Heh heh, tee päivän hyvä työ. Heh heh. Poistata yksi susanuslyylin idioottimaisista suklaavellipyllykirjoituksista päivässä. Heh heh.
Heh heh, ei vie paljo aikaa ja mitä useampi talkoisiin osallistuu, niin sen vähemmäksi tuon "aikamme suurimman luonnonystävän sekä herkän überneron" raapustelut käyvät. Heh heh. Ehkäpä ylläpito sitten ottaa vihdoin ja viimein tämän lakipykälän käyttöön: "Suomi24 pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista. Heh heh. Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-osoitteen jäljitys ja tarvittavat jatkotoimenpiteet." Heh heh.
Heh heh, katsotaanpa rupeaako pikkuhukkapyllylyyli olemaan tämän jälkeen itse se pahin kurahousu, kun koppalakki kolkuttaa ovella. Heh heh. Apinahan se on myös tietysti, kun ei ymmärrä lopettaa kirjoittelua vaikka kaikki viestit poistetaan. Heh heh. Se on vissihin pelkkä tyhmä apina, ei se kuuluisa pelkuriapina. Heh heh. Se on kai järkeilly, että on parempi olla tyhmä kuin pelkuri. Heh heh. Senhän nyt kaikki tietää, että miestä siitä ei ole pyytämään anteeksi typeriä kirjoittelujaan, korjaamaan käytöstään ja palaamaan palstalle keskustelijana eikä rähinöijänä. Heh heh.
Heh heh, on se liian kova pala, sillä ei vois enää leikkiä edes älykköä, vaan pitäis olla ihan oma itsensä. Heh heh. "Kansankynttilän" leikkiliekkikin pitäisi lorauttaa sammuksiin ikiajoiksi ja pitäisi asettua "rahvaan" ja "typerän" metsästäjäkansan kanssa samalle tasolle. Heh heh. Sontamaisterin paperitkin pitäisi polttaa naurekelijan henkilökortin kanssa takassa. Heh heh. Liian paljon on tullut seliteltyä valheita, jotta saisi langat suoriksi, lieköhän edes erottaa oikeita ja vääriä lankoja enää toisistaan, se on vaarallista leikkiä kahelia. Heh heh.
Kiinnostavatko siivoustalkoot? Heh heh.
33
653
Vastaukset
- raajaKuu
http://keskustelu.suomi24.fi/allposting/Susianalyytikko?sort=created
Aloitetaan tuoreemmasta päästä. - heh,heh
imitaatio tuo sen idiootti-mukanauru- heh heh. Mitähän se itse yrittääkö mukas ilmentää että sillä olisi hauskaa? Hyvinkin typerän vaikutuksen sillä saisi aikaan fiksumpaankin tekstiin.
- väärin säästetty
kaikenlaisia hullluja on irti kun ei ole hoitopaikkoihin määrärahoja..jatkuvastihan noihin hörhöihin törmää tuolla kadulla, niin se on tämä susinaalikin samaan kastiin kuuluva, ei hoitopaikkaa eikä valvontaa että ottas aina jokapäivä lääkkeensä, kukaan normaali-ihminen ei jaksa kuukaudesta toiseen tuollaisia tyhjänpäiväistä sontaa tänne kirjoittaa.
mitenkähän joku voi olla noin raivona? Minä olen aina peräänkuuluttanut asiallisuutta ja järkeä, mutta sinä hysteerikkona alat vaahtoamaan. pelottaako pedot, heh heh.
- hus hiiteen
pelottaa? Sinulle he,heh tästä on tullut surkean elämäsi sisältö, taitaa sinua pelottaa kun elämältäsi viedään pohjaa, heh heh.
- raajaKuu
Heh heh, mikä ilo. Heh heh. Rohkeaa. Heh heh. Moisen hehettelyn jälkeen uskallat vielä hehetellä ja millä tavalla! Heh heh. Uljas Susianalyytikko! Heh heh. Mikä rohkeus! Heh heh. TAP-TAP. Heh heh.
Heh heh. Anteeksi, mutta oliko kirjoitukseni jotenkin epäselvä, koska mainitsit minun (heh heh) olevan raivona? Heh heh. Kysy vain ihan rohkeasti jos oli. Heh heh. Tiedäthän sinä, oppimestari, että kysymällä oppii. Heh heh. Ei siinä ole mitään häpeämistä. Heh heh. Omasta mielestäni tekstini oli ratkiriemukasta. Heh heh.
Heh heh, "Minä olen aina peräänkuuluttanut asiallisuutta ja järkeä". Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh.
Tätä minä en (heh heh) kiellä! Heh heh. Pois se minusta! Heh heh. Ehkäpä olet peräänkuuluttanut sitä asiallisuutta ja järkeä vähän liiankin kanssa, on nääs tyhmemmät putoillu kärryiltä jo (heh heh) ajat sitten. Heh heh.
Heh heh, olenko hysteerikko? Heh heh. En minä ymmärrä noin hienojen sanojen päälle. Heh heh. Ehkäpä valaiset kansankynttilän (heh heh) ominaisuudessasi minua ja kerrot minulle mikä tämmöinen hysteerikko on, niin minä voin sitten kertoa sinulle olenko sellainen. Heh heh. Olethan jo muistaakseni aiemmin luvannut ja vannonut auttavasi hysteerikkoja. Heh heh. Ethän syö sanojasi, uljas Susianalyytikko? Heh heh. Tämähän on jopa sinun velvollisuutesi. Heh heh.
Heh heh. Pelottavatko pedot minua? Heh heh. Pelottavat aivan kamalasti ja minä haluan sinulta sitä lupaamaasi apua. Heh heh. Autathan minua pääsemään eroon tästä kauheasta vaivasta? Heh heh. Ole kiltti. Heh heh. Pliis! Heh heh. Susi on niin kauhean pelottava eläin, että en voi ymmärtää miten sinä voit arvostaa sitä niin paljon. Heh heh. Sillähän on hirveän isot raateluhampaat ja kaikki! Heh heh. Ja häijy luontokin. Heh heh. Käy ihmisten ja kotieläinten kimppuun. Heh heh. Lapsetkin täytyy viedä kouluun autolla vaikka asuisi kapungissa. Heh heh. Kerro minulle ihan rehellisesti (heh heh), olenko minä pahastikin sairas. Heh heh. Kyllä minä kestän sen. Heh heh. Jos olen todellakin sairas, niin voitko kertoa minkälaiset parantumismahdollisuudet minulla on ... vai ... onko se peräti kuolettavaa? Heh heh. - nyt lähtee
raajaKuu kirjoitti:
Heh heh, mikä ilo. Heh heh. Rohkeaa. Heh heh. Moisen hehettelyn jälkeen uskallat vielä hehetellä ja millä tavalla! Heh heh. Uljas Susianalyytikko! Heh heh. Mikä rohkeus! Heh heh. TAP-TAP. Heh heh.
Heh heh. Anteeksi, mutta oliko kirjoitukseni jotenkin epäselvä, koska mainitsit minun (heh heh) olevan raivona? Heh heh. Kysy vain ihan rohkeasti jos oli. Heh heh. Tiedäthän sinä, oppimestari, että kysymällä oppii. Heh heh. Ei siinä ole mitään häpeämistä. Heh heh. Omasta mielestäni tekstini oli ratkiriemukasta. Heh heh.
Heh heh, "Minä olen aina peräänkuuluttanut asiallisuutta ja järkeä". Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh. Heh heh.
Tätä minä en (heh heh) kiellä! Heh heh. Pois se minusta! Heh heh. Ehkäpä olet peräänkuuluttanut sitä asiallisuutta ja järkeä vähän liiankin kanssa, on nääs tyhmemmät putoillu kärryiltä jo (heh heh) ajat sitten. Heh heh.
Heh heh, olenko hysteerikko? Heh heh. En minä ymmärrä noin hienojen sanojen päälle. Heh heh. Ehkäpä valaiset kansankynttilän (heh heh) ominaisuudessasi minua ja kerrot minulle mikä tämmöinen hysteerikko on, niin minä voin sitten kertoa sinulle olenko sellainen. Heh heh. Olethan jo muistaakseni aiemmin luvannut ja vannonut auttavasi hysteerikkoja. Heh heh. Ethän syö sanojasi, uljas Susianalyytikko? Heh heh. Tämähän on jopa sinun velvollisuutesi. Heh heh.
Heh heh. Pelottavatko pedot minua? Heh heh. Pelottavat aivan kamalasti ja minä haluan sinulta sitä lupaamaasi apua. Heh heh. Autathan minua pääsemään eroon tästä kauheasta vaivasta? Heh heh. Ole kiltti. Heh heh. Pliis! Heh heh. Susi on niin kauhean pelottava eläin, että en voi ymmärtää miten sinä voit arvostaa sitä niin paljon. Heh heh. Sillähän on hirveän isot raateluhampaat ja kaikki! Heh heh. Ja häijy luontokin. Heh heh. Käy ihmisten ja kotieläinten kimppuun. Heh heh. Lapsetkin täytyy viedä kouluun autolla vaikka asuisi kapungissa. Heh heh. Kerro minulle ihan rehellisesti (heh heh), olenko minä pahastikin sairas. Heh heh. Kyllä minä kestän sen. Heh heh. Jos olen todellakin sairas, niin voitko kertoa minkälaiset parantumismahdollisuudet minulla on ... vai ... onko se peräti kuolettavaa? Heh heh.pysty tässäkään muuhun, kuin toistelemaan noita mantrojaan "pelottaako pedot,heh heh" kai se lähtee siitä, kun on joutunut paniikkiin niin tulee mieleen vain vuosia höpötet lauseet.
Taitaa olla analyysillä kurat kintuilla.
Sitä se on kun löytyy foorumi joka ei kiinnosta montaakaan ihmistä, siellä on ollut helppo mesoa ja rähistä, kun ketään ei ole kiinnostanut, sen vertaa että olisi viitsinyt ylläpidolle ilmoittaa. On löytynyt muutama samanhenkinen vastarähisijä, sitten on solvattu puolin sekä toisin monia nimimerkkejä käyttäen.
- Voi sanoa sairaaksi huviksi tuollaista, kuitenkin kyse pitäisi olla keskustelupalstasta. Nyt tätä foorumia siivotaan, että tulisi keskustelulle sijaa, hommassa on mukana sekä metsästäjiä että vastustajia. raajaKuu kirjoitti:
Heh heh. Pelottavatko pedot minua? Heh heh. Pelottavat aivan kamalasti ja minä haluan sinulta sitä lupaamaasi apua. Heh heh. Autathan minua pääsemään eroon tästä kauheasta vaivasta? Heh heh. Ole kiltti. Heh heh. Pliis! Heh heh. Susi on niin kauhean pelottava eläin, että en voi ymmärtää miten sinä voit arvostaa sitä niin paljon. Heh heh. Sillähän on hirveän isot raateluhampaat ja kaikki! Heh heh. Ja häijy luontokin. Heh heh. Käy ihmisten ja kotieläinten kimppuun. Heh heh. Lapsetkin täytyy viedä kouluun autolla vaikka asuisi kapungissa. Heh heh. Kerro minulle ihan rehellisesti (heh heh), olenko minä pahastikin sairas. Heh heh. Kyllä minä kestän sen. Heh heh. Jos olen todellakin sairas, niin voitko kertoa minkälaiset parantumismahdollisuudet minulla on ... vai ... onko se peräti kuolettavaa? Heh heh.näköjään paniikkikohtauksen. Maaseutuhan on pullollaan susien takia paniikissa ympäriinsä säntäileviä tollukoita. Minä kuitenkin tarjoan apuani (Susianalyysi) ihan hyvää hyvyyttäni.
- ojn3erfss345ygfxghbg
Susianalyytikko kirjoitti:
näköjään paniikkikohtauksen. Maaseutuhan on pullollaan susien takia paniikissa ympäriinsä säntäileviä tollukoita. Minä kuitenkin tarjoan apuani (Susianalyysi) ihan hyvää hyvyyttäni.
tällaiselle tyhmälle kuinka sinä sitä apuasi tarjoat? Mitä apua susianalyysi antaa? En ole oikein vielä kärryillä sun susianalyysistä..
Kyllä siellä kaupungissakin säntäillään mutta eri syistä. - heh heh
mepä autetaan sut täältä pihalle.
- kossuvissy6
susianalyytikko ole jo kaupunkiin hätistetty asumaan, murteesta päästellen olet aivan samammoinen turvenuija, maalaistollo ja maalaisapina kuin ne joita nyt haukut, sulla on vaan kusi noussu nuppiin kun olet päässyt betoniviidakkoon asumaan..
Taidat itse pelätä oikeasti enemmän kuin kukaan muu..takaan ja alleviivaan että jos meidän erä-reissulle lähtisit niin siellä et yhtä yötä pitempään pärjäis. Me nimittäin ennen kossupulloo ja kossupullon jälkeen leivottais sua niin turpaan että et peilistä ittees tuntis! - raajaKuu
näköjään paniikkikohtauksen. Maaseutuhan on pullollaan susien takia paniikissa ympäriinsä säntäileviä tollukoita. Minä kuitenkin tarjoan apuani (Susianalyysi) ihan hyvää hyvyyttäni.
Heh heh, mitä, sainko minä paniikkikohtauksen? Heh heh. Siitäkö tässä olikin kyse? Heh heh. Minä en kyllä asu maaseudulla, mutta näköjään myös fiksut kaupunkilaisetkin voivat olla tyhmiä hysteerikkoja. Heh heh.
Heh heh, on hyvä ettet syönyt sanojasi ja olet hyvää hyvyyttäsi valmis tarjoamaan minulle apua, jotta paranisin peloistani mahdollisimman nopeasti. Heh heh. Arvostan pyyteettömyyttäsi ja haluan sen myös kertoa sinulle avoimesti. Heh heh. Kiitos. Heh heh.
Heh heh, mutta minkälainen hoitomuoto tuo Susianalyysi ompi? Heh heh. Olen heti valmis ottamaan pyyteettömän apusi vastaan. Heh heh. Autathan minua, oi uljas Susianalyytikko? Heh heh. Voiko minusta vielä tulla kunnon ihminen? Heh heh. raajaKuu kirjoitti:
Heh heh, mitä, sainko minä paniikkikohtauksen? Heh heh. Siitäkö tässä olikin kyse? Heh heh. Minä en kyllä asu maaseudulla, mutta näköjään myös fiksut kaupunkilaisetkin voivat olla tyhmiä hysteerikkoja. Heh heh.
Heh heh, on hyvä ettet syönyt sanojasi ja olet hyvää hyvyyttäsi valmis tarjoamaan minulle apua, jotta paranisin peloistani mahdollisimman nopeasti. Heh heh. Arvostan pyyteettömyyttäsi ja haluan sen myös kertoa sinulle avoimesti. Heh heh. Kiitos. Heh heh.
