Pohjois-Korean peli oli kadehdittavan järjestelmällistä, ja jos suinkin, vaikka lohkon on koko kisojen kovin, voi joukkue päästä pitkälle. Tavallaan kurinalainen joukkue viestittää jatkuvasti parjatun Korean demokraattisen kansantasavallan ylivertaisuudestaan omalla saralla. Tähän ei yksilökeskeiset länsimaat pysty. Sitä en kiistä, etteikö maassa olisi ongelmansa ja ylilyönnit, mutta mielenkiintoinen havainto. Pelityyli toi jollain tapaa Neuvostoliiton loistokkaan jääkiekkomaajoukkueen esitykset 1960-1990-luvuilla.
Uusin NYT-liite ja "tasokkaat" iltapäivälehdet kertoivat eilen ennen DPRK:n ensimmäistä ottelua Brasiliaa vastaan että sensuurin takia korealaiset eivät voi katsoa kisoja. Kuitenkin Helsingin Sanomissa syyksi paljastuikin, että lähetysoikeudet Korean niemimaalle on etelä-korealaisen yhtiön hallussa, jolla ei ole halukkuutta lähettää kuvaa otteluista Pohjois-Koreaan. Tätäkö tämä on yleisestikkin mitä annetaan esim. Suomessa Pohjois-Koreasta? Tietoa, joka ei läheskään aina pidä edes paikkansa. Onhan ihan eri asia hallituksen sensuuri kuten oikeistolehdet väittävät kuin vieraanmaan, vihollismaan, tv-yhtiön haluttomuus lähettää otteluita.
Toivotaan P-Korealle jatkossakin loistavaa menestystä!
Pohjois-Korealle yllätysmitallille!
€$
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161041- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828