Heippa!

009990009999000

Tää juttuni ei nyt hirveen hyvin sovi ehkä tälle palstalle.Mut kysyisin onks kellään kokemusta näistä suomessa asuvista Turkin miehistä?Tapasin vaa yhen fiksun tuntuisen Turkin pojan täs joku aika sit.Ollaan pidetty yhteyksiä edelleen ja kohta ois aika nähdä taas.On asunu suomes jo jonkin aikaa ja puhuu ymmärrettävää suomea.Hän on pyytänyt luokseen käymään mut oon vähä arkajalka menemään kun ei niist aina tiedä!!!Kiinostais kuitenkin pitää yhteyksiä edelleen.Onks kellään suhdetta suomen turkkilaisen kaa?

13

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei avioainesta

      turkkilaiset miehet ovat samanlaisia machoja. Näin kertoi yksi turkkilaisen kanssa naimisissa ollut nainen ja vertasi afroamerikkalaista miestä häneen. Kumpaakin on ajan kanssa mahdoton pidätellä.

    • käteen

      Kierrä kaukaa !!!

      • 00999000090000900

        eikö voi olla edes kaveri!Ei ole edes mielessä käyny että naimisiin menisin jonkun turkkilaisen kaa.Ei kaikki Turkkilaiset oo samanlaisia niinku ei kaikki suomalaisetka oo samanlaisii!Eiks je1


      • kuitenkin aina
        00999000090000900 kirjoitti:

        eikö voi olla edes kaveri!Ei ole edes mielessä käyny että naimisiin menisin jonkun turkkilaisen kaa.Ei kaikki Turkkilaiset oo samanlaisia niinku ei kaikki suomalaisetka oo samanlaisii!Eiks je1

        muslimi.

        Muslimikulttuurissa miehellä on tietty asema ja naisella toinen asema.

        Hakeudu kolmannelle asemalle, vaikka pillu olisi kuinka tulessa...


      • 0009000099990000
        kuitenkin aina kirjoitti:

        muslimi.

        Muslimikulttuurissa miehellä on tietty asema ja naisella toinen asema.

        Hakeudu kolmannelle asemalle, vaikka pillu olisi kuinka tulessa...

        niin,mikähän se kolmas asema on?Hah hah hah........Eipä tässä ole kyseessä muu kun yhdestä kaverista muiden joukossa!Ei mistää sekstailust!!!!!!!!!!!


      • Linda!
        0009000099990000 kirjoitti:

        niin,mikähän se kolmas asema on?Hah hah hah........Eipä tässä ole kyseessä muu kun yhdestä kaverista muiden joukossa!Ei mistää sekstailust!!!!!!!!!!!

        Ehkä sinä et päätä, mitä oikeasti tulee tapahtumaan. Luuletko oikeasti tietäväsi, mitä tämä Turkin ihme sinusta haluaa?


      • 00099990000999999999
        Linda! kirjoitti:

        Ehkä sinä et päätä, mitä oikeasti tulee tapahtumaan. Luuletko oikeasti tietäväsi, mitä tämä Turkin ihme sinusta haluaa?

        niin torvelo joka ei mitään tietäis!Kyllähän se yks on niillä varmaan mielessä ..............sen takia olenkin varovainen ja en heti säntää sen kotiin.Eiks se kuitenkin ole niin et ihmisiä on paljon erinlaisia täs maailmas!Kyllä kaveri suhdetta voi pitää vaik oiski erimaalainen kyseessä.Ja kyl sen aika nopeesti tulee huomaamaan onks todellinen kaveri vai ihan jotain muuta!En ole silmät ummessa kulkija.Kyl elämän varrella on tullut opittua paljon erinlaisia asioita!


      • kokemusta on
        00099990000999999999 kirjoitti:

        niin torvelo joka ei mitään tietäis!Kyllähän se yks on niillä varmaan mielessä ..............sen takia olenkin varovainen ja en heti säntää sen kotiin.Eiks se kuitenkin ole niin et ihmisiä on paljon erinlaisia täs maailmas!Kyllä kaveri suhdetta voi pitää vaik oiski erimaalainen kyseessä.Ja kyl sen aika nopeesti tulee huomaamaan onks todellinen kaveri vai ihan jotain muuta!En ole silmät ummessa kulkija.Kyl elämän varrella on tullut opittua paljon erinlaisia asioita!