Heh heh, mutta minkälainen hoitomuoto tuo Susianalyysi ompi? Heh heh. Olen heti valmis ottamaan pyyteettömän apusi vastaan. Heh heh. Autathan minua, oi uljas Susianalyytikko? Heh heh. Voiko minusta vielä tulla kunnon ihminen? Heh heh.ensimmäiseksi sinulla pitää nyt tunnustaa kaikkien nähden, jotta olet susipelkuri. Siitä se lähtee. Todennäkäöisesti vanhempasi ovat aivopesseet sinua pienestä pitäen kertoen kaikenmaailman hirveyksiä susiuskovaiskihkossaan. Kyllä sinusta ihminen vielä voi hyvinkin tulla, kun kerran huomaat tarvitsevasi apua ja olet jo sitä pyytämässäkin. Tunnustapa nyt, jotta päästään asiassa eteenpäin.
- raajaKuu
ensimmäiseksi sinulla pitää nyt tunnustaa kaikkien nähden, jotta olet susipelkuri. Siitä se lähtee. Todennäkäöisesti vanhempasi ovat aivopesseet sinua pienestä pitäen kertoen kaikenmaailman hirveyksiä susiuskovaiskihkossaan. Kyllä sinusta ihminen vielä voi hyvinkin tulla, kun kerran huomaat tarvitsevasi apua ja olet jo sitä pyytämässäkin. Tunnustapa nyt, jotta päästään asiassa eteenpäin.
Heh heh, minä tunnustan, jotta pelkään susia enemmän kuin mitään muuta maailmassa. Heh heh. Jos minä pelkään susia noin kamalasti, niin kai minä sitten olen susipelkuri. Heh heh. Hyvä on, minä karjaisen ulos tämän kaamean vääristymän (heh heh) MINÄ OLEN SUSIPELKURI! Heh heh. JUMALAUTA, MINÄ OLEN SUSIPELKURI! Heh heh.
Heh heh, tuntuipas se hyvältä. Heh heh. Heti on jo parempi olo. Heh heh. Kiitos. Heh heh.
Heh heh, ovatko vanhempani aivopesseet minut? Heh heh. Minun omat rakkaat vanhempani? Heh heh. Oma iskäni, oma äiskäni? Heh heh. Eivät minun vanhempani kyllä metsästä, mutta isäni on kyllä kotoisin maalta ja hänen isänsä metsästi muistaakseni nuorempana. Heh heh. Voisikohan tässä olla syy susipelkuruuteeni? Heh heh.
Heh heh. En kyllä muista, jotta kotona olisi kauheasti puhuttu petoasioista, mutta toisaalta, jos aivopesu onkin aloitettu (heh heh) jo silloin, kun olin vielä kehtoiässä ja tietyt puolustusmekanismit asetettiin mieleeni, niin en tietenkään ole pystynyt käsittämään elämän realiteetteja vanhempanakaan, vaan olen katsonut maailmaa ikään kuin (heh heh) susiuskovaisen silmälasien läpi. Heh heh. Niin sen täytyy olla, kuulostaa järkevältä. Heh heh.
Heh heh, mikä on seuraava askel ihmistymisessäni. Heh heh. Palan himosta muuttua paremmaksi ihmiseksi ja arvostan sitä että maailmassa on vielä hyviä ihmisiä, jotka auttavat pyyteettömästi heikompiaan. Heh heh. Oi uljas Susianalyytikko, johdata minut seuraavalle askelmalle tässä pyhässä puhdistumisprosessissa. Heh heh. raajaKuu kirjoitti:
Heh heh, minä tunnustan, jotta pelkään susia enemmän kuin mitään muuta maailmassa. Heh heh. Jos minä pelkään susia noin kamalasti, niin kai minä sitten olen susipelkuri. Heh heh. Hyvä on, minä karjaisen ulos tämän kaamean vääristymän (heh heh) MINÄ OLEN SUSIPELKURI! Heh heh. JUMALAUTA, MINÄ OLEN SUSIPELKURI! Heh heh.
Heh heh, tuntuipas se hyvältä. Heh heh. Heti on jo parempi olo. Heh heh. Kiitos. Heh heh.
Heh heh, ovatko vanhempani aivopesseet minut? Heh heh. Minun omat rakkaat vanhempani? Heh heh. Oma iskäni, oma äiskäni? Heh heh. Eivät minun vanhempani kyllä metsästä, mutta isäni on kyllä kotoisin maalta ja hänen isänsä metsästi muistaakseni nuorempana. Heh heh. Voisikohan tässä olla syy susipelkuruuteeni? Heh heh.
Heh heh. En kyllä muista, jotta kotona olisi kauheasti puhuttu petoasioista, mutta toisaalta, jos aivopesu onkin aloitettu (heh heh) jo silloin, kun olin vielä kehtoiässä ja tietyt puolustusmekanismit asetettiin mieleeni, niin en tietenkään ole pystynyt käsittämään elämän realiteetteja vanhempanakaan, vaan olen katsonut maailmaa ikään kuin (heh heh) susiuskovaisen silmälasien läpi. Heh heh. Niin sen täytyy olla, kuulostaa järkevältä. Heh heh.
Heh heh, mikä on seuraava askel ihmistymisessäni. Heh heh. Palan himosta muuttua paremmaksi ihmiseksi ja arvostan sitä että maailmassa on vielä hyviä ihmisiä, jotka auttavat pyyteettömästi heikompiaan. Heh heh. Oi uljas Susianalyytikko, johdata minut seuraavalle askelmalle tässä pyhässä puhdistumisprosessissa. Heh heh.tässähän päästään hyvin alkuun. Sanoit, jotta
"isäni on kyllä kotoisin maalta ja hänen isänsä metsästi"
Tästä se lähtee. Juoko isäsi pontikkaa vaiko ihan alkon viinaa? Jos isäsi on maalta ja hänen isänsä vielä metsästi, niin veikkaanpa, että ukkisi kohdalla puhutaan melkoisesta karvamöykystä. En haluaisi olla aina oikeassa, mutta pelkään jotta tällä kertaa taas tiedän miten asiat ovat.- raajaKuu
tässähän päästään hyvin alkuun. Sanoit, jotta
"isäni on kyllä kotoisin maalta ja hänen isänsä metsästi"
Tästä se lähtee. Juoko isäsi pontikkaa vaiko ihan alkon viinaa? Jos isäsi on maalta ja hänen isänsä vielä metsästi, niin veikkaanpa, että ukkisi kohdalla puhutaan melkoisesta karvamöykystä. En haluaisi olla aina oikeassa, mutta pelkään jotta tällä kertaa taas tiedän miten asiat ovat.mistä ihmeestä arvasit että isäni vetää viinaa? Heh heh. Uskomattoman hieno arvaus - (heh heh) ei, tieto! Heh heh. Olet todella kaukonäköinen. Heh heh.
Heh heh. Ei isäni mitenkään erityisen paljon juo, vaan aina silloin tällöin makustelee olutta, viiniä, konjakkia, rommia tai viskiä. Heh heh. Täytyy kuitenkin sanoa, jotta kyllä iskä toisinaan juo niin sanotusti humalahakuisesti ja varsin usein olen huomannut tämän ajoittuvan alkusyksyyn. Heh heh.
Heh heh. Ei isäni kyllä ainakaan itse valmista pontikkaa, siitä olen täysin varma, mutta toisinaan iskä kertoilee hauskoja juttuja hurjista lapinäijistä, joita hän sattuu tuntemaan. Heh heh. Äijät kuulemma keittelevät tuota ilolientä ja ovat kovin vieraanvaraista mukavaa sakkia. Heh heh. Isäni on kehaissut itsekin kaataneensa kurkkuunsa kulauksen jos toisenkin tuota vieraanvaraisuutta. Heh heh. Mutten tiedä onko näin oikeasti tapahtunut vai haluaako isä vain hauskuuttaa minua hurjilla jutuillaan. Heh heh.
Heh heh, mikäs se semmoinen karvamöykky on ja miten se liittyy tähän minun hoitooni? Heh heh. Ei sinun tarvitse turhaan kierrellä tai silotella asiaa, jos todellisuus on tietynlainen niin kyllä minä sen kestän ja voit sen sanoa ihan suoraan. Heh heh.
Heh heh, nyt jälleen vain eteenpäin hoidossani, oi uljas Susianalyytikko, ojenna kätesi ja johdata, niin minä kyllä seuraan sinua kuten lammas seuraa paimentansa. Heh heh. raajaKuu kirjoitti:
mistä ihmeestä arvasit että isäni vetää viinaa? Heh heh. Uskomattoman hieno arvaus - (heh heh) ei, tieto! Heh heh. Olet todella kaukonäköinen. Heh heh.
Heh heh. Ei isäni mitenkään erityisen paljon juo, vaan aina silloin tällöin makustelee olutta, viiniä, konjakkia, rommia tai viskiä. Heh heh. Täytyy kuitenkin sanoa, jotta kyllä iskä toisinaan juo niin sanotusti humalahakuisesti ja varsin usein olen huomannut tämän ajoittuvan alkusyksyyn. Heh heh.
Heh heh. Ei isäni kyllä ainakaan itse valmista pontikkaa, siitä olen täysin varma, mutta toisinaan iskä kertoilee hauskoja juttuja hurjista lapinäijistä, joita hän sattuu tuntemaan. Heh heh. Äijät kuulemma keittelevät tuota ilolientä ja ovat kovin vieraanvaraista mukavaa sakkia. Heh heh. Isäni on kehaissut itsekin kaataneensa kurkkuunsa kulauksen jos toisenkin tuota vieraanvaraisuutta. Heh heh. Mutten tiedä onko näin oikeasti tapahtunut vai haluaako isä vain hauskuuttaa minua hurjilla jutuillaan. Heh heh.
Heh heh, mikäs se semmoinen karvamöykky on ja miten se liittyy tähän minun hoitooni? Heh heh. Ei sinun tarvitse turhaan kierrellä tai silotella asiaa, jos todellisuus on tietynlainen niin kyllä minä sen kestän ja voit sen sanoa ihan suoraan. Heh heh.
Heh heh, nyt jälleen vain eteenpäin hoidossani, oi uljas Susianalyytikko, ojenna kätesi ja johdata, niin minä kyllä seuraan sinua kuten lammas seuraa paimentansa. Heh heh.ennenkuin jatkamme, niin vähän poimintoja tekstistäsi ja minun lyhyt kommenttini niihin liittyen:
"isäni vetää viinaa" tottakai maalaistollukka metsästäjän poika vetää viinaa
"lapinäijistä" tyhmät poronpurijat ja susipelkurit pitäisi häätää etelämmäksi sotkemasta lapin luontoamme
"äijistä" naurettava äijäenergialässytys on nykypäivän tollukoitten ja pelkureitten trendijuttu jolla yritetään kohottaa huonoa itsetuntoa
"vieraanvaraista" heh heh, lapissa loppuu vieraanvaraisuus lyhyeen jos sanot olevasi suden ystävä, tämäkin on koettu
"hurjilla jutuillaan" kännisen reppanan joutavaa muisteloa ja uhoa
"karvamöykky" no nyt puhutaan sellaisesta susiuskovaisesta maalaiskarvanaamasta, jonka pitäisi fiksumpien ihmisten saada ainakin kampaamaan naamansa, karvoistaan epäsiisti apina tuskin koskaan haluaa luopua
"miten se liittyy tähän minun hoitooni" no se nimenomaan liittyy, ja annankin nyt sinulle kotitehtäväksi miettiä, millä lailla. Laita vastauksesi tulemaan
"oi uljas Susianalyytikko" näin se vaan on- sivusapan
raajaKuu kirjoitti:
mistä ihmeestä arvasit että isäni vetää viinaa? Heh heh. Uskomattoman hieno arvaus - (heh heh) ei, tieto! Heh heh. Olet todella kaukonäköinen. Heh heh.
Heh heh, nyt jälleen vain eteenpäin hoidossani, oi uljas Susianalyytikko, ojenna kätesi ja johdata, niin minä kyllä seuraan sinua kuten lammas seuraa paimentansa. Heh heh.kyykytettävä että anuslyysin parhat palat on poistettu, harmi....
- raajaKuu
ennenkuin jatkamme, niin vähän poimintoja tekstistäsi ja minun lyhyt kommenttini niihin liittyen:
"isäni vetää viinaa" tottakai maalaistollukka metsästäjän poika vetää viinaa
"lapinäijistä" tyhmät poronpurijat ja susipelkurit pitäisi häätää etelämmäksi sotkemasta lapin luontoamme
"äijistä" naurettava äijäenergialässytys on nykypäivän tollukoitten ja pelkureitten trendijuttu jolla yritetään kohottaa huonoa itsetuntoa
"vieraanvaraista" heh heh, lapissa loppuu vieraanvaraisuus lyhyeen jos sanot olevasi suden ystävä, tämäkin on koettu
"hurjilla jutuillaan" kännisen reppanan joutavaa muisteloa ja uhoa
"karvamöykky" no nyt puhutaan sellaisesta susiuskovaisesta maalaiskarvanaamasta, jonka pitäisi fiksumpien ihmisten saada ainakin kampaamaan naamansa, karvoistaan epäsiisti apina tuskin koskaan haluaa luopua
"miten se liittyy tähän minun hoitooni" no se nimenomaan liittyy, ja annankin nyt sinulle kotitehtäväksi miettiä, millä lailla. Laita vastauksesi tulemaan
"oi uljas Susianalyytikko" näin se vaan onmitä, vetävätkö kaikki maalla asuvat metsästäjän pojat viinaa poikkeuksetta? Heh heh. Ihan kaikkiko? Heh heh.
Heh heh, kauheaa, korreloiko poronpureminen tyhmyyden kanssa? Heh heh. Minäkin olen joskus puraissut poroa. Heh heh. Olenko minäkin siis tyhmä? Heh heh. Mitä olenkaan mennyt tekemään järjelleni? Heh heh. Jos lopetan poronpuremisen, niin pystynkö minä vielä viisastumaan? Heh heh.
Heh heh, mutta eihän se huonon itsetunnon kohotus ole ollenkaan trenditön juttu muutenkaan, sillä (heh heh) äijämäisyys voi ehkä olla vain yksi itsetunnon kohotuksen muoto, mutta (heh heh) se on varmaa, jotta ainoa tapa se ei ole. Heh heh. Analyyttisena ajattelijana sinä olet kyllä varmasti tullut jo tätäkin ajatelleeksi. Heh heh.
Heh heh, iskä kyllä sanoi, jotta lapinmiehet ovat kokonaisvaltaisestikin erittäin reilua porukkaa. Heh heh. Kaikella on rajansa, sillä kyllä varmaan omakin vieraanvaraisuutesi (heh heh) loppuu tietyssä pisteessä, kuten kaikilla ihmisillä. Heh heh.
Heh heh, ei iskäni ole yleensä kännissä kertoessaan lapinjuttujaan, vaan ihan selvä ja vain erittäin harvoin hän tarinoi huomattavasti humalassa. Heh heh. Mitä pahaa siinä on, jos muistelee mukavien ihmisten kanssa vietettyjä hetkiä ja jakaa kokemuksensa perheen kanssa. Heh heh. Minun on varmaan jälleen ihan turha kuvitella kertovani jotain uutta analyyttiselle ajattelijalle, jos väitän, jotta uhotakin (heh heh) voi monella eri tavalla. Heh heh.
Heh heh, mitä mitä, onko minun isoisäni apina?? Heh heh. Siis sellainen puissa kiipeilevä panskuja massuttava otus. Heh heh. Vai onko tämä jokin uusi psykologinen termi? Heh heh.
Heh heh, ei isoisäni ole naamastaan ollenkaan karvainen, sillä hän suristelee Braunin partakoneella kasvonsa erittäin huolella sileäksi joka aamu, eikä hän jätä edes pulisonkeja, ja tukkaa papalla ei mummon mukaan ole ollut kolmeenkymmeneen vuoteen, tätä muistellessaan mummo tirauttaa toisinaan pari kyyneltä ja lausuu muistoihinsa uppoutuneena kaihoten ja ääni väristen: "Voi sitä papan tukkaa silloin ennen vanhaan, niin komea ja tuuhea, ja koko kylän tyttäret olivat minulle niin kateellisia että." Heh heh. Mutta vaikka isoisälläni olisikin muhkea kokoparta ja viuhuva heviletti, niin miksi niitä ei saisi pitää? Heh heh.
Heh heh. Ja mikä on tämä susiuskovainen? Heh heh. Ei isoisäni tuo uskoaan mitenkään vahvasti esille, vaan pitää hengenasiat jokaisen omina juttuinaan ja kirkossakin hän käy ilman mitään suurempaa numeroa eikä moralisoi muita, vaikka esimerkiksi mummo ei kirkkoon tulekaan vakaumuksellisista syistä. Heh heh. Papalle se on ihan okei. Heh heh.
Heh heh, nyt kyllä heitit pahan! Kotitehtävä näin alkuvaiheessa muutosprosessiani. Heh heh. Voin kai olla ylpeä itsestäni, mestarini. Heh heh. Jos en tiedä oikeaa vastausta, niin ethän vain turhaudu minun typeryyteeni ja hylkää minua toivottomana tapauksena? Heh heh. Ethän, oi sinä jalomielinen ja uljas Susianalyytikko? Heh heh. Minä lupaan ja vannon, jotta en tule tuottamaan sinulle pettymystä! Heh heh.
Heh heh, koska pappani karvapitoisuus on erittäin alhaisella tasolla päänseutuvilla, niin en pysty käsittämään tätä antamaasi kotitehtävää, mutta epäilen vahvasti, jotta tämä on jokin hieno psykologinen termi, joka liittyy kallonkutistajien erikoissanastoon ja että pystyn ratkaisemaan tehtävän, kunhan vain selität minulle tämän termin tarkemmin. Heh heh.
Heh heh, sen verran kuitenkin olen päätellyt painotuksistasi, jotta pidät susipelkuruuttani lähisukulaisistani johtuvana, tai että heillä on ainakin ollut iso osa sen syntymisessä. Heh heh. Olenko ymmärtänyt oikein? Heh heh. Kyllä se kuulostaa ihan järkevältä ja eikös sitä ole tapana sanoa, jotta seura tekee kaltaisekseen. Heh heh. - raajaKuu
sivusapan kirjoitti:
kyykytettävä että anuslyysin parhat palat on poistettu, harmi....
Heh heh heh heh
raajaKuu kirjoitti:
mitä, vetävätkö kaikki maalla asuvat metsästäjän pojat viinaa poikkeuksetta? Heh heh. Ihan kaikkiko? Heh heh.
Heh heh, kauheaa, korreloiko poronpureminen tyhmyyden kanssa? Heh heh. Minäkin olen joskus puraissut poroa. Heh heh. Olenko minäkin siis tyhmä? Heh heh. Mitä olenkaan mennyt tekemään järjelleni? Heh heh. Jos lopetan poronpuremisen, niin pystynkö minä vielä viisastumaan? Heh heh.
Heh heh, mutta eihän se huonon itsetunnon kohotus ole ollenkaan trenditön juttu muutenkaan, sillä (heh heh) äijämäisyys voi ehkä olla vain yksi itsetunnon kohotuksen muoto, mutta (heh heh) se on varmaa, jotta ainoa tapa se ei ole. Heh heh. Analyyttisena ajattelijana sinä olet kyllä varmasti tullut jo tätäkin ajatelleeksi. Heh heh.
Heh heh, iskä kyllä sanoi, jotta lapinmiehet ovat kokonaisvaltaisestikin erittäin reilua porukkaa. Heh heh. Kaikella on rajansa, sillä kyllä varmaan omakin vieraanvaraisuutesi (heh heh) loppuu tietyssä pisteessä, kuten kaikilla ihmisillä. Heh heh.
Heh heh, ei iskäni ole yleensä kännissä kertoessaan lapinjuttujaan, vaan ihan selvä ja vain erittäin harvoin hän tarinoi huomattavasti humalassa. Heh heh. Mitä pahaa siinä on, jos muistelee mukavien ihmisten kanssa vietettyjä hetkiä ja jakaa kokemuksensa perheen kanssa. Heh heh. Minun on varmaan jälleen ihan turha kuvitella kertovani jotain uutta analyyttiselle ajattelijalle, jos väitän, jotta uhotakin (heh heh) voi monella eri tavalla. Heh heh.
Heh heh, mitä mitä, onko minun isoisäni apina?? Heh heh. Siis sellainen puissa kiipeilevä panskuja massuttava otus. Heh heh. Vai onko tämä jokin uusi psykologinen termi? Heh heh.
Heh heh, ei isoisäni ole naamastaan ollenkaan karvainen, sillä hän suristelee Braunin partakoneella kasvonsa erittäin huolella sileäksi joka aamu, eikä hän jätä edes pulisonkeja, ja tukkaa papalla ei mummon mukaan ole ollut kolmeenkymmeneen vuoteen, tätä muistellessaan mummo tirauttaa toisinaan pari kyyneltä ja lausuu muistoihinsa uppoutuneena kaihoten ja ääni väristen: "Voi sitä papan tukkaa silloin ennen vanhaan, niin komea ja tuuhea, ja koko kylän tyttäret olivat minulle niin kateellisia että." Heh heh. Mutta vaikka isoisälläni olisikin muhkea kokoparta ja viuhuva heviletti, niin miksi niitä ei saisi pitää? Heh heh.
Heh heh. Ja mikä on tämä susiuskovainen? Heh heh. Ei isoisäni tuo uskoaan mitenkään vahvasti esille, vaan pitää hengenasiat jokaisen omina juttuinaan ja kirkossakin hän käy ilman mitään suurempaa numeroa eikä moralisoi muita, vaikka esimerkiksi mummo ei kirkkoon tulekaan vakaumuksellisista syistä. Heh heh. Papalle se on ihan okei. Heh heh.
Heh heh, nyt kyllä heitit pahan! Kotitehtävä näin alkuvaiheessa muutosprosessiani. Heh heh. Voin kai olla ylpeä itsestäni, mestarini. Heh heh. Jos en tiedä oikeaa vastausta, niin ethän vain turhaudu minun typeryyteeni ja hylkää minua toivottomana tapauksena? Heh heh. Ethän, oi sinä jalomielinen ja uljas Susianalyytikko? Heh heh. Minä lupaan ja vannon, jotta en tule tuottamaan sinulle pettymystä! Heh heh.
