Nolanin kypärät, kokemuksia...?

samueliitto

6

6466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N102

Mulla on ollut joitain vuosia N102 eli edeltävä malli. Välillä ollut käytössä muitakin avattavia, mutta Nolani on minulle se oikea. Hinta laatu suhdekkin kohdallaan. Suosittelen lämpimästi.

• virkamies too

Shubertin valmistama(?) BMW kypärä. (Yllätys yllätys) halvempi kuin Shubert. Löytyy bemari liikkeistä. Ei näitä laatu avattavia järin paljon ole. Sovittamalla se selvii.. se näistä joka on hyvän tuntunen eikä hirvitä hinta: osta.

• TT

Itellä oli ennen N102, nykyään Schuberthin C3. C3 tuntuu sopivan mun päähän paremmin, N102 rupesi painamaan otsasta pidemmillä reissuilla. Äänitasoikin madaltui selvästi, vaikka nykyään tulee kyllä käytettyä tulppia vähänkin pidemmillä matkoilla...

• nyt kolmatta kesää ajelen n103 nolan päässäni ja viimeisiä hetkiä vetelee...
      todella meluisa... oli kypärä tullut juuri markkinoille kun ostin ja ei ollu muuta kuin mainospuheita silloin tarjolla.
      vaimollani n102 ja muutaman kerran kokeillut vaikka ahdas onkin, niin 102 huomattavasti hiljaisempi.

olisin ostanut aikaisemmin jo bmw kypärän, mut eihän sillä voi ajella jos ei bemua...nyt onneksi pyöräkin muuttunut bemuksi ja uusi bmw system6 tilauksessa.
      en suosittele ees vihamiehille n103:sta

• 7677

minä taas ajan nolan n 100 kypärällä 6 tai 7 vuotta enkä kaipaa hiljaisempaa

• Schuberthfani
        7677 kirjoitti:

minä taas ajan nolan n 100 kypärällä 6 tai 7 vuotta enkä kaipaa hiljaisempaa

käynyt milloin viimeksi kuulotutkimuksissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      40
      8587
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      103
      6378
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      119
      4538
    4. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      74
      4531
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      159
      4428
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      69
      2983
    7. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      165
      2166
    8. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      65
      2068
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      151
      1982
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      48
      1785
    Aihe