Tää juttuni ei nyt hirveen hyvin sovi ehkä tälle palstalle.Mut kysyisin onks kellään kokemusta näistä suomessa asuvista Turkin miehistä?Tapasin vaa yhen fiksun tuntuisen Turkin pojan täs joku aika sit.Ollaan pidetty yhteyksiä edelleen ja kohta ois aika nähdä taas.On asunu suomes jo jonkin aikaa ja puhuu ymmärrettävää suomea.Hän on pyytänyt luokseen käymään mut oon vähä arkajalka menemään kun ei niist aina tiedä!!!Kiinostais kuitenkin pitää yhteyksiä edelleen.Onks kellään suhdetta suomen turkkilaisen kaa?
Heippa!
13
507
Vastaukset
- ei avioainesta
turkkilaiset miehet ovat samanlaisia machoja. Näin kertoi yksi turkkilaisen kanssa naimisissa ollut nainen ja vertasi afroamerikkalaista miestä häneen. Kumpaakin on ajan kanssa mahdoton pidätellä.
- käteen
Kierrä kaukaa !!!
- 00999000090000900
eikö voi olla edes kaveri!Ei ole edes mielessä käyny että naimisiin menisin jonkun turkkilaisen kaa.Ei kaikki Turkkilaiset oo samanlaisia niinku ei kaikki suomalaisetka oo samanlaisii!Eiks je1
- kuitenkin aina
00999000090000900 kirjoitti:
eikö voi olla edes kaveri!Ei ole edes mielessä käyny että naimisiin menisin jonkun turkkilaisen kaa.Ei kaikki Turkkilaiset oo samanlaisia niinku ei kaikki suomalaisetka oo samanlaisii!Eiks je1
muslimi.
Muslimikulttuurissa miehellä on tietty asema ja naisella toinen asema.
Hakeudu kolmannelle asemalle, vaikka pillu olisi kuinka tulessa... - 0009000099990000
kuitenkin aina kirjoitti:
muslimi.
Muslimikulttuurissa miehellä on tietty asema ja naisella toinen asema.
Hakeudu kolmannelle asemalle, vaikka pillu olisi kuinka tulessa...niin,mikähän se kolmas asema on?Hah hah hah........Eipä tässä ole kyseessä muu kun yhdestä kaverista muiden joukossa!Ei mistää sekstailust!!!!!!!!!!!
- Linda!
0009000099990000 kirjoitti:
niin,mikähän se kolmas asema on?Hah hah hah........Eipä tässä ole kyseessä muu kun yhdestä kaverista muiden joukossa!Ei mistää sekstailust!!!!!!!!!!!
Ehkä sinä et päätä, mitä oikeasti tulee tapahtumaan. Luuletko oikeasti tietäväsi, mitä tämä Turkin ihme sinusta haluaa?
- 00099990000999999999
Linda! kirjoitti:
Ehkä sinä et päätä, mitä oikeasti tulee tapahtumaan. Luuletko oikeasti tietäväsi, mitä tämä Turkin ihme sinusta haluaa?
niin torvelo joka ei mitään tietäis!Kyllähän se yks on niillä varmaan mielessä ..............sen takia olenkin varovainen ja en heti säntää sen kotiin.Eiks se kuitenkin ole niin et ihmisiä on paljon erinlaisia täs maailmas!Kyllä kaveri suhdetta voi pitää vaik oiski erimaalainen kyseessä.Ja kyl sen aika nopeesti tulee huomaamaan onks todellinen kaveri vai ihan jotain muuta!En ole silmät ummessa kulkija.Kyl elämän varrella on tullut opittua paljon erinlaisia asioita!
- kokemusta on
00099990000999999999 kirjoitti:
niin torvelo joka ei mitään tietäis!Kyllähän se yks on niillä varmaan mielessä ..............sen takia olenkin varovainen ja en heti säntää sen kotiin.Eiks se kuitenkin ole niin et ihmisiä on paljon erinlaisia täs maailmas!Kyllä kaveri suhdetta voi pitää vaik oiski erimaalainen kyseessä.Ja kyl sen aika nopeesti tulee huomaamaan onks todellinen kaveri vai ihan jotain muuta!En ole silmät ummessa kulkija.Kyl elämän varrella on tullut opittua paljon erinlaisia asioita!
