tyttöystävän äitiä

poika

Olin tyttöystäväni Tiian(nimi muutettu)luona perjantai-iltana ja katselimme normaaliin tapaamme telkkaria.Tiian äiti Anne(nimi muutettu) puuhasteli samalla jotakin keittiössä.Olin salaa haaveissani miettinyt että miltä tuntuisi päästä Annen kanssa seksihommiin.Olemme Tiian kanssa vasta 19v hormonipakkauksia.Anne on 43v suht hyvässä kunnossa ikäisekseen oleva kypsä nainen jolla tummat pitkät hiukset ulottuvat puoleen selkään saakka.Rinnat ovat juuri sopivan suuret eikä peppukaan ole yhtään liian iso.

Katselen Tiian kanssa olohuoneen sohvalla edelleen telkkaria tylsistyneenä ja tunnenajatuksiini vaipuneena miten kullini alkaa kovettua kun mietin Annea ja minua yhdessä.Juuri silloin Anne huikkaa menevänsä saunomaan ja että voisimme tulla hänen jälkeensä yhdessä Tiian kanssa saunomaan.Samalla Tiian kännykkä soi ja siellä Tiia kuulee että hänen täytyy heti käymään jossakin,paikkaa hän ei kerro tarkemmin.
Tiian lähdettyä en voi olla miettimättä tilannetta jossa olen:kahdestaan tyttöystäväni äidin kanssa!Anne on tällä välin hiipinyt jo saunaan.Keksin oivan keinon ja suuntaan saunaan Annen perään.Teeskentelen hämmästynyttä ja noloa kun näen hänet jo saunassa.Pyytelen anteeksi ja totean jotain luulleeni hänen jo lähteneen pois sieltä.En voi uskoa korviani kun Anne pyytää minua kanssaan saunaan kun jo kerran olen siella.
Riisun vaatteeni nopeasti pois ja menen hänen viereensä lauteille.Minulla alkaa seisoa kun mieleeni hiipii väkisin fantasiani Annesta.Anne huomaa tämän ja sanoo mitä suotta peittelet,se on täysin normaalia tuon ikäisillä.Tämä helpottaa minua.Säpsähdän oikein kun Anne tarraa kulliini kiinni ja alkaa hitaasti runkata sitä.Se on kasvanut täyteen mittaansa ja on kovempi kuin koskaan.Anne kysyy että pidänkö suihinotosta ja keron että rakastan sitä.Seuraavaksi hän menee istumaan eteeni ja kun hän ottaa terskani ja kullini syvälle suuhun meinaan laueta heti.Miten ihanasti hän imeekään!Elämäni paras suihinotto ehdottomasti!Nyt minun tekee jo mieli päästä nussimaan tuota fantasiani kohdetta.Käännän hänet lauteilla konttausasentoon koska pidän takaapäin nussimisesta.Eteeni avautuu uskomattoman kaunis ja kiihottava näky!Näen pillunesteitä valuvan kostean vaon ja siistin tiukan näköisen peppureiän.Alan nuolla tätä maukasta ja aromikasta pillua.Sitten upotan kullini syvälle reikään ja alan nussia kovin.Anne voihkii nautinnosta ja kerron hänelle että tahtoisin nussia myös peppuun.Anne innostuu tästä ja pyytää minua tekemään sen pian.Kostutan syljellä pari sormeani ja alan runkata persereikää sormillani.Sitten asetan tulipunaisen terskani peppureiälle ja painan hitaasti sisään.Miten mahtavalta se tuntukaan!Tajuan nussivani tyttöystäväni äitiä joka on mielestäni älyttömän kiihottavaa enkä pysty pidättelemään kauempaa vaan ammun lastini syvälle Annen peppuun.Käymme nopeasti suihkussa ja puen päälleni.Anne jää vielä saunaan.Sitten Tiia jo tulikin viiden minuutin päästä eikä saanut selville mitä tapahtui hänen poissaollessan.

3

9645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jormamies57

      ok kuti lensi aika nopeasti

      • persereikää

        Minulla (nimi muutettu) avautuu takaapäin suihinotto peppureiälle. Miten ihanasti hän imeekään persereikää. Tajuan nussivani sormeani ja alan runkata. Sitten ammun tulipunaisen tyttöystäväni (nimi muutettu) konttausasentoon lauteille. Anne kysyy että pidänkö persereikää kiinni koskaan ja kerron hänelle että ehdottomasti! Alan nuolla sormeani. Miten mahtavalta se tuntukaan!


    • Suoli_Seksi_Wanker

      Näitten tarinoitten kohokohta on aina kun anoppia pannaan suoleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe