Vuokralle tarjotaan autotalli (20m²) tavaroiden tai auton säilytykseen. Ei työpajaksi. Osoite Vermonrinne 24.
Vuokra 120 €/ kk. Heti vapaa!
http://www.vuokraasunto.net/vuokra-asunnot.php
AUTOTALLI Espoo; Mäkkylä
6
2523
Vastaukset
- det------
Minä tässä laitoin asuntoni välittäj'älle myyntiin ja uusi varaaamani asunto valmistuu vasta ensivuoden syksyyn mennessä(rakentaminen on vasta alkamassa).
Jos tämä asuntoni nyt tässä menee kaupaksi hyväksymälläni hinnalla niin silloin vuokraisin autotallin pääosan kamoistani säilyttämiseen(jotain ison pakettiauton lastin tai 12 kuutiota tilaa tarvitsisin vähintään)
Niin että jos et saa kelpaamaan niin minnä kyllä olen valmis maksamaan enemmänkin kuin mitä tuo pyytämäsi 120€/kk. - päivi 50
onko vapaana vielä autotalli olisin kiinnostunut tv.päivi ottaisitko yhteyttä 0503754615
- jessesaarela
olisin kiinostunut ottaisitko yhteyttä numeroon 040-5911202
- Jkarlss
Olen kiinnostunut autotallista. Pyydän ottamaan yhteyttä numeroon 0500486888, Jouko karlssonn
- Emils
Onko vielä vapaana autotalli 20m2 ?
- Olivielä3vsitten?
Onko vielä vapaan autotalli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121496Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76988- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34862Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753