Miksi turkkilainen on Suomessa? Ehkäpä tullut tänne suomalisen naisen takia, ja liitto kariutui. Kuitenkin sai oleskeluluvan, ja nyt sitten uutta etsimässä. Luulet olevasi kovakin nainen, mutta et osaa lukea turkkilaisen miehen sydäntä ja sielua. Ne käyttää naista häikäilemättömästi hyväkseen. Ei kannata aloittaa mitään ns. kaveripohjalta, koska ne ei osaa olla naisen kavereita.
- 0000999990009990000
kokemusta on kirjoitti:
Miksi turkkilainen on Suomessa? Ehkäpä tullut tänne suomalisen naisen takia, ja liitto kariutui. Kuitenkin sai oleskeluluvan, ja nyt sitten uutta etsimässä. Luulet olevasi kovakin nainen, mutta et osaa lukea turkkilaisen miehen sydäntä ja sielua. Ne käyttää naista häikäilemättömästi hyväkseen. Ei kannata aloittaa mitään ns. kaveripohjalta, koska ne ei osaa olla naisen kavereita.
kenties kertoa vähän tarkemmin omista kokemuksistasi?Mielen kiinnolla lukisin niitä.En väitä ollenkaan että kirjoitusessasi ei olisi mitään perää.Mutta niin kuin jo aiemmin totesin että meitä ihmisiä on hyvin erinlaisia niin suomessa kuin muuallakin maailmassa.
- veikkoleht
0000999990009990000 kirjoitti:
kenties kertoa vähän tarkemmin omista kokemuksistasi?Mielen kiinnolla lukisin niitä.En väitä ollenkaan että kirjoitusessasi ei olisi mitään perää.Mutta niin kuin jo aiemmin totesin että meitä ihmisiä on hyvin erinlaisia niin suomessa kuin muuallakin maailmassa.
jotakin...
Minä teen töitä heidän parissaan ja saman ilmiön jokapuolella suomea olen havainnut.
Meseä käytetään paljon samoin postit yahoossa.
Äijät kilpailevat kellä eniten meseseuraa ja tyttöjä. Sitten porukalla vertaillaan ja luetaan toisten kirjeitä ja nauretaan. Niillä on sellaisia kaveritapaamisia joihin ei suomalaiset pääse kuin vahingossa, itse pääsin vahingossa. Ihmettelin jumalatonta naurun remakkaa ja sillä luettiin suomalaisnaisten messuja.
Ihmetyttää naisten suunnaton tyhmyys noiden suhteen :-D suhtautuminen toisenuskoiseen ja varsinkin naiseen on alle eläimen tason vaikka edessäpäin hymyä ollaaankin ja imelää.
- gigolot aina on
tehneet.
Tosin prostituoitu se on rahaa ottava mieskin, kutsuttiin sitten miksikä tahansa...- 00099999990000000009
mielenkiinnolla luin kirjoituksesi!Uskon että näin varmaan on jos olet nähnyt sitä touhua ja ole heidän kanssa tekemisissä.Mutta itse olen ihminen joka ei ole koskaan jutellut mesessä eikä facebookissa.Enkä näillä näkymin tule juttelemaankaan koska tiedän ,että kaikki vapaa aikani menisi siihen.
- voevoehyväntähen
00099999990000000009 kirjoitti:
mielenkiinnolla luin kirjoituksesi!Uskon että näin varmaan on jos olet nähnyt sitä touhua ja ole heidän kanssa tekemisissä.Mutta itse olen ihminen joka ei ole koskaan jutellut mesessä eikä facebookissa.Enkä näillä näkymin tule juttelemaankaan koska tiedän ,että kaikki vapaa aikani menisi siihen.
naisena voin kertoa,että minulla on ollut jo jonkin aikaa turkista kotoisin oleva mies ihan kaverina.Ei ole ollu ainaka viel mitään sen suurempaa suhdetta.Ihmettelen sitä yleensäkin,että kaikkia senkin maan miehiä pidetään samanlaisina.Hyvänen aika,kun emme kaikki ole todellakaan samanlaisia.Uskon sen et monet tarinat on varmasti paikkaansa pitäviä mitä täälki on ihmiset kirjoitelleet.Mut tää on mun kokemus täl hetkel.Sanokoon kuka mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822