Asun koirani kanssa kahden, maalla. Koirani on Jeppe (nimi muutettu kahdesti), sen säkäkorkeus on alle puolen metrin ja se on luppakorvainen korvista katsottuna. Koirani on uroskoira. Roduksi veikkaisin jäneskoiraa.
Koirani on ollut hyvin pitkäikäinen, se on ollut minulla alusta asti. Rakastan koiraani kovin.
Viime talvena koirani käytöksessä ilmeni erilaisuutta aiempaan käytökseen verrattuna. Hän sai vieraita usein talvella kylän muista koirista kuten toki tavallisestikin mutta nyt ne olivat kaikki uroskoiria. Koirani Jeppe parveili niiden kanssa sekä omassa pihapiirissämme ja pitkin kyliä. Eräänä päivänä katselin koirani edesottamuksia ja huomasin että Jepen kuono oli toisen koiran takamuksessa hyvin lähellä, se lähes kosketti sitä ja huomasi koirani nuuhkivan tämän toisen koiran takalistoa ja minusta tuntui kun tämä toinen koira katsoessaan Jepen nuuhkintaa olisi kainosti hymyillyt! Myös toiset koirat olivat katsomassa tätä tapahtumaa ja niiden kielet roikkuivat ulkona ja nekin hymyilivät! Sitten koirat lähtivät raitille ja en nähnyt niitä enää sinä päivänä. Illaksi Jeppe kotiintui ja oli hyvin tyytyväisen oloinen ja nälkäinenkin.
Kysyisinkin nyt teiltä joilla on jäneskoiria että oletteko te havainneet omissa koirissanne tällaista käytöstä ja pitäisikö siitä huolestua. Onko minun rakas koirani homoseksuaali? Kaikenlaista tautia liikkuu koirienkin keskuudessa joten ihan ymmärrettävästi olen huolestunut. Olkaa hyvä ja neuvokaa.
Onko koirani homoseksuaali?
8
715
Vastaukset
- sdoijama
LOL vittu mikä feikkitarina
- on...
Kyllä se on homoseksuaali. Syy on siinä, että sen nimi on muutettu kahdesti. Edellinen nimi oli Päivi.
- Pömppömaha vitonen
Vie se Jeppe koirapuistoon niin huomaat et kaikki koirat on homppeleita kun ne haistelee toistensa anaalinesteitä.
- 3+11
vilkas mielikuvitus.. enpä ole nauranu yhtä hyvin vähään aikaan.. :)
- 18+1
sellainen koira kuin omistaja!
- schäfer.vuh
Älä kuuntele noiden muiden irvistelyä. Koirasi on vain seksuaalisesti turhautunut. Onko ihmekään, kun poikaparka on ilmeisesti joutunut elämään koko ikänsä selibaatissa.
- koiran elämää
koirathan tutustuvat haistelemalla ja juuri takalistoa. Ei siinä mitään outoa ole. Koirahan ei käyttäydy, kuten ihmiset. Mehän emme tee samoin:)
Ota rauhallisesti vaan. Ajattelin ensin, että ne kävivät toistensa päälle nylkyttämään. Ei huolta.- asdfghjw324
huono trolli on huono trolli :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819