Vuokralle tarjotaan autotalli (20m²) tavaroiden tai auton säilytykseen. Ei työpajaksi. Osoite Vermonrinne 24.
Vuokra 120 €/ kk. Heti vapaa!
http://www.vuokraasunto.net/vuokra-asunnot.php
AUTOTALLI Espoo; Mäkkylä
6
2361
Vastaukset
- det------
Minä tässä laitoin asuntoni välittäj'älle myyntiin ja uusi varaaamani asunto valmistuu vasta ensivuoden syksyyn mennessä(rakentaminen on vasta alkamassa).
Jos tämä asuntoni nyt tässä menee kaupaksi hyväksymälläni hinnalla niin silloin vuokraisin autotallin pääosan kamoistani säilyttämiseen(jotain ison pakettiauton lastin tai 12 kuutiota tilaa tarvitsisin vähintään)
Niin että jos et saa kelpaamaan niin minnä kyllä olen valmis maksamaan enemmänkin kuin mitä tuo pyytämäsi 120€/kk. - päivi 50
onko vapaana vielä autotalli olisin kiinnostunut tv.päivi ottaisitko yhteyttä 0503754615
- jessesaarela
olisin kiinostunut ottaisitko yhteyttä numeroon 040-5911202
- Jkarlss
Olen kiinnostunut autotallista. Pyydän ottamaan yhteyttä numeroon 0500486888, Jouko karlssonn
- Emils
Onko vielä vapaana autotalli 20m2 ?
- Olivielä3vsitten?
Onko vielä vapaan autotalli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657295Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142668Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk491968Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901375Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.571171Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711147
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 1111029