Asun koirani kanssa kahden, maalla. Koirani on Jeppe (nimi muutettu kahdesti), sen säkäkorkeus on alle puolen metrin ja se on luppakorvainen korvista katsottuna. Koirani on uroskoira. Roduksi veikkaisin jäneskoiraa.
Koirani on ollut hyvin pitkäikäinen, se on ollut minulla alusta asti. Rakastan koiraani kovin.
Viime talvena koirani käytöksessä ilmeni erilaisuutta aiempaan käytökseen verrattuna. Hän sai vieraita usein talvella kylän muista koirista kuten toki tavallisestikin mutta nyt ne olivat kaikki uroskoiria. Koirani Jeppe parveili niiden kanssa sekä omassa pihapiirissämme ja pitkin kyliä. Eräänä päivänä katselin koirani edesottamuksia ja huomasin että Jepen kuono oli toisen koiran takamuksessa hyvin lähellä, se lähes kosketti sitä ja huomasi koirani nuuhkivan tämän toisen koiran takalistoa ja minusta tuntui kun tämä toinen koira katsoessaan Jepen nuuhkintaa olisi kainosti hymyillyt! Myös toiset koirat olivat katsomassa tätä tapahtumaa ja niiden kielet roikkuivat ulkona ja nekin hymyilivät! Sitten koirat lähtivät raitille ja en nähnyt niitä enää sinä päivänä. Illaksi Jeppe kotiintui ja oli hyvin tyytyväisen oloinen ja nälkäinenkin.
Kysyisinkin nyt teiltä joilla on jäneskoiria että oletteko te havainneet omissa koirissanne tällaista käytöstä ja pitäisikö siitä huolestua. Onko minun rakas koirani homoseksuaali? Kaikenlaista tautia liikkuu koirienkin keskuudessa joten ihan ymmärrettävästi olen huolestunut. Olkaa hyvä ja neuvokaa.
Onko koirani homoseksuaali?
8
708
Vastaukset
- sdoijama
LOL vittu mikä feikkitarina
- on...
Kyllä se on homoseksuaali. Syy on siinä, että sen nimi on muutettu kahdesti. Edellinen nimi oli Päivi.
- Pömppömaha vitonen
Vie se Jeppe koirapuistoon niin huomaat et kaikki koirat on homppeleita kun ne haistelee toistensa anaalinesteitä.
- 3+11
vilkas mielikuvitus.. enpä ole nauranu yhtä hyvin vähään aikaan.. :)
- 18+1
sellainen koira kuin omistaja!
- schäfer.vuh
Älä kuuntele noiden muiden irvistelyä. Koirasi on vain seksuaalisesti turhautunut. Onko ihmekään, kun poikaparka on ilmeisesti joutunut elämään koko ikänsä selibaatissa.
- koiran elämää
koirathan tutustuvat haistelemalla ja juuri takalistoa. Ei siinä mitään outoa ole. Koirahan ei käyttäydy, kuten ihmiset. Mehän emme tee samoin:)
Ota rauhallisesti vaan. Ajattelin ensin, että ne kävivät toistensa päälle nylkyttämään. Ei huolta.- asdfghjw324
huono trolli on huono trolli :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171114124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133678Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272590Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2582581Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin41828- 2091348
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491254- 721190
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591089Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771039