miksi fifa ei poikotoi pohjois-koreaa... kaikki tietää mistä puhe!!!!!!????jumalauta jos nuin sorsittu kansa pyörii jossaki mm-kisoissa...ni,ei helevetti!!!!!!oikeesti!!!!!
mitä prkl!!??
4
286
Vastaukset
- kim-kong-il
Pohjois-Korea häviää loputkin ottelunsa, ja sen jälkeen sen pelaajat laitetaan kotimaassaan "eläkkeelle". Pohjois-Korean johto ei nimittäin tykkää häviämisestä.
- gf
Jos joukkue pärjää noin hyvin, tuskin mitään boikottia tarvita muulla perusteella kuin..niin millä? Joukkue osoitti ylivertaisuutensa kurinalaisella pelillä.
- Arska H
vois olla tiukilla P-Korean kanssa, siinä ei riittäs yks litmanen ja hyypiä. Eiköhän niiden ranking nouse kisojen jälkeen.
Vuonna 1966 ne muistaakseni pudotti Italian ja hävisi Portugalille vain Eusebion huippupelin takia.....jalkapallomaa!
- vänssi
Ensinnäkin että vissiin tajua mistä on kyse. Jos ootta vähänkään kattonu dokkareita, niin sinne pitäis pudottaa ydinpommi!!!
Kimille pitäis tehä kastraatio ja koko suvulle!!!
Miettikää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672