Otsikon mukainen pirssi alkoi nykimään ikävästi ja kylmänä / kuumana ja kaupunkiajossa / moottoritienopeuksissa: terävää nytkyttelyä kone ei kuitenkaan sammu, tulpat / johdot / jakajan kansi uusittu, mikäs piru tuohon iski: uudesta asti ollu meidän perheessä ja 230tkm ajettu ja nyt iski ensimmäinen vika...
Kadetti -90 1.4
3
232
Vastaukset
- kapetti
Noihan nykii jo uutena...
- kaadetti
ku ei ole nykiny koskaan aikaisemmin
- Aladobix
Terävä nykiminen viittaisi sähköpuolen vikaan. Yleensä vanhemmissa kärryissä sytytystulppien johdot, mutta jos ne on uusittu, vikaa pitää hakea virranjakajasta/puolasta/jostain muista sytytyspuolen romppeista.
Voihan kyseessä olla myös polttoainepuolella jokin tukos. Vuoden -90 1,4 Kadetissa taisi olla jo katalysaattori ja polttoaineen ruiskutus? Itselläni aikoinaan D-mallissa oli 1.3 N koneessa kerran nykimistä, kun kaasarissa oli jotain roskaa.
Helpoimmalla pääset kun viet kärrysi jonnekin asiantuntevaan nyrkkipajaan. Itse arpomalla menee jo turhien osien vaihtoon enemmän rahaa kuin korjauspajaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056