Nolanin kypärät, kokemuksia...?

samueliitto

6

5808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N102

Mulla on ollut joitain vuosia N102 eli edeltävä malli. Välillä ollut käytössä muitakin avattavia, mutta Nolani on minulle se oikea. Hinta laatu suhdekkin kohdallaan. Suosittelen lämpimästi.

• virkamies too

Shubertin valmistama(?) BMW kypärä. (Yllätys yllätys) halvempi kuin Shubert. Löytyy bemari liikkeistä. Ei näitä laatu avattavia järin paljon ole. Sovittamalla se selvii.. se näistä joka on hyvän tuntunen eikä hirvitä hinta: osta.

• TT

Itellä oli ennen N102, nykyään Schuberthin C3. C3 tuntuu sopivan mun päähän paremmin, N102 rupesi painamaan otsasta pidemmillä reissuilla. Äänitasoikin madaltui selvästi, vaikka nykyään tulee kyllä käytettyä tulppia vähänkin pidemmillä matkoilla...

• nyt kolmatta kesää ajelen n103 nolan päässäni ja viimeisiä hetkiä vetelee...
      todella meluisa... oli kypärä tullut juuri markkinoille kun ostin ja ei ollu muuta kuin mainospuheita silloin tarjolla.
      vaimollani n102 ja muutaman kerran kokeillut vaikka ahdas onkin, niin 102 huomattavasti hiljaisempi.

olisin ostanut aikaisemmin jo bmw kypärän, mut eihän sillä voi ajella jos ei bemua...nyt onneksi pyöräkin muuttunut bemuksi ja uusi bmw system6 tilauksessa.
      en suosittele ees vihamiehille n103:sta

• 7677

minä taas ajan nolan n 100 kypärällä 6 tai 7 vuotta enkä kaipaa hiljaisempaa

• Schuberthfani
        7677 kirjoitti:

minä taas ajan nolan n 100 kypärällä 6 tai 7 vuotta enkä kaipaa hiljaisempaa

käynyt milloin viimeksi kuulotutkimuksissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      123
      3867
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2932
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2471
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2031
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      245
      1650
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      44
      1585
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1376
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1370
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe