Sulka

catopy

Tässähän koulu alkuinen . ja loppuinen novelli!

Odotin seuraavan tunnin alkamista käytävässä.Katselin etäältä koulun lukuisia kaunokaisia.Noita seksipommeja en kylllä pääsisi puolta luokkaa lähemmäksi ikinä. Heitä piirittivät tyypit jotka kuluttivat kaiken vapaa-aikansa kaupungilla pummaten heille nautinto aineita ja vieden heitä bileisiin. Tyydyin kuin usein vain kuvittelemaan.Sitten koulun kiltti tunnollinen tyttönen kulki ohitseni ja tiputti kirjekuoren syliini. Luonnollisesti, avasin sen kurkistaen sen sisään, siinä oli korea riikinkukon sulka ja kirje. "Ken ei rakastaa uskalla,herää kutittaessa.",luki lapulla kultaisilla kirjaimilla. Jaa,mikäs tämä tämmöinen on, mutta en ehtinyt kaiaa miettiä kun luokan ovi avautui ja menin kemian tunnille. Kaksoistunti oli päivän viimeinen ja tehtyäni lopputunnista kaikki opettajan määräämät tehtävät jäin toimeettomaksi. Ajatukseni kääntyivät kirjeeseen,otin sen esiin ja tutkin sulkaa pulpetin alla. Onhan se korea,ajattelin, sitten ajatukseni vaelsivat katseen myötä tuohon uskomattomaan ilmestykseen joka istui edessäni.Blondi kaikkien himoama,niin kaunis ja etenkin himottava kuin parhain veistos, seksikkäämpi kuin yksikään näkemäni seksivideon nainen. Hänen paidan ja housun välinen rako, josta hänen ihonsa pilkisti oli varsin kutsuva,jos voisin koskettaa... olisi liian ilmiselvää jos nojautuisin ja hipaisisin sormilla pulpetin alta, kyllä hän sormet tunnistaa, mutta sulka? Ei hän tiedä että takana olevalla olisi sulka, kosketus voisi hyvinkin olla kuin paidan helma. Ojensin sulan ja hitaasti silitin hänen alaselkäänsä yhden vedon verran. Hän värähti ja huokaisi. Säikähdin ja vedin sulan pois. Hänen kätensä vaelsi-kuin kosketukseni käynnistämänä- alas,seurasi reisiään ylös jalkojen väliin.Hän nojautui taaksepäin tuolissaan pää hieman takakenossa siveli toisella kädellä kylkeään ja toinen käsi avasi hitaasti tiukkojen farkkujen vetoketjua. Ei voi olla totta! Hänen lyhyempi kyntinen sormensa upposi vetoketjun välistä sisään,ja hieroi piikkareiden päältä kosteaa häpyään.Sormi tyänsi pikkuhousuja syrjään ja hieraisi kosteaa pilluansa. Sormi palasi kiiman kiiltävänä,kostuneena. Ja kuinka minä tämän tiesin? Näin,tunsin,kuin olisin hänen aistinsa. Kellot soivat,yhteys katkeaa. Kaikki lähtevät luokasta Hän on hidas, viimeinen luokassa minun kanssa,itsehän tahtini määrään. Eihän minulla mitään menetettävää ole. "Moi" ,sanoin hänelle,hymyillen. Hän puhkesi riemahtavaan hymyyn, ja vastasi"hei!". "Tuleppas meille tänään,seuraa.Nyt!" Seurasin häntä silmät sekavana,kuin koiranpentu. Hän talutti minut kotiinsa.Seurasin koko matkan noita tähti silmiä. Hän oli rikas, hemmoteltu, meikkaava, kauneuteensa panostava. Hänellä oli satiini lakanat ja kaikki. Hän oli venus, kaunein maan päällä. Sen nyt myönsi koko koulu ja kaikki hänet nähneet, sen näki kaikkien katseista kateelliset, ihailevat. Hän meni heittäytyi vuoteelleen ja heitti merkillä hinnoitetun pinkin paitansa nurkkaan. Ja katseellaan anosi minua luokseen, toteutin toiveen kernaasti. Hän otti tiukkoja housujaan pois,vetoketju oli jäänyt auki, hän ei paljoa nyt häpeillyt itseään tai varjellut uskottavuuttaan. Noh,leikkiin mukaan vain. Aloin