kyselisin kokemuksia vekara päiväkodeista, erityisesti kiinnostaisi tuo Ahvenojalla sijaitseva Vauhtivekara päiväkoti :)
vekara päiväkoti /oulu
6
888
Vastaukset
- talveksi hoitopaikka
...tais siis nimeltään taikavekara :)
- ehkä kuitenkin
Paikkaa tärkeämpi asia on ketkä ja millaiset ihmiset siellä ovat töissä. Onko henkilökunta pysyvää samassa paikassa, vai kierrätetäänkö heitä eri päiväkodeissa, kuten joissain kaupungeissa on tapana, ettei henkilökunta kangistu kaavoihinsa.
- yks vaan
ehkä kuitenkin kirjoitti:
Paikkaa tärkeämpi asia on ketkä ja millaiset ihmiset siellä ovat töissä. Onko henkilökunta pysyvää samassa paikassa, vai kierrätetäänkö heitä eri päiväkodeissa, kuten joissain kaupungeissa on tapana, ettei henkilökunta kangistu kaavoihinsa.
kokemuksiahan tässä nimen omaanhan pyydettiinkin...eli esim. millaista henkilökuntaa, millaiset tilat, millaista toimintaa...
- kupok
yks vaan kirjoitti:
kokemuksiahan tässä nimen omaanhan pyydettiinkin...eli esim. millaista henkilökuntaa, millaiset tilat, millaista toimintaa...
ainakin yhdessä vekara päiväkodissa henkilökunnan vaihtuvuus on järkyttävää. tiedä sitten mistä johtuu..tässä samaisessa päiväkodissa vekaroiden slogan "pienin ja tärkein" ei näy kyllä millään tavoin ainakaan toisessa ryhmässä.
- Enluotayksityiseen
kupok kirjoitti:
ainakin yhdessä vekara päiväkodissa henkilökunnan vaihtuvuus on järkyttävää. tiedä sitten mistä johtuu..tässä samaisessa päiväkodissa vekaroiden slogan "pienin ja tärkein" ei näy kyllä millään tavoin ainakaan toisessa ryhmässä.
Olen myös kuullut että lapsille juotetaan jopa 3 päivää vanhaa maitoa, kyseinen päiväkoti sijaitsee Oulun seudulla. Yksityisten päiväkotien ajatellaan olevan parempia ja laadukkaampia kuin kunnallisten, mutta useimmiten se menee juuri toisinpäin. Tämä johtuu siitä että kunnallisia pk:ja valvotaan tarkasti, toisin kuin yksityisiä. Yksityisissä rahan ja voiton tavoittelu jylläävät, mikä sitten näkyy laadussa ja toiminnassa. Näin se vain valitettavasti menee.
- jtk1
Olen huomannut samaa, että henkilökunnan vaihtelua on todella paljon. Lisäksi sijaisia ei ole aina saatavilla, vaa ryhmä toimii ns "vajaalla" henkilökunnalla. Mielestäni myöskään "pienin ja tärkein" periaate ei toteudu. Monesti päiväkodissa saattaa olla vastassa ihan uusi ihminen tai sitten ryhmässä on vain yksi aikuinen ja runsaasti lapsia. Mielessä on todellakin käynyt monesti, että kunnallisessa näin ei olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341