        Miksi turkkilainen on Suomessa? Ehkäpä tullut tänne suomalisen naisen takia, ja liitto kariutui. Kuitenkin sai oleskeluluvan, ja nyt sitten uutta etsimässä. Luulet olevasi kovakin nainen, mutta et osaa lukea turkkilaisen miehen sydäntä ja sielua. Ne käyttää naista häikäilemättömästi hyväkseen. Ei kannata aloittaa mitään ns. kaveripohjalta, koska ne ei osaa olla naisen kavereita.


      • 0000999990009990000
        kokemusta on kirjoitti:

        Miksi turkkilainen on Suomessa? Ehkäpä tullut tänne suomalisen naisen takia, ja liitto kariutui. Kuitenkin sai oleskeluluvan, ja nyt sitten uutta etsimässä. Luulet olevasi kovakin nainen, mutta et osaa lukea turkkilaisen miehen sydäntä ja sielua. Ne käyttää naista häikäilemättömästi hyväkseen. Ei kannata aloittaa mitään ns. kaveripohjalta, koska ne ei osaa olla naisen kavereita.

        kenties kertoa vähän tarkemmin omista kokemuksistasi?Mielen kiinnolla lukisin niitä.En väitä ollenkaan että kirjoitusessasi ei olisi mitään perää.Mutta niin kuin jo aiemmin totesin että meitä ihmisiä on hyvin erinlaisia niin suomessa kuin muuallakin maailmassa.


      • veikkoleht
        0000999990009990000 kirjoitti:

        kenties kertoa vähän tarkemmin omista kokemuksistasi?Mielen kiinnolla lukisin niitä.En väitä ollenkaan että kirjoitusessasi ei olisi mitään perää.Mutta niin kuin jo aiemmin totesin että meitä ihmisiä on hyvin erinlaisia niin suomessa kuin muuallakin maailmassa.

        jotakin...
        Minä teen töitä heidän parissaan ja saman ilmiön jokapuolella suomea olen havainnut.
        Meseä käytetään paljon samoin postit yahoossa.
        Äijät kilpailevat kellä eniten meseseuraa ja tyttöjä. Sitten porukalla vertaillaan ja luetaan toisten kirjeitä ja nauretaan. Niillä on sellaisia kaveritapaamisia joihin ei suomalaiset pääse kuin vahingossa, itse pääsin vahingossa. Ihmettelin jumalatonta naurun remakkaa ja sillä luettiin suomalaisnaisten messuja.
        Ihmetyttää naisten suunnaton tyhmyys noiden suhteen :-D suhtautuminen toisenuskoiseen ja varsinkin naiseen on alle eläimen tason vaikka edessäpäin hymyä ollaaankin ja imelää.


    • gigolot aina on

      tehneet.

      Tosin prostituoitu se on rahaa ottava mieskin, kutsuttiin sitten miksikä tahansa...

      • 00099999990000000009

        mielenkiinnolla luin kirjoituksesi!Uskon että näin varmaan on jos olet nähnyt sitä touhua ja ole heidän kanssa tekemisissä.Mutta itse olen ihminen joka ei ole koskaan jutellut mesessä eikä facebookissa.Enkä näillä näkymin tule juttelemaankaan koska tiedän ,että kaikki vapaa aikani menisi siihen.


      • voevoehyväntähen
        00099999990000000009 kirjoitti:

        mielenkiinnolla luin kirjoituksesi!Uskon että näin varmaan on jos olet nähnyt sitä touhua ja ole heidän kanssa tekemisissä.Mutta itse olen ihminen joka ei ole koskaan jutellut mesessä eikä facebookissa.Enkä näillä näkymin tule juttelemaankaan koska tiedän ,että kaikki vapaa aikani menisi siihen.

        naisena voin kertoa,että minulla on ollut jo jonkin aikaa turkista kotoisin oleva mies ihan kaverina.Ei ole ollu ainaka viel mitään sen suurempaa suhdetta.Ihmettelen sitä yleensäkin,että kaikkia senkin maan miehiä pidetään samanlaisina.Hyvänen aika,kun emme kaikki ole todellakaan samanlaisia.Uskon sen et monet tarinat on varmasti paikkaansa pitäviä mitä täälki on ihmiset kirjoitelleet.Mut tää on mun kokemus täl hetkel.Sanokoon kuka mitä tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe