Nolanin kypärät, kokemuksia...?

samueliitto

6

6684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N102

Mulla on ollut joitain vuosia N102 eli edeltävä malli. Välillä ollut käytössä muitakin avattavia, mutta Nolani on minulle se oikea. Hinta laatu suhdekkin kohdallaan. Suosittelen lämpimästi.

• virkamies too

Shubertin valmistama(?) BMW kypärä. (Yllätys yllätys) halvempi kuin Shubert. Löytyy bemari liikkeistä. Ei näitä laatu avattavia järin paljon ole. Sovittamalla se selvii.. se näistä joka on hyvän tuntunen eikä hirvitä hinta: osta.

• TT

Itellä oli ennen N102, nykyään Schuberthin C3. C3 tuntuu sopivan mun päähän paremmin, N102 rupesi painamaan otsasta pidemmillä reissuilla. Äänitasoikin madaltui selvästi, vaikka nykyään tulee kyllä käytettyä tulppia vähänkin pidemmillä matkoilla...

• nyt kolmatta kesää ajelen n103 nolan päässäni ja viimeisiä hetkiä vetelee...
      todella meluisa... oli kypärä tullut juuri markkinoille kun ostin ja ei ollu muuta kuin mainospuheita silloin tarjolla.
      vaimollani n102 ja muutaman kerran kokeillut vaikka ahdas onkin, niin 102 huomattavasti hiljaisempi.

olisin ostanut aikaisemmin jo bmw kypärän, mut eihän sillä voi ajella jos ei bemua...nyt onneksi pyöräkin muuttunut bemuksi ja uusi bmw system6 tilauksessa.
      en suosittele ees vihamiehille n103:sta

• 7677

minä taas ajan nolan n 100 kypärällä 6 tai 7 vuotta enkä kaipaa hiljaisempaa

• Schuberthfani
        7677 kirjoitti:

minä taas ajan nolan n 100 kypärällä 6 tai 7 vuotta enkä kaipaa hiljaisempaa

käynyt milloin viimeksi kuulotutkimuksissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      27
      1652
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1130
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1029
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      960
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      955
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      942
    9. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      887
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      114
      878
    Aihe