riisuntumaan,jaa kaipa minulta jostain lompakosta kondomikin löytyy. Hän kiskoi minut sänkyyn ja vangitsi minut alleen. Istuen päälläni hän riisui loputkin päältäni. Hänhän oli seksin ruumiillistuma! Hänellä oli vielä päällä rintaliivinsa ja pitsipikkuhousunsa. Valkea väri kuulsi viettelevästi läpi. Hän tuli minua lähemmäs ruumis omaani vasten. Silitin häntä,hänen selkää,pakaroita, samalla riisuen hänen pikkuhousunsa.Hän itse riisui rintaliivinsä paljastean kaikki muotonsa. Otin itsekkin viimeisen vaatekkappaleeni pois ja laitoin kondomin paikalleen. Hän hyökkäsi kimppuuni ja suuteli intohimoisesti,lihan himosta.
Nuo kultaiset kutrit ja niiden ruumis palvoivat minua! Uskomatonta. Yritin antaa hänelle vastinetta.Hieroin hänen kylkiään,selkää, kun hän painautui työntäen elimeni hänen kiimaiseen pilluunsa. Kielemme lempivät,vartalomme palvoivat. Tahdoimme tuottaa silkkaa ruummiillista nautintoa toinen toisillemme. Hänen pillunsa imee elintäni. Jonkin ajan päästä saamme molemmat orgasmin, mutta pystyn parempaankin, tuo ilmestys ansaitsee sen. Kun hän lepää käyn hänen jalkojenväliin.
Uskomatonta olin saanut tämän olennon kiimaiseksi ja laukeamaan! Hänen pillunsa oli mitä houkuttelevin. Kiiltävä, mehuisa, kutsuva. Hieroin ja silitin hänen herkimpänsä lähialuetta, ja kostunutta häpyä. Hän voihki ja työnsi lantiotaan ylemmäs. Hieroin hänen pyhimpäänsä ensin ulompia, sitten sisempiä hapyhuulia, upottaen sormen pari hänen sisäänsä. Ja voi kuinka hän nautti! Hän keinui työskentelyni tahdissa. Vedin sormeni hänestä pois ja aloin nuolemaan hänen vakonsa piha alueita. Käyden aina lähemmäs ja lähemmäs. Pian nuollen hänen niin kosteita häpyhuuliaan. Hän ilmaisi ähkimisellään ja voihkimisellaan, kun löysin erityisen hyvän kohdan. Huomasin myös että hänen klitoriksensa oli tullut esille. Nuolin kielen kärjellä sen lähystöä ja sitäkin. Häpykieltä hellimällä annoin hänelle ainakin yhden orgasmin. Lopetin kun väsyin.
Menin kotiini vihellen kun tuo perinpohjin hellitty jumalatar oli jäänyt sänkyynsä lepäämään. Mitäs seuraavaksi tekisi sulalla? Mahdollisuudet tulvivat mieleeni, olihan se yksi poikia vihaava tyttöjen rakastaja brunette. Voisi vaikka antaa hänen maistaa vähän vaihtelua.
Seuraavana päivänä koulussa...

4

4251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      Aikas hyvä... vaihteeks joku kirjottaa pojan näkökulmasta.. hyvä! jatka samaan malliin!!

      • Ringo

        Meneppäs sitten Seksi novellit osiolle, siellä on lisääkin minun- ja muiden poikien näkökulman novelleja.
        catopy...copycat....:P


      • Upeaa
        Ringo kirjoitti:

        Meneppäs sitten Seksi novellit osiolle, siellä on lisääkin minun- ja muiden poikien näkökulman novelleja.
        catopy...copycat....:P

        Tää oli tosi hyvin kirjotettu, nää kondomi-tarinat on paljon parempia kuin muut! :)


      • Ringo
        Upeaa kirjoitti:

        Tää oli tosi hyvin kirjotettu, nää kondomi-tarinat on paljon parempia kuin muut! :)

        Mitens "kondomi-tarinat"? :D Mistäs tuo nimitys.
        Kiitos.Kaippa joskus vielä kirjoittelen,mutta seksinovellit osioon, kun ei sovi noihin rajattuihin alueisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe