Nolanin kypärät, kokemuksia...?

samueliitto

6

6445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N102

Mulla on ollut joitain vuosia N102 eli edeltävä malli. Välillä ollut käytössä muitakin avattavia, mutta Nolani on minulle se oikea. Hinta laatu suhdekkin kohdallaan. Suosittelen lämpimästi.

• virkamies too

Shubertin valmistama(?) BMW kypärä. (Yllätys yllätys) halvempi kuin Shubert. Löytyy bemari liikkeistä. Ei näitä laatu avattavia järin paljon ole. Sovittamalla se selvii.. se näistä joka on hyvän tuntunen eikä hirvitä hinta: osta.

• TT

Itellä oli ennen N102, nykyään Schuberthin C3. C3 tuntuu sopivan mun päähän paremmin, N102 rupesi painamaan otsasta pidemmillä reissuilla. Äänitasoikin madaltui selvästi, vaikka nykyään tulee kyllä käytettyä tulppia vähänkin pidemmillä matkoilla...

• nyt kolmatta kesää ajelen n103 nolan päässäni ja viimeisiä hetkiä vetelee...
      todella meluisa... oli kypärä tullut juuri markkinoille kun ostin ja ei ollu muuta kuin mainospuheita silloin tarjolla.
      vaimollani n102 ja muutaman kerran kokeillut vaikka ahdas onkin, niin 102 huomattavasti hiljaisempi.

olisin ostanut aikaisemmin jo bmw kypärän, mut eihän sillä voi ajella jos ei bemua...nyt onneksi pyöräkin muuttunut bemuksi ja uusi bmw system6 tilauksessa.
      en suosittele ees vihamiehille n103:sta

• 7677

minä taas ajan nolan n 100 kypärällä 6 tai 7 vuotta enkä kaipaa hiljaisempaa

• Schuberthfani
        7677 kirjoitti:

minä taas ajan nolan n 100 kypärällä 6 tai 7 vuotta enkä kaipaa hiljaisempaa

käynyt milloin viimeksi kuulotutkimuksissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      119
      6196
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5131
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      66
      4256
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3854
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3611
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3168
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2489
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2242
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1597
    Aihe