Nolanin kypärät, kokemuksia...?

samueliitto

6

5949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N102

Mulla on ollut joitain vuosia N102 eli edeltävä malli. Välillä ollut käytössä muitakin avattavia, mutta Nolani on minulle se oikea. Hinta laatu suhdekkin kohdallaan. Suosittelen lämpimästi.

• virkamies too

Shubertin valmistama(?) BMW kypärä. (Yllätys yllätys) halvempi kuin Shubert. Löytyy bemari liikkeistä. Ei näitä laatu avattavia järin paljon ole. Sovittamalla se selvii.. se näistä joka on hyvän tuntunen eikä hirvitä hinta: osta.

• TT

Itellä oli ennen N102, nykyään Schuberthin C3. C3 tuntuu sopivan mun päähän paremmin, N102 rupesi painamaan otsasta pidemmillä reissuilla. Äänitasoikin madaltui selvästi, vaikka nykyään tulee kyllä käytettyä tulppia vähänkin pidemmillä matkoilla...

• nyt kolmatta kesää ajelen n103 nolan päässäni ja viimeisiä hetkiä vetelee...
      todella meluisa... oli kypärä tullut juuri markkinoille kun ostin ja ei ollu muuta kuin mainospuheita silloin tarjolla.
      vaimollani n102 ja muutaman kerran kokeillut vaikka ahdas onkin, niin 102 huomattavasti hiljaisempi.

olisin ostanut aikaisemmin jo bmw kypärän, mut eihän sillä voi ajella jos ei bemua...nyt onneksi pyöräkin muuttunut bemuksi ja uusi bmw system6 tilauksessa.
      en suosittele ees vihamiehille n103:sta

• 7677

minä taas ajan nolan n 100 kypärällä 6 tai 7 vuotta enkä kaipaa hiljaisempaa

• Schuberthfani
        7677 kirjoitti:

minä taas ajan nolan n 100 kypärällä 6 tai 7 vuotta enkä kaipaa hiljaisempaa

käynyt milloin viimeksi kuulotutkimuksissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe