkasta Suomesta Saksaan ja sitten siitä eteenpäin autolla tms. Espanjaan ja sieltä laivalla Kanariansaarille? Paljonko maksaa (suurinpiirtein) esim. tuo suomi-saksa laivamatka? entä koko matka, jos jollain on kokemusta..?

9

4144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentäen

      ko reitille mahdollista moinen juttu...ideana ihan ok mutta ei vaan mahdollsita. valmiita risteilyjä missä laiva käy Kanarialla mutta se onkin jo eri juttu ja eivät lähde Saksasta.

      • pesukarhukissaa

        eräs tuttuni joskus kertoi,(eipä sitten tullut kysyttyä siinä vaiheessa tarkemmin), että miehensä oli tullut suomesta autonsa kanssa kanarialle.. hän oli ensin mennyt laivalla suomesta saksaan ja ajanut itse autollaan saksasta espanjaan. espanjasta sitten lähtenyt laivalla kanarialle... enkä tarkoittanut että saksasta lähtisi laivalla... matka kestäis varmaan ainakin 2 viikkoa ja pitäisi varmaan hotelleissa viettää yöt..


      • pesukarhukissaa kirjoitti:

        eräs tuttuni joskus kertoi,(eipä sitten tullut kysyttyä siinä vaiheessa tarkemmin), että miehensä oli tullut suomesta autonsa kanssa kanarialle.. hän oli ensin mennyt laivalla suomesta saksaan ja ajanut itse autollaan saksasta espanjaan. espanjasta sitten lähtenyt laivalla kanarialle... enkä tarkoittanut että saksasta lähtisi laivalla... matka kestäis varmaan ainakin 2 viikkoa ja pitäisi varmaan hotelleissa viettää yöt..

        Tässä saattaisi olla yksi mahdollisuus:

        http://www.trasmediterranea.es/index.asp?section=trayectos&lang=ES.


      • muuttolintu43
        masseur kirjoitti:

        Tässä saattaisi olla yksi mahdollisuus:

        http://www.trasmediterranea.es/index.asp?section=trayectos&lang=ES.

        matkoja, esim. 2 h auto 1470 Eur, mutta Portugalista Portimaosta pääsee Kanarialle Las Palmasiin 2 h auto alle 500 Euron. Teimme matkan helmikuussa 2010. Myrskyistä oli. En vähällä mene uudestaan, kun 2 yötä ja 2 1/2 päivää oksensin. Mutta jos sattuu olemaan kaunis ilma, voi matka varmaan olla mukavakin. Joka tapauksessa: matkapillerit mukaan. Miehelläni ei ollut juuri mitään ongelmia, minulla on melkein aina pienemmissä laivoissa, busseissa.


      • autoilu43
        muuttolintu43 kirjoitti:

        matkoja, esim. 2 h auto 1470 Eur, mutta Portugalista Portimaosta pääsee Kanarialle Las Palmasiin 2 h auto alle 500 Euron. Teimme matkan helmikuussa 2010. Myrskyistä oli. En vähällä mene uudestaan, kun 2 yötä ja 2 1/2 päivää oksensin. Mutta jos sattuu olemaan kaunis ilma, voi matka varmaan olla mukavakin. Joka tapauksessa: matkapillerit mukaan. Miehelläni ei ollut juuri mitään ongelmia, minulla on melkein aina pienemmissä laivoissa, busseissa.

        ajo Tallinnan kautta Balttian läpi oli myös mielenkiintoista. Ajaminen sujui hyvin koko matkan Saksaan. Portugalissa oli parhaat tiet.


      • aidalla pääsee

    • ihan itse

      www.tallink.fi

    • tapa tämäkin

      Lähdimme 3 aikuista ja 2 lähes aikuista lasta Fuerteventuran saaresta autollamme Espanjan mantereen Caditziin, (ei ollut kallis). Sieltä jatkoimme Saksaan ja Saksasta laivalla Helsinkiin.
      Matka kesti Espanjan mantereelta 4 vrk Helsinkiin. Nukuimme henkiläautossa, koska mukana oli vielä pari koiraa. Välillä pysähdyimme yöllä bensa-aseman nurkille johon laitoimme peitot ja saatiin jalat suoriksi.
      Hoteliin ei ollut rahaa, koska ainoaan luottokorttiimme oli tullut häiriö.
      Tässä 1 tapaus. En ehkä ihan suosittele ensikertalaisille.

    • Anonyymi

      Portugaliin Saksan kautta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe