Sähköase -150e

Kiinan-Poika

Moi!

Tarvitsisin uuden ''sähkö'' aseen ja budjettinihan siis on 150euroa ja ajattelin , että se on joku kiinan pojan ase mitä te näistä vaihtoehdoista kannatatte:
-Cybergun AK47 (150e)
-Cybergun AK47 Beta (130e)
-Cyma MP5 A4 (130e)
-Jing Gong G36 (150e)

Niin mikä teidän mielestä noista olisi kannattavin.

15

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • softaaja 313

mulla on mp5a4 cybergun lähöt 105m/s, paino 2,8kiloa, lipas 200bb ,hinta 149€ osttin muovisotilaasta. toiminut tosi hyvin, jos ampuu seinään 30m päästä tulee 0,20g kuulilla kunnon lommot!

• fadsger<AHDBERT

ite ottasin cyman aseen koska minulla on kokemusta niistä ne kestää ja on kyllä melko tarkkoja ainakin cyman m14 :) et osta cyma mp5

• smookkemies

mitenkäs tuo beta spetznatz????? onko hyvä??? eiks cybergun oo sama ku cyma ja kannattaako ostaa ku on niiiiiiin halpa????

• Cullin
        smookkemies kirjoitti:

mitenkäs tuo beta spetznatz????? onko hyvä??? eiks cybergun oo sama ku cyma ja kannattaako ostaa ku on niiiiiiin halpa????

Cybergun on ilmeisesti pakkaaja Ranskassa. Eli Cybergunin aseet ovat Cymaa. Ja tuo beta spetnatz on hyvä, ja kompakti peli. Kaikki nuo 4 asetta ovat hyviä. Ei tarvitse tuomita niitä. Ota mikä vain hyvältä näyttää. Itse olen kuitenkin enemmän AK47, ja G36 kannalla.

• 9999900000

Osta toi MP5A4 (Jing Gong M5-A4) milgear

• MASKUPRO

kannataako luottaa merkkiin A&K

• Al

A&K'n aseissa ilmenee erittäin paljon sähkövikoja, eli aseissa käytetyt huonot liittimet eivät toimi kuten pitää. Suosittelen vältäämään.

• tiedän

Cybergun M14 kivääri, sähköase on paras

• joku ukkkkkkeli

ammuin ite ak:lla puuovesta läpi et se ak-47 ois tehokas mut iha paska, ei tommosella kiinanihmeellä tee mitää jote osta joku muu ku kiinalainen

• Jaa'a

Jos ulkomailta on kiinnostusta tilata niin kannattaa katsella Taiwangun.comia. Kyseinen liike sijaitsee Puolassa ja on EU:ssa, joten mitään veroja ei tarvitse maksella ja on myös luotettava paikka.

Itse suosittelen ostamaan sieltä tämän aseen: http://www.taiwangun.com/electric-air-soft-guns/rk-05-full-metal-boyi_1.html

Kyseinen valmistaja tunnetaan myös nimillä DBoys ja Kalash. Kalash on tunnettu hyvin tehdyistä AK-sarjalaisistaan.

Mutta itse ase on terästä ja sisäosiltaan laadukas. Suomessa joudut pulittamaan aseesta noin. 180 euroa.

Postikulut muistaakseni jotain 20 euron luokkaa.

• Facepalm!

Ei ole luotettava sieltä tulee melkeen koko ajan rikkinäisiä airsoft aseita eikä ne niitä korvaa mitenkään. Halvat hinnat mut melkeen joka ase rikki.

• gds

NOISTA vaihtoehdoista joko ak 47 tai g36c. Ak hivenen tehokkaampi ja tarkempi, mutta käytännössä eroa ei ole. G36c on kylläkin kompaktimpi. Jompikumpi niistä, kummasta tykkäät enemmän. :).

• normi softaaja

Mistä sä ostat sen aseen?

• Epänormaali softaaja

Itse olen ostanut aseeni kaupasta! :O Kannattaa kokeilla!

• Softaaja69

Mahtavia tarjouksia ProAirsoftista! Veteraanin ja aloittelijan paras kaveri AK47 vain 49,99e! 7.2v akku! Toimii kuin unelma! Voitat kaikki G&G kermaperseet! Osta nyt! Jokolaatia tulee mukana! Ja ProAirsoftin ikuisesti kestävät "huippu" tarjoukset!
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120921.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      41
      2596
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      136
      2526
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      29
      1667
    4. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      75
      1342
    5. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1307
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      32
      1074
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      84
      1067
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      13
      998
    9. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      40
      872
    10. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      825
    Aihe