Heh heh, koska pappani karvapitoisuus on erittäin alhaisella tasolla päänseutuvilla, niin en pysty käsittämään tätä antamaasi kotitehtävää, mutta epäilen vahvasti, jotta tämä on jokin hieno psykologinen termi, joka liittyy kallonkutistajien erikoissanastoon ja että pystyn ratkaisemaan tehtävän, kunhan vain selität minulle tämän termin tarkemmin. Heh heh.
Heh heh, sen verran kuitenkin olen päätellyt painotuksistasi, jotta pidät susipelkuruuttani lähisukulaisistani johtuvana, tai että heillä on ainakin ollut iso osa sen syntymisessä. Heh heh. Olenko ymmärtänyt oikein? Heh heh. Kyllä se kuulostaa ihan järkevältä ja eikös sitä ole tapana sanoa, jotta seura tekee kaltaisekseen. Heh heh.sinähän tässä varsinainen (maalais)apina olet, jos kuvittelet, että susianalyysissa määrittelemäni apina tarkoittaa kirjaimellisesti karvaista, banaania puussa syövää oikeata apinaa, heh heh. Tämä mm afrikassa elävä apina on monella tapaa paljon sivistyneempi ja fiksumpi kuin susianalyysini mukainen suomalainen sutta pelkäävä maalaisapina. Tässä taas sinulle pohdittavaa. Olet selvästikin hieman panikoituneessa mielentilassa. Nyt ota vaan rauhallisesti ja mietiskele ajan kanssa, mitä analyysini mukainen apina perimmiltään tarkoittaa ja miksi se on niin osuva ja hauska ilmaisu kyseisestä "ihmis"lajista. Lisäksi pohdiskele, koetko olevasi koko sukusi mukaanlukien niin sivistynyt, jotta voisit huoletonna vaan rallatella samalla peläten susia ja muita petoja. Se on typerää käytöstä ja tätä typeryyttä minä kitken pois tästä yhteiskunnasta sivistystyölläni.
- rajakuu
raajaKuu kirjoitti:
Heh heh heh heh
Heh hehheh heh heh heh..
- raajaKuu
sinähän tässä varsinainen (maalais)apina olet, jos kuvittelet, että susianalyysissa määrittelemäni apina tarkoittaa kirjaimellisesti karvaista, banaania puussa syövää oikeata apinaa, heh heh. Tämä mm afrikassa elävä apina on monella tapaa paljon sivistyneempi ja fiksumpi kuin susianalyysini mukainen suomalainen sutta pelkäävä maalaisapina. Tässä taas sinulle pohdittavaa. Olet selvästikin hieman panikoituneessa mielentilassa. Nyt ota vaan rauhallisesti ja mietiskele ajan kanssa, mitä analyysini mukainen apina perimmiltään tarkoittaa ja miksi se on niin osuva ja hauska ilmaisu kyseisestä "ihmis"lajista. Lisäksi pohdiskele, koetko olevasi koko sukusi mukaanlukien niin sivistynyt, jotta voisit huoletonna vaan rallatella samalla peläten susia ja muita petoja. Se on typerää käytöstä ja tätä typeryyttä minä kitken pois tästä yhteiskunnasta sivistystyölläni.
Heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh
- raajaKuu
sinähän tässä varsinainen (maalais)apina olet, jos kuvittelet, että susianalyysissa määrittelemäni apina tarkoittaa kirjaimellisesti karvaista, banaania puussa syövää oikeata apinaa, heh heh. Tämä mm afrikassa elävä apina on monella tapaa paljon sivistyneempi ja fiksumpi kuin susianalyysini mukainen suomalainen sutta pelkäävä maalaisapina. Tässä taas sinulle pohdittavaa. Olet selvästikin hieman panikoituneessa mielentilassa. Nyt ota vaan rauhallisesti ja mietiskele ajan kanssa, mitä analyysini mukainen apina perimmiltään tarkoittaa ja miksi se on niin osuva ja hauska ilmaisu kyseisestä "ihmis"lajista. Lisäksi pohdiskele, koetko olevasi koko sukusi mukaanlukien niin sivistynyt, jotta voisit huoletonna vaan rallatella samalla peläten susia ja muita petoja. Se on typerää käytöstä ja tätä typeryyttä minä kitken pois tästä yhteiskunnasta sivistystyölläni.
etkö muista, jotta sanoin etten asu maaseudulla. Heh heh. Vai onko maalaisuuskin jokin hieno psykologinen termi? Heh heh.
Heh heh, enhän minä voi tietää, mitä apina tarkoittaa Susianalyysissä, jos et ole sitä minulle kertonut. Heh heh. Toistaiseksi en pysty ymmärtämään, miksi ilmaisu on niin hauska ja osuva. Heh heh. Ole kiltti ja kerro nyt, mitä se Susianalyysin apina tarkoittaa, muuten meidän on hiukan hankalaa edetä tässä asiassa. Heh heh.
Heh heh, mitä mitä, onko Afrikassa elävä oikea apina todellakin suomalaista sutta pelkäävää maalaisapinaa sivistyneempi ja fiksumpi? Heh heh. Tämä tuntuu todella sensaatiomaiselta väitteeltä. Heh heh. En voi kyllä mitenkään ymmärtää, kuinka tämä voi olla mahdollista, mutta sinä varmaankin kerrot minulle ne vahvat perustelusi joihin väite pohjautuu. Heh heh.
Heh heh, onko susipelkuruudettomuus sivistyksen tärkeimpiä ehtoja? Heh heh. Koska asun kaupungissa, niin susipelkuruuteni ei varmaankaan häiritse paljon omaa elämääni. Heh heh. Kävin tässä muutaman keskustelun puhelimessa vanhempieni ja isän vanhempien kanssa ja sain selville, jotta he eivät juurikaan ole ajatelleet sutta, mutta vielä mielenkiintoisempi havainto oli jokaisen haastatellun, paitsi äitini, hienoinen hämmästyneisyys, kun kysyin heidän mahdollisista susipeloistaan. Heh heh. Muut suhtautuivat kysymykseeni aluksi kuin vitsiin, mutta minulle selvisi, jotta äiskäni pelkää jonkin verran susia. Heh heh. Ja kuten varmaankin muistat, niin äiskänihän on asunut koko ikänsä kaupungissa. Heh heh.
Heh heh, mistä muuten tämä panikoitumiseni johtuu ja mistä huomasit minulla olevan paniikkikohtauksen? Heh heh. Johtuukohan se siitä, jotta tämä käsiteltävä asia on minun persoonalleni niin kovin arka aihe? Heh heh.
Heh heh, haluan vielä muistuttaa sinua, jotta minä todellakin arvostan tätä sinun sivistystyötäsi ja kaikista ihailtavin piirre siinä on sen pyyteettömyys, joka on niin harvinaista nykyajan raadollisessa maailmassa. Heh heh. - nauretaan taas
rajakuu kirjoitti:
Heh hehheh heh heh heh..
lyödään taas syväkyykkyyn, eikä se vissiin itse sitä edes tajua. Se onkin aina se tyhmyyden huippu. Ainoa asia missä se on huipulla, aikas kyseenalainen kunnia.
- la rutan
nauretaan taas kirjoitti:
lyödään taas syväkyykkyyn, eikä se vissiin itse sitä edes tajua. Se onkin aina se tyhmyyden huippu. Ainoa asia missä se on huipulla, aikas kyseenalainen kunnia.
Kuvittelee voivansa vaikuttaa asioihin noilla haukkumisjutuillaan, ei ainakaan suden asemaa Suomessa tuollaisella tyylillä paranna, pahentaa vain ja sotkee rakentavat keskustelut metsästäjien ja eläinten/luonnonsuojelijoiden välillä, eli tässä asiassa susianalyysin kommentit ovat vieneet sen pohjan pois jonka joku eläinten/luonnonsuojelija on joskus mielipiteillään rakentanut. Kyllä palstan sheriffin täytyisi puuttua rankemmalla kädellä tuollaisen häiritsijän tekoihin, hänen häiritsevät viestit on karkoittanut kaikki muut aidot metsästyksen vastustajat pois tältä palstalta, joten olisi syytä jopa poistaa koko "metsästyksen vastustajat" palsta.
- eläinkirjasta löytää
lajia "Suomalainen maalaisapina".
Lienee erityisen harvinainen ja suojeltava? - analyysia
la rutan kirjoitti:
Kuvittelee voivansa vaikuttaa asioihin noilla haukkumisjutuillaan, ei ainakaan suden asemaa Suomessa tuollaisella tyylillä paranna, pahentaa vain ja sotkee rakentavat keskustelut metsästäjien ja eläinten/luonnonsuojelijoiden välillä, eli tässä asiassa susianalyysin kommentit ovat vieneet sen pohjan pois jonka joku eläinten/luonnonsuojelija on joskus mielipiteillään rakentanut. Kyllä palstan sheriffin täytyisi puuttua rankemmalla kädellä tuollaisen häiritsijän tekoihin, hänen häiritsevät viestit on karkoittanut kaikki muut aidot metsästyksen vastustajat pois tältä palstalta, joten olisi syytä jopa poistaa koko "metsästyksen vastustajat" palsta.
Susianalyytikkon ja RajaKuun sepustukset ovat saman kirjoittajan häiriintynteneitä tekstejä.
- sillä tämä
analyysia kirjoitti:
Susianalyytikkon ja RajaKuun sepustukset ovat saman kirjoittajan häiriintynteneitä tekstejä.
"RaajaKuu" vaikuttaa varsin älykkäältä. Katsotaanpa vain jatkoa...
raajaKuu kirjoitti:
etkö muista, jotta sanoin etten asu maaseudulla. Heh heh. Vai onko maalaisuuskin jokin hieno psykologinen termi? Heh heh.
Heh heh, enhän minä voi tietää, mitä apina tarkoittaa Susianalyysissä, jos et ole sitä minulle kertonut. Heh heh. Toistaiseksi en pysty ymmärtämään, miksi ilmaisu on niin hauska ja osuva. Heh heh. Ole kiltti ja kerro nyt, mitä se Susianalyysin apina tarkoittaa, muuten meidän on hiukan hankalaa edetä tässä asiassa. Heh heh.
Heh heh, mitä mitä, onko Afrikassa elävä oikea apina todellakin suomalaista sutta pelkäävää maalaisapinaa sivistyneempi ja fiksumpi? Heh heh. Tämä tuntuu todella sensaatiomaiselta väitteeltä. Heh heh. En voi kyllä mitenkään ymmärtää, kuinka tämä voi olla mahdollista, mutta sinä varmaankin kerrot minulle ne vahvat perustelusi joihin väite pohjautuu. Heh heh.
Heh heh, onko susipelkuruudettomuus sivistyksen tärkeimpiä ehtoja? Heh heh. Koska asun kaupungissa, niin susipelkuruuteni ei varmaankaan häiritse paljon omaa elämääni. Heh heh. Kävin tässä muutaman keskustelun puhelimessa vanhempieni ja isän vanhempien kanssa ja sain selville, jotta he eivät juurikaan ole ajatelleet sutta, mutta vielä mielenkiintoisempi havainto oli jokaisen haastatellun, paitsi äitini, hienoinen hämmästyneisyys, kun kysyin heidän mahdollisista susipeloistaan. Heh heh. Muut suhtautuivat kysymykseeni aluksi kuin vitsiin, mutta minulle selvisi, jotta äiskäni pelkää jonkin verran susia. Heh heh. Ja kuten varmaankin muistat, niin äiskänihän on asunut koko ikänsä kaupungissa. Heh heh.
Heh heh, mistä muuten tämä panikoitumiseni johtuu ja mistä huomasit minulla olevan paniikkikohtauksen? Heh heh. Johtuukohan se siitä, jotta tämä käsiteltävä asia on minun persoonalleni niin kovin arka aihe? Heh heh.
Heh heh, haluan vielä muistuttaa sinua, jotta minä todellakin arvostan tätä sinun sivistystyötäsi ja kaikista ihailtavin piirre siinä on sen pyyteettömyys, joka on niin harvinaista nykyajan raadollisessa maailmassa. Heh heh.pelkää susia, vaikka asuu kaupungissa. Tähän ei voi olla muuta selitystä kuin se, että isovanhempasi ovat susiuskovaisia. Äläkä viisastele sillä, vaikka asuisitkin kaupungissa. Juuresi ovat kuitenkin metsässä susiuskovaisten keskuudessa. Työtä tarvitaan, jotta napanuorasi saadaan katkaistua näitten hihhuleitten ajatusmaailmaan.
"Maalaisapina" ja "susiuskovaisuus" on tarkasti määritelty mahtavissa teoksissa Susianalyysi I ja II, jotka jostain syystä (joittenkin itku ja voivottelu?) on poistettu tältä palstalta. Pitäisi sinulla kuitenkin tekstistäni ymmärtää, mitä kyseisillä ilmaisuilla tarkoitan.
Ihminenhän on mitä ilmeisimmin kehittynyt apinasta. Nimenomaan aivojen toiminta, oma ajattelu ja johtopäätösten tekeminen ovat omaa luokkaansa apinaan verrattuna. Nyt kuitenkin jo ammoisista ajoista lähtien kaikkien aivot eivät kuitenkaan lähtenyt kehittymään samalla tavalla, puhutaan tietynlaisesta mutaatiosta. Nämä hieman "vajakit" sitten viihtyivätkin jo kautta aikain muitten samankaltaisten kanssa ja perustivat keskenään perheitä. Tätä kautta päästäänkin jo sitten suomen maaseudulle, missä nämä yksinkertaiset einarit ovat viljelleet järjetöntä susikauhua vuosisatojen ajan. Toki joskus on ollut enemmän susia ja ne ovat joskus vähän ärisseetkin, mutta nykyajan fiksun ihmisen erottaa näistä vajakeista mm suhteellisuudentaju. Jos aivot eivät kehity, niin järjetön petoviha, pelko ja massahysteria saavat yliotteen. Kahtasataa sutta (mistä ei ole mitään vaaraa) pelätään nykyään enemmän kuin ennen ruttoa (joka tappoi huomattavan osan kansasta).- pieni maailma
sillä tämä kirjoitti:
"RaajaKuu" vaikuttaa varsin älykkäältä. Katsotaanpa vain jatkoa...
Susianalyytikko? Raajakuu/Kuuraaja, kuinkas sinä "tähtitieteilijä" täällä huseeraat??
Oletkos tsiigaillu naapurin rouvaa kaukoputkellas :) - tuo ihan
pieni maailma kirjoitti:
Susianalyytikko? Raajakuu/Kuuraaja, kuinkas sinä "tähtitieteilijä" täällä huseeraat??
Oletkos tsiigaillu naapurin rouvaa kaukoputkellas :)ilman kaukoputkeakin. :-)
Vain Pohojanmaalla tarvitaan kaukoputki naapurin akkaa tähystettäessä.
Ja voihan toisaalta se susikin sattua putken keskelle, ainakin rekyyliin saakka... - raajaKuu
pelkää susia, vaikka asuu kaupungissa. Tähän ei voi olla muuta selitystä kuin se, että isovanhempasi ovat susiuskovaisia. Äläkä viisastele sillä, vaikka asuisitkin kaupungissa. Juuresi ovat kuitenkin metsässä susiuskovaisten keskuudessa. Työtä tarvitaan, jotta napanuorasi saadaan katkaistua näitten hihhuleitten ajatusmaailmaan.
"Maalaisapina" ja "susiuskovaisuus" on tarkasti määritelty mahtavissa teoksissa Susianalyysi I ja II, jotka jostain syystä (joittenkin itku ja voivottelu?) on poistettu tältä palstalta. Pitäisi sinulla kuitenkin tekstistäni ymmärtää, mitä kyseisillä ilmaisuilla tarkoitan.
Ihminenhän on mitä ilmeisimmin kehittynyt apinasta. Nimenomaan aivojen toiminta, oma ajattelu ja johtopäätösten tekeminen ovat omaa luokkaansa apinaan verrattuna. Nyt kuitenkin jo ammoisista ajoista lähtien kaikkien aivot eivät kuitenkaan lähtenyt kehittymään samalla tavalla, puhutaan tietynlaisesta mutaatiosta. Nämä hieman "vajakit" sitten viihtyivätkin jo kautta aikain muitten samankaltaisten kanssa ja perustivat keskenään perheitä. Tätä kautta päästäänkin jo sitten suomen maaseudulle, missä nämä yksinkertaiset einarit ovat viljelleet järjetöntä susikauhua vuosisatojen ajan. Toki joskus on ollut enemmän susia ja ne ovat joskus vähän ärisseetkin, mutta nykyajan fiksun ihmisen erottaa näistä vajakeista mm suhteellisuudentaju. Jos aivot eivät kehity, niin järjetön petoviha, pelko ja massahysteria saavat yliotteen. Kahtasataa sutta (mistä ei ole mitään vaaraa) pelätään nykyään enemmän kuin ennen ruttoa (joka tappoi huomattavan osan kansasta).en tiedä johtuuko se vain minun amatöörimäisyydestäni vai mistä, mutta jotenkin tuo ”ei voi olla muuta selitystä kuin se, että isovanhempasi ovat susiuskovaisia” kuulostaa aika rajatulta vaihtoehtojen käsittelyltä. Heh heh. En ollut varma susiuskovaismääritelmän kanssa, joten etsin sanaa sanakirjastani, mutta siitä ei ollut mitään apua, se voi tosin johtua siitä, että se on jo 15 vuotta vanha, joten aivan uusimpia sivistyssanoja se ei tietenkään voi sisältää. Heh heh. Olenko minä nyt ymmärtänyt oikein, jotta nuo mainitsemasi susiuskovaiset aivopesevät ihmisiä samalla tavalla kuin jotkin kiihkoilevat lahkolaiset tekevät uskontojen nimissä ja siitä tämä nimitys? Heh heh. Onko tämän aivopesun metodeissa jotain yleistä yhdistävää ominaisuutta vai vaihtelevatko sen muodot paljonkin? Heh heh. Onko pappani kuurannut mieleni juuriharjalla vai miksi minä en muista mitään aivopesusta? Heh heh. Ei pappani pahemmin puhu metsästämisestä ja hänelle se on ollut ymmärtääkseni pelkkää ravinnonhankkimista köyhimpinä takavuosina, mutta elintason kohetessa tyydyttävälle tasolle se jäi sitten vähemmälle ja lopulta iän vuoksi se jäi kokonaan pois. Heh heh.
Heh heh, olen kyllä koko ikäni asunut kaupungissa, kuten on myös äitinikin ja hänen vanhempansa. Heh heh. Tottahan se on, jotta lähisukulaiset vaikuttavat ihmisen kehitykseen, mutta onko tuo vaikutus suurempi kuin esimerkiksi kaupunkilaisten ystävieni vaikutus, niin, se onkin sitten hankalampi juttu selvittää. Heh heh.
Heh heh, nyt kyllä tuo maalaisapina-termi alkaa kuulostaa juuri siltä samalta termiltä, jota kaiken maailman solvaajat käyttävät hyvin yleisesti. Heh heh. Toivottavasti olen kuitenkin typeryydessäni ymmärtänyt tämän sinun hienon psykologisen termisi väärin. Heh heh. Niinkö se on, jotta apina on hauska vertauskuva halveksittavasta ihmisestä, koska apina muistuttaa ihmistä, mutta ei ole kuitenkaan yhtä tehokkailla aivoilla ja kulttuurievoluutiolla varustettu kuin ihminen? Heh heh. Eli se on vähän kuin nauraisi vialliselle ihmiselle. Heh heh. Minusta siinä ei ole mitään hauskaa tai osuvaa, ja ennen kaikkea tuosta haukkumasta on tullut niin kulunut, jotta sen ilmoille päästäminen ei vaadi kovinkaan suurta määrä luovuutta tai omaperäisyyttä. Heh heh.
Heh heh, aikamoisilla loikilla etenet nyt tässä ihmisälyn evoluutiokertomuksessa. Heh heh. Pidät älykkyyttä ainoana tai ylivoimaisesti tärkeimpänä tekijä, joka tekee ihmisestä maalaisapinan ja joka on myös susipelkuri. Heh heh. Jos kyse on älykkyyden puutteesta, niin kuinka me poloiset voimme sitten parantua noista vaivoista, koska päätelmiesi mukaan heikkolahjaisimmat esi-isämme ovat jo aikoja sitten tavallaan sinetöineet kohtalomme? Heh heh. Eikö tämä käsitys syö myös pohjaa antamaltasi terapialta? Heh heh. Määritelmiesi mukaan meidän ongelmamme johtuvat vajaaälyisyydestä, mutta kuitenkin meidän pitäisi pystyä ratkomaan ongelmia, jotka vaativat juuri tuota puuttuvaa älyä. Heh heh. Eikö se ole hieman sama asia, kuin jos opettaja yrittäisi opettaa minulle, typerykselle, vuositolkulla samaa hankalaa laskua, mutta jota en vain pystyisi kovastakaan yrityksestä huolimatta ymmärtämään ja älykäs opettaja taas ei pystyisi ymmärtämään, kuinka minä en voi ymmärtää hänelle niin helppoa laskua? Heh heh. Opettaja voi tietenkin lopulta opettaa minulle ulkoa, kuinka lasku lasketaan, mutta voiko tätä enää kutsua oppimiseksi? Heh heh. Vielä mielenkiintoisemmaksi asian tarkastelun tekee se seikka, jotta sinä syytät susiuskovaisia aivopesusta, mutta jotta me vajaaälyiset pystyisimme seuraamaan sinun opetuksiasi, niin me joutuisimme opettelemaan pureksimatta nuo sinun suuret viisautesi ja tämähän alkaa kuulostaa aivopesulta. Heh heh.
Heh heh, älä pidä hämmästyneitä ajatuksiani uhkaavina, vaan minä luotan edelleen koko sydämestäni pyyteettömään apuusi ja hyväsydämiseen viisauteesi. Heh heh. Eteenpäin, oi uljas Susianalyytikko! Heh heh.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1582343Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60823- 64782
- 55773
- 24765
- 46736
- 60713
- 10708
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68663