Izmirıın ostoksılle

hei
haluttas lahtee huomenna cesmesta izmirıın shoppaıleen, tullaan bussılla, otetaan taksı otokarısta mutta mınne ajettaıs kun tuntuu olevan noıta basaareita enemmankın. voısko joku paıkallınen neuvoa ja myos jonku ıson ostoskeskuksen. teseccür ederım

10

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomaa odotellessa

      Heippa.
      Kertoisitko kuulumisia Cesmesta, kun palaudut takaisin Suomeen?!
      Itse ollaan lähdössä heinäkuun puolivälissä sinne :)

      Kiitos jo etukäteen!!

      • hei
        Cesme oli todella pikkuruinen paikka, ostoskatukin oli minimaalinen mutta todella ihana paikka. Olimme hotelli Kerasuksessa ja siellä oli turkkilaisia ja pohjoismaalaisia lapsiperheitä ja eläkeläisiä, ei ollenkaan minkään valtakunnan pilettäjiä. Minne hotelliin menette ja mitä haluatte tietää? Vastaan mielläni kysymyksiin.


      • lomaa odotellessa
        Lulupulu kirjoitti:

        hei
        Cesme oli todella pikkuruinen paikka, ostoskatukin oli minimaalinen mutta todella ihana paikka. Olimme hotelli Kerasuksessa ja siellä oli turkkilaisia ja pohjoismaalaisia lapsiperheitä ja eläkeläisiä, ei ollenkaan minkään valtakunnan pilettäjiä. Minne hotelliin menette ja mitä haluatte tietää? Vastaan mielläni kysymyksiin.

        Heips..

        Menemme viereiseen Sun Beach-hotelliin.. Minkälainen oli hotellin ranta- alue? Entä ruokatarjoilu all- inclusivissa?
        Ja yleisesti elämän menoa Cesmessa, oliko sellaista tuputtamista ja perään huutelua?

        Kiitosta taas etukäteen :)

        ps. Onnistuiko shoppailut Izmirissa? :)


      • lomaa odotellessa
        lomaa odotellessa kirjoitti:

        Heips..

        Menemme viereiseen Sun Beach-hotelliin.. Minkälainen oli hotellin ranta- alue? Entä ruokatarjoilu all- inclusivissa?
        Ja yleisesti elämän menoa Cesmessa, oliko sellaista tuputtamista ja perään huutelua?

        Kiitosta taas etukäteen :)

        ps. Onnistuiko shoppailut Izmirissa? :)

        Siis Kerasus- hotellin allinclusivin tarjonta... ;)


      • lomaa odotellessa kirjoitti:

        Siis Kerasus- hotellin allinclusivin tarjonta... ;)

        hei
        ruokatarjonta oli aivan loistava, tuoreista luomutuotteista valmistetut alkupalat ja -salaatit olivat ihania, aamuisin paistoivat munakkaita ja pannareita ja muutenkin ruokailu oli todella hyvää.

        Minä ainakin oikein kaipasin jotain kontaktia myyjiltä, olivat aika tuppisuita eikä ollut kyllä minkäänlaista peräänhuutelua, hintataso oli todella korkea eivätkä tykänneet tinkimisestä, vähän oli kyllä kummaa toutua. Sen vuoksi menimmekin omin kyydin Izmiriin. Respasta varaavat teille valmiiksi jo paikat, me vaan mentiin taksilla otogariin ja ostettiin liput sieltä, saatiin bussin viimeiset hajapaikat. Takaisin tullessa pyydettiin kans ajamaan otogariin (linja-autoasemalle) mutta Izmirissä se onkin Terminal, josta bussit lähtee kauemmaiksi. Hyvin siitä selvittiin, saatiin kartta Finnmatkojen miesoppaalta ja muutama vinkki, mihin basaariin kannattaa mennä ja sitten vaan mentiin.

        Uima-altaat olivat aivan kivoja mutta rannalla ollut iso laituri oli aivan ihana, ja siitä pääsi hyvin uimaan mereen joka oli hiekkapohjainen ja kalainen, hyvä paikka snorklata.

        Jätimme väliin kokonaan klo 16.00 ruokailun jonka on siinä teidän hotellin baarissa, sillä tuntui että pärjää hyvin ilmankin. Olut oli tuborgin hanasta ja oli hyvää.

        Ens vuonna mennään taas Marmarikseen, maisemat ovat siellä suunnalla vaikuttavampia, Cesme oli todella kaunis ja rauhoittava paikka, enpä ole tainut millään lomalla levännyt niin paljoa.


      • lomaa odotellessa
        Lulupulu kirjoitti:

        hei
        ruokatarjonta oli aivan loistava, tuoreista luomutuotteista valmistetut alkupalat ja -salaatit olivat ihania, aamuisin paistoivat munakkaita ja pannareita ja muutenkin ruokailu oli todella hyvää.

        Minä ainakin oikein kaipasin jotain kontaktia myyjiltä, olivat aika tuppisuita eikä ollut kyllä minkäänlaista peräänhuutelua, hintataso oli todella korkea eivätkä tykänneet tinkimisestä, vähän oli kyllä kummaa toutua. Sen vuoksi menimmekin omin kyydin Izmiriin. Respasta varaavat teille valmiiksi jo paikat, me vaan mentiin taksilla otogariin ja ostettiin liput sieltä, saatiin bussin viimeiset hajapaikat. Takaisin tullessa pyydettiin kans ajamaan otogariin (linja-autoasemalle) mutta Izmirissä se onkin Terminal, josta bussit lähtee kauemmaiksi. Hyvin siitä selvittiin, saatiin kartta Finnmatkojen miesoppaalta ja muutama vinkki, mihin basaariin kannattaa mennä ja sitten vaan mentiin.

        Uima-altaat olivat aivan kivoja mutta rannalla ollut iso laituri oli aivan ihana, ja siitä pääsi hyvin uimaan mereen joka oli hiekkapohjainen ja kalainen, hyvä paikka snorklata.

        Jätimme väliin kokonaan klo 16.00 ruokailun jonka on siinä teidän hotellin baarissa, sillä tuntui että pärjää hyvin ilmankin. Olut oli tuborgin hanasta ja oli hyvää.

        Ens vuonna mennään taas Marmarikseen, maisemat ovat siellä suunnalla vaikuttavampia, Cesme oli todella kaunis ja rauhoittava paikka, enpä ole tainut millään lomalla levännyt niin paljoa.

        Kiitos kovasti vastauksestasi :)

        Enää ei ole montaa viikkoa loman alkuun... sitä odotellessa!!


      • Topkai
        lomaa odotellessa kirjoitti:

        Kiitos kovasti vastauksestasi :)

        Enää ei ole montaa viikkoa loman alkuun... sitä odotellessa!!

        Kiitos minukin puolestani hyvästä vastauksesta. ollaan menossa elokuun alussa samaan hotelliin.

        Onko hotellissa ja/ tai huoneessa internet mahdollisuus omalla koneella?


      • Topkai kirjoitti:

        Kiitos minukin puolestani hyvästä vastauksesta. ollaan menossa elokuun alussa samaan hotelliin.

        Onko hotellissa ja/ tai huoneessa internet mahdollisuus omalla koneella?

        hei
        muistaakseni ainakin aulassa oli mahdollisuus omalla koneella ja hotellin puolesta alakerrassa ravintolan vieressä oli maksuton kone käytössä


      • tupu123
        Topkai kirjoitti:

        Kiitos minukin puolestani hyvästä vastauksesta. ollaan menossa elokuun alussa samaan hotelliin.

        Onko hotellissa ja/ tai huoneessa internet mahdollisuus omalla koneella?

        Hei vaan Sun Beachissa käyneet. Kertokaahan lisää hotellista. Onko pitkämatka Kerusus hotellille, oliko ruoka vaihtelevaa, Saiko ilmaisia juomia SB:stä, minkälaiset kaksiot ovat, plussia ja miinuksia.
        Kiitos!


    • sinä se

      kuuluisa Lúlu jota paikallisetkin miehet pelkää tautivaaran takia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe